40+ so what wol.13

Heippa Te Ihanaiset Naiset!

Tulin tänne sen verran kertomaan että mulla alkoi nyt sitten menopaussi. Kuukautiset on viivästelleet enemmän ja vähemmän ja olleet niukat mutta pitkät silloin kun on olleet ja nyt viime "menkat" oli vähäistä ruskeaa vuotoa ehkä toista kuukautta sitten. Viimeinen raskaustesti tehty eilen - puhdas nega ja yökuumottelut alkaneet joten :( Itsesääli: ei musta tule koskaan äitiä :( No totuushan tuo on :( Sen verran haluan Teille nuoremmille sanoa että menkää ja luovuttakaan munasoluja niille jotka niitä joskus ehkä tulevat tarvitsemaan ja ennen kaikkea laittakaa itseänne varten pakkaseen sillä vaikka tänään ette vauvaa halua niin huomenna kun ehkä on liian myöhäistä, sen haluattekin kuten kävi itselleni joten ... Kaikkein pahin asia on se että ko. asia kävi mielessäni ollessani alta 40 v joten ... :':)':)'(

Plussatuulosia kuitenkin Teille kaikille toivon, käyn varmaankin lukemassa tätä palstaa sillä niin olen onnessani kun luen että jollakin on tärpännyt :heart:
 
Wienna, tervetuloa! Toi on niin tuttua, että kuume alkaa melkein jo ennen kuin on edellisen synnyttänyt ;). Toivotaan pikaista tärppiä.

PippuriPiia, voi harmi :(. Mutta jos ei tässä kierrossa, niin toivotaan, että ensi kierrossa sitten.

Oliivitar, häntä pystyyn vaan ja kohti uutta kiertoa ja uusia mahdollisuuksia! Mitä' useampi negakierto, sitä lähempänä se plussa on, eiks niin???

Marza, eikä :(. Mä niin ajattelin, että sieltä pamahtaa vahva plussa. Niin epäreilua, että kierto menee tolleen sekaisin ilman odotettua tulosta. Voimia!!!

Esteri, nyt kaikki peliin :D. Piinaviikot alkavat ja kahden viikon päästä saadaan lukea positiivisia uutisia. Sovittu?

Mafinka, osanottoja :(. Surullista, ettei haaveesi toteutunut. Voimia ja jaksamista.

ON: Täti tulee taas pitkät päällä eli ekat tuhrut havaittu. Kaikesta päätellen menkat alkaa ihan ajallaan joko maanantaina tai tiistaina. Kierto on siis muutaman päivän pidentynyt vehnänalkioöljyn takia. Vielä en ole uskaltanut laskea missä kohtaa ovista voisi odotella ja miten sen hyödyntäminen voisi onnistua, mutta toivottavasti kuitenkin päästään yrittämään. Toisaalta - hyvä meidän on olla näinkin. Kuume haalenee jotenkin aina tässä kohtaa kiertoa, mutta oviksen aikaan se nousee ihan huippulukemiin, suorastaan pakkomielteen tasolle. Nautitaan siis tästä hetkestä :).
 
Kiitos ystävät, jos sais seuraavista sitten paremmin houkuteltua tuon miehen oikeaan aikaan hommiin...;) En mä aio luovuttaa, mutta tokihan se joka kuukausi turhauttaa, jollei saa edes jollain tapaa asioita osumaan kohdilleen, edes sitä YRITYSTÄ, kun kuukaudet kuitenkin kuluu...

Mafinka, eikös se ole niin, ettei nelikymppiset enää kelpaa munasolun luovuttajiksi?
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Sunnuntai 26.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 13/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 22/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 4/26-29...........yk 6
Tepias (42)...................kp 30/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 43/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 2/25-28.............yk 4
Minttu71 (41)................kp 14/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 22/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 11/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 13/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 37/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 29/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 25/29-35..............yk ?
Wienna (41).................kp 22/?....................yk ?



Piinailupäivät:

äiskä-73 (40)......dpo-1
Esteri1 (39)........dpo 0
Onnenmurunen (38).....dpo 14






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Mafinka olen niin kovin pahoillani puolestasi. :hug: Vaikea löytää lohdutuksen sanoja Sinulle. Voimia ja rakkautta elämääsi!

Plussatuulia kevään edetessä Naiset! :whistle:

ON; :mad: Mitäpä sitä kiertelemään :mad: kp2 ja yk4 Pikkuisen, ihan vaan PIKKUISEN harmittaa. Tai oikeemmin ärsyttää, mutta nyt näin minkäs teet.
 
Mafinka ihunainen :hug: Olen kyllä niin suruinen puolestasi. Kaikkea hyvää toivottelen elämällesi :kiss:

Talvi tuliko se punanuttu sinnekin :mad: Pahus sentään :hug: ja Onnenmurunen... sinnekö kanssa :'( Mennään plussakiertoon käsikynkässä!!!

...ja Äiskä ja Esteri.... Mitä suloisempia hetkiä oviksen hyödyntämiseen

Onnenmurunen:
Oliivitar, häntä pystyyn vaan ja kohti uutta kiertoa ja uusia mahdollisuuksia! Mitä' useampi negakierto, sitä lähempänä se plussa on, eiks niin???
Ihanan positiivista :kiss: =) Kiitos!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Olen sydämeni pohjasta pahoillani Mafinka... Toivottavasti kuitenkin rakkautta riittää sinulla ja miehelläsi.
Noista vaihdevuosioireista - luin vasta kirjan Hormoniharmoniaa ruokavalion ja joogan avulla. Se on tarkoitettu juuri meille ja siinä on neuvoja, miten helpottaa oireita. Ehkä sieltä löytyisi vähän helpotusta ainakin pahimpiin oireisiin.

Aurinkoista päivää kuitenkin kaikille olkkarin naisille!
 
ihmeellinen on elämä ja ihmeelline mun kierto----- ööööööö en tiiä mitä ees aatella mies varma että vaavi on masussa mutta ite en todellakaan oo mitään mieltä enää...
ei oo mitään masussa ja ajattelin että helevata mulla on varmaan ikä vastassa ja menkat mitä sattuu hui että :O
no elämä on...... :(
mutta ei kannata nulasta ennku tipahtaa ;)
 
Voi Talvi-74 että se tätin ketale tuli sitten sinnekkin pentele :kieh:
Ei muuta kuin uudella innolla uuteen kiertoon ihunainen :heart:
sitten teitä taas onkin samaan aikaan piinailemassa siellä muutama :heart::heart:

Marza edelleen kehoittaisin sinua tekemään sen digin ihunainen,,,:):heart:

Voi Mafinka olen todella pahoillani puolestasi :hug: kovasti jaksamista sinulle ihunainen :kiss::heart:

PippuriPiia Toivottavasti saatte miehennekanssa yhdessä seuraavalla kierrolla metsästettyä ja hyödynettyä tuon oilin :kiss::heart: Se on kyllä aika turhauttavaa juu jos itse bongaa oilin mutta toinen osapuoli ei juuri silloin olekkaan sitä hyödyntämässä :(

Tsemppiä kaikki ihunaiset ja kovasti niitä plussatuulia meille kaikille puuuhh...
 


Maanantai 27.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 14/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)..........kp 23/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 5/26-29...........yk 6
Tepias (42)...................kp 31/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 44/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 3/25-28.............yk 4
Minttu71 (41)................kp 15/30.................yk 6
Mamma vaan (41)..........kp 23/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 12/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 14/29-33............yk 7
Justiina (40).................kp 38/30-60............yk ?
Onnenmurunen (39).......kp 1/27-28.............yk 3
Morticia (44)................kp 26/29-35..............yk ?
Wienna (41).................kp 23/?....................yk ?



Piinailupäivät:

Fiialiia (40+).......dpo-1
äiskä-73 (40)......dpo 0
Esteri1 (39).........dpo 1







Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta taasen Ihunaiset :heart:

Täällä jäi nyt sitten talletukset la illalle :( toivottavasti nyt sitten riittää aahh,,,
nyt juilii alavatsaa ja vasentapuolta niin perhanasti että ovis on nyt päällää ja jos vaan hyvät siipat sisällä niin niillläkin elinaika 3-5vrk joten sen puoleen kyllä hyvät mahdollisuudet lisääntyä täällä :whistle: joten kyllä toivoa on :D
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74 ja Esteri1
Äiskä, hienot on viivat :flower:. Eiköhän nuo talletukset riittäne. Eikö sitä jossain sanota, ettei ihan joka päivä kannatakkaan tallennella, niin on tujumpaa se miehen tavara :). Nyt vaan piinailemaan.

Ja Esterilläkin kärsimysviikot aluillaan. Peukut on pystytetty toivotun tuloksen aikaan saamiseksi (sehän onkin mun peukuista kiinni :D).

Talvi, osanottoja sinne. Perässä tullaan jo kohtuullisen kärsimättömänä... Mut nyt sitten vaan uutta matoa koukkuun.

Marza, voi harmi, että sen piti mennä noin. Riittää, jos testi näyttää negaa, mutta että kiertokin vielä sekoaa *nimimerkki: vähän samaa havaittavissa täällä*

ON: Mitähän tälle mun kierrolle on tapahtunut/tapahtumassa? Sillä vehnänalkioöljylläkö sain koko kropan sekasin :$? Mun mielestä kierto on ollut ton 27-28 päivää niin kauan kun muistan (lukuunottamatta ekaa synnytyksen jälkeistä kiertoa) ja nyt eletään jo kp30. Testeihin saan näitä viivan paikkoja, mutta ei näihin väriä saa parhaallakaan mielikuvituksella :(. Tässä tän päivänen päivällä tehty. Tulis sit se täti, jos kerran on kuitenkin tullakseen. La-iltana tuli pikkuruisen tuhrua, mutta siihen se sitten taas jäi. Vähän liian myöhästä kiinnittymisvuodoksi, vaikka to-iltana mulla joku ikävä mahakipukohtaus olikin. Sattui tuonne alamahalle aika turkasen kovaa ja mietin jo lääkäriin lähtöä. Kesti muutaman tunnin, jonka jälkeen helpottui.



Nyt mä niin ymmärrän miksi noita One Stepejä haukutaan: toi viivanpaikka on jotenkin toivoa herättävää ilman mitään realistisia perusteita.

Ai niin. Äiskä, mulle saa nyt iäksi päivittää 39 :eek:...
 
Onnenmurunen jos sulla olikin ovis hiukan myöhemmin ja tosiaan tuo sinun olotila to vaikutti ovikselta ja la olotila vaikutti taas ihan kiinnitymisvuodolta,,,,
odotellaampa rauhassa vielä josko siihen viivanpaikan kohdalle ilmestyisi vielä väriäkin ihunainen :kiss::heart:

Onnekis olkoon Onnenmurunen
 
Äiskä, hienot on viivat :flower:. Eiköhän nuo talletukset riittäne. Eikö sitä jossain sanota, ettei ihan joka päivä kannatakkaan tallennella, niin on tujumpaa se miehen tavara :). Nyt vaan piinailemaan.
Juu näinhän sitä sanotaan :p mutta kun on hätähousu niin on ja haluais kaikki mahdolliset siippaset sisäänsä juuri näinä hetkinä :LOL:
Tänään oltii miehenkaa asioilla aamusta ja aateltii että ku kotiudutaan niin tehdään vielä päivä talletukset,,, no eiks meidän tuurilla sitten ollutki minun isä oottelemassa pihalla ku tultii kotiin joten ne niistä päivätalletuksista juu,,, ja tyydytään lauantai illan saaliiseen :whistle: Tänään varmaan illalla heilutellaan lakanoita mutta ei auta enää vaikka se mukavata onkin :kiss:
 
No voi pahus Onnenmurunen - aina se tätönen löytää sinne, minne ei tarvitsisi...
Meillä onkin sitten suurinpiirtein samat päivät äiskä-73:n ja Esteri1:n kanssa - täällä nimittäin myös vahvat viivat tänä aamuna. Jospa sitten vaikka jännättäis samoihin aikoihin...
Täällä tuntuu, että oili tulee juuri nyt, kun sen verran on tuikkivia tuntemuksia. Onko muuten muilla sellaisia kokemuksia, että oili vierailisi melko usein juuri öisin? Mulla nimittäin se tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. No, eilen tuli harrasteltua jotain ja jos vaikka kokeilis, syttyiskö kipinä vielä huomennakin (tänään ei ole miestä saman katon alla). Yritän siis liikkua eeeerittäin rauhallisesti, jotta irtoaminen tapahtuis mahd. myöhään. Vaikka tuskinpa sitä oilia nyt niin vain pystyy kontrolloimaan...

Kesäisen lämpöisenä iltana - oikein kauniita unosia kaikille olkkarilaisille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä