40+ so what wol.13

Voi harmi PippuriPiia että se täti ketale käväs sinnekkin :|
Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon ihunainen :heart:

Esteri teinhän mä testit mutta kuvan pääsin nappaamaan aikapaljon testiajan jälkeen,,,

ylin r-testi ja alin o-testi...



Itse olin r-testissä näkevinäni jotain mutta kun oikeen kovasti toivoo sitä raskautta niin näkeehän noissa testeissä vaikka minkälaista viivasta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28556408:
Voi harmi PippuriPiia että se täti ketale käväs sinnekkin :|
Kovasti tsemppiä uuteen kiertoon ihunainen :heart:

Esteri teinhän mä testit mutta kuvan pääsin nappaamaan aikapaljon testiajan jälkeen,,,

ylin r-testi ja alin o-testi...



Itse olin r-testissä näkevinäni jotain mutta kun oikeen kovasti toivoo sitä raskautta niin näkeehän noissa testeissä vaikka minkälaista viivasta :whistle:

Kuvasi kontrastia hieman säätelin..ja aikas hyvin siellä jotahin haalean punertavaa viivasta näkyy - sille punaväriä lisää!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Maanantai 03.06.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)....................kp 21/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)...........kp 3/26-28...........yk 6?
Oliivitar (42)...................kp 12/26-29...........yk 6
Tepias (42)....................kp 38/26-29............yk 10
Marza (43).....................kp 6/30................yk 2v
Talvi-74 (39)..................kp 10/25-28.............yk 4
Minttu71 (41).................kp 22/30.................yk 6
Mamma vaan (41)...........kp 7/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 19/27-30............yk ?
äiskä-73 (40).................kp 21/29-33............yk 7
Justiina (40)..................kp 40/30-60............yk ?
Onnenmurunen (39)........kp 8/27-28.............yk 3
Morticia (44).................kp 5/29-35..............yk ?
Wienna (41)..................kp 30/?....................yk ?



Piinailupäivät:

Fiialiia (40+).......dpo 6
äiskä-73 (40)......dpo 7
Esteri1 (39)........dpo 8







Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Dippasinhan mä o-testillä, vielä näkyy, ei ole karannut. Tilasin nipun niitä r-testejä, joita toivon tulevaksi joko tänään tai huomenna. Noita kalliita apteektin testejä en raaski näin aikaiseen enempiä.

Rinnat edelleen kipeät ja turvoksissa ja jotain kramppailujakin alaselässä voi olla.
 
Huh hellettä, sano jänis pakkasella - kyllä on KUUMA!!!!!!

Koirathin niin levottomia, varsinhin tuo nuorempi..ja molemmilla juoksut!:whistle:
..eikä emännälläkään sen parempi olo: masua kristelee ja olo vettynyt..:O

Äiskä
, jotahin pik-kas-ta siellä taas näkyy - sille vahvistumista!=):heart:

Ester1 - pitäähän sinun nyt tälle päivää dipata..mie en malta odottaaaaaa!!!!|O
..ja olen valmiinatiirailemaan viivasia..;)
 
Voi että :heart: Täällä on niin hothot oltavat! Esterille ja Äiskälle huomiseen testiin plussapuuhkut, mulla on peukut pystyssä

On niin hellettä, lämmintä ja kaunista, kesä tuli niin yllättäen! Olisi kyllä niin ihunaa ja täydellistä, kun tuolla masussa kasvaisi uusi elämä :heart: Oih toivon sitä kyllä niin jokaiselle täällä olkkarissa.

Oma vahvistuva ovisviiva tapansa mukaan hävisi, niinkuin arvelinkin. Minulla näemmä käy pieni lh-piikki pienine oireineen kp 9-11 tienoilla ja viikon päästä siitä taitaa tulla se itse ISO ovis :D Näinpäs sitä taasen oppii itsestänsä uutta =) Joten sitä odotellessa.

Minne ovat olkkarin naiset kadonneet? Kirmaamaan kesälaitumille :heart: Toivottavasti sieltä tulleessaan tuovat ihania uutisia :kiss: Ja mää lähden myös.. huomisiin!

 
On niin hellettä, lämmintä ja kaunista, kesä tuli niin yllättäen! Olisi kyllä niin ihunaa ja täydellistä, kun tuolla masussa kasvaisi uusi elämä :heart: Oih toivon sitä kyllä niin jokaiselle täällä olkkarissa.
Niin oliivitar ois se ihanaa jos tuolla masussa jotain kasvaisi :heart:
Jotenki tänään vaan tuli sellai tunne että taas meni juna ohi ja mä jäin pysäkille :| eli että näinköhän se täti tännekin kurvais,,, mutta en luovuta vielä, huomenna uudet testit kehiin juu,,, :D
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas kaikki Ihanaiset Pluissalaiset :heart:

Arvatkaapas olenko onsku, tänään loppui sairasloma ja tänään sain töitä täältä kullan luota, elämä taas hymyilee vaikka vauvamassulle saankin heittää hyvästit mutta onhan elämässä paljon muutakin ihanaa kuten rakkaus ja työ ja ystävät ja sukulaiset ja ja ja :heart:

Plussa-tuulosia Plussalaisille :stick: ja akan kepityksiä :hug:
 
Esteri sitä kun aloittaa tän dippauksen aivan liijan aikaseen niin kerkee toi epätoivokin iskee jo välillä, ihan höhlää :D ja sitten kun ei oo näitä tuntemuksiakaan minkäänlaisia plääh,,, Sinulla onneks on vielä rinnat arkana ja selkäkin kramppailee, toivottavasti se ois sinulla nyt juuri sitä :kiss::heart:

Mafinka Ihanaa että sinulla rupeaa elämä loksahtamaan paikalleen :heart:
Ja totta kyllä elämässä on kaikkea muutakin ihanaa :kiss::heart:
Voi ihunainen kaikkea hyvää sinulle =)
 
Hei Ihunat ! Auttakaahan vielä illan iloksi =)

Mulla lähenee lääkäri-aika TK:hon ja kiertojani kirjoittelen ylös.

Mutta mitäs Testejä minun pitää pyydellä/anella tehtäväksi? Mitä kaikkea kannattaa kartoittaa? Haluan olla valmistautunut, jos vastassa onkin vähän vähemmän erikoistunut/kiireellinen keikkalääkäri.

 
Iltoja ihunat!

Kyllä taas on jännittäviä hetkiä/päiviä! Plussa puuhkuja :whistle: punaväriä testeihin!:heart:

Täällä tämä äippä kyttäilee vaan oireita tai jotain poikkeavaa oloissansa, ;) jotta tietäisi sen oviksen lähenemisen. En ehtiny tilaamaan niitä ovistestejä vaikka mieli teki :| ja nyt aattelin,että ei varmaankaan kerkeis tulla kun laskureitten mukaan olis keskiviikolla se h-hetki käsillä. Ja niin ON jotta kyllä täällä jotain taitaa olla tapahtumassa, sillä huomaan sitä limastelua. :D on se hienoa että näin "vanhaksi" tarttee elää, että oppii kroppaansa seuraamaan. Sitä tää olkkarissa oleminen teettä, vaan hienoa olla täällä. :flower: Toivottavasti bongaan oviksen ja peittojen pöllyyttely sattuisi sopivasti hollille ;) Olis niiiiin kiva päästä tuonne piinailulistallekin :D vai huolitaanko kun ei ole testillä tärppipäivää aistinnu? No, joka tapauksessa :heart: ja suuri :kiss: kaikille!

Rapistelkaahan taas huomenissa! :wave:
 
Mamma Vaan Mie löysin siun postauksen!!! =)

Oliivitar Isot kepitykset tädille Toivottavasti ei täti tulisi...toivoa on niin kauan kun täti ei ole vieraisilla. Tuo lääkäriaika on tosi hieno homma...vaadi/pyydä lääkäriltä lähetettä hormoonikokeisiin (lh, fsh, amh, progestroni, kilpirauhanen ja prolaktiini).


Ja nyt tutkimaan mitä nuo sitten ikinä sisältävätkään. Kiitos :kiss:

.... ellei jollain olisi valmista tietopaketti valmiina :ashamed: :saint:...
 
Arjesta on tullut varsinaista härdelliä ja aika on muka niin kortilla, etten tänne olkkarin puolle ehdi ollenkaan :(. Mutta NYT on se hetki!!!

Äiskälle ja Esterille rekkakaupalla punaista (tai vaihtoehtoisesti sinistä) väriä. Vahvistukaa, viivat, vahvistukaa!!!

Talvi, piinapäivät edessä? Onnea ja menestystä bongailuihin ja talletuksiin.

Oliivitar, olet kyllä viisas, kun teet kotiläksysi kunnolla. Toivottavasti lääkäri on suopea ja sen lisäksi osaava.

ON: Alkukierron tylsyys menossa. O-tikut on aika vähissä (oisko neljä jäljellä) ja meinasin, että mennään ihan ilman testejä tää kierto, mutta katotaan kuin käy. Kuitenkin pinkasen Cittariin loppuviikosta, kun en millään malta ola testaamatta :D. Oilin vierailu on todennäköinen su-ma -akselilla ja sitä ennen yritetään miestä kaataa aktiivisesti heti ja aina tilanteen tullen.

Nauttikaahan, naiset, helteistä!!!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
ON..täällä miulla iski ihan puskista O-kipuiset illasta - Kp21:O
..sattui niin, että ihan kuulkaa pers***sista asti kipuili..:whistle:|O..huh, meni onneksi nopsaan ohi.


Hyödynnetty ei ole, viimeiks lauantaina vaan ihan "leikittiin"..e l l e i sitten touhutipoista tärppi kävis..:p
..no EN oikiasti usko hetkeäkään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä