40+ so what wol.13

Pahoittelut Marza, ehdittiin jo niin jännätä josko nyt. :hug:

Tosi hienoa Vauvahaaveita, ettette jätä yhtään mahdollisuutta käyttämättä. Itse en oo tikuttanut ovista, enkä meinaa tässä kierrossa niin tehdä (tai sitten tikutan jo huomenna, aikamoinen himotestaaja on itestäkin tullut). Enkä usko että yritetäänkään niin tosissaan tähän kiertoon. Vähän se harmittaa, mutta ehkä palauttaa maan pinnalle ihtensäkin, kun on tässä nyt niin tosissaan ollut sitä VAUVAkuumetta.

Toivoisin, että mies menis sinne tutkimuksiin, mutta kun saa koko ajan olla huomauttamassa asiasta. Soittais nyt sinne ja sopis ajan, ei kai se nyt niin paha juttu voi olla :confused:

Poika on jo suht terve, ikävä yskä vielä ja vähän nuhaa, mutta siinä kunnossa, että viedään huomenna hoitoon jos yö menee hyvin. Ei oo ollut tänään enää kuumetta.

Mun iHerb kamoja ei vaan kuulu :mad: Olisin ne jo mieluusti ottanut käyttöön. Summan piti olla niin pieni, ettei jäisi tullin haaviin. Ehkä ne sit lentelee vähän kauemmin.

TSEMPPIÄ meille kaikille!
 
Heippa kaikille, pakko tulla kertomaan, että testasin tänään ja r-testiin ilmestyi jo muutaman sekunnin jälkeen kaksi viiva, jeee! En olisi millään uskonut ja olinkin ihan varma, että negatiivinen sieltä taas tulee, mutta olemme tänään lähdössä Tukholman risteilylle (talviloma :) ) ja ollaan menossa buffetiin syömään, joten ajattelin kuitenkin testata, kun siellä on kaikenlaista herkkua, joka ei raskaana oleville sovi. Hyvä että muutin mieleni, olin tosiaan ajatellut odottaa loppuviikkoon. Ai että on epätodellinen olo! Nyt täytyy vain toivoa että kaikki menee hyvin. :)
 
Hei vaan kaikille!

Olen pitänyt vähän taukoa palstasta.. viime kierto keskenmenon jälkeen oli yllättäen vaan 26 päivää. Tänään kävin viemässä pissanäyteen ja kerrankin olin onnellinen negatiivisesta raskaustestistä. Nyt sitten voi suunnata katseet huhtikuuhun ja kunhan menkat tässä alkaa, niin soittelen lapsettomuusklinikalle.

Onnea kaikille plussanneille :heart: ja halaukset uuteen kiertoon joutuneille/ negatiivisen testin saaneille :hug:
 
Tiistai 25.03.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Piksukka (39)..................36kp / --
Fleur (39).......................21kp / 25-27
Lumikki1970 (43)..............14kp / 28-32
Äiti seiskanelonen (40)......12kp / 28
Vesipossu (--).................12kp / --
Vauvahaaveita (40)...........8kp / 28
Esteri1 (40)......................6kp / 28
Minttu71 (42)...................5kp / 30
Marza (43).......................2kp / 30

Piinailupäivät:
Fleur (39).......................dpo7

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Jimima - 3/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Nipsu74 (39)..........?/29-30

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Ei meillä ole sitten kun yksi piinailijako enää =) Toivottavasti hänetkin sais siirtää kohta tuonne alemmas ;)

Tosi mahtavasti tästä porukasta tullut plussia sinä aikana kun oon täällä pyörinyt. Ei kyllä näillä prosenteilla voi sanoa, etteikö meidän ikäisetkin raskautuisi. Ihanaa :)
 
Loistavia uutisia Jimima. Hurjasti onnea:flower: Aika komea plussarivi ollaan tosiaan saatu aikaiseksi jo nyt tälle vuodelle =)

Pahoittelut kaikille kuukautisten kohtaamille. :hug: Kaikki peukut ja varpaat pystyssä toivotaan, että tämä kierto olisi vihdoin se jossa tärppää.

Omaan napaan ei kuulu mitään. Tuskallisen hitaasti etenevät nämä päivät...
 
Hurja Plussakuukausi tämä maaliskuu!! Onnea Jimima!! Sullakin on fleur sen verran vähän kiertopäiviä jäljellä, että sähän ehtisit vielä mukaan maaliskuun plussanneihin... ;D

Olen pahoillani Marza, ensi kuussa sitten uusi yritys.
 
Vauh, onnea Jimina!!! :flower: On kyllä ihan mahtava kuukausi tämä maaliskuu meille nelikymppisille, ei voi muuta sanoa. Onkohan missään muussa ketjussa näin monta plussaa yhdessä kuussa?

Marzalle pahoittelut tädistä. Ja Fleurille kovasti peukkuja! Vielä ehtii maaliskuun aaltoon. Ja sittenhän alkaakin se huhtikuun aalto...
 
Lämmin kiitos kaikille onnitteluista! En edelleenkään oikein tajua tätä. On niin epätodellinen olo, kun olin niin asennoitunut siihen että nega se taas olisi. Ihanaa että vihdoin tärppäsi, vaikka nyt vasta piinailu alkaakin. Taidan mennä varhaisultraan heti kun jotain voi näkyä. Täytyy pitää sormrt ja varpaat ristissä että kaikki menisi nyt hyvin. :)
 
Jee, miehellä tänään aika siittiötutkimukseen. Vihdoinkin jotain tapahtuu. Ovulaation aikakin on käsillä, yritän kuulostella kehoa, mutta mitään, siis yhtään mitään, merkkejä ovulaatiosta ei kropassa ole. Luulen sortuvani huomenna tekemään testin, että osaan sitten lääkärille sanoa, että olen bongannut oviksen joka kerta (??).
(lisäys, taitaakin olla jo myöhäistä huomenna testailla....)
 
Viimeksi muokattu:
Todella paljon on plussia kyllä kun listaa katselin. Ihanaa <3. Meillä oli eilen ystävä pariskunta virosta saunomassa ja grillailtiin ja oli ihanaa. Teimme ystävän kanssa herkullisia voileipiä nälkäisille miehille jotka korjailivat meidän autoa. Oli mukava rentouttava ilta kertakaikkiaan.en tiedä onko mulla tämä ikä mutta tuntuu mitä vanhemmaksi tulee niin menkat on ihan julmetun runsaat :-( koko ajan sais olla vaihtamassa kuivaa.ja myös se että nuorempana oli jos mitä vaivaa niin nykyään ei edes selkä tai masu ole kipeä ennen menkkoja
 
Eikä tuossa vielä Marza mitään, olen myös kuullut, että kierrot voivat myös lyhetä mitä vanhemmaksi tulee, eli niitä tulee sit useemmin. Ei oo kivaa ei. Mulla kyllä aina ollut niin runsaat, ettei ole huomannut mitään eroa. Pilleriaikaan oli ehkä hieman vähemmän vuotoa. Ja tosiaan, ei ole enää kipuja siten kuin nuorena. Mekin oltiin koko perhe puistossa ja naapurin perhe sattu oleen myös ja siinä meidän isäntä pallotteli poikien kanssa ja istuin keinussa ja oli mukava olla, ihan taianomainen hetki. :heart:
 
Onnea Jimimalle!!! Kyllä tästä plussapuhurista voi päätellä, että ikä tässä ei ole este, syyt on kyllä muualla tässä itselläkin.

Laihdutusprojektilla mennään, ukko myös. Ajattelin nyt keskittyä siihen ja jättää testailut väliin, ainakin oviksen osalta.
 
Voi miten ihunaa, tärppejä täällä monella - ONNEA!!!!

KOvasti täältä laittelen olkkariinne keväisiä/kesäisiä ylläri pylläriplussasätehiätulemaan!!!!



:heart:*mur-mur*
..jolle elo hymyää - paino tippuu, kesä tulee..
..ja taitaa olla rakkauttahin ilmassa..
(melkein 3vko olin aikas kipeänä ja mietin mikä on?..no, syy tämä: Kilpirauhanen oli mennytkin liikatoiminnan puolelle!..lääkitystä ruukattiin ja jospa tämä tästä elolle taas=))
 
Viimeksi muokattu:
Tuhruttelu alkoi tanaan, mika mulla on takuuvarma merkki siita etta kuukautiset alkaa parin paivan sisalla. Ei pitaisi yllattaa, kun tosiaan se ovis jai ilmeisesti tulematta, mutta tyhmana taas olin nostanut toiveet korkealle ja nyt sitten harmittaa kunnolla :'( Ja kiertokin nayttaa jaavan poikkeuksellisen lyhyeksi...
 
Voi fleur :hug: , mut mulla alkoi tuhruttelu viimeksi dpo6, mutta ei silti lyhentänyt kiertoa, oikeestaan pidensi päivällä :confused: Kyllä tuo ovis tarvis tulla jotta olis mitään mahkuja tärppiin. On niin tuttua tuo pettymys. Mutta katsotaan nyt vielä pari päivää.

Mulle tuli iHerb kamat ja vedän siis yli 10 pilleriä päivässä. No aikansa kutakin.
 
Onnittelut plussanneille :heart:, halit uuteen kiertoon joutuneille :hug: ja piinispinnaa piinailijoille :)

ON: Jos sitä pitkästä aikaa tulisi takaisin tänne kirjuuttelemaan
Uusi kierto alkoi, eli nyt kp 3/28-30 ja tänään pitäisi soittaa lapsettomuusklinikalle... Eli minut voi nostaa takaisin kuumeilijoihin.. Tästäpä se taas alkaa, jännääminen nimittäin :)

Ai niin, minulle voisi päivittää myös iän 40 vee , synttäreitä juhlittiin kuukausi sitten...
 
Maanantai 31.03.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Fleur (39).........................27kp / 25-27
Lumikki1970 (43)..............20kp / 28-32
Äiti seiskanelonen (40)......18kp / 28
Vesipossu (--).................18kp / --
Vauvahaaveita (40)...........14kp / 28
Esteri1 (40)......................12kp / 28
Minttu71 (42)...................11kp / 30
Marza (43).......................8kp / 30
Nipsu74 (40)....................3kp / 28-30

Piinailupäivät:
Fleur (39).......................dpo13

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Jimima - 3/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Piksukka (39)..........36kp / --

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Hyvää alkavaa viikkoa kuumeilijat! Toivottavasti se koostuu vain iloisista asioista =)

Päivitin listaa, en osannut laittaa piinailijoihin ketään..joten ilmoittakaa jos ootte oviksen jotenkin bongannut ja monesko dpo menossa, niin lisätään (Lumikki?, Vesipossu?, Vauvahaaveita?). Itseäni en lisää vaikka aavistus oviksesta onkin, koska ei touhuiltu siihen aikaan mitään.

Piksukan siirsin taustailijoihin kun ei ole mitään kuulunut, liekö plussannut jo.

Nipsun lisäsin listaan, ivf hoitoako suunnitteilla?

fleur, onko täti tullut vai vieläkö piinailet, vai kenties jotain muuta?

Esteri: En nyt kovin montaa päivää oo vielä ehtinyt popsia noita pillereitä, mutta ei niistä nyt ainakaan vielä ole mitään ainakaan sivuoireita tullut, mut ei tunnu myöskään mitenkään pirteämmältä tai terveemmältä :kieh:

Muita otan yhden per päivä (d-vit, raskausvit, kvinoa), paitsi Vitex, dhea ja omega x2. Vähensin royal geleä silleen, et joka toinen päivä kaksi ja joka toinen yksi. Iltaisin myös magnesiumia jauheena. Kahvia/teetä en ole nauttinut nyt sitten aikoihin, eikä oo päänsärkyä enää esiintynyt. Mites Vauvahaaveita, vieläkö nautit aamukahvit?

Miehen simppatuloksissa menee siis 2-3 viikkoa kun tulee postissa kotiin (eli vielä 1-2 viikkoa). Tosi pitkä aika :( Mutta pakko odottaa ne, ennenkuin sitten varaillaan sitä yhteisaikaa lapsettomuustohtorille ja siitä sitten ehkä hoitoon. Ehkä ennen kesää ehditään hoito aloittaan, jos halutaan. Tottakai sillä välin yritetään ihan luomusti ja olis tietenkin tosi mahtavaa jos tärppi kävis ennen mitään hoitoja.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä