40+ so what wol.13

Sirppuliini laita vaan mut piinailijoihin,sittenhän tämä yritys on ihan virallista =) eli tänään kp 19/27

Oliivitar oot mun piinailukamu :heart:

Tattinen onnea siitä että kaikki kunnossa ja pian alkaa tapahtumaan ;)

Äiskä 73 jospa nytkin raskaudut samanmoisesti eli kp50 saat plussan

Mä oon popsinut Ladyvita Mamaa nyt kuukaudenpäivät sekä Multitabseja,vaikka nyt kova flunssa olikin niin toivottavasti säästyisin jälkitaudelta.
 
Viimeksi muokattu:


Torstai 14.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp19/27...............yk1
Oliivitar (42)..............kp19/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp26/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp10/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp10/26-29.........yk9
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sarialeksandra (42)......kp8/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp17/22-32.......yk4
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
äiskä-73 (40)..............kp1/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp8/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp9/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp3/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp16/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Talvi-74 (39)...............kp3/28..............yk1



Piinailupäivät

oliivitar............dpo2
anuliini72........dpo4




Haluatko äiskä olla vielä piinailulistalla?
 
Viimeksi muokattu:
Hitsi mä laitoin tänne postauksen, mutta se on hävinnyt johkin bittiavaruuteen. Huoh.

äiskä toivotaan et olis myöhäinen ovis ja siellä masussa kasvaisi jotain ihanaakin ihanampaa.

anuliinin ja oliivittaren kanssa jänskäillään. Kertoilkaa oloista! On niin kiva miettiä et olisko vai eikö olis. :)

Mulla on edelleen ovistesteissä ihan hailukkaa, mutta alaselkää kivistelee ja limat on musta vähän kananmunan valkuaiseen päin menemässä eli kait sitä huomenna vois alkaa myös digistelemään. Tallettelut aloitettiin eilen ja jatketaan niitä reilusti oviksen yli niin eipä ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää.


Nyt on tosi rauhallinen olo ja sellainen olo, että rauha jatkuu kierron loppuun saakka. Niinhän tää aina menee - tässä vaiheessa rauha on kanssamme ja muutaman päivän päästä alkaa jumalaton kuumeilu/piinailu/en ole-olen-en ole-olen -arpominen/plus testien megakulutus. (Ehkä mä tilaan niitä tarjoustestejä... :LOL:)

Huomenna tyttöjen ristikselle ja
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Siis mitä häh?!?!
digidagi

Tässä mun liuskat kp:ltä 6 - 10 ja katsokaa nyt noita "viivoja". Testit tehty aamulla ja nyt tein digin äsken eli ip:llä. Miten voi tulla hymynaama ja liuskoissa ei näy mitään?? Harmi että en tajunnut dipata liuskaa myös äsken.
liuskat

No hyvä että aloitettiin ne harjoitukset eilen. En kyllä ihan ymmärrä tätä touhua taaskaan, mutta en ole ikinä liuskoista tykännyt just ton takia että niitä pitää tulkita niin hemmetisti plus että näköjään ne ei edes näytä mitä niiden pitäisi näyttää :(

En osannutkaan laittaa kuvia suoraan tähän postiin. Höh. Miten se tapahtuu?

Nyt kun ejectoin ton tikkulaisen tuolta digin sisältä niin se ruutu näyttää vähän oudolta... Testiviiva näyttää kohtuu haileelta, mutta siinä on hirvee iso sininen laikku. Ehkä mä laitan siitäkin vielä kuvan.


Aika huonosti tossa se läntti näkyy... Keksin siis myös miten sen kuvan saa tähän. Heh.
 
Viimeksi muokattu:
Sirppuliini Tuossa digissähän tuo väri on levinnyt miten sattuu :O Taisi olla ihan susi koko digi! Onneks me ollaan niin uteliaita täällä, että revitään testitkin auki :D
Ja tää on niin tosi:
muutaman päivän päästä alkaa jumalaton kuumeilu/piinailu/en ole-olen-en ole-olen -arpominen/plus testien megakulutus.
...Ja miehän tilasin niitä testejä Perhosilta :ashamed:;):p

Äiskä peesaan Anuliinia ja liputan kp50 tienoilla plussaa testiin :heart: Aiotko tehdä ovis testejä?

Ja olosista dpo2 :D Kuiva kausi tuntui alkaneen... mutta jotain ihme limaplomseja tuottaapi tuo alakerta. Toivon että se enteilee raskautta Mutta todennäköisempää on hiiva/bakteeritasapainoni järkkyy/mahdollinen pissatulehdus (kun alavatsaa juimii niinkuin Tattisellako se oli).... Juu näillä eväillä ;)

Anuliini:
Oliivitar oot mun piinailukamu
YES! Onko oireita =)
 
No johan on jänskät Sirppuliini sun ovis testailut...: / en kyllä osaa sanoo mitään tuohon.
Mukavaa risteilyä siulle kuitenki huomiselle :D

Täällä on aika omenainen olo... eli vaikuttais ihan siltä että menkat vois alkaa vaikka huomenissa jos merkit jollain lailla paikkansa pitää, yleensä just ennen alkua mulla tosiaan on sellanen turvotus päällä että oh ho... paisunku ilmapallo :LOL: ois se hyvä jos vuoto alkas ni pääsis piinasta ja taas uuteen kiertoon / piinaan :p

Sirppuliin voit poistaa mut piinailulistalta, tuskin täällä sisällä vielä kukaan kasvaa. Ehkä sit seuraavassa kierrossa :)
 
oliivitar oon tehnyt myös samalla ovis testin ku r-testinkin ja viivoja sinne ihan nätisti tulee... mutta muistaakseni ovis testit näyttää myös vahvempaa viivaa ennen menkkoja joten tiedä nyt sitten mitä ne näyttää :D
PEUKUT JA VARPAAT PYSTYSSÄ SIULLE TÄÄLLÄ ++++++ jos vaikka ois näin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Mä en nyt näistä ovistesteistä mitään tiedä.
Ekaa kertaa elämässäni tässä kierrossa käytin netistä tilattuja halpis testejä.Ja 3:een liuskaan sain muutakin kuin testiviivan:2 haalea ja yhden selvästi tummemman.
Sirppuliinin kokemukset pistävät miettimään onko Clearblue sen parempi kuin nää halpiksetkaan?

Ja omista oloista:ei mitään tuntemuksia... :(
 
Viimeksi muokattu:
Äiskä tulispas nyt kuitenkin se huruakka nopiaan!! Ei tarvitse ylläpitää raskaus/ovistesti firmoja koko kierron ajan! Vaikka kylhän tällä munkin arsenaalilla mukava vaikutus firmojen tuloihin on :D ... Ja kiitos :heart:

Ja sirppuliini Mukavaa Matkaa!

Anuliini... Vielä ei pitäisi tuntuakkaan mitään :kiss: Mulla vain on niiiiiiin kovat odotukset ja malttamaton mieli ja mahtava mielikuvitus :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Moikka kaikille!

En voi muuta todeta, kun, ettei tartte paljoa telkkaria kattella tai kirjaa lukea, on täällä NIIIIIN jännittäviä tunnelmia. Itte tarttee tunnustaa, etten ole oviksia tikkusilla testaillu ja YRITÄN olla niitä vielä ostamatta. Huom yritän...
Jännitystä ilmassa ja tärppejä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Siis mitä häh?!?!
digidagi

Tässä mun liuskat kp:ltä 6 - 10 ja katsokaa nyt noita "viivoja". Testit tehty aamulla ja nyt tein digin äsken eli ip:llä. Miten voi tulla hymynaama ja liuskoissa ei näy mitään?? Harmi että en tajunnut dipata liuskaa myös äsken.
liuskat

No hyvä että aloitettiin ne harjoitukset eilen. En kyllä ihan ymmärrä tätä touhua taaskaan, mutta en ole ikinä liuskoista tykännyt just ton takia että niitä pitää tulkita niin hemmetisti plus että näköjään ne ei edes näytä mitä niiden pitäisi näyttää :(

En osannutkaan laittaa kuvia suoraan tähän postiin. Höh. Miten se tapahtuu?

Nyt kun ejectoin ton tikkulaisen tuolta digin sisältä niin se ruutu näyttää vähän oudolta... Testiviiva näyttää kohtuu haileelta, mutta siinä on hirvee iso sininen laikku. Ehkä mä laitan siitäkin vielä kuvan.


Aika huonosti tossa se läntti näkyy... Keksin siis myös miten sen kuvan saa tähän. Heh.
Olinhin jo kirjoittamaisillani..että: ovis saattaa vilahtaa nopsaanhin ohi..mutta, tuo tosiaan taisi olla susi koko testi: /vieppä/lähetä sinne mistä ostit, hyvinkin saatat saada uuden paketin tilalle!=)
 
Viimeksi muokattu:
ON..täällä vaan vuoto jatkuu runsaana jo kolmatta päivää:headwall:..on nyt jo tummempaa väriltään, joten loppua kohden ollaan menossa kumminhin.

Olen tänään ollut pinna aikas tiukalla ja kiihdyn 1-100 aikas nospaaaaaaan|O
..Oi oi:ashamed:..voi näitä hormonien heittelyitä, miten minuun vaikuttaa..m u t t a..sain aikaiseksi kumminhin keittellä makkarasopan ja leivoin ihunia pipari-muffinejahin perheelle-nams!:p

Kipuisia ei oikiastaan enää juurikaan ole, loppuivat aamuun mennessä..pikkasen on nyt Kp3 tuntunut tutusti vasemmalla muasarjoissa niitä tuikkaisuja..taisivat herätä kevään korvilla toimimaan.(ainahin hetkeksi)


Mukavaa loppu iltaa ihunat!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
joo täällä ajattelin että alkasin noita ovis testejä tekeen helvetti oon ihan maassa näitten menkkojen takia mä varmaan ees hemmetti mitään ovuloi ees


mulla oikeesti ihan hirvee olo ... surullinen olen
 
Viimeksi muokattu:
oliivitar En mä repinyt sitä testiä auki vaan siihen digilaitteeseen pitää tunkea testitikku testauksen ajaksi ja sit se otetaan pois kun tulos on luettavissa. Se oli siis se viimeisen kuvan tikku, jossa levinnyt siniväri. Katsoin sitä testiä äsken ja ei sitä levinnyttä väriä enää ole eli turha sitä on mihinkään palauttaa. Eipä se testiviivakaan kyllä kovin tumma ole eli olisko hymynaama tullut kuitenkin sen levähdyksen takia, en tiedä? Nyt vuoto on tosin sellasta tosi liisteriä eli ehkä ovis kuitenkin olis päällä/tulossa. En tiedä enää mitä ajatella, mutta eipä sillä nyt niin väliä kunhan hoidellaan talletukset kohdilleen. En tiedä pitäisikö tässä nyt jo merkitä dpo:t vai jatkaa tikutusta?

äiskälle onnittelut tädin tulosta! Kroppa toimii normaalisti siis ja ei kun uuteen - "siihen" - kiertoon. :)

anuliini Mulla on aina ennen raskautta toimineet noi CB:n digit ovistestit ilman ongelmia. Yks sunnuntaikappale oli kerran, mutta muita ongelmia ei ole ollut. Näytti plussaa tasan kierron puolivälissä, jolloin käsittääkseni myös ovuloin. Liuskoja en silloin käyttänyt ollenkaan eli niistä ei ole hirveästi kokemusta. Nyt en enää tiedä mitä ajatella noista digeistä kun molemmissa kierroissa on tullut tällainen härö plussa. Nyt tosin tää plussa voiskin ehkä merkata ovista, koska jos se tulis huomenna, niin sit tulis taas 25 päivän kierto kuten viimeeksikin eli sikäli osuis kohdalleen.

Voi marzaa että noin surullinen olo sitten. :( Miehen kainaloon vaan parantelemaan pahaa mieltä. Halit! Noista ovistesteistä sen verran, että nehän eivät kerro oikeasti oviksesta mitään. Ne vaan kertovat, että LH-huippu on saavutettu. Se tapahtuuko ovis sen jälkeen vai ei, niin ei sitä kerro mikään. Mutta. Jos sulla tulee alle 40-päiväisiä kiertoja, niin ovis tapahtuu. Korjatkoon viisaammat jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt.

Kiitos kaikille hyvän risteilyn toivotuksista. Ihanaa päästä tuulettumaan kunnolla ilman lapsenhoitovelvollisuuksia. Voipi olla että skumppaa tulee vedettyä ihan kaksin käsin. :) Olen kuitenkin huomenna päivällä vielä linjoilla.
 
Sirppuliini Oih, en aivan ollut "selvillä" noiden digien toimintaperiaatteista :ashamed: Mutta viivojen ei pitäisi yleensä levahtaa minne sattuu. Ja jos vielä limoja niin pupustelua :heart: Net kun loppuu (siis limailut :LOL: ) voi olla vasta varma, että ovis on ollut. Tämä tieto myös googletettua :D

Voi Marza :hug: :kiss: Kyll sie vielä nouset tähän uuteen kiertoon... Vielä vissiin ehtii Perhosten sivuille Aleostoksille =) Tää tikuttelu tekee vain tästä kuumeilusta niin konkreettista ja alati mielessä olevaa. Mie lupasin itselleni, että pari kiertoa annan kaikkeni tikutteluineen ja oireiden pongailuineen, mutta sitten tjottailen tai.... en tiedä vielä :confused:

Hei Sirppu, laita mulle dpo2 :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Sirppuliini Oih, en aivan ollut "selvillä" noiden digien toimintaperiaatteista :ashamed: Mutta viivojen ei pitäisi yleensä levahtaa minne sattuu. Ja jos vielä limoja niin pupustelua :heart: Net kun loppuu (siis limailut :LOL: ) voi olla vasta varma, että ovis on ollut. Tämä tieto myös googletettua :D

Voi Marza :hug: :kiss: Kyll sie vielä nouset tähän uuteen kiertoon... Vielä vissiin ehtii Perhosten sivuille Aleostoksille =) Tää tikuttelu tekee vain tästä kuumeilusta niin konkreettista ja alati mielessä olevaa. Mie lupasin itselleni, että pari kiertoa annan kaikkeni tikutteluineen ja oireiden pongailuineen, mutta sitten tjottailen tai.... en tiedä vielä :confused:

Hei Sirppu, laita mulle dpo2 :kiss:
Miulla kolmantena limailupäivänä itse ovulaatio.
..ja jos limailut vaan jatkuneet ja jatkuneet päiviä, on se miulla ollut merkki melko varmasti ovuloimattomasta kierrosta.
 


Perjantai 15.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp20/27...............yk1
Oliivitar (42)..............kp20/28-34.......yk3
Minttu71 (41v)..........kp27/30............yk3
Sirppuliini (40)..........kp11/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp11/26-29.........yk9
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sarialeksandra (42)......kp9/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp18/22-32.......yk4
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
äiskä-73 (40)..............kp2/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp9/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp10/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp4/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp17/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42)..........kp?/25-27.......yk5
Talvi-74 (39)...............kp4/28..............yk1



Piinailupäivät

anuliini72........dpo5
oliivitar............dpo3
Sirppuliini........dpo0


 
Laitoin nyt itsenikin piinailemaan kerta tuli se yks plussa ja se sopis ajallisesti edelliseen kiertoon. Jos tuleekin vielä uutta ovisplussaa, niin muutan sit dopot, mutta näillä mennään nyt. Alaselkään kuitenkin koskee ja vihloi aamulla suihkussa vasemmasta munasarjasta, niin vois ajatella et olis ovismeisinkiä. Eli kahtellaan, kahtellaan.

mur-mur kiitos sinullekin hyvän reissun toivotuksista!

Me talleteltiin vielä eilenkin et jos vaikka ovis on tänään tai hu, niin eiköhän noiden talletusten pitäisi siihen riittää. Täytyy kuitenkin "sinnikkäästi" jatkaa jos vaikka onkin otolliset päivät vasta ensi viikolla esmes.

Tää oli niin söpön näköinen lohis et laitan sen tähän ilman mitään syytä :D
 

Yhteistyössä