40+ so what wol.13

Poppis, ihan selvä haamuhan tuossa on ja toki voi dpo 10 jo näyttää jotain, niinkuin sulla näyttääkin. Onnea ja vahvistumista!

Onnittelut myös Keltsille!

On täällä ehkä joku muukin ehtinyt raskautua sitten viime näkemän - onnittelut siis kaikille plussanneille.

Pirtsi, kun nyt kerran huutelit, päätin kirjautua. Lueskelen teidän juttuja päivittäin ja elän mukana, mutten juuri viitsi kirjoitella, kun en tälle palstalle enää oikeastaan kuulu (vaikka välillä toisin vänkäättekin, heh). Sun hoitojasi tulen seuraamaan ihan erityisellä mielenkiinnolla, voi kun nyt onnistuisi!

Tänne kuuluu varmaan varsin tavallista lapsiperheen arkea. Viimeiset pari kuukautta ovat olleet vähän rankempia sairastelujen vuoksi, mutta noin yleisesti ottaen kuuluu kuitenkin tosi hyvää :) Plussa harjoittelee kiivaasti jo kävelyä, ikää on mittarissa jo 10 kk. Ihanaa seurata toisen treenejä ja alituista elämän ihmettelyä. Ja isommasta tulee koko ajan isompi ja jotenkin päivä päivältä rakkaampi.

Ihanaa kevään odottelua ja paaaaaaaaaaaaaaaaljon plussia.
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74 ja o0o
o0o
poppis75. Kyllähän tuo haamulta näyttää! Aikaisin testatessa luotan eniten CB:n plus testiin joka näyttää 4 päivää ennen kuukautisten alkua. Mulla tuo PC näytti tällä kertaa plussaa 3-4 päivää ennen kuukautisten alkua noin dop11. Varovaiset onnittelut :)
 
Poppis, tuohan on haaaamu, jee! Varovaiset onnitteluni!

Mulla ois kuulkaas kroppa valmis plussaamaan myös! ;) Ihan hirrrvee himo hedelmäaakkosiin (?!?), selkä kipee ja pissattaa usein. Hehee, kaks viimeisintä "oiretta" vois olla vaikka virtsaputkentulehduskin :ROFLMAO:
Kunhan pelleilen. Dpo 5-6, joten jäitä hattuun. Tai mittää jäitä tartte, meleko varma, ettei kyllä taaskaan onnistanut. Niin vähälle yritykselle jäi. Pitää vaan koettaa vitsailla, ettei alkais masentaa (y)
 
No haamu kurkkii Poppiksella juu!
Zinille onnea ja voimia mitä ikinä tulevaisuus tuokaan tullessaan?!

Huomasin just, kun ihastelin plussanneiden listaa, että eikös se ollut keltsi joka oli jo pyyhkeitä heittelemässä kehään ja lopettamassa koko touhua? Muistan, koska sekoitan aina sinut ja kaliksen keskenään :rolleyes:
Ja tätä samaa mantraa käytti myös äiti74,manaili ettei onnistu ja on viimeisenä palstalla ja menikö siitä 2 kiertoa, kun tärppäsi?

Hmm, pitääkin alkaa harjoittaa erilaista mantraa, ei muutakuin tammiskin manailemaan mukaan :whistle:
Nojoo, kyl mä muistan sen geenihomman sun kohdalla. Mutta silti!
Ihanaa Jopo kuulla sinusta ja lämmittää mieltä, että jaksat käydä kuulumisiani kurkkimassa. Tuntuu vähänkuin kävelisi käsi kädessä, joku rohkaisee kulkemaan!

Ja kuka saakeli mainitsi hedelmäaakkoset, tekee nyt niitä ihan hirveesti mieli! :D
 
  • Tykkää
Reactions: elotar74
Jebu, kp 1. Nyppii. Mutta ei muuta kuin uutta putkeen. Olishan se näissä kiloissa ollutkin huono aloitus raskaudelle. Ensi kuussa pitää olla 5 kg vähemmän ja olis kuta kuinkin samat lukemat kuin edellisessä raskaudessa.
 
Pirtsi, täällä ollaan <3

Mä muuten INHOAN sitä, miten aina puhutaan, että raskaus onnistuu, kun ei enää yritä...mutta niin vaan meilläkin molemmat raskaudet tärppäsi jonkinlaisessa murros-/lopetusvaiheessa. Ekassa tapauksessa oltiin Sen Kierron jälkeen menossa lääkärille selvittämään asioita ja tokalla kerralla Se Kierto oli "kerta kiellon päälle", kun itse asetettu takaraja meni umpeen. Molemmat raskaudet ovat myös alkaneet pidemmän lomailun jälkeen, että tiedäpä siitä sitten. Ihan yhtä paljon me YRITETTIIN kuin aina ennenkin, mutta kuka noista alitajunnan tasolla tapahtuvista asioista oikeasti tietää.
 
Keltsi En ole testannut uudelleen, kun mulla yleensä on näkynyt viiva jo dpo9. Haaleahan se on vielä tuossa vaiheessa ollut, mutta kuitenkin sen verran näkyvä, että selvä peli on ollut. Ja lisäksi mulla alkaa menkkakipuilut jo kolme päivää ennen menkkoja niin ei tässä paljon arvailujen varaan jää. Huomenna on varmasti kp1.

Nyt kuitenkin tuli sellainen olo, että pitäisikö testata... Mitään raskausoireita ei todellakaan ole, mutta niin kauan kuin menkat ei ole alkaneet on toivoa. Ja niiden tosiaan pitäisi alkaa vasta huomenna, joten ei tässä oikeasti mitään toivoa ole. On sitä tyhmä. Mutta taidan suunnata vessaan... Ei ne Pc:t niin paljon maksa ja tämän paketin osti mies. :D
 
Moikka, tänään kp28 ja dpo15.
Menkkojen piti alkaa muttei varmaan ala olemattoman limiksen takia, viime vuotokin oli ruskeaa tuhrua vaan. R-testin tein ja nega oli, tosin olin näkevinäni haamun...mutta varmaan pitäisi olla tähän päivään vahvempi kuin haamu. Mahaa nippailee ja tuntuu kuin alkaisi, ja kierto syöty terojakin gelee Royalen kanssa.
 
Nopeesti huikkaan, että punktio vasta maanantaina, plääääh. Ärsyttävää odotusta, ja tuntuu muutenkin, ettei siellä mikään kasva, kuten kuuluis. Miehen kuume vähän helpottamassa, lapsi korvatulehduksessa juuri lääkärissä. Mä odotan vielä viikonlopulle omaa tautiani, sopivasti. Näin pirteissä hormoneissa Meikkis!
 
Onnea Poppis! Plussaa pukkaa!

Maimei, päätettiinkö folleja vielä kasvattaa? Mikä kp sulla on? Aloitettiinko piikit heti kierron alusta? Mulla on jo ensi viikolla IVF-suunnitteluaika! Mietin, meneekö homma hanurilleen pääsiäisen takia. Tässä kierrossa tuskin tapahtuu mitään ihmeitä!

Tammis, on joku viiva! Et ole hulluksi tulossa!

Täällä jo kp 2. Ei yllättänyt. Oikeastaan vähän helpottaa, kun mieli ja kroppa on niin tiukilla. Ajatella, että olen ollut vuoden tällä palstalla! millonkahan pitää tajuta lopettaa? IVF:n jälkeen! Montako kertaa Maimei kokeilette hoitoja?
 
Poppis75, onnea! :love:

Tammikselle pakko tulla kommentoimaan, et näen hentosen viivasen! Laitahan aamutikkua näytille. :geek: Mulla ei PC ole antanut koskaan turhia viivanpaikkoja, OneStepit senkin edestä...

Täällä olis 9+1 menossa, ensi viikolla eka neuvola. Tulevat seulonnat jännittää. Väsyttää ja kuvottaa, ei muuta.

Plussatuulia kaikille! :love:
 
Poppis hieno viiva :) onnea!

No sepä se .. mäkää en oo koskaan saanut PCn viivaa, siis ilman raskautta. Siis sellasta mikä näkyy yhdellä vilkaisulla ilman kääntelyä.
Mut joku tässä mättää. Ovistikku mustunu entisestään mutta r.testissä on harmaa vaikkakin täysin selkeä viiva. Mitään vahvistumista ei ole tapahtunut joten jostain muusta syystä tää nyt reagoi näin :(..

tässä nää :(
http://aijaa.com/0YAxlu
 
Poppis onnea :)

ON: onpa taas vuosisadan menkat, voi jessus! Eilen illalla tuli ihan teiniajat mieleen kun kippuroin sohvalla ja kramppaili ihan huolella.

Tällä vanhalla kanalla meni nyt sisu kaulaan ja suuntaan lääkäriin. Tuun sitten kertomaan mitä sanoi. Vai sanooko jo ovella, että unohda koko juttu ja keskity niihin mitä sulla on jo :p
 
Tammis, muistan sun historian, mutta tästä kierrosta oon vähän ulalla. Eiks nyt voi olla, että olisit raskaana? Sen muistan, että oot ihmetellyt pinkkejä vuotoja ja tuskaillut, että sun kroppa on aivan sekaisin...mutta että mikä kp, mikä mikä, voisko olla?
 
Ois kyl hienoo, jos tammista onnistaisi.
Ja poppista nyt on jo onnistanut :)

Mä kävin eilen gynen tarkastuksessa ja katottiin ultrallakin. Kaikki erinomaisesti ja vasurilla kypsyy munarakkula ja ovulaatio odotettavissa su-ma varmaankin. Limakalvo oli just hyvä tähän kohtaan kiertoa (kp9 eilen). Lääkäri käski hommiin. Teimme eilen jo työtä käskettyä. Mä aion pitää kiinni siitä parin päivän välein, niin ehtii ne vikkelät pikkuveitikatki kypsyy kunnolla. Ovistesti näyttää hentoa viivaa ja tänään tein ekan digin ja siinä tyhjä rinkula.

Hurjalta tuntuu ajatella tulevaa kahden pienen kanssa, kun kumpikaan ei osaa puhua, mutta on se nyt yritettävä munia ku kerran paikat vielä toimii.
 
Vuorikristalli Tsemppiä :(!!

Jopo. Kyllähän se mahdollista on. Nyt on kp24 menossa. Koko alkukierto oli ihan pimeä, aloin saada jostain kp10 alkaen tummia viivoja ovistestiin. Mut ei sellasta kunnollista selvästi ktrollia tummempaa vaikka testasin useasti. Viimeinen tumma tuli muistaakseni kp 13 sit ne haaleni ja vähän niinku lopetin tikuttamisen kun alkoi tympiä. Sit ei kyl myöhemmin tullu ku haalu viivaa kunnes eilen taas tumma.
Olo on tänään ollut kyl aivan karmaiseva. Väsyttää niin että en saa mitään tehtyä eikä mikään maistu.
Oviskaan ei nyt kyllä oo vaikka monesti mulla se on tälleen loppukierrossa. Kn on kiinni ja ylhäällä ja lämmöt liian korkealla siihen..
Pitää huomenna vielä testata ja katsoa sit mitä aika näyttää.
 
Tammityttö...mikä kp sulla on menossa??
Kyllä tossa r-testissä toinenkin viiva pötköttää :) Voi kumpa se siitä vahvistuisi ☺

Itsellä kp4.

Viime kierto 22 päivää...ovis tuli jo kp11...luteaali aina sen max 11 päivää näköjään...no lääkärin mukaan se riittänee!!! :)
 
Hahaa, Tammis, jos nyt leikitään, että sulla olis ollut vahingossa ihan oppikirjakierto, niin tuohan on sitten selkeä haamulainen, jota vahvempaa ei dpo 9 (tms) vois odottaakaan! Ja jos tämä plussakierto olis niin epätavallinen, niin raskauskin voisi olla epätavallisen tavallinen ja tuloksena terve lapsi. :love: Mitä jos sovittais vaan niin?
 

Yhteistyössä