40+ so what wol.13

Kiva lukea erinnäisiä kuulumisia. Mulla kp5 menossa ja mut voi siirtää pois piinailijoista. Nimeni sinne vahingossa ilmeisesti jäi, mutta piinailtavaa ei ole. Pysyn nyt kolmisen kuukautta taustailijoissa. Katsotaan sitten kesäkuun kuukautisten jälkeen uudemman kerran. Päätös on nyt varmasti ihan oikea. Ehdin vähän palautumaan edellisestä paremmin ja en stressaile nyt juuri liikoja, kun vauva on vielä noin pieni.

Ilmoitin töihin, että olen vielä vuoden pois ja katellaan sitten, josko olisi uusi alullaan ja en sinne vielä silloinkaan palaisi.

Tavallaan on hurjaa alkaa nyt lykkäämään yritystä, koska en ole tästä mihinkään nuorentumassa.
 
Lauantai 2.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (39)..............7..............38kp/28
Joyzy (42)........................................30kp/28
lillans(37).........................1..............29kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6..............28kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6..............28kp/28
Jimima (44)......................2..............27kp/28-30
Esteri1 (42)......................2..............24kp/30
Nuppu73 (42)...................................23kp/30
Virkki (39)........................2..............22kp/26
Oodikas (37) ...................2..............19kp/28-30
Athina (41)......................6...............18kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............18kp/26-30
C. rotundifolia (40)...........2..............17kp/26-29
Babez74 (41)....................1.............15kp/29
bugsy (45) ......................?..............15kp/30
Tammityttö (39)................................14kp/
Zini76 (40)........................5.............13kp/26-28
Roxanne(41)....................1..............10kp/29
Anuliini 1975 (40)..............1.............9kp/25-29
kolibrinorsu (38)...............1..............4kp/28-30
Pirunpelto (40).................1...............2kp/28
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Jimima (44).....................................dpo 12
Nuppu73 (42).................................dpo 5-6
Oodikas (37) .................................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Esteri :) milles näyttää? Testasiks?

Luppana. No voi pläh! Jospa nyt joku selvyys?

Pirtsi, mites siellä tuulee?

On; sain eilen yhä vaa tummenevan ovistikun, illalla se oli jo selkeästi kontrollin vahvuinen ellei himpun yli (rfsu) Digi (löysin eilen aamulla käyttämättömän päätteen ja tein muutaman tikun et sain sen kalibroivan tyhjän ympyrän pois) ei kuitenkaan ei antanu pysyvää vaan vilkku joka näytteillä.
Tänä aamuna ovistikun viiva oli jo haaleampi
Eli ei tuu taaskaan oikeaa ovista :( sillo viime keväässä tikut tummu ja oli illan ja seuraavan aamun sika tummia ja päivällä kaikista tummin. Ei tälleen hetken "häivähdystä" tummasta tikusta. Näissä paskakierroissa ollu just tälleen et nippanappa saanu kiinni koko ovista.
Pyh.
No aamuyöllä heräsin taas sika pahaan oloon ja tissit vihloo ja kihelmöi. Mun kroppa on ihan sekaisin ja en tiedä mikä hormoni on vinossa :(
 
Tässä vielä kuva analyysiin . Viimeisin on äsken pissattu rfsu ja vilkkudigi. Noi kaks muuta kuivaa on eilisestä, ihan aamu ja illemmalla tehty. Niitä välitikkuja en jaksanu kuvata.

http://aijaa.com/WsHAg3

Digin sisuskin (juu tiiän ettei pidä analysouda koska se elää omaa elämäänsä ) näyttää et LH puoli on tummempi ku estrogeenin puoli jolloin ennen on tullu yleensä se hymy (kuva vähä vääristää ). Mut no noi digit loppui nyt et enköhän mä ny usko että o.plus on vaiks leikisti sitten tänään
Eli laittakaa mulle dpo -1
Ja räkäisesti naurava hymiö perään :D
 
Tammitytöllä kyllä iloisen ristiriitaisia testejä... Itselläkin vähän moniselitteinen ovis ollut. Ovistesteri näytti 2 päivää positiivista, lämmöt kohosi vähän myöhään suhteessa testiin, ovislimat ajoittui myös vasta testiplussien jälkeen. Ei mulla yleensä näin mene. Mutta nyt ois veikkaus dpo 1/2. (Siis 1 tai 2, ei puolikas...)

En tiedä, oisko hirmuinen lentsu (tammikuusta asti), ja siihen syödyt 3 antibioottikuuria ovulaatioonkin jo vaikuttaneet. On meinaan aika myöhäinen ovis mulle. Vaikka on mulla kyllä vähän enemmän heitellyt kierto joka tapauksessa raskauden ja imetyksen lopettamisen jälkeen.

Minzi, tsemppiä uusille tuulille. Helmille hyvää taukoa - kyllä sulla varmasti aikaa on vielä!

R-testejä olisi kiva saada tihrustettavaksi teiltä joille ajankohtaista. Jännään täällä teidän puolesta...
 
Nyt kaipailen kanasten mielipiteitä ja neuvoja!

Miten pian keskenmenon jälkeen ovulaatio voi tulla? Eilen ja vielä tänäänkin on ollut oviskivun tyyppistä kipuilua alavatsalla (vasemmalla taas). Ostin siis kaupassa käydessäni paketin testejä ja testiin piirtyi heti tummat viivat. Onkohan tämä nyt siis ovis vai onkohan mulla hcg vielä niin korkealla, että se aiheuttaa nuo viivat? Pientä vuoteluakin vielä on, joten voiko ovis edes tulla vuodon aikana? Keskenmenosta laskien olisi nyt kp 8.

http://aijaa.com/3VX4lc
 
Tammis, kyllä mun mielestä näyttää, että tuo viimeinen rfsu on plussa. Digistä en osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan sellaista käyttänyt. Harmi, jos hormonit reistailee!

Luppanalla menee jännäksi. Huomista testiä odotellessa! Harmi, jos muuten vaan kierto venyy!
 
Keltsi. HmmEi kyl tuskin ovis vielä voi olla. Siis jos kp8 ja keskenmenosta laskien. Siis ymmärsinks oikein että nyt on 8pv siitä ku raskaustavara tuli ulos? Halaus. Mulla kesti useita viikkoja ennenku hcg laski mutta mulla menetys oli rv14 eli myöhemmin varmaan. Tsemppiä.

Kasenja. Joo perin raivostuttavaa! Kaikki tällanen ihme epämääräinen hässäkkä. Tsemppiä sinne!
 
Tein aamusta one stepin ja se oli täysin nega. Päivällä kokeilin uudelleen sofilla ja samaa vikaa kuin edellisellä sofilla tosin ei ollut ruttua. Eli reunasta punainen oikealla paikalla, mutta ei viivassa. Toki varhaistahan se on. Tytöstä sain positiivisen digillä sinä päivänä kun vuodon piti alkaa ja aikaisemmilla halpaliuskoilla oli vaan ollut vähän suttua. Ko päivänä myöskin ei vielä mitään selvyyttä vaikka herkkyys piti olla parempi kuin digin.
 
En ehtinytkään testata, kun menkat alkoi pe-la yönä, noin 5 pv myöhässä :(
Raskaus oli epätodennäköistä, mutta pettymys tuli silti... Ehdin noiden päivien aikana jo kuvitella kaikenlaista, mutta tavallista voimakkaammat pms-oireet olivatkin vain just sitä. Hyvä puoli: ei tarvinnut kaverin synttäribileissä lauantaina miettiä verukkeita juomattomuudelle, vaan siideriä tuli otettua ja tänään krapulapizzaa homejuustolla :rolleyes:

Kaikille teille parempaa onnea! Toivottavasti minäkin pääsen vielä uudestaan jännäämään omasta puolestani.
 
Huomenta kanaset:)

En oo vielä testannut ehkä huomenna... Jotenkin tullu ihan hulluja ajatuksia esm:mitä jos ne onkin mokannu siellä leikkauksessa ja steri purun siaan poistaneet koko kohdun:eek::eek: no joo ei varmaan nyt kuiteskaan, mutta kaikkee fiksuu tässä on tullu mietittyy kun ei ne menkat ala:confused:....

Hyvää alkavaa viikkoa ja plussa uutisia ois kiva kuulla :love:
 
jouzy: Sulla tais menkat olla pari päivää myöhässä ja nyt siis viiva vaalenemassa? Onpas harmillista.

Mulla on menkat taputeltuna ja vielä kahdet ku tulee, ni sit voi taas katella mitä tehdään. Hirveesti väsyttää ja toi kellojen kääntäminen oli ihan kuolemaksi mulle. En oo ollu kunnolla hereillä ku pari tuntia per päivä ja loput menee ihan sumussa ja miettii vaan milloin pääsee nukkumaan. Hermotkaa ei oo ihan ne joustavimmat tällä hetkellä :censored:

Ehkä kahvi vois nyt hetkellisest auttaa tämän päivän aloituksessa.

Onko teillä mitään kikkakolmosia tähän väsymykseen? Syön niin hyvin kuin pystyn, otan monivitamiinia + d-vitamiinia, ulkoilen päivittäin. Nukkumaan en tarpeeksi pysty..
 
Kalabaliikki: En osaa oikein mitään tsemppaavaa sanoa sinulle. On kovin ikävää kuulla ettei mies ole saanut sanottua sinulle aiemmin ajatuksiaan.

Minä täällä väsyksissäni mietin, että onko se kuitenkin vain yksi vauva, kun en tahdo millään handlata tätä väsymystä ja vauvan kiukutteluja. Kun ei niitä lapsia taida saada ilman, että ne on vauvoja ensin. Mulla niin sanotusti meinaa just nyt hajota pää ja hermot on aivan riekaleina. Tulee harva se sekuntti toivottua, että tuo vauva nukkuisi vaan koko ajan, niin mäkin saisin nukuttua. Mutta tämä menee ohitse. En vaan näe nyt taasen sitä valoa tunnelin päässä, koska lepoa en viikolla saa. Korkeintaan viikonloppuisin ja ilmeisesti täysistä öistä täytyy edelleen vain haaveilla, kun ei mies tarjoudu öitä hoitamaan.
Lippua vaan pitää nostaa korkeemmalla, niin saa tämän menemään ohi nopeammin. Yksi-kaksi paskaa päivää välissä on varmaan ihan normaalia. Silti jotenkin tunnen itseni tosi huonoksi äidiksi juuri nyt. Ja sitten vielä valitan täällä, kun jotkut täällä eivät ole vauvaa kovasta yrityksestä huolimatta ole saaneet ja ovat selkeästi sanoneetkin, että antaisivat mitä vaan jotta vauvan saisivat. Noh, jonnekin piti nyt vuodattaa niin tuli tänne.
 
Huomenta leidit!
Joyzy: toivotaan että kaikki olis nyt kuitenkin hyvin..:)

Kalabaliikki: kun luin tuota sun kirjoitusta, niin mieleeni tuli että noinkohan on että meilläkin mies ei olisi niin kovin innostunut tästä vauva-asiasta:unsure:kyselin tässä mieheltä asiasta joku päivä ja hän sanoi vain että ei ole muuttanut mieltään... kun jotenkin tuntui että vain minä tästä vaahtoan:whistle:.. pitää ruveta lukemaan rivien välistä:) en halua kuitenkaan että vauvaa halutaan vain minun mielikseni..

ON: Nyt olis dpo 7 eikä oikeestaan minkäänlaisia tuntemuksia... hieman rinnat aristaa mutta niin yleensäkin viikko ennen menkkoja.. vähän huolestuttaa jo:(

Anyway hyvää alkanutta viikkoa kaikille:love:
 
Tsemppiä kaikille tarvitseville <3

Me kotiuduttiin lauantaina viimeinkin ja ollaan ihan vaan nautittu kotona olosta. Jopa kotihommat tuntuu aivan ihanille, saati omassa sängyssä nukkuminen.

Tänään kp30/26-28. Period Tracker tarjos kp1 perjantaille, mutta eipä mitään ole näkynyt. Lieneekö pitempi kun munaton (kait) kierto vai tekeekö stressi temppujaan.

Täällä paistaa ihanasti aurinko!
 
Aurinkoista maanantaita täältä etelä-pohojammaalta :)
Tää on nyt sitten virallisesti jo 41vee, kamalan kamalaa. Tässä kahden tunteroisen perästä on sille omalekurille aika. Täytyisi vaan pysyä rohkealla ja jämerällä päällä, että lääkkeitä on vähennettävä, nyt tai ei koskaan.
Selvisinpäs jo yhdestä luurikauppiaasta, kovasti yrittävät mua saada hankkimaan töllöön jonkun lisäpalvelun. Ärrin murrin ja minähän en sellaiseen sorru. Että miulla taas nousoo savu korvista, pitikin mennä vastaamaan outoon numeroon. Mutta kun vastaa, niin pääseepä eroon soitoista, kun sanoo, että Ei kiinnosta.
Mulla on nyt jo kp12, että listalla on vissiin vielä pienempi päiväluku.
Synttärit nyt juhlittu, tai siis tän päiväähän mie niitä juhlin, mutta tuskin ketään tänään enää tulee käymään, porukat tuossa aamulenkin jälkeen osui käymään suhveella.
Tulenpa sitten iltapuolellla kertoilemmaan, että minkälaisen "tuomion" sain lääkkeistä.
Tsemppiä Naiset!!!!!!! Mukavaa päivää jokaiselle (y)
 
Kalis surullista jos mies on tuota mielta. Toivottavasti mieli viela muuttuu.

Omaa napaa, klinikalta odotellaan verikokeiden tuloksia, ja selvityksia mitka lahetteet olis voimassa ja mitka ei. Eli yritetaan selvittaa paasisinko sairaalassa tarkistuttaa tilanteen ja olisiko jotain viela tehtavissa ennen kuin vuoto alkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mun pää on täynnä ajatuksia ja niitä täällä arkiaskareiden ohessa jäsentelen...lähinnä siis Kalabaliikin viestin synnyttämiä. Oon tätä "lapsen haluamisen problematiikkaa" pyöritellyt mielessäni monen monituista kertaa ja ehkä illemmalla saan jotain "paperillekin". Hah, nyt kuulostaa siltä, että tiedossa on valtavan korkealentoista pohdintaa, mutta ehkei sentään. Puhutteleva aihe, anyways.

Helmi sai mut kuitenkin tarttumaan luuriin heti. Tsemppiä lähetän, nimittäin ja totean, että ihan relevanttia pohdintaa tuo, josko yksi vauva "kerrallaan" riittäisi. Etenkin, jos miehestä ei esim. öisin vastuunottajaksi ole. Luvalla (tai oikeastaan luvatta) sanoen se on musta aivan käsittämättömän epäreilua ja yllättävän yleistä. Ookoo, mies ei voi imettää ja pitäähän miehen saada nukkua käydäkseen töissä, mutta kyllä minusta isän tehtävä on myös pitää äidistä ja sitä kautta lapsesta huolta. Ugh, olen puhunut. Mutta siis tsemppiä, Helmi! Olosi on täysin normaali ja itse painin saman fiiliksen kanssa, vaikka "vauva" on jo 1v (ja mies hoitaa oman osuutensa)...eikä se tarkoita, ettenkö olisi lapsistani kiitollinen. Välillä on ihan tosi rankkaa.

Onnenpotku kaikille ja pahoittelut menetyksen kokeneille!
 
Viimeksi muokattu:
Ehdin vain Kalikselle komentoida.
Voi ei :( halaus!! Tavallaan ymmärrän sua oikein hyvin. Meilläkin kävi vähä sama juttu. Mies kertoi tässä syksyn jälkeen että tavallaan on ollu näissä vikoissa yrityksissä mukana vain siksi että mä toivoin lasta ja raskautta niii paljon. Ja et ei enää halua alkaa hoitoihin eikä mielellään muuhunkaan raskaushommaan sillä ne on raskaita, etenkin menetykset ja verotti liikaa jo parisuhdetta. Tulihan se vähän suoraan turpaan, kun itse uskoi että toive on molemmilla yhtä kova. Voi että. Toisaalta halun on pakko olla aidosti molemmin puolista, muuten vauva-arki ja muut kurjat hetket saattaa kaataa koko paketin. Voimia sinulle.
 

Yhteistyössä