40+ so what wol.13

Pirtsi, huikeeta että olet jo noin pitkällä! Äkkiä se aika menee, justhan sä vasta hetki sitten plussasit. ;) Ei haittaa stalkkaukset yhtään, kiva on aina kuulla vanhojen taistelutovereiden kuulumisia. Samoin oli kiva kuulla MaiMeistä pitkästä aikaa tälläkin puolella! :)

Luppis, sullahan saatiin tosi hieno määrä muniksia, onnittelut siitä! :) Nyt kyllä lähetän kaikki hyvät ajatukset sinne että pallerot hedelmöittyisi ja lähtisi hyvin jakautumaan. Ymmärrän että tuoresiirron jääminen välistä harmittaa, mutta mullakin on se käsitys, että pakastesiirtojen onnistumisprosentti olisi itse asiassa parempi. Varsinkin silloin, kun stimulaatio tehdään suurilla hormoniannoksilla, kohdun limis voi kai herkästi edistää niin ettei olosuhteet ole kiinnittymiselle otolliset. Nyt vaan lepoa ja toipumista!

Virkki, ihana kuulla että siellä on hanat kunnolla auenneet. Toivon todellakin, että tyhjennys nyt sen myötä onnistuisi ja pääsisitte taas pian uuteen yritykseen!
 
Luppana, hyvä saalis. Toivotaan nyt, että siellä jaksetaan jakaantua. Minä luulen kanssa, että pas on aina parempi juttu kuin tuoresiirto. Mulle sitä ei tulla tekemään enää, koska limakalvo on onneton.

Maimei, kiva kuulla susta! Sullakin on ilmeisesti ollut kaikenlaista vastoinkäymistä siirtojen kanssa! Ymmärsin, ettei aina olla päästy siirtämään. Mikä siinä on ollut? Nimimerkillä epätoivoinen täälläkin. Milloin sulle tehdään seuraava siirto? Itsestä tuntuu, että nämä hoidot on yhtä tyhjän kanssa. Vaikka pakkasessa on vielä kaksi top-alkiota ja yksi vähän rupusempi, niin oma usko on mennyt. Munasolut on huonoa laatua. Jos on neljä keskenmenoa, niin voiko se raskaus onnistua millään säilötylläkään alkiolla!

Pirtsi, sulla alkaa olla synnytys lähellä! Onnea viime metreille. Kiva kuulla susta!
 
TIISTAI 6.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 32/25-40
bugsy (46) ......................?.................. 20/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 19/28
Roxanne (42)..................1................... 17/29
Iid@ (44).......................2.................... 15/26-28
Kasenja (40) ..................2..................... 9/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 9/28
Minzi (39) ......................3.......................?/26-29

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17



Piinailupäivät:
zammakko...................dpo11
Molly3.........................dpo10

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:
Eveliina 74 (42)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Mimozenäiti (39)
toiveilija38 (39)
LadyLolita (41)
Pözzi (38)
Athina (41)
Pilvilinna5 (41)
kolibrinorsu (38)
Esteri1 (42)
mama na baba
Neliapila2017 (39)
Dumple (40)
Milla Magia1 (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Pitkästä aikaa kurkkasin tänne - JIMIMA MAHTAVAA!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja täydellisesti!! Annat toivoa, että munkin risukasaan vielä joskus aurinko paistaa...
Kiitos MaiMei, ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa! :) Oltiin aina jotenkin niin samalla aaltopituudella ennen kun siirryit sivuun palstalta. Tänään minulla on kai rv 6+3, mutta suoraan sanoen alan vahvasti epäillä onko tuolla vatsassa mitään elämää. Minkäänlaisia oireita ei nimittäin ole, ei sitten yhtään mitään. :confused: Jotenkin olen jo luopunut toivosta, mutta odottelen vielä ehkä viikon ja menen sitten ar-ultraan. Olen (muka) henkisesti valmistautunut kuulemaan että taas meni kesken, mutta JOS siellä olisikin elämää, 7+ viikolla pitäisi jo näkyä syke. :love: Kovin toiveikas olo mulla ei tosiaankaan ole, joten yritän valmistautua pahimpaan. :unsure:

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ja onnea hoitoihin, niitä onkin monella nyt menossa eri vaiheissa, sekä luomuyrityksiin! (y)
 
Virkki,
Hyvä että asiat edistyy, niin pääsee taas vähän eteenpäin yrittelyissä.

Luppana 76
No voi harmi, että kävi noin, ettet vieläkään päässyt tuoresiirtoon. Mutta noinkohan olis, että mulla on sama kohtalo. Katsoin heti eilen papruista tuota limakalvojuttua, niin mulla oli limakalvo kp 8 jo 11,6! Voi kääk, meneeköhän tuo kaikki estrogeeni nyt vain limakalvon kasvuun, kun munikset kasvaa niin hitaasti. Vai onkohan kaikki rakkulat tyhjiä, huoh. Viime hoidossa mulla oli limis kp 9 9,1 ja siirtopäivänä 13,5 (onkohan nää millejä nää yksiköt, kun paprussa ei lue mitään?)
No mutta hyvillä mielin sitten passiin, jos sinne asti päästään. Toisaalta uskon, että passissa voisi tosiaan olla paremmat mahkut, kun näiden hoitokiertojen aikana keho on niin täyteen pumpattu hormoneja tai lääkkeitä.
Niin joo, sitä olen kanssa joskus vähän ihmetellyt, että miksi ne teidän hoidossa pihtaa noita alkionkehitystietoja? Mulla soitettiin viimeksi jopa viikonloppuna tuloksia, kun punktio oli perjantaina. Eikö se ole aika piinallista, kun ei saa mitään tietoja ennen kuin vasta sitten joskus? Ei luulisi vaativan paljoa yksi puhelu, kun joku siellä labrassa varmaan kuitenkin on töissä. (Mulle soitti siis muistaakseni laborantti tjms.)

Pirunpelto,
Stalkkaa vaan ja kommentoi ihan vapaasti. On täälläkin joskus vähän hiljaisempia päiviä, niin hyvä vaan että on enemmän ihmisiä linjoilla. Ja onnea kovasti loppuraskauteen, että kaikki menee loppuun asti hyvin.

Jimimalle toivotan nyt lujaa uskoa ja paljon suojelusenkeleitä pikkuiselle, että jaksaa mukana loppuun asti.

ON

Kysyin lääkkeen valoherkkyydestä lääkäriltä ja vielä myös apteekista. Molemmat olivat sitä mieltä, että lääke ei ehtinyt noin lyhyessä ajassa mennä pilalle, joten käytin sen eilen illalla pois. En viitsinyt jättää sitä tuonne loppupuolelle, jos vaikka kuitenkin siinä olisi hieman teho heikennyt. Uudet ja oikein säilötyt jää sitten sinne, kun niitä jarruja oikeasti tarvitaan.

Nyt kävikin sitten toinen kämmi, mitä pitää tänään kysyä apteekissa. Unohdin Menopurin pöydälle ja se oli siinä n. 2,5 h huoneenlämmössä. Toisaalta tuolla ei ole väliä, kun mulla on yksi ylimääräinen pistos noissa lääkkeissä. Mun vaan tarvii nyt itsenäisyyspäivänä lähteä kaupungin apteekkiin hakemaan lääkkeet illaksi. Että eipä tässä muuta kuin matkaan vaan, ennen kuin siellä alkaa mahdollinen ryysis.

Hyvää itsenäisyyspäivää tänne kaikille.
 
Hyvää itsenäisyyspäivää ketjutoverit! :love:


Jimima, jospa kuitenki ois kaikki hyvin, toivon täällä kovasti (y)

Molly, mitä kuuluu? Mää lisäsin sut vaan iloisesti ja ilman pyytämättä tuonne piinailemaan, kun siellä oli niin yksinäistä :ninja:

Mamma vaan, tsemppiä työhön, tiedän kuinka raskasta on olla töissä toisella kielellä. Itse kun vielä asun täällä ilman yhtään toista suomenpuhujaa niin samoja fiiliksiä on kyllä usein.
Niijja laitoin tuommoisen hoitolaislistan, mutta ei sinne oo muita ilmottautunut :LOL: Kertokaa tietoja jos haluutte tuonne muutkin hoidoissa käyvät, ja sanokaa ihmeessä, että oisko tuommonen lista ihan ookoo vai muutanko :)

Luppana, onnea hyvästä saaliista ja reipasta jatkoa niin muniksille kuin simpoillekin (y)

Mites kalabaliikin alkiot jakselee, toivottavasti hyvin :) Seuraan mielenkiinnolla alkiodiagnostiikkakokemuksia, kun ne voi olla itselläkin edessä.

Roxanne, niiin paljon tsemppiä lähestyvään siirtoon, tai kenties jopa luomuplussaa :love:

HH, hyvää ja tasaista kasvattelua&runsasta saalista sullekin (y)

Virkki, tsemppiä ja jaksamista kovasti, kyllä varmasti heittelee mielialat :unsure:

Miten jakselet Kasenja? Toivottavasti ei oo tullu lisäongelmia :(

Iid@, jospa se tikuttamaton ovis yllättäis iloisesti :whistle:

Bongailiko bugsy ovista, piinalistalla ois tilaa :ninja:

Oonko ees muistanu toivottaa Minziä tervetulleeksi? Ootko kertonu kiertopäivää vai onko multa menny vaan ohi...

Pirtsin kanssa en ehtinyt kuumeileen täällä yhtä aikaa, mutta ihanaa loppuodotusta sinne :)

MaiMei, toivottavasti teillekin tärppi vielä tulisi (y)


Oma napa: Ei tää tunnu oikeelta piinailulta, kun ei oo hajua millon ovis oli jos ees oli :mad:
Testasin jo kerran jos toisenkin, että jos vaikka ois ollu kuitenkin aiemmin. Mutta kyllä oli niin vitivalkoista kuin vastasatanut lumi :cautious:

Mutta joo, ei oo menkkoja näkyny, eikä oikein ollu menkkaoireitakaan. Mutta mulla saattaa kyllä alkaa ihan yllättäenki, ja epäsäännöllisistä epäsäännöllisimmin...

Eikä oo mitään, mitä vois ees hyvällä uskolla nimittää raskausoireiksi. Tänään olin jo hetken et hmm, tissikipua! ennenku tajusin et ei mulloo rinnat kipeet vaan rintalihakset :LOL: Aloitin uudessa työssä, ja hoitoalan hommat ottaa fysiikan päälle, kun ei oo hetkeen tehny. Vanhuus se iskee kaikilta suunnilta :notworthy:

Oon myös jatkanu ovistikkuja läpi kierron, ja nuo on joko aivan p*skoja tikkuja tai mun hormonit o ihan viturallaan. Jatkuvaa vaihtelevan vahvuista viivaa, ja tosiaan testiviivaa vahvempaa ei oo tullu koskaan. Mieskin jo sanoi et käyttäsit niitä digejä vaan. Piru vain ku oon niin pihi :ROFLMAO: Mut nuita liuskoja en ainakaan enää tilaa.
 
Jospa se olisi teidän vuoro, Jimima nyt viimein! <3 Ehkäpä meilläkin sitten joskus parin vuoden päästä tärppää luomusti yllättäen... Nyt kun eka on hassattu kymppitonni hoitoihin... En kyllä tiedä, jotenkin tuntuu, että on ehkä joku vika, jota vaan ei hahmoteta. Niin monet nelikymppiset raskautuvat tosi helposti, ja mä olin "vasta" 38 kun aloitettiin. Alkiot on kuitenkin olleet ihan hyviä, niin jospa kiinnittymisessä on jotain. Tai eihän niistä alkioista tietysti päälle päin paljon näe.

Virkki, on ollut sullakin raskas tie! <3 Voi kun joku päivä! Säkin nyt hoidoissa siis. Mulla on nyt menossa kolmas PAS, pp6, ei mitään aiemmista poikkeavaa tuntemusta. En jaksa nyt testata ollenkaan. Ehkä sitten virallisen verikokeen päivänä vasta. Mulla oli 5 alkiota kevään IVF:stä pakkasessa, yksi ei kestänyt sulatusta ja nyt on jäljellä enää yksi muita vähän huonompi. Luonnollista kiertoa yritettiin viime kerralla, ei kasvanut limis, ja muut välikiertojen syyt on ollu lähinnä sitä, että oma hormonitoiminta puskenut synarelan ja zumenonin läpi. Tuossa luonnollisen kierron yrityksessä lääkäri oli varma, että kun hoito keskeytettiin, ettei ovistakaan tulisi, no se oli kuitenkin tullut, tosi myöhään, joten uskomattoman voimakkaasti kroppa puskee läpi lääkkeiden vastaista toimintaa. Nyt tässä kierrossa kuitenkin oli sopivasti nollilla, ja limis hyvä, niin PAS onnistui.

Hyvä asia on, että oon SUHT sinut sen kanssa, että yksilapsisena perheenä edellään. Meillä käy hoidossa äärisöpö vauva 8kk <3, se auttaa tosi paljon ja antaa pojalle vauvanhoitokokemuksia.

Tsempit joka iikalle ja paljon ropisevia plussia ja joulua ihanaa!
 
Onpa ollut taas paljon tapahtumia. Pahoittelut jo etukäteen, etten varmaankaan muista kaikkea kommentoida.

Luppana, hieno saalis munasoluja. Voin kyllä kuvitella, että harmittaa, kun hoito siirtyy tammikuulle. Toivottavasti siirto onnistuu silloin. (y)

Myös Kalabaliikilla tosi paljon munasoluja. Eiköhän niistä yksi ole se oikea. Mielenkiintoista tuo alkiodiagnostiikka.

Virkki, onnea matkaan tyhjennyksen suhteen. Toivottavasti vihdoin onnistuu.

Jimima, toivotaan parasta. Minulla oli ensimmäinen raskaus oireeton ja kaikki meni hyvin, joten ei se aina mitään pahaa tarkoita. Ymmärrän kyllä että huolestuttaa.

Pirunpelto, onnea loppuraskauteen ja synnytykseen.

Minzi, tervetuloa takaisin ja MeiMaille myös, jos vielä jatkatte yritystä.

Onnea matkaan kaikille muillekin!

Minulla kävi ensimmäistä kertaa niin, etten saanut ovista tikutettua. Lauantaina iltapäivällä testi oli nega ja su aamulla puolivahva viiva, joka ei illaksi vahvistunutkasn, vaan katosi kokonaan. Myös ma aamulla edelleen nega. Aina ennen tuo puolikas viiva on ennakoinut plussaa 12 tunnin sisällä. Tarkoittaakohan tämä, ettei ovista ollutkaan? Ovisoireet oli kyllä tavanomaiset. Toki km voi sotkea kiertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
KESKIVIIKKO 7.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 33/25-40
bugsy (46) ......................?.................. 21/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 20/28
Roxanne (42)..................1................... 18/29
Iid@ (44).......................2.................... 16/26-28
Kasenja (40) ..................2..................... 10/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 10/28
Minzi (39) ......................3.......................?/26-29

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17



Piinailupäivät:
zammakko...................dpo12
Molly3.........................dpo11

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:
Eveliina 74 (42)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Mimozenäiti (39)
toiveilija38 (39)
LadyLolita (41)
Pözzi (38)
Athina (41)
Pilvilinna5 (41)
kolibrinorsu (38)
Esteri1 (42)
mama na baba
Neliapila2017 (39)
Dumple (40)
Milla Magia1 (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Kalabalikki Tosi hyvä saalis soluja! Kyllä tuossa on hyvät matemaattiset mahdollisuudet saada hyviä alkioita :) ja näin varmasti tapahtuu.

Luppana Tämä sinun solusaaliisi on myös luokkaa pieni-iso-joululahja :) Munia kuin nuorella kanalla. Osaatko sanoa koska sinulla on siirto? Minullakin on siirto tammikuussa. Päästääköhän piinailemaan yhdessä?

Hupsu Haave ruokavalioasioita minäkin olen kuumeisesti miettinyt. Olen yrittänyt aina syödä tervellisesti. Silloin luomuyrityksen aikana minulta lähti mopo ihan totaalisesti käsistä ruokavalio ja vitamiiniasioiden kanssa. Sen jälkeen hieman löysäilin. Nyt siirron lähestyessä on taas hieman skarpattava. Proteinin saantiin ajattelin kiinnittää huomiota. Minulla on paheena kahvi ja joskus viikonloppuisin juon muutaman lasin viiniä. Tuosta kahvista olen lukenut sen haittaavan alkion kiinnittymistä. Kokonaan kahvinjuontia en pysty helposti lopettamaan, kun minulle tulee aivan kamalat vierrotusoireet. Pyrin juomaan yhden kupin päivässä. Tosiaan jossitelulle ei jää aihetta, kun yrittää tehdä itse oikein ruokavalion suhteen.

Roxanne Aluksi tuo lahjamunasoluhoito oli itsellenikin hieman vaikea juttu. Olin jopa loukkaantunut, kun eräs lapseetomuuslääkäri minulle sitä ehdotti. Itselläni oli jokin ihmellinen kuvitelma lääketieteen olevan kaikkivoiva näissä asioissa. Omilla soluilla hoitoon lähteminen olisi ollut hieman kaksipiippuinen juttu. Minulla todella alhainen amh-arvo, mutta saman aikaisesti kuitenkin munasarjoissa munasoluja. Eniten ehkä pelkäsin omaa jaksamista hoidoissa. Kun sitten tein päätöksen ensi itse yrittämisestä lahjamunasoluilla ajattelin ettei mies siihen ikinä suostu. Olin kuitenkin väärässä. Olin miehelle jo aikaisemmin kertonut prosenttuaalisista mahdollisuuksista onnistua omilla soluilla. Saattaa tuntua kylmältä, mutta laskin myös noiden hoitojen välisiä kustannuksia jne.. Sillä tavalla sain miehelle tämän naisen lisääntymisbiologian menemään perille matematiikan kautta. Miehillä saattaa asiasta olla aivan omat kuvitelmansa...

Zammakko Kiitos listan päivittämisestä! Ihan ok on minun osalta. Tämä työasia ottaa omalla tavalla voimille. Työpäivä on pidentynyt, kun kaikki ottaa aikansa. Jotenkin kyllä jollain tavaoin sisuuntuu ja päättää pärjätä. Samanaikaisesti tuntuu jollain tavoin hyvälle, että pitää keskittyä työhon niin kokonaisvaltaisesti ettei ehdi tulevaa hoitoa suuremmin ajattelemaan. Tsemppiä sinulle piinaan ja piinailuihin!

Virkki Toipumista! Toivottavasti kohtu tyhjentyy hyvin ja hormoonit tasapanottuvat. Itse en ole kokenut keskenmenoa. Minusta vaan tuntuu niin pahalta lukea niistä. Yrityksen jälkeen tullaan raskaaksi, ollaan onnellisia onnistumisesta ja sitten se kaikki häviää... Se tuntuu niin väärältä. Ei tähän sanoja kovinkaan paljon löydy. Voimia ja voimaantumista sinulle!

MaiMei (y) Pidän peukutan onnistumisen puolesta!

ON: Ensi viikolla hoidon suunnitelukäynti ja nyt flunssa ja kp 2:alien:
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Pikaisesti omaa napaa lounastauolta, aamulla testatty nega Early Predictorilla, nyt kp 27/ 28-30 ja dpo 10 tai 11, ovisplussan sain kp16 eli 30 pvän kierto varmaankin. Tuskin tuo nega tuosta miksikään muuttuu.. Töissä pitkä putki päällä, lueskelen ajatuksella viestit ja palailen myöhemmin. Ja ihan ok olla piinalistalla :)
 
Kalis, ihan mieletön saalis! (y) Kyllä noista vielä jotain tulee! Mulle ei tullut keväällä kuin 5. Siirretäänkö siis nyt jotain?

Mamma vaan, laita viestiä sitten, mitä suunnittelitte! Paranemisiin!

Luppana, mikä tilanne?

ON: eipä tainnut vieläkään tyhjentyä. HCG on edelleen koholla, vaikkakin ajan vähän. Viimeksi se tarkoitti sitä, että tavaraa jäi. Että ärsyttää! Onneksi huomenna on ultra ja pääsee pois piinasta. Voidaanko kaavinta tehdä flunssassa? Tai siis voidaanko nukuttaa? Mieliala taas ihan :cry:. Siis nämä keskenmenot kestää kyllä, mutta tämä toipuminen ei kyllä ole ihan helpoimmaksi tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Kalabaliikki, ihan uskomaton alkiosaalis, paljon onnea siitä! Mun tietääkseni blastoksi viljelyssä voi hyvin käydä katoa 50 % tai enemmänkin. Kyllä tosiaan luulisi, että tuosta määrästä löytyisi useampikin kromosomeiltaan terve alkio. :)

Luppanan kuulumisia odotellaan täälläkin... :whistle:

Virkki, no voihan pee, kyllä sua nyt koetellaan. :( Mutta tosi hyvä että pääset jo huomenna ultraan tsekkaamaan tilanteen. Jospa se hcg vaan laahaisi vähän perässä eikä kaavintaa tarvittaisikaan - kovasti pidän peukkuja sille!

Molly, pahoittelut negasta, mutta ei luovuta toivosta vielä!

Mamma vaan, sullakin on kohta jännät paikat käsillä, tsemppiä kovasti! Kerro sitten, miten suunnittelukäynti meni. :)

Pözzi, harmi juttu ettet saanut ovista varmistettua, mutta jos oireet oli selvät niin ehkä se on saattanut hyvinkin tulla? Toivottavasti saitte sen tehokkaasti hyödynnettyä. ;)

ON: Pistin siis ma-iltana irrotuspiikin, ja sen mukaan oviksen olis pitänyt tulla tänään päivällä. Mutta mutta, mulla olikin ovismaisia tuntemuksia jo eilen, ja tänään ei sitten enää mitään, ei limojakaan. Nyt sitten epävarmana mietin, olisko ovis voinut sittenkin tulla jo eilen? Tiedän että jos kysyn klinikalta, siellä vain sanotaan että "ei niihin omiin tuntemuksiin voi luottaa" ja niin se varmaan onkin. Mutta toisaalta voiko ne limat kadota ihan tyystin jo _ennen_ munasolun irtoamista, jotenkin se ei tunnu loogiselta? No, on sitä maailmassa suurempiakin murheita, mutta huolestuttaa vaan että jos siirron ajoitus menee nyt tämän takia pieleen. Meillä kun on vaan se yksi alkio. :notworthy:
 
Virkki, Ei voi olla totta! Olet kyllä ollut kovilla. (n) Toivottavasti huomisessa ultrassa olisi kuitenkin hyviä uutisia tai ainakin pääsisit pian kaavintaan.

Zammakko, oletko testaillut? Dpo jo 12.

Mollylle pahoittelut nagasta, jos se ei enää muutu. Ja nämä ovisjutut on kyllä mystisiä. Enpä osaa niihin sanoa, kun itsekin ihmettelen vastaavia. Toivotaan, ettei ovis vielä ollut vaikka limat katosivat. Varmasti sekin on mahdollista, kaikki tuntuu olevan.:)

Miten Luppanalla menee?

MaiMeille pahoittelut, että sotkin eilen asiat. Toivon siis siirron onnistumista enkä toivottele tervetulleeksi palstalle. Tervemenoa suoraan odotuspuolelle.

Hoksasin, että olen syönyt greipin joka päivä jo pari kuukautta, ihan vaan siksi koska ne ovat niin hyviä tähän aikaan vuodesta. Raskautumista ei siis voi estää enää mikään.:) Jos minulla oli ovis niin sekin saatiin hyödynnettyä ihan vahingossa. Mikä greipeissä oli se taika?
 
TORSTAI 8.12.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

zammakko (42)...............1................... 34/25-40
bugsy (46) ......................?.................. 22/28-30
Luppana76 (40)..............7................... 21/28
Roxanne (42)..................1................... 19/29
Iid@ (44).......................2.................... 17/26-28
Kasenja (40) ..................2..................... 11/26-29
Hupsu Haave (42)............1................... 11/28
Minzi (39) ......................3.......................?/26-29

Hoidoissa olevat:

Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito 1/17



Piinailupäivät:
zammakko...................dpo13
Molly3.........................dpo12

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Jimima (44).................-11/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:
Eveliina 74 (42)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
karhuemo75 (40)
Mimozenäiti (39)
toiveilija38 (39)
LadyLolita (41)
Pözzi (38)
Athina (41)
Pilvilinna5 (41)
kolibrinorsu (38)
Esteri1 (42)
mama na baba
Neliapila2017 (39)
Dumple (40)
Milla Magia1 (41)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Pözzi, eikös greippien/mehun pitänyt lisätä limoja ja tehdä ovulaatiosta helpommin havaittava? Mää en oo löytänyt täältä kaupoista ollenkaan greippimehua, ja vielä ku tykkäisin siitä :mad:

Roxanne, toivottavasti menee kuitenki ajoitus hyvin&ja teiän ainokainen jaksaa jaksaa :love: Eikä ne taida lääkärit ikinä uskoa, että kukaan vois ite mitään tietää...

Virkki, toivottavasti tuli ultrasta hyvät tiedot, sais jo loppua tuo kärsiminen :unsure:

Molly, no höh, toivottavasti vielä plussaksi muuttuis, kun ei oo isommat dpot. Onko sulla kuinka pitkä luteaalivaihe yleensä?

Mamma vaan, paranemisia!

Suuret tsempit meille kaikille, jospa joku sais joulukuun plussan listalle! :love:

ON: huomenna on virallinen testipäivä, dpo14 sikäli kuin se ovis nyt oli silloin, kun päätin, että se oli ollut. Neganhan mää oon jo testannu dpo10 vai 11 :notworthy: Eikä oo niin mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, heikot toiveet on tästä kierrosta :unsure:

Siinä mun yhdessä ainoassa raskaudessa sain vielä dpo13 täysin negan. Sitten oli monta päivää väliä, kun oltiin reissussa enkä jaksanu tikkujen kans tuusata kyläpaikassa. Eli silloin sain plussan vissiin dpo17.
Mutta huomenna testaan jos ei oo menkat alkanu, la-su onkin sit 07 vuoroja töissä ja tuskin jaksan/muistan ennen niitä tikkuun pissiä, kun oon niin aamukoomassa :LOL:
 
No niin arvon naiset nyt tulee selitys miksi kaikki on mennyt päin honkia aina punktion jälkeen ja tämä kaikki on biologin suusta äskön kuultua:)... Arvatkaa kuka kuuluu 1:10000 sakkiin jonka munasolut hylkivät hoidoissa käytettäviä hormoneja eli follit kyllä kasvaa ja "munasolua " tulee mutta munasolussa ei ole sitä solua vaikka aluksi näyttääkin niin,mutta kun tarkemmin ovat katsoneet niin solun sisällä ei ole mitään ja sit on muutama niitä joista puuttuu kuori kokonaan... Eikä kuulemma johdu iästä tai kromosomeista (kun ei oo ees solua) vaan lääkkeitä.. Mun kroppa hylkii niitä.. No kaksi normaalia oli ollut ja ne olikin hedelmöittyneet ja lähteneet myös jakautumaan tosin hitaasti joten jos oisn päässyt tuoresiirron olisivat siirtäneet mutta eivät kuulemma pakasta kun ovat hitaita tyyppejä ja sulatusessa luultavasti kuolleet...

Noh entä sitten jatkot: hoidot jatkuu ilman hormooneita siten että kasvattelen 1-3 munista omilla hormoneilla jotka sitten kerätään ja pakastetaan ja sama toistuu niin kauan että saadaan pakkaseen muutama hyvä munis... Joku lääke toki tulee tähänkin avuksi/tueksi mutta ei mitään rankkaa hormooni hoitoo... Koska mun kroppa sanoo piut paut moisille mömmöille

Eilen vitutti ja olin vihainen en edes surullinen.. Mutta tänään kun biologi soitti ja kertoi mikä on homman nimi ja korosti että minun ikä tai muukaan ole tähä syypää niin kummasti mieli helpottui... Sanoi vaan että mulla on "fiksu" kroppa kun hylkii myrkkyjä.. No aika sarkastista tosin tässä tilanteessa kun ainut keino saada nyytti on IVF hoidot,mutta onneksi on vielä olemassa mahdollisuus ilman hormooneita tosin aikaa vievää touhuu se on mutta nyt ei oo vaihtoehtoja...

Että näinkin voi siis käydä ja kuulemma on harvinaista mutta ei tavatonta;)
 
Ohhoh, Luppana! Positiivista, että syy epäonnistumisiin selvisi ja ratkaisukin siihen on olemassa :)

Selvisikö, miksi noita omilla hormoneilla saatuja soluja kerätään pakkaseen sen sijaan, että tehtäisiin tuoresiirtoja aina joka kk?
Käsittääkseni ne kerätään himppusen etuajassa ja kypsytellään loppuun maljalla.. Eli n.8-10päivää kasvatellaan ite ja labra hoitaa loput:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
No ompa kyllä ihme juttu Luppana, en oo tommosesta kuullutkaan :eek: Mutta hyvä että mahdollisuus vielä kuitenki on, ja nyt ainaki osataan toimia oikealla tavalla :)
No joo mä oon aina ollu lääketieteen "kummajainen":D esm: bakteerin aiheuttama ruusu (ei siis vyö ruusu ) minulle tuli 6vuotiaana vaikka on vanhusten sairaus ja vetitulppakin tuli 12vuotiaana on siinä lääkäri jos toinenkin pällistelleet ihmeissään:LOL:... Ja synnytykset on oma lukunsa eli nk.syöksy synnyttäjä oon ensimmäistä lukuunottamatta joka tuli 2h maailmaan muutoin tulleet 20-45min.... Ja supistukset alkaa suoraan kahden minuutin välein ei niinkun yleensä ensin 10min sit 5min ja niinedespäin....
 
Luppana, ei voi olla totta! Onpas kurjaa ettei homma mennyt niin kuin piti ja satut vielä kuulumaan tuollaiseen harvinaiseen vähemmistöön. :( Mutta toisaalta hieno juttu että syy siihen nyt vihdoin selvisi ja jatkossa voidaan sitten yrittää toisella tapaa. Ja mikä tärkeintä, mahdollisuudet siihen omaan kääröön on edelleen olemassa. :love:

Miten Virkin ultra meni?

Mollylle ja zammakolle pidän peukkuja, että se toinen viiva sittenkin vielä ilmaantuisi tikkuun! Ja Jimimalle toki myös, että kaikki olisi juuri niin kuin pitääkin. :love:
 

Yhteistyössä