40+ so what wol.13

Voi kurjuus, zammakko, olen pahoillani. :( Tosin mun korvaani tuo arvo ei ihan toivottomalta tunnu - esim. tuolla lapsettomuus-puolella matalan AMH:n ketjussa on kyllä onnistumisia tullut noillakin arvoilla. Toki matalan AMH:n tapauksissa on usein se ongelma, että soluja saadaan vähän, mutta sitäkään ei voi varmuudella tietää etukäteen. Oliskohan teillä mahdollisuutta kokeilla yhtä hormonihoitoa siten että näkisi, miten munasarjat reagoi? Jos folleja kasvaa tosi vähän niin sittenhän hoidon voi vielä keskeyttää ennen punktiota, jolloin kustannuksetkaan ei kasva niin suuriksi? Tai siis ainakin Suomessa se on mahdollista, toivottavasti myös siellä päin. Voimia kovasti jatkopohdintoihin. <3 Saitko muuten apuja pitkittyneeseen kiertoon?

Athinallekin pahoittelut ja parempaa onnea uuteen kiertoon.

Mollylle, Luppanalle ja yöeläjälle hedelmällisiä hetkiä vällyjen välissä! ;)

Mitäs Hupsu Haaveelle kuuluu, toivottavasti hyvää! Joko kävit toisessa ultrassa?

ON: Punktiosta on selviydytty, saaliina tällä kertaa 11 munasolua. Määrään olen toki ihan tyytyväinen, mutta se onkin mun kohdallani ainoa asia, mistä voi iloita - laatu kun on sekundaa ja jo hedelmöittymisvaiheessa käy yleensä suuri kato. No, huomenna ollaan taas viisaampia. :unsure:
 
Athina, voi pylly! Mitkä suunnitelmat ensi kiertoon?

Zammakko, joo ei tuo arvo päätä huimaa, mutta on joku raskautunut huonommallakin arvolla. Mulla se oli 5,6, eikä onnistumisia ole ollut yhtään enempää, joten ei se aina siitä arvostakaan ole kiinni. Miten jatkot?

Luppana, sulla on nyt rennot ajat! Oletteko nyt siinä lahjasolujonossa?

Roxanne, sulla on hyvä saalis. Kyllä tuosta määrästä on jäätävä enemmän kuin yksi talteen! Mulla oli muistaakseni 14 ja viisi saatiin lopulta eli toivotaan nyt mahdollisimman hyvää jakautumista ja kasvua!

ON: täällä haettu viiden päivän blastokysti vai mikä lie! Nyt olen punaviinikuurilla seuraavat päivät. Lasi per ilta! Villiä! ;) Pääasia, että alkio on lähtenyt hyvin jakaantumaan. Saa nähdä, miten tässä käy. Saattaahan se olla, että mullaKIN alkioiden laatu on huono eli eipä tässä voi kuin toivoa parasta.

Kalis, onko viiva jo vahva? Oliko sulla jotain oireita siinä kiinnittämisessä? Tai osasitko mitenkään tunnustella, että nyt tärppäs! Minä jo oon ihan huolissani, että milloinka se kiinnittyy.... onhan tässä jo 8 tuntia siirrosta vierähtänyt eli kyllä jossain pitäis tuntua! :ROFLMAO:
 
PERJANTAI 24.2.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (40) ......................3..................... 64/26-29
Jimima (44).....................2................... 36/28-30
Luppana76 (40)..............7..................... 18/28
Roxanne (42)..................1.................... 17/29
yöeläjä (43) ....................4..................... 12/?
Kasenja (40) ..................2.................... 7/26-29
Iid@ (44).......................2.................... 4/26-28
Athina74 (42)..................6....................2/28-30
Eetuha (39).....................3.....................15-74

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Jimima..........................dpo 14
yöeläjä..........................dpo 1
Virkki.............................pp 1


Plussanneet ~12kk:
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016

kalabaliikki (40)........... -2/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Kalabaliikki (40)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Karoliina74 (42)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Mää siirryn taustalle, meillä taitaa nyt yritys loppua tähän. Mies on vastaan hoitoja, kun onnistumisprosentti olis niin mitätön. Meillä kun tarvittaisiin ainaki 5 alkiota ennen kuin screening hyöväis tehdä, ja tuskin niin montaa ois toivoa saada :unsure:

Ei me tietty ehkäisemään aleta, että luomuplussalle on aina se vähäinen mahdollisuus. Tosin kun ei uus kierto ala niin eipä niitä tsäänssejä oo... Lääkäri ei ollut oikein halukas mulle siihen lääkkeitä määräämään, kun tykkäsi ettei se mitään muuta. Olin siinä niin tyrmistyneenä vissiin etten osannut oikein vaatiakaan.

Mää olisin kyllä kiinnostunut hakeen vielä toista mielipidettä, ja myös selvittään lahjamunasolun optiota. Mutta mutta, mies on jyrkästi sitä(kin) vastaan, lähinnä kun olis niin kallista&tulos ei oo taattu. Aion joka tapauksessa ottaa asian uudestaan puheeksi vielä, kunhan pahin järkytys laantuu.

En mää osaa kyllä ketjun seuraamisesta luopua, ehti tähän ryhmäkuumeiluun vaan niin kiintyä :cautious: Omat ajatuksetkin on vielä ihan sekavat, kun tää tuomio tuli jotenkin niin äkkiä. Vaikka ei ois tietenkään pitäny tulla yllätyksenä, vanhalle eukolle :devil:

Kiitos ihanat naiset vertaistuesta, ja toivottavasti saan pian lukea täältä teidän muiden onnistumisista :)
 
Kalabaliikille paljon onnea plussasta! Tosi mahtavaa, että tän vuoden plussatili saatiin auki.

Athinalle tsemppiä uuteen kiertoon. Ja Iid@lle! Ja joko eetuhakin aloitti uuden kierron (vai onko tarpeen testata vielä...)?

Yöeläjälle, Mollylle ja Luppanalle piinailuonnea. Molly ja Luppana pohti lehmien lentämistä. Kyllä ne lehmätkin joskus lentää. Meillä vanhoilla munasarjat vissiin joskus toimii silleen, että välillä ei ollenkaan ja sitten toisinaan kuitenkin (jolloin saattavat varistaa useammankin munan). Toivottavasti teillä nyt kävisi sellainen lottovoittotuuri. Virkin kyytiläiselle kaikkea parasta - virkistäköön punaviini kohdunseinämän! (Jostain syystä mun tekisi mieleni kehitellä näistä kuumeilijoille sopivista toivotuksista joku lista, askarrella kortteja kummallisten kuvien kera, ja ehkä kääntää toivotukset vielä latinaksi.)

Roxannella ihan kelpo saalis, toivottavasti nyt lottokone arpoi oikeat pallot mukaan :)

Zammakko, kurjia uutisia. AMH-arvosi ei ole toivoton, komppaan tässä Roxannea ja kalabaliikkia. Ja ehkä mies muuttaa mielensä lahjasoluhoitojen suhteen? Onnistumisprosentti kai laskennallisesti omien solujen IVF-yrityksiin nähden huomattavasti parempi. Mutta tällä erää toivottelen teille yllätyluomuplussaa.

ON: Eka ultra käyty. Vaste menopurille ihan ok, folleja oli 9 kpl n. 10-millistä ja 2 kpl pienehköjä. Viiden päivän pistelyn jälkeen siis. Nyt jatketaan menopuria ja lisäksi tästä lähtien jarruksi orgalutran. Ensi viikolle toinen ultra, ja varmaan punktiokin.
 
Voih, zammakko, tulipas haikea olo puolestasi. :( Mutta kyllä ilman muuta kannattaisi joku toinenkin mielipide hakea ja niitä lahjasoluja harkita myös - voihan se hyvin olla, että miehenkin mieli vielä muuttuu, kun ensijärkytyksestä on toivuttu. Luomuplussaa toki toivon teille nyt ennen kaikkea - sehän on ihan mahdollista edelleen. (y) Tulethan jatkossakin kertoilemaan kuulumisia!

Virkin masuasukille nyt hurjasti onnea ja vauvaliimaa! (y) Viiden päivän blasto kuulostaa oikein hyvälle, ja kiinnittymisviinit samoin. ;) Mulla oli itse asiassa viime kerralla noin vuorokausi siirron jälkeen sellainen jännä pistävä, muutamam minuutin kestävä kipu alavatsalla. No, saattoihan se johtua ihan muustakin, mutta jotenkin olis hauska ajatella että se olis liittynyt alkion kiinnittymiseen. :)

Kasenjalle hyvää munisten kasvattelua! Määrähän kuulostaa oikein hyvälle ja tasainen kasvu myös! (y) (Ja sitä toivotuslistaa kera latinalaisten versioiden jään odottelemaan. ;))
 
Kyllä nyt loppui mun terolut ura.... Oon nyt kaksi kiertoa kärsinyt migreenistä kp 16 ja kp 26 eli kun aloitan terot ja lopetan ne..... Nytkin makaan sängyssä aurinkolasit päässä ja odotan et puutumisoireet menis ohi :( ei enään ikinä. Olen mieluummin epäsäännöllinen kuin kipeä.

Samalla kysyn kokemuksia Clearblue Digital Ovulaatiotesteistä? tilasin sellaisia kaksi kpl.
 
Kyllä nyt loppui mun terolut ura.... Oon nyt kaksi kiertoa kärsinyt migreenistä kp 16 ja kp 26 eli kun aloitan terot ja lopetan ne..... Nytkin makaan sängyssä aurinkolasit päässä ja odotan et puutumisoireet menis ohi :( ei enään ikinä. Olen mieluummin epäsäännöllinen kuin kipeä.

Samalla kysyn kokemuksia Clearblue Digital Ovulaatiotesteistä? tilasin sellaisia kaksi kpl.
Kastanja eilen loppui terot nyt odotellaan menkkoja, R-testit negaa
 
Eetuha, kurjaa että sait Teroluteista migreenin. :( Mullekin hormonilääkkeet aiheuttaa toisinaan päänsärkyä, mutta muita sivuoireita ei onneksi ole tullut. Clearbluen ovistestit on mulla toimineet hyvin - ainoa haittapuoli niissä on suolainen hinta. Onhan se toki helpompaa, ettei tartte viivojen vahvuuksia analysoida. Kalliin hinnan vuoksi olen kuitenkin tehnyt yleensä niin, että testailen ensin halvoilla liuskatesteillä ja siirryn digitesteihin vasta sitten kun viivat alkaa liuskoissa vahvistua.

Mikäs on Jimiman tilanne? Toivottavasti vuoto ei ole alkanut. :)

Entä saakos Minzin jo siirtää plussanneisiin?

ON: Mun 11 muniksesta 10 oli lopulta kypsiä ja 6 niistä hedelmöittyi. Siellä ne nyt lämpökaapissa sinnittelee, meidän viimiset toivot. :love: Seuraavan kerran saan tietoa alkioiden tilanteesta vasta tiistaina, joten hermoja raastavia päiviä tiedossa. :cautious::unsure::eek:
 
Eetuha, kurjaa että sait Teroluteista migreenin. :( Mullekin hormonilääkkeet aiheuttaa toisinaan päänsärkyä, mutta muita sivuoireita ei onneksi ole tullut. Clearbluen ovistestit on mulla toimineet hyvin - ainoa haittapuoli niissä on suolainen hinta. Onhan se toki helpompaa, ettei tartte viivojen vahvuuksia analysoida. Kalliin hinnan vuoksi olen kuitenkin tehnyt yleensä niin, että testailen ensin halvoilla liuskatesteillä ja siirryn digitesteihin vasta sitten kun viivat alkaa liuskoissa vahvistua.

Mikäs on Jimiman tilanne? Toivottavasti vuoto ei ole alkanut. :)

Entä saakos Minzin jo siirtää plussanneisiin?

ON: Mun 11 muniksesta 10 oli lopulta kypsiä ja 6 niistä hedelmöittyi. Siellä ne nyt lämpökaapissa sinnittelee, meidän viimiset toivot. :love: Seuraavan kerran saan tietoa alkioiden tilanteesta vasta tiistaina, joten hermoja raastavia päiviä tiedossa. :cautious::unsure::eek:
Hei kiitos näin aattelin tehdä. On kyllä suolainen hinta mutta englannista samat testit on n. 10€ suomen hintoja edullisempia :) lääkärille on huomenna soittoaika teriluteista. Muita ei oo mullakaan tullut mutta toi edellinen kohtaus säikytti todella. Tänään on Kp1 ja uutta kiertoa kohden
 
Virkki, mitkä olot? Peukut pystyssä!!

Täällä on plussattu letrokierrosta eli hoitojen välikierrosta, omin päin napsin muutamat letrot ja sen jälkeen vain keskityinkin maailman suloisimpaan koiranpentuun, uuteen perheenjäseneeseen. Noin dpo20 eli lauantaina havahduin koiraunesta, laskin päiviä ja hain testit - ja tasavahvat viivat!! Aivan kauhuissani täällä siis! :) Ja päivä kerrallaan, näihin asioihin en luota hetkeäkään, mutta kävi miten kävi: ihmeitä tapahtuu ja lähes-luomuplussia voi tulla 0,5 AMH:llakin! Mutta joo, katsellaan, kyllähän alkioiden laadun tason tässä iässä tietää, ja miljoonat muut riskit.

Oireita: dpo5-6 oli todella todella kipeä pistokohtaus keskellä vatsaa alhaalla, oletin suolistovaivaksi, noin 10min sattui, oksetti ja pyörrytti, piti maata aloillaan (ensin vessan lattialla), ja sitten se katosi saman tien. Rinnat kipeytyivät vasta dpo17 tienoilla, kurkku ollut on-off kipeänä ainakin viikon, mutta pistin koiran piikkiin. Monta päivää myös närästi. Mahassa tuntunut oudolta, vv lorahtelee (wc:ssä olen aina varma, että punaista se on), kylmä on, päätä särkenyt, ja tänään on ollut huono olo.

Odottelen juuri lääkärin soittoa, että suositteleeko verikoetta.

MaiMei, rv 5+1, at least just for a while!
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Virkki, mitkä olot? Peukut pystyssä!!

Täällä on plussattu letrokierrosta eli hoitojen välikierrosta, omin päin napsin muutamat letrot ja sen jälkeen vain keskityinkin maailman suloisimpaan koiranpentuun, uuteen perheenjäseneeseen. Noin dpo20 eli lauantaina havahduin koiraunesta, laskin päiviä ja hain testit - ja tasavahvat viivat!! Aivan kauhuissani täällä siis! :) Ja päivä kerrallaan, näihin asioihin en luota hetkeäkään, mutta kävi miten kävi: ihmeitä tapahtuu ja lähes-luomuplussia voi tulla 0,5 AMH:llakin! Mutta joo, katsellaan, kyllähän alkioiden laadun tason tässä iässä tietää, ja miljoonat muut riskit.

Oireita: dpo5-6 oli todella todella kipeä pistokohtaus keskellä vatsaa alhaalla, oletin suolistovaivaksi, noin 10min sattui, oksetti ja pyörrytti, piti maata aloillaan (ensin vessan lattialla), ja sitten se katosi saman tien. Rinnat kipeytyivät vasta dpo17 tienoilla, kurkku ollut on-off kipeänä ainakin viikon, mutta pistin koiran piikkiin. Monta päivää myös närästi. Mahassa tuntunut oudolta, vv lorahtelee (wc:ssä olen aina varma, että punaista se on), kylmä on, päätä särkenyt, ja tänään on ollut huono olo.

Odottelen juuri lääkärin soittoa, että suositteleeko verikoetta.

MaiMei, rv 5+1, at least just for a while!
Suuret onnittelut MaiMei!
Nyt vaan toivotaan nyyttiä syliin asti.
 
Virkki, mitkä olot? Peukut pystyssä!!

Täällä on plussattu letrokierrosta eli hoitojen välikierrosta, omin päin napsin muutamat letrot ja sen jälkeen vain keskityinkin maailman suloisimpaan koiranpentuun, uuteen perheenjäseneeseen. Noin dpo20 eli lauantaina havahduin koiraunesta, laskin päiviä ja hain testit - ja tasavahvat viivat!! Aivan kauhuissani täällä siis! :) Ja päivä kerrallaan, näihin asioihin en luota hetkeäkään, mutta kävi miten kävi: ihmeitä tapahtuu ja lähes-luomuplussia voi tulla 0,5 AMH:llakin! Mutta joo, katsellaan, kyllähän alkioiden laadun tason tässä iässä tietää, ja miljoonat muut riskit.

Oireita: dpo5-6 oli todella todella kipeä pistokohtaus keskellä vatsaa alhaalla, oletin suolistovaivaksi, noin 10min sattui, oksetti ja pyörrytti, piti maata aloillaan (ensin vessan lattialla), ja sitten se katosi saman tien. Rinnat kipeytyivät vasta dpo17 tienoilla, kurkku ollut on-off kipeänä ainakin viikon, mutta pistin koiran piikkiin. Monta päivää myös närästi. Mahassa tuntunut oudolta, vv lorahtelee (wc:ssä olen aina varma, että punaista se on), kylmä on, päätä särkenyt, ja tänään on ollut huono olo.

Odottelen juuri lääkärin soittoa, että suositteleeko verikoetta.

MaiMei, rv 5+1, at least just for a while!
Aivan mahtavaa:love: nyt onnea matkaan ja nyytti kotiin lokakuussa(y)
 
Herrrrrrrrrrrrra isä, mitä täällä on tapahtunut, kun pari päivää on poissa!! Maimei, ihanaa!!!! Minä selailin IVF-palstaa, kun yritin selvittää, mitä sinulle mahtaa kuulua! Olen todella iloinen puolestasi, koska olet niin kauan ollut tällä palstalla. Pidä meidät ajantasalla, miten kaikki menee. Nyt on peukut ja varpaat pystyssä tulevat kuukaudet! :love:

Roxanne, senkin vanha MUNIVA kana! Ihan mielettömän hyvä saalis sinulla. Toivotaan, että kaikki nämä jaksavat jakaantua ja kasvaa ja saadaan siirrettyä ja pakastimeenkin. Aiotteko tehdä tuoresiirtoa?

Kasenja, mitä sinulle? Joko kävit uusintaultrassa?

Eetuha: sinun kierto on piinaavaan pitkä. Onko uusi kierto jo alkanut?

ON: täällä on tosi ristiriitaiset fiilikset. Minulla on ollut kamala hiivatulehdus! :mad: En tiedä, johtuuko lugeista vai mistä! Jotenkin tuntuu, että ei tästä oikein mitään voi tulla. En ole edes ehtinyt miettimään koko asiaa, kun tuo hirveä hiiva vie kaiken huomion. Onko kenelläkään muulla ollut se riesana? Torstaina ajattelin testata. Silloin PP7. Tekisi mieli testata jo huomenna ja jos negaa näyttää, niin laastarit ja muut pois ja uutta kiertoa kohti. Jos nyt jotain pitäisi analysoida, niin ehkä on hieman sellainen olo kuin kuukautiset alkaisi.
 
TIISTAI 28.2.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (40) ......................3..................... 68/26-29
Luppana76 (40)..............7..................... 22/28
Roxanne (42)..................1.................... 21/29
yöeläjä (43) ....................4..................... 16/?
Kasenja (40) ..................2.................... 11/26-29
Iid@ (44).......................2.................... 8/26-28
Athina74 (42)..................6....................6/28-30
Jimima (45).....................2................... 5/28-30
Eetuha (39).....................3.....................?/15-74

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
yöeläjä..........................dpo 5
Virkki.............................pp 5

Plussanneet ~12kk:
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016

kalabaliikki (40)........... -2/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Kalabaliikki (40)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Karoliina74 (42)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
MaiMei, aivan mahtavaa, ONNEA! :love: Nyt on sormet ja varpaat ristissä että kaikki menisi hyvin.

Samoin Kalabaliikille paljon onnea ja tarrasukkia! (y)

Zammakolle ja bugsylle hyvää jatkoa, haikeaa että lähditte. :unsure:

Omaa napaa: KP 36/DPO16 muuttui sitten perjantaina KP 1:ksi ja nyt on jo menossa KP 5. :notworthy: Jotenkin oli toiveet korkealla viime kierrossa, kun silloin marraskuussa tulin raskaaksi toisesta kierrosta edellisen keskenmenon jälkeen ja nyt oli toinen kierto tuon joulukuisen KKM:n jälkeen ja hienot ovisplussat tuli sekä tikuista että digistä. Ei näköjään mene joka kerta samaa rataa, ei. (n) Ikääkin on nyt jo 45 ja taidan olla listan vanhin. Hitsi kun ihminen ei osaa jo luovuttaa. 4 vuotta on yritetty ja tuloksena 3 keskenmenoa. Jos ei 41-vuotiaana onnistunut, niin tuskin 45-vuotiaanakaan. Mutta jotenkin en vain osaa antaa periksi. The heart wants what the heart wants ja mä en varmaan koskaan pysty tietoisesti päättää että tämä oli nyt tässä. Kuitenkin tulisi salaa ajoitettua miehen viettelemiset juuri kierron puoliväliin ja salaa uitettua tikkuja. :rolleyes: Mun taktiikka on ehkä tällainen "fade away". Tajuan kyllä että jäämme todennäköisesti 1-lapsiseksi perheeksi, mutta sydän saa silti toivoa ihmettä. Ihmettä tässä kyllä tarvitaankin. Jotenkin on kaikesta huolimatta enemmän toivoa nyt kuin esim. vuosi sitten. Tulin kuitenkin 2 kertaa raskaaksi neljän kuukauden sisällä viime heinä-marraskuussa (vaikka huonosti päättyivät molemmat raskaudet), joten jotain elämää noissa munasarjoissa näyttää vielä olevan. Kun tarvitaan vain se yksi hyvä munasolu... :D Eli vielä sallin itseni unelmoida, vaikka tosiaan kyllä tiedostan realiteetit. Kohti uutta nousua siis. :)
 
TIISTAI 28.2.2017

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (40) ......................3..................... 68/26-29
Luppana76 (40)..............7..................... 22/28
Roxanne (42)..................1.................... 21/29
yöeläjä (43) ....................4..................... 16/?
Kasenja (40) ..................2.................... 11/26-29
Iid@ (44).......................2.................... 8/26-28
Athina74 (42)..................6....................6/28-30
Jimima (45).....................2................... 5/28-30
Eetuha (39).....................3.....................20-40

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
yöeläjä..........................dpo 5
Virkki.............................pp 5

Plussanneet ~12kk:
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016

kalabaliikki (40)........... -2/2017


Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Kalabaliikki (40)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Karoliina74 (42)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!




Nyt mennään kiertopäivässä kp 2 ja odottelen innolla uutta ovistestereitä kotiin :)
 
Herrrrrrrrrrrrra isä, mitä täällä on tapahtunut, kun pari päivää on poissa!! Maimei, ihanaa!!!! Minä selailin IVF-palstaa, kun yritin selvittää, mitä sinulle mahtaa kuulua! Olen todella iloinen puolestasi, koska olet niin kauan ollut tällä palstalla. Pidä meidät ajantasalla, miten kaikki menee. Nyt on peukut ja varpaat pystyssä tulevat kuukaudet! :love:

Roxanne, senkin vanha MUNIVA kana! Ihan mielettömän hyvä saalis sinulla. Toivotaan, että kaikki nämä jaksavat jakaantua ja kasvaa ja saadaan siirrettyä ja pakastimeenkin. Aiotteko tehdä tuoresiirtoa?

Kasenja, mitä sinulle? Joko kävit uusintaultrassa?

Eetuha: sinun kierto on piinaavaan pitkä. Onko uusi kierto jo alkanut?

ON: täällä on tosi ristiriitaiset fiilikset. Minulla on ollut kamala hiivatulehdus! :mad: En tiedä, johtuuko lugeista vai mistä! Jotenkin tuntuu, että ei tästä oikein mitään voi tulla. En ole edes ehtinyt miettimään koko asiaa, kun tuo hirveä hiiva vie kaiken huomion. Onko kenelläkään muulla ollut se riesana? Torstaina ajattelin testata. Silloin PP7. Tekisi mieli testata jo huomenna ja jos negaa näyttää, niin laastarit ja muut pois ja uutta kiertoa kohti. Jos nyt jotain pitäisi analysoida, niin ehkä on hieman sellainen olo kuin kuukautiset alkaisi.
Virkki nyt mennään kp2 eli edellinen kierto oli kp 27 päivää :eek: se oli lyhyt :)
 

Yhteistyössä