40+ so what wol.13

Ai niin, tuli tuo Fertitest vihdoin ja nyt testaan sitä. Aivan ihanan selkeä, paristot vaihdettavissa, Vihreä ledvalo, tuntuu olevan parempi kuin keltainen. tarkennus parempi, selkeämpi ja tuo testialue on pienempi/kuppimainen.

Uskon että tuo on kaikin tavoin parempi kuin Julia.

Tässä oottelen näytteen kuivumista :D

*Muoks* Heiiii näkyy saniaiskuviota mutta ei tiheästi, epäilen että parisen päivää sit on ollut sellaiset saniaiset kun kuuluisi, sillonhan niitä peittojakin heiluteltiin viimeks. Tiedän että olisi hyvä tänäänkin heilutella mutta kun pää on niin täynnä räkää ja on huono olo niin ei vaan pysty, pakko luottaa tuohon yhteen kertaan... *Kaikki jäsenet ristissä*
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Perhis
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27260008:
Ai niin, tuli tuo Fertitest vihdoin ja nyt testaan sitä. Aivan ihanan selkeä, paristot vaihdettavissa, Vihreä ledvalo, tuntuu olevan parempi kuin keltainen. tarkennus parempi, selkeämpi ja tuo testialue on pienempi/kuppimainen.

Uskon että tuo on kaikin tavoin parempi kuin Julia.

Tässä oottelen näytteen kuivumista :D
Mistä ostit tuon testin ja paljonko maksoi?
Tuo Julia kyllä surkea... :stick:

Btw.. Jos hyvin käy, täti ei tulisi huomenna.. Toivotaan parasta :whistle: Nyt ei ainakaan ole mtn raskauden alkuoireita jatkuvaa vilua lukuunottamatta. Lämpö kylläkin 37,3. Normaalilämpö 36,8.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27259971:
Miulle tulee Aino mieleen :) Mie oon aina tykännyt siitä nimestä... Sopisi koiruudellekin hyvin :) Mie olisin tuolle meitin pennulle halunnut aikoinaan antaa Sohvi nimen mutta ex päätti antaa eri nimen...

Muoks. TAI miten olisi Vieno?
No, se Vienohan miulla oli ihan heti ekaksi mielessäni:rolleyes:

..olisko se sitten pikku-Vieno:heart:..maistelen nimeä vielä..

Ainoja on lapsia useita lähiympäristössä, siksi en sitä halua - vaikka kaunis nimi onhin..haluan jonkun sellaisen nimen, mikä ei olisi niin yleinen..Sallikin on tyttöjen nimissä jo yleistymään päin.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä ostit tuon testin ja paljonko maksoi?
Tuo Julia kyllä surkea... :stick:

Btw.. Jos hyvin käy, täti ei tulisi huomenna.. Toivotaan parasta :whistle: Nyt ei ainakaan ole mtn raskauden alkuoireita jatkuvaa vilua lukuunottamatta. Lämpö kylläkin 37,3. Normaalilämpö 36,8.
Kovasti täällä d=)b ettei uutta sylkiovistestiä enää siun tarteis ostella.:heart:
 
No, se Vienohan miulla oli ihan heti ekaksi mielessäni:rolleyes:

..olisko se sitten pikku-Vieno:heart:..maistelen nimeä vielä..

Ainoja on lapsia useita lähiympäristössä, siksi en sitä halua - vaikka kaunis nimi onhin..haluan jonkun sellaisen nimen, mikä ei olisi niin yleinen..Sallikin on tyttöjen nimissä jo yleistymään päin.
Vieno, Kaino, Manta, Orvokki Mitä näitä nyt on :D
 
Koirulin nimestä(vielä)..kovasti kyllä tykkäisisin nimestä "Luisa"
..olisi 2-tavuinenhin..en kait osaa päättää, ennen kuin näen pienen ihan livenä?
..Sallikin oli pitkään Alli..ja kun tuli meille, oli kumminhin nii-iin Sallin näköinen, että..:D

Mietin siksi myös Englantilaisia naisten nimiä kun pennussa Cockeria(isä puhdasrotuinen)
 
Viimeksi muokattu:
Koirulin nimestä(vielä)..kovasti kyllä tykkäisisin nimestä "Luisa"
..olisi 2-tavuinenhin..en kait osaa päättää, ennen kuin näen pienen ihan livenä?
..Sallikin oli pitkään Alli..ja kun tuli meille, oli kumminhin nii-iin Sallin näköinen, että..:D

Mietin siksi myös Englantilaisia naisten nimiä kun pennussa Cockeria(isä puhdasrotuinen)
Olga :) Helga, Marie, Lucy, Ruby, Amy, Mariet, Katie, Mindy, Bonnie noin mm... :D Olga ei siis englantilainen mutta tuli muuten mieleen :D Tunnen 88 vuotiaan Olga leskirouvan.
 
Heips, kaikille.

Mur-Mur kyseli nimiehdotuksia koirulille, tässä mun : 1. Sissi, oli mun edes menneen Zero, sakemannin sisko:).
Helmi, Helle, Manna, Vilma, Sirkku, Tytti, Manteli, Sipuli tai Alma:).

Mä olen ollut täältä pitkään pois, hukkui salasanat sun muut, kone ihan solmussa, ei näet suutarin lapsella ole kenkiä.

Onnittelut, pahoittelut sekä tsempitykset. Luin nyt pari sivua, luen vähän lisää, jotta tiedän missä mennään.

(.) Täti tullut aina ajallaan, yritellään vuoden loppuun, "mututuntumalla", sitten tyydytään näihin neljään, kaksi perheellisiä, kaksi siis vielä kotona, poika täyttää 17 v, lukion tokalla sekä ihana Lumi 3v sekä koira, Taateli. Söin odotusaikana taateleita, siitä nimi, vaikka se raskaus meni 2007 kesken.

Mä edelleen treenaan ahkerasti ( +30 vuotta näin mennyt) 15 tuntia viikko,on mulle energian lähde, kehonikämittaus oli juuri, -16 v, sekä kuntotestissä pohjat, tuloksella erinomaiset, kaikki osiot. Ehkä mä jatkan urheilua työn ohella, keskityn valmentamiseen, annan vauvahaaveet olla, mikäli vuoden loppuun mennessä ei mitään tapahdu.

Kaikkea hyvää kaikille:)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27261280:
Olga :) Helga, Marie, Lucy, Ruby, Amy, Mariet, Katie, Mindy, Bonnie noin mm... :D Olga ei siis englantilainen mutta tuli muuten mieleen :D Tunnen 88 vuotiaan Olga leskirouvan.
Olga oli miun mummo ja Helga-niminen tytteli oli koirana vielä 2004:)

Hei pitkästä aikaa annekristiina!:wave:
..ja Alma-niminen koira oli miulla myöskin 2004;)

Kiitos flikat ehdotuksistanne:kiss:

Koetan kovasti noilla S &V-kirjaimella alkavia ettiä..koetan myös maistella nimeä, että miltä kuullostaa sanottuna..tärkeää olisi myös helppous lausua..

Kauniita nimiä olen kyllä löytänyt, mutta ei niinkään 2-tavuisia ja jotkin vaikeampia lausua..

Kylläpä se Lauantaina viimeistään selkenee kun pennun näen.=)

Illan jatkoja ihunat!!!:heart:
..täällä oviskin oli tänään aamupäivästä(ei kovia kipuja tällä kertaa)ja limailu alkaa jo olla loppuillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Olga oli miun mummo ja Helga-niminen tytteli oli koirana vielä 2004:)

Hei pitkästä aikaa annekristiina!:wave:
..ja Alma-niminen koira oli miulla myöskin 2004;)

Kiitos flikat ehdotuksistanne:kiss:

Koetan kovasti noilla S &V-kirjaimella alkavia ettiä..koetan myös maistella nimeä, että miltä kuullostaa sanottuna..tärkeää olisi myös helppous lausua..

Kauniita nimiä olen kyllä löytänyt, mutta ei niinkään 2-tavuisia ja jotkin vaikeampia lausua..

Kylläpä se Lauantaina viimeistään selkenee kun pennun näen.=)

Illan jatkoja ihunat!!!:heart:
..täällä oviskin oli tänään aamupäivästä(ei kovia kipuja tällä kertaa)ja limailu alkaa jo olla loppuillaan.
Suvi tai Sivi :)
 
Hei taas! Eli kiertopäivä on 2/ 26, eli taas punasilla päivillä mennään. Meillä oli ainaostaan yks lemmenhetki viime kierrossa ja se ei riittänyt. Näin vaan syksy tuli, kiireet ja stressi, et meilllä on ollut enemmän kun päänvaivaa monesta asiasta ja makkuukammarista ei sit muuta ääntä kuulu kun kuorsaus;)

Mutta hiljaa hyvä tulee.....nyt en tosin ehdi täällä oikein käymään, en lukemaan muiden juttuja, eli aika tyhmä olo edes olla täällä, mutta oon nyt kuitenkin.
 



Nimi / ikäKiertopv /-pit.yritysk.km / monesko haaveissa
Tintti-Tiivari (42)kp2/25-27yk2?
anjamarita (43)kp2/28-30yk122./1.yht.
tattinen (42)kp15/22-28yk25(2km.) 5/1.yht.
PippuriPiia-70 (41)kp15/30yk35.
Morticia (44)kp19/29-35yk43.
Rominas (42v)kp19/26-27yk23.
sinivatukka (43)kp22/28yk22.
Naapurin tyttö (28)kp24/29yk10v1.
lippis (43)kp25/25-28yk5( 4/2012) 1.
Perhis (44)kp28/?yk9. 6v ( 12) 3.
Iida-Karoliina (48)kp29/26-31yk65/1.yht.
Marza (42v)kp29/30yk2v3.
Fiialiia (40+)kp30/27-30yk51.
Euphonia (41)kp35/25-26yk271.
Onlydream (39)kp39/yk??
sarialeksandra (41)kp40/30yk yli 1v2.
Pernilla (42)kp43/28yk122/1.yht.
Hanhimamma (42)kp72/29yk53/1.yht.
annekristiina (47)kp?/2yk8(
2007) 5./2.yht
pikkutirri (42)kp?/28-30yk20( 6&8/2011) 4/2yht.

Kadonneet lampaat:

Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla
, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee,Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, *mur-mur*, Kastanja, Oivikki, MrsBree, Rena, Glearblue, Minttu2011,Sussu-72, Kastehelmi, ulpunen







onlydream (39)......dpo27





Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
Ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
Päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
Hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy



:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:



linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Heh miun mummo on ollut Vieno, koskaan en oppinut häntä tuntemaan kun olen sellainen kunnon iltatähti perheessämme, äite ja isä on minut tehny niin että äite oli 43 ja isä 40 :D
Sisaruksetkin ovat 17 ja 18 vuotta minnuu vanhempii :D

Mutta sitten omaa napaa...

Mietiskelen siis, uskon näin että vihdoin minulla on hyvä ovulaatio, sillä tänäkin aamuna tuli vahva testiviivanen, kaikenmaailman juilintoja on ja kohdun tietämillä sukkapuikkopistoksia :D SE rtestin haamun uskon olevan vain minulle osoitus että on hyvä ovulaatio meneillään/tuloillaan, ja hei, me eilen hyödynnettiin ja tehtiin talletuksia, että jos on tärppi käydäkseen niin uskon sen käyvän, uskon kohtaloon, ja kun ajattelen että laskettu aika olisi edesmenneen veljeni syntymäpäivä niin pakkohan sen on tärpätä :) Toivon lasta mutta toisaalta toivon myös poikaa koska tahtoisin sille veljeni nimen antaa, olen jo yli 10 vuotta sitä toivonut. Monet muutkin merkit ympärillä antaa merkkejä kohtalosta että nyt sitä onnistutaan :) Juuh, oon pikkanen hörhö kaikkien uskomuksien kanssa mutta oon aina uskonut kohtaloon :):heart:

Joo, tainnut tää flunssa pistää pääni sekaisin kun ilma ei taho kulkea mistään sisään :LOL:

Oikein ihania torstai hetkiä ja hei, torstai on toivoa täynnä ;)

mur-mur Miten ois Martta? :)
 
Onnittelut *mur-mur* koiranpennusta! :) Se on tuon nimen miettiminen aina haastavaa, usein se löytyy siinä kohtaa vasta kun hetken on pennun kanssa elellyt.

Morticia, mun laskujen mukaan tänään kp 15. ;) Elä hermostu, ei se niin vakavaa ole, jos päivät listalla heittää!

Yrityskertaa ei sitten ensi kuulle tarvitsekaan päivittää, tässä mitään simppoja ole ehditty tai jaksettu metsästää, tai oikeastaan tuota ukkoa en ole saanut motivoitua.
Potuttaa potuttaa ja potuttaa, taas yksi kuukausi hukattu.
 
Hei ihanaiset anteeksi että en ole kirjoitellut mutta mennyt niin tän muuton kourissa ja oikeasti meillä niin stressaavaa tää muutto että olen ollut todella väsky iltasin jo jopa klo 20 reikä reikä että ei oo paljon ollu edes peiton alla säpinää ja miettinytkin että missä mättää meidän ihanat ajat kun peittoja heiluteltiin useaan kertaan viikossa.Nyt ollu kahden viikon aikana tasan 2 kertaa kun ollaan oltu sängyssä.Ehkä kuvittelen vaan tai sitten meillä ei enää se puoli taida sujua =/
Perjantaina mies on menossa viihteelle mutta mun kanssa ei perjantaisin jaksa enää edes iltaa viettää sanoo aina että on niin väsy ja nyt sitten miesten kera menossa juhlimaan.No toivoen siellä on mukavampaa sitten.
Hieman oon oikeasti ollut aika maassa sillä olen koittanu vaalia rakkaudella koti-iltojamme.ei tää varmaan jatku ees kauaa tää etäisyys ;(
oikeasti oon vaan niin vittuuntunu kun tuntuu että teen aina nykyään jopa kaiken väärinkin...ja taitaa toi helvetin vuoto taas alkaa kun alaselkää juilii joten eiköhän täällä aamulla lue Marza kp 1 =(
anteeksi mulla vaan paha mielein ollut mutta toivoen jaksaa tulla taas parempia aikoja kuitenkin
ja niin munkin mummo oli OLGA meillä vanhoja nimiä muutoinkin suvussa Aleksanteri oli ukki ja minun oikea nimi Maire toinen nimeni Tamara
Halauksia kaikille teille ootte ihania ja lukenut kovin juttujanne mutta niin helvetin väsy ollu ettei oo jaksanu kirjoittaa ja inspis ollu kateissa
Lämmin:kiss:
 
(.) Ovistikun testiviiva heikentynyt melkein olemattomiin jo, Eli ovis oli ja meni ja se hyödynnettiin mutta, ihmetyttää kun ei oo ennen nännikipua ollut ja nyt sattuu nänneihin, siis ne on kosketusarat ja vatsallaan kökköä nukkua kun sattuu ja melkein kiljaisen jos jokin hipaiseekin nänneihin... Näin ei ole IKINÄ ennen ollut, tissit on kyllä olleet kipeät mutta ei nännit... :eek: Ja vatsassa on sellaiset nippailun nappailut meneillään että on ihan uutta mulle, alaselkä taas kipeä ja se säteilee alavatsalle ja nivusiin asti... välillä oikein puhalluttaa...
Edelleen etova olo on ja jotkut hajut ällöttävät.
Edelleen ollaan tukossa.
Yöllä saa ravata pissalla useaan otteeseen joka ei ole mulle sekään normaalia. Oikein ärsyttää kun ennen on saanut nukkua kunnolla niin ei nyt...
Olikohan muuta mitä olen nyt ihmetellyt... :D
Nyt ei oo hajua mikä dpo olis. olettaisin että 2 tai 3 mutta en oo todellakaan varma koska niin monena päivänä tuli niin vahvaa testiviivasta ovistesteihin... Mie tosin sanoisin että dpo -1 olisi ollut se päivä kun rtestissäkin oli se selkeä haamulainen :) En sit tiiä... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Perhis
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27270541:
(.) Ovistikun testiviiva heikentynyt melkein olemattomiin jo, Eli ovis oli ja meni ja se hyödynnettiin mutta, ihmetyttää kun ei oo ennen nännikipua ollut ja nyt sattuu nänneihin, siis ne on kosketusarat ja vatsallaan kökköä nukkua kun sattuu ja melkein kiljaisen jos jokin hipaiseekin nänneihin... Näin ei ole IKINÄ ennen ollut, tissit on kyllä olleet kipeät mutta ei nännit... :eek: Ja vatsassa on sellaiset nippailun nappailut meneillään että on ihan uutta mulle, alaselkä taas kipeä ja se säteilee alavatsalle ja nivusiin asti... välillä oikein puhalluttaa...
Edelleen etova olo on ja jotkut hajut ällöttävät.
Edelleen ollaan tukossa.
Yöllä saa ravata pissalla useaan otteeseen joka ei ole mulle sekään normaalia. Oikein ärsyttää kun ennen on saanut nukkua kunnolla niin ei nyt...
Olikohan muuta mitä olen nyt ihmetellyt... :D
Nyt ei oo hajua mikä dpo olis. olettaisin että 2 tai 3 mutta en oo todellakaan varma koska niin monena päivänä tuli niin vahvaa testiviivasta ovistesteihin... Mie tosin sanoisin että dpo -1 olisi ollut se päivä kun rtestissäkin oli se selkeä haamulainen :) En sit tiiä... :D
Mulla kans ihan kummallista.. Eilen piti menkkojen alkaa. Vieläkään ei ole alkanut, mutta litra tolkulla tullut valkkaria, liivit ahistaa (pitäisikö vaihtaa taas isompiin), päätä jomottaa kummasti, alapää arka pyyhkiessä, nokka tukossa vähän väliä, jatkuvasti saa juosta vessassa, koko ajan pitää syödä jotain ja aina jano. Aiempi ainainen vilu muuttunut tän päivän aikana hikiseks (koko ajan kuuma, vaikkei tee mitään) :p

Eilen mies kysäs hämmästyksissään "mitä ihmeen pahkuroita tisseissäs on?" Sit kurkkasin itekin ja tosiaan nännipiha oli täynnä jtn pahkuroita :LOL: En oo ennen huomannutkaan.

Löytyykkö tosta jotain raskausoireita vai kuvittelenko vaan :confused: Onko kaikki sittenkin vain toiveajattelua?

En uskalla vielä edes ostaa r-testiä.. katotaan, jos tekisin sunnuntaina :D

Nyt kp 29, kertoisko joku viisaampi mikä dpo menossa? Ovis oli kp 14 tai 15.
 
Mulla kans ihan kummallista.. Eilen piti menkkojen alkaa. Vieläkään ei ole alkanut, mutta litra tolkulla tullut valkkaria, liivit ahistaa (pitäisikö vaihtaa taas isompiin), päätä jomottaa kummasti, alapää arka pyyhkiessä, nokka tukossa vähän väliä, jatkuvasti saa juosta vessassa, koko ajan pitää syödä jotain ja aina jano. Aiempi ainainen vilu muuttunut tän päivän aikana hikiseks (koko ajan kuuma, vaikkei tee mitään) :p

Eilen mies kysäs hämmästyksissään "mitä ihmeen pahkuroita tisseissäs on?" Sit kurkkasin itekin ja tosiaan nännipiha oli täynnä jtn pahkuroita :LOL: En oo ennen huomannutkaan.

Löytyykkö tosta jotain raskausoireita vai kuvittelenko vaan :confused: Onko kaikki sittenkin vain toiveajattelua?

En uskalla vielä edes ostaa r-testiä.. katotaan, jos tekisin sunnuntaina :D

Nyt kp 29, kertoisko joku viisaampi mikä dpo menossa? Ovis oli kp 14 tai 15.
Oisko se sit dpo 14, et ole testiä aatellut tehdä? :LOL:

Mulla on aina ollut sellaisia näppylöitä rinnoissa :D Että siitä on vaikia sanoa mitään koskaan, Mutta mulla on kanssa rinnat kasvanut ja oikea isompi kun vasen.. Näin ei oo ennen ollut... :LOL: Mahaan sattuu, tai siis ei koko ajan, mutta välillä... :|
 
  • Tykkää
Reactions: Perhis
NT: Valitettavasti oli vain toiveajattelua :( Eilen tuon kirjoituksen jälkeen jo lorisi punaista. Ukko-kulta oli kerennyt käymään isossa kaupassa hakemassa 2 Pregcheckiäkin jo valmiiksi :heart: Eipä niitä nyt sitten tarvitakaan :stick:

MORTICIA: Päivitystä.. KP 2/28 En valitettavasti päässyt OnlyDreamin kaveriks RKTT listalle :'(
 

Yhteistyössä