40+ so what wol.13

tepiakselle ja mur-murille hurrrrjasti plussapuhureita ja monoa täti punanutulle, vanhalle kyömynokalle.


Älähän vaivu epätoivoon Fiialiia, toivotaan nyt kuitenkin että sinäkin saisit käsivarsillesi vielä pienen nyytikäisen.

Mä testailen näiden hymiöiden liittämistä - katsotaan onnaako.


Täällä ei edelleen näy menkkoja. Tänään on koskenut taas alaselkään niin maan perkuleesti. Olin tossa jo pariin otteeseen ihan varma, että hanat olivat auenneet. Mutta ei. Jos ei näilläkään kivuilla lähde menkat käyntiin, ni johan on kumma. Kohta mä alan taas kuumeilemaan, että josko olisinkin raskaana. Voi härregyyd. :LOL:

muoks: näyttihän nuo onnistuvan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar ja Tepias
Mur-mur:
Minua vaan vätystäis kovin, hauuuukotus..sillähän tuo "mielikuvitus" saahin vallan..kun muistelen niitä muinoin olleita tärppi oireitani..voi hyväinen aikanen sentäis, tätä ihmisen eloa aina välistä..
:kiss: Jokainen toive ja unelma, joka ilmaan lennähtää, saa siiveet selkään ja niillä pilviin karkaa. Mie tsempitän ja unelmoin kanssasi :)

Tässa itse olen viettänyt jonkin verran alakuloisia päiviä tuntosteni kanssa... Niin kaukaa haetulta toiveeni tuntuu ja ihmettelen kuinka vielä tähän mukaan lähdin... Mutta se mahdollisuus saada vielä se yksi tähän pesään, joka meiltä puuttuu, on niin voimakas :heart: .... ja silleen tässä mennään, että alkoi tuntumaan porinaa vasemmasta munasarjasta ja ovisliuskat löysivät tiensä HETI hyllylle Joten kehässä ollaan notkahduksista huolimatta.

Oih Tepias!!! Voi kun oireet olisivatkin raskaudesta johtuvia Punanuttu ei ole tullut joten Plussapuuhkutukset!!!

Fiialiialle Toiveen hiukkasia ilmaan! Ja nostetaan salkoon se sinunkin lippu!

Sirppuliini.... hih... joko testasit? Emmää yllytä.... Punanuttu poies sinun nurkilta :stick:

Äiskä Paranemisvirtuaalihalitukset Pienelle

Tattinen Elä vielä periksi anna!!!! Sille punanutulle häädöt :stick: Aiotko testailla....?
 
Sirppuliini, Oliivitar:kiss:
..mie jo annoin periksi..ja kuumeilen nyt tämän kierron sitten:rolleyes:

Oloja ON..aikas tuttujahin..alavatta ihan sellainen kireä..tisut taasen ei niin kipiät, niin kuin parina päivänä. Lämmöt laski alkuillasta 37.1->36.8C..kattelen, nouseeko taas(tärppikierrolla käynyt juuri näin..)
((muoks))nyt lämmöt 37.1C..

Juupa juu, antaa mennä nyt vaan iiiiihan täysillä - haaveillaan ja pudotaan persuuksilleen sitten ryminällä..:O..:(..näinhän siinä käy kyllä vääjäämäti(minäkö negatiivinen?)..

Tänään jo addiktoituneena vanhaan paheeseeni - dippasin..:whistle:ja nyt vasta dpo6!
..no, nega tietenhin..
Vaikka kuinka olisi töllännyt testiä silmät kierossa
..nega se on.
..täytyis olla malttia odotella.;)

Illan jatkoja ihunille!:)
..dippailkaas joku, niitä kuvasia on aina niin kiva arvuutella!:wave:..jos vaikka haamuinen näkyis:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaunis Oliivitar.:)
..muistan kun plussattiin päivän välein..sie mökillä ollessasi, mie kotosalla..siun plussa onneksi kesti:heart:

..ja mie varmaanhin dippaan huomennahin..ja sitä seuraavana päivänähin..:D

..kuulun siihen ryhmään joka dippaa sitten k u n n o l l a kun sen on aloittanut..juuuh!:whistle:

Ps..otin äskettäin sen eilen meinaamani napsun kaffelikööriä - n. 30ml..ja nyt kuumottelee hirmusti - huhhuh kun on..!!!!!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
No niin mur-mur nyt se iiiiihhhhaaanainen kuumeilu iski sinuunkin
Tuosta dippailust... minä tänään kanssa pöhkö dippailin vaikka vasta dpo5 menossa:whistle: mutta olin näkevinäni testissä aivan hailakan viivan Voikohan näin aikaisin jo näkyä jotain??? vai onko testi viallinen??? arvatkaa vaan testaako tää mamma huomenna aamupisusta taas :p
 
Nauttikaatte aamusta kupposet miunhin puolesta ihunat - mie käännän vain silloin kylkeä ja jatkan kuorsausta ..tuli valvoskeltua taassiinsa liian myöhään:O

..vaan oikiasti, miu pitäis kyllä nousta soittelemaan ennen kasia hampilääkärille..on ollunna kipuja parissa hampaassa..iiiiikkks, en tykkää, en..:eek:


Vielä ON..on ollunna illasta/yöstä hävyn päällä "tuntemuksia" ja masu hyvin pinkeän raskas..selkää myöskin kolottaa..taitaa tätsy vaan tulla mummelille aiemmin tällä kiertoa..pah!:(

Hyv Yöt:heart:
 
mur-mur äläs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! Hyviltä ovat noi sun oireet kuulostaneet, hirrrrrveästi plussapuhureita täältä.

oliivitar en oo testannut. :p En mä oikeesti usko olevani raskaana - ei oo yhtään sellanen olo.

äiskä Haamuista kuvia!! Voi kun aamusella testissä näkyis jotakin - hirrrmupeukutukset sille.

Täällä maataan valveilla ja käydään tyynnyttelemässä takahampaita väsäävää poikaa. Repsu. Tuntuu tekevän tosi kipeetä ja lääkettäkin annettiin mutta ei tunnu sekään oikein auttavan. :(
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Töihin startti kohta ja muu perhe nukkuu kun hiihtoloma:) en yhtään kade..enpä vaan :) Tätiä oottelen vieläkin tulevaksi ja menkat on jo myöhässä että ihmetyttää kovasti. Munia ja jalkoja särkee ja selkää mut ne on niitä tyypillisiä menkka oireita että en uskalla testata ja pettyä TAAS :(
Noh annan päivien kulua ja toivov parasta. Kaikille piinailijoille isot halit ja peukutukset :) nyt töihin..
 
Huomenta!

Tattinen Sullako on jo myöhässä? Voi sehän on mitä parhain oire Pidän peukkujen ohella varpaatkin pystyssä!

Sirppuliini, minun pienihän sairasti vauvarokon, 4 päivää oli kova kuume ja ja tulihan ne näpytkin. Sitten ihmettelin miksi toinen oli edelleen niin äkäinen ja koko ajan syliä vailla, niin kappas! Ylhäälle oli tullut poskihampaat samaan syssyyn

Jokos täällä on ehditty rapistella?
 
oliivitar juu, tuo hampaiden teko on kovaa touhua. :(

tattinen myöhässä jo! Uijjui onpas täällä nyt monella jännät paikat. ++++++++

Mulla alkoi ne kauan kaivatut menkat!! Olenkin siis ovuloinut viikon päästä siitä hymynaamasta..? Outoa. Pitää nyt ostaa ovisliuskoja, jotta ei tarvii koko kuukautta digistellä. Mulle voi laittaa Sirppuliini(40) kp1 (25-28) yk2
 
Viimeksi muokattu:
Sirppuliinilla oli ihana vauvakuva tuolla aiemmin :)

Täällähän on niin paljon tekstiä tullu, ettei ehdi tässä työn lomassa lukea, joten pitää kotona paneutua :) Eilenkin meni töissä taas normipäivää pidempään... :vampire: Siitä alkaa tulla kohta enempi tapa, eikä ole minusta kiinni, että jäisin vain töihin lorvimaan... Se ois eri asia sitten, jos kotona ei ois ketään odottamassa.

Mun rinnat elää omaa elämäänsä: ne nyt tunnu yhtään pinkeiltä enää, suht löllöt. :ashamed: Kylpyläreissua ajatellen ois kiva tehdä raskaustesti, mutta yhä edelleen NIIN monet negat tullut testattua, etten enää halua pettyä. Häijyä odotella kuukautisia alkavaksi, vaikka just lauantaina päätin, että viis siitä, jos en ookkaan vielä raskaana ja vaikka ikää tulee, tulen raskaaksi sitten kun/jos tulen. Olen nimittäin asettanut itselleni alitajuisesti jonkun ihme takarajan, että sen pitäisi syntyä tänä vuonna... :confused: Mutta miksi se ei muka voisi syntyä ensi vuonnakin, kun mulla olis ikää jo 43v. Mutta vanhempi tyttäreni totes tuossa, että kun hän syntyi olin 22 vuotta ja kun tuo nuorempi syntyi olin 33 vuotta, joten kun kolmas syntyy, mun pitäs niiden laskujen mukaan olla 44 vuotta:D
Sitten mua häiritsee kaikki nuo asiakirjoitukset lehdissä, kuinka naiset jää tappiolle eläkkeissä ja jos ei oo muutenkaa vakityötä, johon äitiysvapaan jälkeen palata (niinku mä), ni on huonot työnsaantimahdollisuudetkin sitten... Mutta ne taitaa olla niitä prioriteetteja, mitä laittaa tärkeysjärjestykseen elämässä....! Vaikka onhan se eläke ite kukasellekin tärkeä - miesten armoilla sitä sitten on... :(
AND GUESS WHAT - niinpä vain näyttää, että kuukautiset on tulossa: ilmavaivoja ja alavatsaa alkaa juilia, sekä tuhrua pikkuhousunsuojassa. Että se siitä taas. -Kiitos kannustuksesta kuitenkin :) Olishan ne voineet olla myöhässä ihan vaan sen kylpyläreissun vuoksi, mutta eipä tietenkään. Inhoan tamponeja. Ja toisekseen mielelläni oisin jääny retkottamaan kotiin lomalla!!!

Juu, kyllä nuo alavatsakivut juoruaa alkavista kuukautisista äskeisen vessareissun jälkeen. Eli seuraavaan yritykseen. Jos ei ottais paineita... Pitäs vaikka paussia...
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
aaahhhh.... tattinen miten sinä oikeen pystyt olla testaamatta kun on menkatkin jo myöhässä :p toivottavasti se tätin ketale ei tuu sinne...

oliivitar nuo hampaan puhkeamiset ovat sitten kurjia pikkusille, toivottavasti pian helpottaa :kiss: täällä niitä vasta ootellaan tulevaksi pikkuselle...

Vai Sirppuliinille se täti pahanen sitten tuli... kovasti vaan nyt sitten tsemppiä sinulle uuteen kiertoon

Voi Tepias meinaako se tätin ketale sinullekkin tulla vaan pysyis nyt pirulauta pois vaan... Jos se meniskin nuin kuin sinun vanhempi tytär sanoo mutta toivon kyllä että saisit ihanan nyyterön jo aijemmin kainaloosi :hug::heart: Tsemppiä Tepias...

No täällä taas yks hätänen testailia teki aamupisusta testi ja tyylipuhdas nega sieltä pärähti en tiiä mitä ne eiliset haamun haamulaiset olivat ja vastahan täällä mennää dbo6 eteen päin... mut yleensä kun oon r-testin tehny ni kyllä se nega tai plussa on ollut eikä tällasii kummajaisia...
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Me ollaan vissiin jo siinä iässä, että testitkin haamuilee ja kiusailee ... :confused:

Mun kierto alkaa olla pillereiden jälkeen vissiin ihan normaaleissa lukemissa, ku aina aiemminkin, joten eiköhän se tästä, jos luonto on niin tarkoittanut. Mutta ny oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että kyllä mä sen yhden lapsen vielä haluaisin, ihan satavarmasti. Ihan sama se noille tuloille. Tarkoittaa siis vaan sitä, ettei ole kauheesti ylimäärästä, millä lapsia ilostuttaa... ei ulkomaanmatkoja, eikä hirmusti leluja/vaatteita... Nykyään kun kaikki pyörii niin tuon materian ympärillä ja lapset koulussa huomauttelee. Meillä kyllä pelataan lautapelejä/seurapelejä ja ollaan perheen kesken; käydään laskeen pulkalla mäkeä, niinku ny sunnuntainakin, ja ratkiriemukasta oli!!! Että laatuaikaa sikäli. :) Ja se se on kaiken parasta.

Mutta tämä tarkoittaa sitä, että siirrytään yrityskertaan 9.

äiskä-73 Pidetään peukut ja varpaatkin pystyssä, jotta onnais!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Herälinhän sitä minähin(yllätys yllätys)kuitenhin ysiltä.=)
..ja dippasinhin joskus kympiltä ja kameralla kuvastahin otin sitten myöhemmin..

Testinä David:in(pa**a)herkkä liuskatesti..eipä siinä juuri mitään näy..ehkä aavistus harmahtavaa korkeintaan kun tihrustaa tarkkaan ja kääntelee ja vääntelee näyttöä.

Tuossapa se vielä..on vain niin pimiä/tumman puhuva kun ilman salamaaa otin.
(..ja ei siis mitenkään testiajalla otettu kuvanen)

Tämä testi on vaan ennenhin näyttänyt viivanpaikkaa(testiajan jälkeen)..luinhin tuolta eri pinoista omia kirjoituksiani..sitä kun ei enää MUISTA..kun on niin vanha kananen..:D

Tässä vielä positiivinen David liuskatesti netistä kopsattuna - EI SIIS MIUN!

..halusin vain verrata tuota kohtaa johon testiviivanen tulee, onko olleskaan samalla kohden kun miun harmahtava..mikä lienekään..on se.

Lämmöt kyllä nyt alhaalla 36.9C..taitaa täti miut yllättää tällä kiertoa vain aiemmin - viime kierto menihin oppikirjan mukaan..sitähän se premenopaussi tekeehin.:|
 
Viimeksi muokattu:
Nyt sitten sitä kuvasaastetta..:D

..näin mukamas aavistuksen "jotain" testiajalla ja otin kuvankin..ja juuri akku sanoi työsopimuksensa samalla irti:mad:..joten tämä kuva siis reilusti testiajan jälkeen otettu..

..ja sitähän näkee täällä päässä, mitä haluaa:p..näinhän se menee..oikaisti siinä ei ainakaan mitään väriä testiviivasen kohdilla ole..mutta nyt vasta dpo7..joten..
 

Yhteistyössä