40+ so what wol.13

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28246877:
No niin ihunaiset testailtu on tänään ovista ja tällaista näyttää :D

Täällä kuitenki tuntuu että kaikki vastustaa meijän yritystä saada uutta elämää alullle... mies sitten lähtikin vasta yöllä työreissuun ja sitten illalla tallettelussa kaikki meni hyvin siihenasti kun isäntä oli laukeamassa niin sillä kramppas reisi niin pahasti että syöksy jäi tulematta :':)laugh: Oikeesti nyt ei tiiä itkiskö vai naurasko tälle koko touhulle :headwall:
No isäntä tulee kyllä illalla kotiin joten saa nyt sitten nähdä kuinka tänään käy : /

P.S- ALIN TESTI OLI IHAN SUSI....
..mitä herkkyyttä tuo alin testi on?..jos ei herkkyyttä 25mIU/ml..vaan esim. 40mIU/ml siksi saattaa näyttää noin haaleaa viivasta..oliko nämä testit ulkolaisesta nettikaupasta tilailtu?
 
Hei vaan kaikki!
Olen käynyt lueskelemassa teidän juttuja täällä teidän olohuoneessa ja nyt rohkenen itsekkin liittyä joukkoon. Olen 41-vuotias vauvakuumeen kourissa oleva naisihminen; iltatähteä siis kuumeillaan. Minulla on kaksi "isoa" lasta ja nyt kaivataan sitä pienen pientä nyyttiä hoidettavaksi ja hellittäväksi. Yritystä takana melkein kaksi vuotta. Minulle voi laittaa kp 5/24. Tässä kierossa sitten ovista tikuttelemaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Voi mur-mur..meilä on joskus käynnyt vähän samoin...mutta se kramppi on ollut lapsi joka on tullut huoneeseen, kun just ollaan peiton alla muhinoita mukamas nopeasti ja salaa...ei sitä kukaan edes huomaa, mitä puuhattas, kun sillee nylkyti nylkyti meininkiä ollut, mies takana tyyliin, mutta harmittanut sitten, että siinä meni mahikset:DJoo, e nyt tiedä tuosta haamusta vai onko vain viivan paikka....hämärässä se viiva on selkeempi, kirkkaassa tuskin näkyy...no, kiertopäivätkin vasta jotain 22-23...jooh, kai mä vaan toivon enempi ja saan taas aikaseksi haamun vaikka olohuoneen seinälle jos haluan. Oviksen aikaan kuitenkin jylkytettiin, eli päivää ennen ovista, hyvissä ajoin, sillee illalla ja seuraavana aamuna näytti ovista. oireita oli tuossa viis päivää sitten, rintaa särki niin paljon, että olin varma, että rintasyöpä vähintään. Oviksesta alkoi hormonit hyrrätä, mutta sitten loppui. Nyt on sitten tullut uniin mitä hurjempia seksiunia ja ne on merkannut raskautta ja tyttöä oon odottanut, eli tytöstä mulla noi hormonit on jyllnnyt kauheesti, on ollut hirveitä himoja jne..poikaa jos oon ottanut, ei ole ollut oikeastaan yhtään mitään.
Vauvakuume on kyllä kauhia. työrintamalla on just sellanen meno päällä, että haluisin jäädä kotiin 3vuodeksi ja sit aloittaa pph....nyt teen 2 vuorotyötä ja ei sovi oikein elämän tyyliin kun on pieniä lapsia. On tässä hyviäkin puolia paljon, mutta sitten taas tuo kotiin jääminen ois se kaikkein isoin plussa:) Eikä se onnistu nyt, ellei tule se plussa, koska pph en voi vielä kuitenkaan ruveta, korkeintaan just 3 vuoden päästä. Tänä keväänä täytän 43v....ikä ei sinänsä vielä kauhea...kieltämättä otti kupoliin se eerikan tappaja äitipuoli joka oli 48v saadessaan lapsen, viidennen siellä vankilassa, että tuolaislle sitten se raskaus on mahdollista:(....oikein vihaksi pistää, mutta täytyy vaan olla vihaamatta, koska niinhän se yleensä menee, että ne jotka ei lasta saa, niille se kuuluisi todellakin ja jotkut jotka ei lapsia halua, niille niitä sitten satelee....onko se sitten niin, että kun kovasti toivoo, toivoo liikaa ja se estää sen raskauden, onhan siinä perää......Voi voi, mutta minä toivon, toivon niin hartaasti että raskaudun ja tän palstan muut mammat myös:) Huomenna ostan tuon rs testin ja keskiviikko aamuna testaan, jos on pelkkä haamu, unohdan koko homman, mutta jos se nyt vilkuttaa vähän väriä, niin tuunhan mä tänne siitä hehkuttamaan:)
 
Voi mur-mur..meilä on joskus käynnyt vähän samoin...mutta se kramppi on ollut lapsi joka on tullut huoneeseen, kun just ollaan peiton alla muhinoita mukamas nopeasti ja salaa...ei sitä kukaan edes huomaa, mitä puuhattas, kun sillee nylkyti nylkyti meininkiä ollut, mies takana tyyliin, mutta harmittanut sitten, että siinä meni mahikset:D

Nyt miulla meni ohi..mitä ihuna tarkoitit?:confused:..=)
..vaaaaaiii..tarkoititko sitä kun kirjoittelin että: tuli miulle paha mieli silloin kun olisi pitänyt saada talletella ja mieheni ei ollutkaan halukas:ashamed:..


Puuuuuuhhh++++++:whistle:keskiviikon dippaukseen:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kuivausrumpu piippaa, että valmista ois, lapset iltavillissä, yksi jossain ulkona ja kännykkä kotona. Kääks ja mä muka tähän sirkukseen haaveilen vielä yhtä lisää!! Hullua joo :D mutta niinpä kävin lääkekaapin kätköt vaan läpi ja näinhän se oli: roskiin on Clomifenit täällä talossa lentäneet "off-jakson" kunniaksi. No, varmaan olenkin ajatellut,että parempi laittaa roskiin etten vaan enää sellaiseen hommaan haksahda. Nyt kp. 11 menossa ja tuhannen väsyneelle miehelle siitä vihjasinkin, tuumasin,että pelataanko venäläistä rulettia? :D Saapas nähdä, tässä se hänenkin vauvakuume tulee sit mitattua - varmaanhan siemeniä "tippuu" väsystä huolimatta jos se kuume hänelläkin yhtä korkealla on.

MAMMALLE VAAN lämpöiset tervetulotoivotukset :) Josko se tärppi teille vielä tulis!

TINTTI-TIIVARIN oireet kyllä kuullostaa tosi lupaavilta. Laitahan testeistä kuvaa meillekin tiirattavaksi ja analysoitavaksi tulemaan!

Nyt meen kuivurin sammuttamaan ja osan muksuista rauhottamaan, voi joo ja neljään sänkyyn odottaa lakanatkin laittoa - miksihän mulla olo,että oon joku monitoimikone tässä taloudessa *huokasee*
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar ja Tepias
Glearblue:kiss:

Minähin täällä reippaana..mies&poikanen läksivät teatteriesitykseen ja mie leivoin mokkapaloja sillä aikaa kun sauna lämpiää..loppuipa sitten vielä tomusokerihin kesken..mutta nou hätä - kekkasin sulattella suklaakeksien päällysiä kuorrutukseen, voi mahoton miten tuli hywwee ihunat!:p

..ja niinhän mie vaakalla käydessä sitten huomasinhin..painoa tullut jo melkein 2 kiloa takaisin-käääks!:O..
Pakko nohevoitua koska kesällä varppina painoa pikkasen tulee lisää, nyt ei vielä tartteis kyllä.:headwall:

Muksua iltaa, mie lähen kattomaan joko sauna valmis - Heips!:wave:
..niin..ja plop plop++++++:heart:
 
äiskälle hirmusti ovisonnea ja sitä tietä tärppionnea. Tää on nyt _se_ kierto! ++++++++++++++++++++

Tintti-Tiivari Kylläpä on sielläkin jännät paikat. Mä odottelen täällä ihan tulisilla hiilillä, että josko sieltä tipahtais plus-plus-plussaa. :)

Mamma vaan Isosti tervetuloa minunkin puolestani! Lisäsin sinut listalle.


ON: Mulla on vaikka mitä tuikkauksia masussa eri suunnissa ja kaikki tuntemukset tuntuvat juurikin siltä miltä tuossa viime raskaudessa. Alaselkä on aivan sairaan kipee, samoin rinnat alkavat olemaan melkoisen kipeät. Iltaa kohden molemmat kipeytyvät aina reilusti enemmän. Tuun kyllä todella rysähtämään korkealta jos tää ei olekaan sitä itseään. Ei pitäisi päästää itseään näin leijumaan, mutta näin tässä aina käy.
 
Terve tuloa Mamma vaan minunkin puolesta :heart:

mur-mur en tiiä nuitten alimmaisten testien vahvuutta, joo oli nää sieltä ulkomaisesta nettikaupasta ja tais englannista tulla...

Josko Tintti-Tiivari tai Sirppuliini rupeais meidän pinoon availemaan plop-plop-plop+++++:heart: ihania plussauksia, peukut ja varpaat pystyssä teille:)

Täällä nyt tyydytään perjantai illan talletuksiin (jos ei sitten eilenillalla salakavalasti jokunen siippa eksynyt sisuksiin :saint: kovasti ainakin toivoisin) tänään ollaa oltu kumpikin niin väsyjä ettei nyt jaksettu enää punnertaa |O mutta katsotaan miten meitin käypi....
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28249502:
Terve tuloa Mamma vaan minunkin puolesta :heart:

mur-mur en tiiä nuitten alimmaisten testien vahvuutta, joo oli nää sieltä ulkomaisesta nettikaupasta ja tais englannista tulla...

Josko Tintti-Tiivari tai Sirppuliini rupeais meidän pinoon availemaan plop-plop-plop+++++:heart: ihania plussauksia, peukut ja varpaat pystyssä teille:)

Täällä nyt tyydytään perjantai illan talletuksiin (jos ei sitten eilenillalla salakavalasti jokunen siippa eksynyt sisuksiin :saint: kovasti ainakin toivoisin) tänään ollaa oltu kumpikin niin väsyjä ettei nyt jaksettu enää punnertaa |O mutta katsotaan miten meitin käypi....
Peukuttelen kovastid=)b:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Äiskä Pääsittekö varmistelemaan :whistle: Meillä muuten yksi vaavi on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä. Joo... tosi hyvä ehkäisykeino :D Naureskeltu, että navan kautta vilahti masun sopukoihin, taisi kuitenkin touhutippa herahtaa :heart: Peukutukset tärpille ja piinapäiville :heart:

Mamma Vaan Tervetuloa mukaan ja Onnekasta Oilin jahtausta!

Tintti-tiivari :kiss: Voi ihuna, kyllä se plussa nyt siulle puuhkutetaan sinne tikkuun eikä vain olohuoneen seinälle. Sullahan on jo loistavia oireita :heart: +++++++

...hih... Kuinkas Glearbluella onnistui venäläinen ruletti :D

Sirppuliini Mie varta vasten tulin tänne olkkariin kuumeilemaan ihunaisten kanssa, jotta saa oireilla, testata, ja jännätä täällä. Antaa palaa täysillä. Tosin tietäen myös sen että persilleen sitä välistä putoaa ja kipeää se tekee, mutta tämä kaikki on sen arvoista. Met täällä tuemme toisiamme kierrosta toiseen... MUTTA nyt sulle se plussa tästä kierrosta otetaan, juu-uh mie päätin :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki! Ja tervetuloa minunkin puolesta Mamma vaan =) Mä aina poikkeen täällä katsomassa tilanteen kehitystä. Muistaakseni kyselin taannoin onko kellään sattunu positiivista näyttämään??? En tiedä onko kukaan vastaillut juuta taikka eitä... =)

Meillä on vällyjen alla ollut hiljasta. Perskeles, ku käytiin siellä Oulun kylpylässä, ni sain tamponista kauheen kutkan, liekö hiivaa, mutta perin sitkasta laatua. Alkaa nyt helpottaa ja ovulaation aikoihin oomma parit kerrat nyt hommailleet =) Saas siis nähdä, kuinka meitin käy. Viimeiset kuukautiset alkoi 5.3., joten uutta kiertoa odotellessa (vois seukit alkaa vaikka 9 kuukauden päästä ;) ).

Sirppuliini ja Oliivitar ovat vissiin hyvässä vaiheessa plussaa???!!! :D
 
Viimeksi muokattu:
Ooh... Tepias Tsempitykset siullekin Rktt- listalle :heart: Voi Mahoton =) Siellä on ruuhkaa!!! Jospa nyt alkaisi Plussatuulet puhaltamaan tähänkin pinoon

Ja tuosta hiivasta... Mie käytän lääkkeenä piimää. Hah hah, vaikka kuinka mulle nauretaan; "Mikäs on siun vetoisuus kerralla" Se tepsii pienimpiin oireiisiin. Sisäisesti ja ulkoisesti. Ja jää hyvä tapa juoda piimää, se tekee hyvää vatsalle :LOL:
Valion Piimä Mainos - YouTube

Mur-mur ihunainen.... Opastaisitko minua Luteaalivaiheesta? Tuntuu, että se on miulla lyhentynyt. Seuraan pari kiertoa onko näin. Eli kiertopäivät lyhenee ja ovulaatio näyttää pysyvän siellä kp16-18 tienoilla. : / eli kuinka paljon niitä päiviä tarvittasiin....

Tepias se Räähkä yllätti miut takavasemmalta. Kp5 menossa. Mutta menossa mukana!
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar eipä enää varmisteltu joten näillä mennään... juu ei se mikään varma ehkäsy ole tuo yhdynnän keskeytys juupa juu... saatto sinne jotain jäädä uiskentelee :rolleyes:

Tepias toivotaan että siullekkin ois se 9kk siippa jäänyt kiinni
Kiva että tulit moikkailee meitä tänne :) aattelinkin jo että ootko heittänyt hommat naulaan mutta onneks et kuitenkaa oo
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Vaikka siis ovulaatiolaskurin mukaan meidän "yritykset" (mies tuskin tiesi yrittävänsä ;) ) tapahtui aika myöhään, mutta enpä ole raskautunut silloinkaan, kun yritykset ovat tapahtuneet NIMENOMAAN ovulaatiolaskurin mukaan. Mutta eihän noista oviksista koskaan tiedä milloin ne tapahtuvat (ellei käytä niitä tikkuja - joita mä en käytä - tulisin varmaan hulluks sellasesta väkipakolla yrittämisestä. Pakko siis pitää tää yrittäminen jotenkin aisoissa...)
No, enivei; nt vaan pitää odotella... Alavatsa tuntuu tyhjältä, mutta eihän se voi täydeltäkään tuntua, kun hedelmöittyneellä munasolulla menee noin about 6 pvää kulkea kohtuun kiinnittymään. Eikä ennen sitä voi tuntea mitään raskausoireitakaan...
Mun kuukautisten pitäs alkaa tossa 31.3-1.4. Ovat säännöllistyneet kiertoon 27-28.

Yhtä aikaa täällä päivitellään... :D

Oliivitar - harmin paikka!!! :| Mutta jatketaan yrittämistä!!! Ai niin; raskausaikana käytin Bulgaria-jogurttia hiivatulehdukseen. Mutta nykyäänhän saa raskaanakin käyttää Canesten-rasvaa!!! Mutta pitääpä yrittää tuota piimää!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anuliini72
Tepias... Arvaa mitä, mun mies ei tiedä tuon taivaallista mitä mie tikkujen kanssa touhuilen (tai ainakin niin mä luulen :D ) Mie piinailen ja testailen täällä teän kanssa ja kellistelen sitten yksinäni tuon könsikkään :heart:
oliivitar täällä mennään samoilla linjoilla noiden tikuttelujen ja piinailujenkaa :LOL:
 
Tervetuloa munkin puolesta Mamma Vaan! :)

Vaikka siis ovulaatiolaskurin mukaan meidän "yritykset" (mies tuskin tiesi yrittävänsä ) tapahtui aika myöhään, mutta enpä ole raskautunut silloinkaan, kun yritykset ovat tapahtuneet NIMENOMAAN ovulaatiolaskurin mukaan. Mutta eihän noista oviksista koskaan tiedä milloin ne tapahtuvat (ellei käytä niitä tikkuja - joita mä en käytä - tulisin varmaan hulluks sellasesta väkipakolla yrittämisestä. Pakko siis pitää tää yrittäminen jotenkin aisoissa...)
Samaa mieltä, enkä viitsi minäkään tikutella mitään oviksia, juuri samasta syystä mitä itse sanoit.
Meillä mm. tuo sterilisaatio-lapsukainen sai alkunsa niin, että yhdynnän ajoituksen, kaiken järjen ja laskureiden mukaan sen munasolun olisi pitänyt parisen viikkoa odotella niitä simppoja (vai toisinpäin, ei enää muista kun tapauksesta kohta kymmenen vuotta), silti tärppäsi, tosiaan vuotta aiemmin tehdystä sterilisaatiosta huolimatta. :D Joten paree vaan mennä fiiliksen mukaan, muhitaan kun muhitaan ja tärppää kun tärppää! Enemmän tulee muhisteltuakin, kun ei tarvihe kalenterista katsella NIITÄ päiviä, spekuloida ja vatuloida asiaa päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
PippuriPiia Plussatuulet siullekin puhaltakoon... Jännäksi menee kun monella kiertopäivät lähenee loppuaan... Voih, kun mahdollisimman moni sais jouluvauvan syliin asti :heart: Teillekö tullut "sterilisaatiovauva" :heart: Woe mahoton =) Ihanata ja letkeää piinailua!

Mie muuten eksyin aikoinaan tänne kaksplussalle, kun hain kolmikymppisenä tietoa ja samanmielisiäkin vauvakuumeisia. Ympärilläni tehtiin vauvoja, mutta ryökäleet minua kymmenen vuotta nuorempia, joten hiljaa mielessäni ja äänekkäästi täällä olen saanut kuumeilla. Myös kipeät ja koskettavat asiat olen voinut täällä jakaa...
Tuo ikä saakin minut tulkitsemaan kroppaani ja haukkana vahtimaan oireitani tai olemattomia sellaisia, onko vielä mahdollisuus siihen yhteen pieneen, jonka voisin sydämeni alla kantaa... Sykleissä ja kuunkierron mukaan eletään ja mikäs sen mukavampaa, kun voin täällä meuhkata, tikuttaa, niin ehkä suht normaalia elämää voin viettää kotona :LOL:
 
Oliivitar, kiitos! Jännityksellä ootellaan, että tuleeko ne menkat ajallaan, vai saadaanko tästä eteenkin päin jännitellä. :D

Teillekö tullut "sterilisaatiovauva" Woe mahoton Ihanata ja letkeää piinailua![/i]

Kyllä vain, melkoinen yllätys se siinä elämäntilanteessa olikin ja koko odotusaika meni aikalailla ristiriitaisissa tunnelmissa, vaikken aborttia hetkeäkään edes harkinnut. Niin ne elämäntilanteet ja tunteet muuttuu, eli kahden sterilisaation jälkeen tehtiin viime kesänä kaikinpuolin onnistunut sterilisaation purku, ja nyt odotellaan josko vielä saataisiin ainakin se yksi perheenjäsen lisää. :)
 

Yhteistyössä