40+ so what wol.13

Mie muuten eksyin aikoinaan tänne kaksplussalle, kun hain kolmikymppisenä tietoa ja samanmielisiäkin vauvakuumeisia. Ympärilläni tehtiin vauvoja, mutta ryökäleet minua kymmenen vuotta nuorempia, joten hiljaa mielessäni ja äänekkäästi täällä olen saanut kuumeilla. Myös kipeät ja koskettavat asiat olen voinut täällä jakaa...
Tuo ikä saakin minut tulkitsemaan kroppaani ja haukkana vahtimaan oireitani tai olemattomia sellaisia, onko vielä mahdollisuus siihen yhteen pieneen, jonka voisin sydämeni alla kantaa... Sykleissä ja kuunkierron mukaan eletään ja mikäs sen mukavampaa, kun voin täällä meuhkata, tikuttaa, niin ehkä suht normaalia elämää voin viettää kotona :LOL:
Voiskos oliivitar taas sanoo että täällä mennään aikalailla samoilla linjoilla :confused::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä vain, melkoinen yllätys se siinä elämäntilanteessa olikin ja koko odotusaika meni aikalailla ristiriitaisissa tunnelmissa, vaikken aborttia hetkeäkään edes harkinnut. Niin ne elämäntilanteet ja tunteet muuttuu, eli kahden sterilisaation jälkeen tehtiin viime kesänä kaikinpuolin onnistunut sterilisaation purku, ja nyt odotellaan josko vielä saataisiin ainakin se yksi perheenjäsen lisää. :)
Oho PippuriPiia että sterilisaation jälkeen raskaaksi :O Onneksi raskautesi sujui silloin hyvin :heart:
Ja paljon onnea ja tsemppausta pikaiseen uuteen raskautumiseen :flower::heart:
 


Tiistai 26.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp6/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp5/26-34.......yk4
Sirppuliini (40)..........kp22/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp22/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp20/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp29/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp13/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp20/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp21/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp15/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp28/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp15/28..............yk1
Minttu71 (41)..............kp5/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp24/26............yk7
Mamma vaan (41).......kp6/24.............yk2v



Piinailupäivät:
Sirppuliini........dpo7
äiskä-73.........dpo0


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?



 
Iltaa ihanaiset!

Niin kauheesti tullut juttua, että en kykene kommaamaan mitään. Anteeksi kauhiasti.

ON: Testeissä ei näy edelleen mitään, mutta ihmekös tuo kun näin aikaisilla dpo:lla mennään. Vatsaan koskee menkkamaisesti ja vähän kuumottava ja flunssainen olo. Näillä mennään nyt ja huomenna taas testiä kehiin. Kyllä sieltä se plussa tulee vielä, eikös juu. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: anuliini72
Iltaa ihanaiset!

ON: Testeissä ei näy edelleen mitään, mutta ihmekös tuo kun näin aikaisilla dpo:lla mennään. Vatsaan koskee menkkamaisesti ja vähän kuumottava ja flunssainen olo. Näillä mennään nyt ja huomenna taas testiä kehiin. Kyllä sieltä se plussa tulee vielä, eikös juu. ;)
No juu juu Sirppuliini toivottavasti sieltä tulee +++++++ :heart::D
 
Olipas ulkona kirpakka keli..hyyyrrrr:whistle:palalin juuri äskettäin elokuvista.
Kävin esikon kera kattomassa kauhukuvan "Mama"..ei ollunna kovin peloittava kyllä..mutta ihan Ok.=)
Taidan puraista jotahin suolaista, tuli elokuvissa namuja&poppareita mussuteltua:popcorn:..ihan huono oloinen..ja johtunee varmaan oviksestahin, saattoipa olla eilen ja niitä jälkimaininkeja pukkaa sitten - turvottaa ja huonoa oloista tekee.:$

Huomasin muuten ulkona kävellessä, että kuu se olla möllöttää aivan täytenä taivahalla..meinaa sitten sitä, että mie valvon..kuuhullu, mikä kuuhullu..:D

..nati nati:heart:..ja tästä vielä testeihin++++++:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Aamupäiviä ihunaiset :heart:

Huhuu jokos täällä on piinulaiset testailleet :confused: Täällä jännityksellä ootan että jokos saatais niitä ihania pulssia meidän pinoon :popcorn::heart:

Täällä paistaa ihanasti aurinko ja odottelen kun nuorimmainen heräilee aamupäivä unilta niin lähdetään päivälenkille ja haetaan samalla keskimmäiset päiväkerhosta pois, kyllä se kevät nyt tulee kun on niin ihana ilma, mie oon jo tänään vaihdellut kaikille lakanat ja imuroinut varmaan iskenyt joku kevät kärpänen miuun :D
 


Keskiviikko 27.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp7/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp6/26-34.......yk4
Sirppuliini (40)..........kp23/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp23/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp21/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp30/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp14/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp21/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp22/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp16/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp29/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp16/28..............yk1
Minttu71 (41)..............kp6/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp25/26............yk7
Mamma vaan (41).......kp7/24.............yk2v



Piinailupäivät:
Sirppuliini........dpo8
äiskä-73.........dpo1


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?



 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Tuli mieleen, että kun tässä alottelin hiihtämään parin vuoden tauon jälkeen, ja sillonki se oli semmosta lusuamista iänvanhoilla suksilla; ETTÄ luin jostain, että jos yrittää raskautua, ei sais alottaa uutta raskasta liikuntaharrastusta. Ja sanon, että eilinen 4,4 km:n hiihtolenkki imi musta voimat!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sirppuliinille isot plussatoivotukset,lupaavalta kuulostaa...tää on ihan jännitysnäytelmää :popcorn:

äiskä pääsee vanavedessä myös plussille :heart:

Ja me muut tullaan sitkeesti perässä samoille plussa aalloille :D

ON ovista ootan jo ihan vimmalla,mies ihan ihmeissään kun vessassa viihdyn jatkuvasti tilannetta tarkistelemassa :LOL:
Meillä siis yhdessä päätetty että pikkukakkonen olis kiva mutta mä oon enemmän kuin tosissaan tän yrittämisen kanssa ja ihan itsekseni ovista bongailen,mies harrastaa vaan seksiä tietämättä sen kummemmin mun touhuista.Ja vaikka nyt päättäisinkin että en varsinaisesti yrittäisikään niin kyllä mulla mun kierto on aina takaraivossa tiedossa.Toisaalta se on kurja kun ei osaa vaan heittäytyä mutta minkäs itselleen mahtaa...
 
Täällä ovis yllättikin miut totaalisesti tänään Kp16!
..kivut alkoivat hissukseen ja yltyivät koko ajan, vieläkin on liikkuessa munasarjat aran oloiset, vasen varsinhin:whistle:
Yleensä munarakkulan puhkiamiskipuinen kestää n. 15-30 min ja sitten ohi..nyt useita tunteja.

Illan jatkoja ihunille:kiss:
..mie taas kävin soffalla unessa, kyllä tämä miun väsy on jotain ihan uskomatonta!:O..:|
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mää en kyllä ymmärrä, miten te tunnistatte ne oviskivut (munasarjan irtoamisen). Mulla niitä kipuiluja on useampana päivänä, joten vaikea arvailla, mikä on niistä se oikea. Ja mistä mää sen tiedän, vaikka siellä jotku kystat poksahtelis...

Ja samalla tavalla mun suolistokin kettuilee: seki poksuu omia aikojaan. Oon tällanen vatsalla reagoija muutenkin. Vatsa ja suolet jatkuvassa käymistilassa, koko ajan lurisee...
 
Viimeksi muokattu:
Tepias..sitä vaan on oppinut niiiin tarkasta kroppaansa kuullostelemaan tämän kuumeilun aikana - ainahin mie..;)

Munasarjoissa miullahin on kipuisia jo ennen ovista, ovat vain toisen tyyppisiä: tuikkaisuja ja jomotusta, sellaista sykkivää tunnetta ja se monasti toispuoleista(riippuen, kummalta puolen munarakkula on puhkiamassa)
..mutta kun munarakkula puhkiaa, on kipu yleensä lyhyempi kestoista ja rajumpaa(paitti nyt kun kesti monta tuntia)..sellaista kirveltävää, tuntuu persau***ssa saakka, istuminenhin tosi kipiää tekee:O..ja olo on hetken tosi huono, oksettaahin:$

Tokihan kystakin voi siellä joku kierto oireilla..eihän 100% varma mitenkään olla voi..

Itse vaan kyllä munarakkulan puhkiamisen tunnistan ihan varmasti..ja jopa senhin jos jää puhkiamati - on ovuloimaton kierto.

Olo kestää pitkään silloin sellaisena ovismaisena ja oireet kestää ja kestää..kunnes lakkaavat kun ollaan jo lähemmä kiertopäivää 20..ei tule sitä hetken rajua, kirvelevää kipuista.
(O-testikään ei sillä kierrolla ole kunnolla vahvistunut)

Eihän kaikilla O-kipuja juuri olekkaan..se on taas niin tapaus/nais kohtaista tämähin..


((muoks))..ja juuri niin kuin äiskäkin kertoili omasta oireistaan on miullahin tuota liman eritystä, joka yleensä kestää sen 3vrk: kolmas päivä munarakkula puhkiaa.

Nyt se limoittelu kesti neljättä päivää ja mietinhin että oliko se ovis nyt kuitenkaan:confused:..JA eihän se tiistaina ollutkaan, vaan eilen keskiviikkona.=)
 
Viimeksi muokattu:
Mää en kyllä ymmärrä, miten te tunnistatte ne oviskivut (munasarjan irtoamisen). Mulla niitä kipuiluja on useampana päivänä, joten vaikea arvailla, mikä on niistä se oikea. Ja mistä mää sen tiedän, vaikka siellä jotku kystat poksahtelis...

Ja samalla tavalla mun suolistokin kettuilee: seki poksuu omia aikojaan. Oon tällanen vatsalla reagoija muutenkin. Vatsa ja suolet jatkuvassa käymistilassa, koko ajan lurisee...
Tepias mä yhdistän ovis kivut siihen limaiseen vuotooni joka on sellasta kanamunan valkuaisen tyylistä ja sitten yhtenä apuna täällä tuo tikutus/ oman kierron seuraaminen mutta kyllä mä jotenkin vaan tiedän mikä on normaalii vatsa möyräilyy ja mikä sitten liittyy ovikseen :D kun mäkin oon sellai vatsalla asiohin reakoiva ja muutenkin se aina elää omaa elämäänsä, mieskin aina sanoo kun se lepäilee pää mun sylissä että mun vatsassa kyllä "elää ihan oma maailma" kun se pitää sellasta kurinan murinaa :LOL:
Niin ja jotkunhan eivät huomaa ovista ollenkaan kun siihen ei niillä liity oireita : /
 
*mur-mur* ja äiskä-73 Kiitos teitillenne valistamisesta =)

Olen mäkin yrittänyt kuulostella kroppaani, mutta en taida tunnistaa oviksia; ois hienoo jos tunnistas, varsinki ne ovuloimattomat kierrot =) (siskoni kyllä tunnisti, vaan en minä...)

Mulla kans eilen tyttö makaili pää mun vatsalla ja nauro, että mun mahasta kuuluu älytön meteli ja iskältä ei mitään... :D

Mutta; tässä kierrossa mulla ei oo kyllä ollu edes YHTÄÄN limoja... Liekö johtunee tuosta hiivatulehduksesta.

Mä taidan mennä tässä ihan kohtalon ja sattumuksien sanelemana. Nyt yks tehdas hakee laboranttia ja pakkohan se on sinne hakea. Jos nyt sattusin olemaan raskaana, en hakis, ja jos nyt haen ja SATTUSIN jopa pääsemään töihin, saisin haudata lapsihaaveet. Kyllä siis tämä mun surkea työpaikka on yks syy, miks haaveilen lapsen saannista - pääsis pois täältä... Paitsi nyt tilanne töissä vaikuttaa taas ihan hyvältä, mutta niin se monesti ja nuolasee aina ennen ku tipahtaa, eli iloitsen liian aikaisin. En silti ole hetkeäkään tuudittautunu siihen, että jäisin tänne pidemmäks aikaa. Täällä ei arvosteta mun työpanosta ja aina eräs henkilö etsii syyllisiä - ite se ei ota mitään vastuuta MISTÄÄN!. "Ihana" paikka olla töissä.... NOT!

Mutta silti vauvakääryle OLISI IHANA :heart:

On muuten taas ihana ilma; hiihtämään tekis taas mieli :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Hei mur-mur onko se sitten keltarauhasen kasvu vai irtoamis kipua mikä tuntuu muutamia päiviä ennen ovis kipuilua?
Mulla vaan kun sillon sunnuntai aamupäivällä oli ne hirveet alavatsa vihlonna joka myös säteili muistaakseni vasemmallepuolelle niin hirveesti että en vähään aikaan pedistä ylös päässyt.
Ja sit ovis plussan tikutin maanantaina ja tiistaina sitten taas vihlo, juili alavatsaa / toisen puolen munasarjoja, juiliminen tuntu ihan tuolla häpyssä asti ja sen sitten arvelin ovis kivuiksi eikö näin?

Täällä yks mietiskelijä kyselee...????:D
 


Torstai 28.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp8/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp7/26-34.......yk4
Sirppuliini (40)..........kp24/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp24/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp22/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp31/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp15/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp22/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp23/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp17/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp30/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp17/28..............yk1
Minttu71 (41)..............kp7/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp26/26............yk7
Mamma vaan (41).......kp8/24.............yk2v



Piinailupäivät:
Sirppuliini........dpo9
äiskä-73.........dpo2


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?



 
"Ja niin kauniina ja aurinkoisena sädehtivänä kiirastorstaina otti Jumalatar Ostara Pääsiäispupun muodon maan päällä ja vaelsi ihanaiseen olkkariin Kaksplussalla ja muni jokaiselle naiselle värillisen munan hedelmällisyyden symboliksi"


Hyvää ja munarikasta pääsiäistä Ihunaiset!!!!!


Sirppuliini.... Rapistelitko tänä aamuna? :heart:

Yritin tuossa googletella luteaaliajasta, mutta aika niukasti näin yleissilmäyksellä sain tietoa. Riittääköhän luteaaliajaksi 9 päivää?
 
oliivitar muistaakseni 9 pvää on just siinä rajalla että hommat ehtivät tapahtua. Olen testaillut liuskalla ja CB+:lla ja jotain hailua olen näkevinäni. Olen yrittänyt kuvata ja en mä saa hyvää kuvaa. :( Pitää jatkaa harjoituksia. Laitan heti kuvaa jos/kun siinä jotain näkyy.

Ihanaa päästäistä kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä