40+ so what wol.13

äiskä juu eilen eli dpo9 alkoi viivasia näkymään. Viime raskaudessa sain dpo9 jo vahvan viivan ja haamuilin dpo 8 illalla. Mutta toihan on tosi yksilöllistä ja riippuu siitäkin missä vaiheessa kiinnittyminen tapahtuu. Toivon mukaan sullakin tulee ihania tuloksia noilla main. :)
 
Käytiin miehen ja pojan kanssa ip-kävelyllä meren rannalla ja olipas ihana keli. Taitaa se kevät olla tulossa. :)

Jos teitä ei haittaa niin mä hilluskelen täällä vielä hetken ainakin kun ei oikein vieläkään usko että muka olis raskaana.
 
Käytiin miehen ja pojan kanssa ip-kävelyllä meren rannalla ja olipas ihana keli. Taitaa se kevät olla tulossa. :)

Jos teitä ei haittaa niin mä hilluskelen täällä vielä hetken ainakin kun ei oikein vieläkään usko että muka olis raskaana.
Hillu vaan Sirppuliin meijänkaa täällä niin kauan kun haluut =):heart:
Kukahan se sitten päivittelee listaa kun sie poistut kuvioista.... Olisko ehdokkaita:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Heipä hei ja sippuliinille paljon onnea! Minun haamu oli haamu ja menkat alkoi ajallaan. Nyt kp 2 menossa. Enkä ehdi oikein täällä pyöriä, opiskelut aloitan taas ja kouluttauduin tässä lisää. Töitä paiskin ja hartain toiveeni ois, että tänä vuonna raskautuisin.. Loppuvuosikin käy.... Kesää kohti tulen hiukan omanapaisemmaksi ja mukavuuden haluiseksi ja raskaus ei niin välttämätön, mutta tiedän, että lomakuukausi kun on käsillä niin sit alkoi taas aikaa olemaan sutinoille;)... Ja kun on aikaa sutinoille ja aurinko lämmittää niin halu raskautuakin on kova... Syksyllä vielä enempi kun on pimeetä ja tylsää:D mutta nyt on kevätkiireet menossa ja ei ehdi oikein peiton alla käydä kun vähän voihkasemassa ja taas työkassi heilahtaa... Ei niin tuu ees rskautra mietittyä kun on paljon tekemistä ja opiskeluista oon vielä niin innokas. Et ei tämä masenna vaik menkat tulikin, harmitti vähän mutta mitä sitä suremaan. Sitä paitsi oon päätänyt, että mä raskaudun vielä ja ihan kunnolla, saas nähdä kuin käy:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Yön kähmyräistä:wave:..mie otan pienen lasin valkkaria ja nautin vielä hetken..muut mammimassa ja mie ajattelein kurkata tänne ja sammuttaa sit konehen.


Arvatkaan, kellä oli vuosisadan ovis iltapäivällä..

Oli maan niiiiiin hurjat kivut, että troppia jouduin pikaiseen ottamaan ja sängyn pohjalle painautumaan kipuineni:x
Niin se vaan ovis vasta Kp18 tuli..eli: siitä normi Kp12-14:sta on menty nyt noin pitkälle.
..näinhän se vanha kananen juurikin toimii.;)

Lämmöt pomppasi jo 37.2C(näin yön tunteina olleet max. 36.9C)vaikka normisti siinä aikaisintaan 1vrk päästä nousevat..oli se kyllä..meinasi vallan itkukin päästä, niin kipiää teki:'(..mutta onneksi se "kohtaus" meni ohi ihan 10-15min. sisään..rinnoista nännit nyt kihelmöivän arat, auuuutsh!:whistle::$

Nyt se valkkari lasi ja katton vielä vuokrakuvan(ellen nukahda kesken kaiken)
..Hyv Yöt ihunaiset:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Lauantai 30.3.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

anuliini72 (41)...........kp10/27...............yk2
Oliivitar (42)..............kp9/26-34.......yk4
Sirppuliini (40)..........kp26/25-28..........yk2
Tepias (42)................kp26/26-29.........yk9
sarialeksandra (42)......kp24/30.............yk2v
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
äiskä-73 (40)..............kp17/30-33.........yk5
tattinen (42)...............kp24/28............yk29
PippuriPiia-70 (42).......kp25/26-28.......yk4
Marza (42)..................kp19/30..........yk2v
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7
Talvi-74 (39)...............kp19/28..............yk1
Minttu71 (41)..............kp9/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp3/26............yk8
Mamma vaan (41).......kp10/24.............yk2v



Piinailupäivät:
Sirppuliini........dpo11 (+)
äiskä-73.........dpo4


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?



 
Viimeksi muokattu:
Onnea Sirppuliini :wave: !
Voi kun me muutkin päästäisiin perässä samaan tilaan !!!!!!!!!!!!!

Meillä tietokone hajosi, siksi olen pitänyt hiljaiseloa jonkin aikaa. Mutta nyt taas
back in bisnes...=)
Minä jo tässä kierrossa luulin plussanneeni kun vessassa piti yöllä rampata, ei kuulu mun normaali kuvioihin. Mutta ikävä kyllä se täti punainen kurvasi TAAS paikalle ja kunnolla tulikin.
Hyvää pääsiäistä kaikille :heart: !
t. maariaa
 
Päivää vaan ihunaiset :heart:

Täällä se on iskenyt joku kumman alakulo tänään,,, ja fiilikset on ihan semmoset ettei ois tärpännyt tässäkään kierrossa :'( joten en viitti fiiliksiä hirveesti nostella jos onkin näin

Onneks on ihana ilma ulkon:) ja kun nuorimmainen heräilee aamupäivä unilta niin lähdetään ulos ihanaan auringonpaisteeseen.

Mukavaa lankalauantaita ihunaiset+++++++
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Piti kertomani juurikin tuosta Sirppuliininkin mainitsemasta rauhallisesta yleisluonteesta, kun olen luullut olevani raskaana, ja sit kuukautiset on kuitenki alkaneet. Tepposia tuo psyyke tekee... Sitä on aina niin onnellinen, ett josko nyt... Ja sit ne ei ookaan...

Mutta tässä kierrossa olen kamppaillut vain hiivan kanssa ja kun päätin, etten yritä raskautua väkisin, en oo mun tuntemuksiani hirveesti kuulostellu. Rintojen kipuiluhan nyt on kaikille tuttua ja sitä tässä on ja on aina toista vkoa ennen kuukautisten alkua.
Nyt kun Sirppuliini raskautui, aloin heti kuulostella omaa kroppaani ja samantien tuntui, että munasarjat alkoi juilia kuukautisia odotellen (pitäs alkaa huomenna tai ylihuomenna). Todellakaan en tee yhtään raskaustestiä ennen ku kuukautiset on oikeasti myöhässä. Tosin sit ku oon sitäki odotellu ja tehny myöhässä, ni enpä oo ollu raskaana ja pian ne kuukautiset onki alkanu sen tehdyn testin jälkeen. Siis aikamoiset traumat jääny.

Mutta nyt ku meidän nuorimmainen on ollu kaks yötä kaverin luona, mies tuumas, että on liian hiljasta ja minäkin jo aikasemmin sanoin sille, että ois se uus lapsi sittenkin vielä kiva, ku kohta ei nuorintakaan tyttöä enää kotona näe... :)

äiskä-73 Lähestyviin kuukautisiinkin saattaa kuulua masennusta ja alakuloa... :|

Ihana auringonpaiste ulkona. Kohta lähettävä äidin tarjoamalle lampaalle :) Jos ehtis kuitenki vähän aikaa istua ulkona terassilla... (voi pieru; alkaa vissiin tota alavatsaa taas juilia kuukautisia odotellessa... :ashamed: ).

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä