40+ so what wol.13

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28277256:
Hei Ihunaiset laitan teille illanratoksi yhden kuvan tänne vaikka en itse näissä näekkään mitään ja muutenkin on hitusen aikasta testailla :D
ylin on dpo 5, alimmat dpo 6 tänään :whistle:







Woe Elämän Kevät

Siis!!!!! Tuossa alimassa testissä on harmaa ja leveä palkki :O Voi kunpa se olisi sitä itseään Nyt tämä menee jo liian jännäksi :D Siis!!! Mieletöntä :kiss:

(...alan kuulostamaan ihan teiniltä, niin tämä huumaannuttaa... :LOL: )

Äiskä, minkä merkkinen testi tuo alin on?
 
Viimeksi muokattu:
Huuuuiiiii.....Sirppuliini ja oliivitar mitä te näättekkään :D
Nyt tämän leidin täytyy pitää vaan vielä pää kylmänä ettei sitten putoo korkealta ja kovaa :saint:


oliivitar tuo alin testi on One Step testi, en tiiä vahvuutta ku tilasin sieltä ulkomaisesta nettikaupasta, ylin on samaa merkkiä ja keskimmäinen on David testi.

Sirppuliini perustetaan vaan oma ketju jos täältäkin nyt sinne sit pääsisi mukaan :)
 
äiskä mul oli justiinsa noita one step-liuskoja mun mielestä ja niissä ei todellakaan näkynyt _yhtään_ mitään normitilanteessa. Ei herranpieksut naiset!! Täällähän tapahtuu vallan mahottoman jänniä juttuja. Mä en malta tehdä mitään muuta kuin käydä täällä jatkuvasti puhelimella vilkuilemassa. Oijjoijoijoi kun on jännääkin jännempää... :)
 
Voi ei... Siis ONNEA Pippuri-Piia :flower:

Ja varovaiset onnittelut äiskä-73 :wave: Odotellaan tuloksen vahvistumista/varmistumista!!! =)

Mutta voi paska; mulla alkoi kuukautiset ajallaan, eli tänään. Ja petyin!!! :ashamed:
Täytyy kyllä sanoa, että kateus meinaa nostella päätään, mutta mitä se hyödyttää, ei mitään! ONNEA KOVASTI PLUSSANNEILLE!!! :flower: Jospa se Luoja vielä soisi minullekin sen ilon ja onnen. Nyt olen ainakin VARMA, että haluan raskautua!!! Mikä pettymys, että ne kuukautiset taas alkoi. Jotenkin VÄSYTTÄÄ yrittäminen. Ihan oikeasti; seksi ei kiinnosta. Mutta pakko se on vain jatkaa yrittämistä... :p

Tänään tuli tehtyä rankka hiihtoreissu jäällä, mutta ilma oli mitä ihanin!!!

Vielä kerran ONNEA PLUSSANNEILLE!!! :D
 
Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk2
PippuriPiia-70 (42).....31.3.13.....yk4

Omalta kohdaltani kyllä ajattelen, että alan vaipua epätoivoon ja siihen taipumaan, etten enää raskaaksi tule. Mullakin alkaa jo 10. yrityskerta ja yllä naiset tuli noin nopeesti... Mutta liekö mun oma epävarmuuskin sit vaikuttanut siihen, ettei raskaudu... Haluaisin ajatella niin. No eipä sitten muuta ku vielä hetki kovaa yritystä, ja sen jälkeen "hanskat" tiskiin. Ei sitä voi lopun elämää vaan toivoa, että voi kunpa tulis raskaaks ja muuten elämä jää elämättä.

Sormet ja varpaat ristiin, että meitä jokaista onnistais!!!!
 
äiskä - Juuri noita One Stepin testejä miullahin oli ja herkkyys 15mIU/ml(lukeeko paketin takana siullahin näin?)

Tilailin vajaa viikko sitten muutaman FSH-testin ja O-testipaketin+kaupantekijäisiksi tuli noita One Step-testejä..tulikohan 5-6kpl..

Jotainhan noissa ylemässä ja alemmassa näyttäisi olevan, oi oi;) ainahin viivanpaikka näkyvä..Voi, kunpa saisivat punaväriäkin päivien saatossa:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Voi ei... Siis ONNEA Pippuri-Piia :flower:

Ja varovaiset onnittelut äiskä-73 :wave: Odotellaan tuloksen vahvistumista/varmistumista!!! =)

Mutta voi paska; mulla alkoi kuukautiset ajallaan, eli tänään. Ja petyin!!! :ashamed:
Täytyy kyllä sanoa, että kateus meinaa nostella päätään, mutta mitä se hyödyttää, ei mitään! ONNEA KOVASTI PLUSSANNEILLE!!! :flower: Jospa se Luoja vielä soisi minullekin sen ilon ja onnen. Nyt olen ainakin VARMA, että haluan raskautua!!! Mikä pettymys, että ne kuukautiset taas alkoi. Jotenkin VÄSYTTÄÄ yrittäminen. Ihan oikeasti; seksi ei kiinnosta. Mutta pakko se on vain jatkaa yrittämistä... :p

Tänään tuli tehtyä rankka hiihtoreissu jäällä, mutta ilma oli mitä ihanin!!!

Vielä kerran ONNEA PLUSSANNEILLE!!! :D
Voi ihuna, pahoitteluni ja lämmin:hug:
..tulevalle kiertoa++++++:heart:
 
Sirppuliini - siun testit(Perhoset-firman)samannäköisiä kuin äiskän..ovat muistaakseni herkkyyttä 25mIU/ml..eikö vain?

äiskän testien luulen olevan 15mIU/ml..???

Kun tilailin aiemmin Ebaysta noita testejä, oli myyjän kuvaus testeistä: herkkyyttä 25mIU/ml..m u t t a..kun tulivat perille, olivatkin herkkyyttä 15mIU/ml..
 
Tepias pahoittelut tädistä - paskaako se nyt sinne tuli. :( :hug: Älä heitä kirvestä kaivoon! Mä oon tosi herkästi raskautuvaa tyyppiä ja ilmeisesti miehellä ihan supersimppoja. Mulla vaan saattaapi loppua se raskaus lyhyeen eli murheensa meillä kullakin. Ihanahan tää plussa toki on, mutta siinä että loppuun saakka päästään, on vielä monta mutkaa ja töyssyä matkalla. Ja kyllä säkin (ja te kaikki muutkin) pääsette vielä hyppäämään plussajunaan. Näin vakaasti uskon ja toivon.

mur-mur Mun liuskat oli tosiaan 25 mlU/ml eli ei vissiin sit nuita samoja.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Ylempi dpo2 tai dpo4..

Alempi dpo3 tai dpo5(kuvan kontrastia säädetty hieman liikaa, siinä näkyi harmaa viivan paikka)


Tää tunnustais..muiden ihunien dippailujen innostamana..miekin

..siis KUKAS onkaan addikti ja ihan seko..

Vielä..oikiasti testi ei reagoi HCG-hormoniin, eihän edes alkiokaan voinut noin aikaiseen vielä kiinnittyä(tai dpo5 juuri ja juuri..)mutta testit ei näytä noin aikaiseen mitään..kumminhin tuossä ylemmässä dippauksessa näkyy miun näytöllä hiukka pikkasen punertavaa testiviivan reunasessa..on kuvattu kuitenkin "roksis kamana" paljon dippauksen jälkeen, johtuu siis siitä.
..M U T T A..kumman selkeä viivan paikka tuli näkyviin heti dippauksen jälkeen.

Olin pidätellyt aikas pitkään virtsaa rakossa(ainahin 7h)ennen tuota ylempää, eilistä dippausta.

Nämä testit ovat mielestäni LIIAN herkkiä..reagoivat ehkä vahvasti virtsan epäpuhtauksiinhin..ja miulla, vanhalla kanalla vaikka mihin:D

Tämä nyt oli lähinnä tällaista testailua/kokeilua..O-testinhin tein, aivan hailukka viivanen tuli vain näkyviin, eli: ei reagoi R-testi ainakaan LH-hormoniin.

Kyllä sitä kaikkeen järkevä immeinen(ennen ainahin luulin niin!)sortuu:O
..mutta oikiasti: en osaa ottaa tätä harrastustani vakavasti..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Voi Tepias harmi että se tätin retale tuli sinne :hug:
kovasti tsemppausta uuteen kiertoon :heart:

mur-mur mulla ei kyllä lue mitään vahvuuksia noissa testeissä!!!
Kyllä mäkin nään tuossa siun ylimmässä kuvassa ainakin viivanpaikan :D

Kiitos kaikille ihanaisille tsemppaajille :heart::heart:
Mutta en kyllä vielä lainkaan luota tuohon viivan paikkasseen kun on niin aikaiset dpo:t. Katsellaan sitten joskus dpo9-10 tienoilla joskos sitten ois jo jotain kunnolla havaittavaa miun testeissä...
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Tepias :hug: Voi Halitus sinulle punanutun tulosta :'(
No eipä sitten muuta ku vielä hetki kovaa yritystä, ja sen jälkeen "hanskat" tiskiin. Ei sitä voi lopun elämää vaan toivoa, että voi kunpa tulis raskaaks ja muuten elämä jää elämättä.
Tällaisia mietteitä minullakin päässä pyörii... Tiedän, että vaikka minulla ei nyt tärppäisikään, ei me varmaan tulevaisuudessa varsinaisesti aleta ehkäisemäänkään... Olisiko se sitten tjottailua :confused: En tiedä voiko minun psyykeellä ja uteliaisuudella sillainkaan elää :D
Kyllä minulla askel on ollut tässä parina päivänä raskaskin, kun näytää tuo luteaaliaika lyhenevän, mutta tänään sain taas roima annoksen hilpeyttä ja toivoa ja puut liiteristä saunaankin kannoin miltein tanssahdellen :) Mie sulle Tepias toivon plussakiertoa tulevaksi :kiss:

Mur-mur...... Todellakin, tuossa ylemmässä testissä on selvästi punaväriä :O Mikä tuo testi on? Onko se perhosilta? Huih.... Mitäs muuten Mur-mur ihunainen Oletko sie RKTT?

Äiskä Maltti on Valttia :D Mutta Ahh ja kiitos jännityksestä ja sydämen läpätyksestä tännekin asti :kiss: Mie pidän peukkuja ja varpaita ja.....nostatan kaikki pystyyn minkä taidan.. ;) :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28278440:
Voi Tepias harmi että se tätin retale tuli sinne :hug:
kovasti tsemppausta uuteen kiertoon :heart:

mur-mur mulla ei kyllä lue mitään vahvuuksia noissa testeissä!!!
Kyllä mäkin nään tuossa siun ylimmässä kuvassa ainakin viivanpaikan :D

Kiitos kaikille ihanaisille tsemppaajille :heart::heart:
Mutta en kyllä vielä lainkaan luota tuohon viivan paikkasseen kun on niin aikaiset dpo:t. Katsellaan sitten joskus dpo9-10 tienoilla joskos sitten ois jo jotain kunnolla havaittavaa miun testeissä...
Miulla se testin vahvuus on merkattu vaalean harmaalla sinne ylös keskelle testipakettia(taakse)ihan toisenlaisella painatukselle, mitä muu teksti on..muutenhan siinä on vain kuva dippauksesta.

Onko siun testin etupuolella sellainen vaaleanpunainen kukka&aurinko oikeassa reunassa?
Tuon näköinen: OVULATION PREGNANCY URINE STICK MIDSTREAM TESTS FERTILITY KIT TEST FROM 0.99 | eBay
 
Viimeksi muokattu:
Tepias :hug: Voi Halitus sinulle punanutun tulosta :'(

Tällaisia mietteitä minullakin päässä pyörii... Tiedän, että vaikka minulla ei nyt tärppäisikään, ei me varmaan tulevaisuudessa varsinaisesti aleta ehkäisemäänkään... Olisiko se sitten tjottailua :confused: En tiedä voiko minun psyykeellä ja uteliaisuudella sillainkaan elää :D
Kyllä minulla askel on ollut tässä parina päivänä raskaskin, kun näytää tuo luteaaliaika lyhenevän, mutta tänään sain taas roima annoksen hilpeyttä ja toivoa ja puut liiteristä saunaankin kannoin miltein tanssahdellen :) Mie sulle Tepias toivon plussakiertoa tulevaksi :kiss:

Mur-mur...... Todellakin, tuossa ylemmässä testissä on selvästi punaväriä :O Mikä tuo testi on? Onko se perhosilta? Huih.... Mitäs muuten Mur-mur ihunainen Oletko sie RKTT?

Äiskä Maltti on Valttia :D Mutta Ahh ja kiitos jännityksestä ja sydämen läpätyksestä tännekin asti :kiss: Mie pidän peukkuja ja varpaita ja.....nostatan kaikki pystyyn minkä taidan.. ;) :whistle:
En mie RKTT-listalle - kiitos kysymästä ihuna:) nyt enää tule.
..jos ovis oli perjantaina 22.3 niin kuin nyt siitä aika vakuuttunut olen..on olemattomat mahikset raskautumiseen, koska lemmiskeltiin edellisen viikon sunnuntaina 17.3

..niin ja testinä on One Step 15mIU/ml herkkyyden liuska, Ebay:sta tilailtu. OVULATION PREGNANCY URINE STICK MIDSTREAM TESTS FERTILITY KIT TEST FROM 0.99 | eBay
 
Viimeksi muokattu:
Miulla se testin vahvuus on merkattu vaalean harmaalla sinne ylös keskelle testipakettia(taakse)ihan toisenlaisella painatukselle, mitä muu teksti on..muutenhan siinä on vain kuva dippauksesta.

Onko siun testin etupuolella sellainen vaaleanpunainen kukka&aurinko oikeassa reunassa?
Tuon näköinen: OVULATION PREGNANCY URINE STICK MIDSTREAM TESTS FERTILITY KIT TEST FROM 0.99 | eBay
Juu mur-mur samoja testejä on mutta mulla vaan ei oo merkattu sitä vahvuutta niihin : /
 
mur-mur ja äiskä mulla oli vielä yksi Perhosten liuska ja menin sitä zoomailemaan (ja pitihän se dipatakin :LOL:). Paketissa lukee one step pregnancy test tai vastaavaa, paketissa juurikin kukka ja aurinko ja herkkyyttä ei lue liuskan pussissa vaan käyttöohjeissa. Ja on sen 25mlU/ml. Eli on ne saman firman testejä, eri herkkyys vaan. Tässä vielä kuva iloksenne (tai rasitukseksenne).
 
mur-mur ja äiskä mulla oli vielä yksi Perhosten liuska ja menin sitä zoomailemaan (ja pitihän se dipatakin :LOL:). Paketissa lukee one step pregnancy test tai vastaavaa, paketissa juurikin kukka ja aurinko ja herkkyyttä ei lue liuskan pussissa vaan käyttöohjeissa. Ja on sen 25mlU/ml. Eli on ne saman firman testejä, eri herkkyys vaan. Tässä vielä kuva iloksenne (tai rasitukseksenne).
Ei koskaan tuollaiset dippaukset ole meille rasitus!:kiss:
..viiva on edellisestä One Stepin dippauksesta vahvennut.:heart:

Miun testit tuli kuplakuoressa ja ei ollut käyttöohjeita ollenkaan mukana - ohjeet oli siinä Ebay:n osto ilmossa..ja herkkyys oli todellakin mainittu 25mIU/ml vaikka olivat 15miU/ml..

Myyjä ei ollut mielestäni firma, vaan yksityinen myyjä.

 
Viimeksi muokattu:
mur-mur huh mä oon ihan sekaisin noiden mlU:den sun muiden kanssa. Tää on eka kerta kun liuskailen ja käytän näitä halpoja testejä. Aiemmin olin töissä kun yritettiin (eli oli omaa rahaa :D) ja ostelin vaan aputeekista. Perhanan kalliiks on kyllä mun dippailut tullu... :S
 
Sirppuliini - jos haluja dippailla usein/säännöllisesti, kannattaa testit kyllä ostaa Ebay:stä tai muualta ulkolaisesta nettikaupasta.
..ei tule silloin kovin kalliiksi.

Alkuun minähin tilailin testit(O&R)vain Suomesta ja kyllä näinä reiluna 3veenä, on testeihin pelkästään jo uponnut satoja euroja:whistle:..en taida valehdella jos sanon että lähemmä 1000e
..plus sitten lisänä vitamiinit ja esim. Luget..vitsukuja olen käyttänyt säännöllisesti v. 2009 lähtein.

Kokeiltua on tullut vaikka minkä moista mutta nyt pitkään ollut: B-ryhmän kaikki/C/D/ Sinkki&Seleeni/DHEA..Foolihappoa olen myöskin käyttänyt säännöllisesti.

R-testistä..

Kun nainen hedelmöittyy alkaa istukka tuottamaan istukkagonadotropiinia (Human Chorionic Gonadotropin) - eli HCG-hormonia. Raskaustestin toimintaperiaate liittyy juuri tämän hormonin määrän mittaamiseen, joko virtsassa tai veressä.

Suurin osa testeistä käyttää HCG-hormonin vasta-ainetta, joka aiheuttaa värimuutoksen raskaustestiin. Raskaustestissä on myös ns. kontrolli-indikaattori, johon tulee väri kun raskaustesti on suoritettu oikein.

Yleensä erittäin herkkien raskaustestien herkkyys on 10miU/ml hCG-hormonia virtsassa kun taas herkät ja ns normaalit ovat 20-30miU/ml. Mitä herkempi raskaustesti on, sitä herkemmin se saattaa myös näyttää varhaisen keskenmenon. "Arvostetut" testit ovat tyypillisesti herkkyydeltään 20-25miU/ml.

Ennen kemiallisten testien kehittämistä 1940- ja 50-luvulla käytettiin raskauden testaamiseen kynsisammakkoa.

Sammakkoon ruiskutettiin naisen virtsaa. Mikäli nainen oli raskaana, sammakko alkoi laskea kutua, koska gonadotropiini aiheuttaa sammakonmunien kypsymisen alle vuorokaudessa. Kynsisammakon käyttö oli ensimmäinen luotettava raskaustesti..:D
(ajatelkaatte miten helppoa tuo dippaus on nykyään..)

Toivottelenpa vielä hyv Yöt ihunille, nukkukaatte makoisat unet:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä