40+ so what wol.13

Heh heh... Lasten iltasatuhetki sai uusia ulottuvuuksia. Totuus on tarua ihmeellisempi jälleen kerran :D Mie kun aina luulin, että neidot juoksevat sammakoiden perässa vain ja ainoastaan siksi, että ne muuttuvat prinssiksi suudeltaessa, mutta totuushan taitaa sittenkin olla, että lauma ihanaisia juoksee kesäyössä sammakoiden perässä vain testatakseen hedelmöittymisen :LOL:

Tattinen Onnea uuteen tupaan :flower:

Äiskän hommeleitahan mie täällä utelen :heart:

Sirppu Minkälaisia olosia sinulla pitää :heart: Aiotko varata ajan varhaisultraan ja käydä kurkkimassa pientä ihmettä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
" Mikä tapahtuu kerran, tuskin tapahtuu toista kertaa. Mikä tapahtuu kahdesti, tapahtuu varamasti myös kolmannen kerran. " - Vanha Arabialainen sananlasku


Eli kuka meistä on se kolmas? Olen myös jonossa ehdolla ;) Mä en osaa noita Dpo:ta väännellä ja käännellä, mutta ovis tuntemuksia oli juurikin tasan viikko sitten. En ole enää pitkiin aikoihin jaksanut sitä ovista alkaa tikuttelemaan, se viimeisin plussakin tuli ihan "itsekseen".
 
Sirppuliini:
vatsassa "pallo".
Oih.....

Mille viikoille Se VU tulee? Mitäs ne suositteli? Mie olen käynyt viikoilla 8 ja 9 =) Raskausviikolla 8 kävin sen takia, kun vastaanotossa ei osannut suositella oikein mitään :O ja toisella kertaa vasta rv9; sairastin sikaflunssan ja mieleni ei antanut rauhaa ennen kuin olin käynyt tsekkaamassa kohtuni salat :heart:
 
Heippa naiset!

Hah, kyllä nauratti tuo sammakko juttu. On se myös sammakon onni, jotta testit on keksitty. Täälläkin kun on niitä himotestaajia niin johan siinä olis ollu sammakko poikineen, tuskin se yksi olis kaikkea sitä "dippaamista" kestänny. Voi raasua!! :LOL:

Omasta olosta sen verran,että nipsistelee massua siihen malliin jotta tänne se taitaa tuo peijoonan punanuttu tulla ja vieläpä etuajassa aikoo mua kiusata! :(

Voi kumpa tuo vallitseva plussaonni seuraisi muillekkin!

Keväisiä pakkaspäiviä ja ihania ulkoiluilmoja! Voimia naiset! :heart:
 
Huomenia ihunaiset tulihan taas tänään testattua... ylimmät on heti aamupissasta ja alimman tein äsken, en kyllä edelleenkään nää testeissä mitään =) dpo 7



On kyllä ihan tyylipuhdas rivi... ei ees minun silmään haamuile ;)
 
Viimeksi muokattu:
No jopas, taisin nuolaista ennenkuin tipahti, soitin nimittäin juuri äitiysneuvolasta pissatestin tuloksen, ja se oli kaikista oireista huolimatta NEGATIIVINEN! :(
Ei auta kun odotella alkaako ne menkat, jollei niin tehdä uudelleen testi parin päivän päästä.
 
Oho PippuriPiia :hug: Mutta älä lyö hanskoja tosiaan tiskiin vielä!!!! Mitkäs siulla on nyt kp:t? Ja onko sulla oviksesta tietoa? Mun käsittääkseni TK:n testit eivät ole erityisen herkkiä :confused: (korjatkaa jos puhun lööperiä) jotteivat ne näyttäisi kemiallisia raskauksia ja varhaisia keskenmenoja. Ja HCG nouseminen on yksilöllistä. Mie pidätän peukut lujasti pystyssä plussan puolesta :kiss: Ja masuun liimaa ja tarroja
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Talvi-74 Täällä on emännillä on niin lupaavia oireita ja taikojakin tässä olkkarissa tapahtuu :heart: Nuo siunkin nipsistelyt kuulostavat kyllä minun korviini ihan kuin siellä joku yrittäisi kaivautua äitiin kiinni :heart: Peukutukset Talvi!!!!!!

Äiskä..... ihan kuin tuossa Davidissa olisi viivanpaikkaa =) Mää lähden vielä tuota tutkailemaan

Plop Plop Plop
 
Kiitos oliivitar!
Jos nyt oikein laskin, niin olisi menossa kp 29, kun 5.päivä maaliskuuta alkoi menkat. Ovulaation tarkasta päivästä ei haisua...
Aika ihmeissäni mä nyt olen, kun oireita kuitenkin on jos jonkinlaisia (mitkä mies kuittasi negasta kuultuaan somaattisiksi), mutta toki voin olla kuvitellut ne ja sen viivankin sunnuntaiseen testiin. ;) Sanoi terkkarin tätikin, että joskus näyttävät virheellisesti negaa, että odotella muutama päivä ja tehdä sitten uudelleen.
Mä en tiedä miten herkkiä nuo labrojen testit oikeasti on, kuvitellut olen, että olisvat herkempiä kuin nuo ostotestit, mutta en tosiaan tiedä miten se oikeasti on.
Jotain yritystä ainakin on päätellen siitä sunnuntaisesta testistä ja siitä, että kp:t on jo näin pitkällä, eikä menkkoja näy. Tuo 26 päivää kun on mulla se aika tarkka kierron pituus, joskus harvemmin saattaa venähtää tuohon 28:aan.
Noh, odotellaan ainakin huomiseen, ellei mitään nävy niin ostan uudet testit ja ihmettelen sitten lisää! ;)

Harmaan palkin olin minäkin näkevinäni Äiskän testissä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
No jopas, taisin nuolaista ennenkuin tipahti, soitin nimittäin juuri äitiysneuvolasta pissatestin tuloksen, ja se oli kaikista oireista huolimatta NEGATIIVINEN! :(
Ei auta kun odotella alkaako ne menkat, jollei niin tehdä uudelleen testi parin päivän päästä.
Voi PippuriPiia suuren suuri :hug:
Ja yhdyn kyllä tuohon oliivittaren lauseeseen noista TK:n testeistä...
toivo ei ole menetetty vielä kun tätiäkään ei näy... joten toivoa on:kiss::heart:
mutta jos se retale tulee niin pää pystyssä uuteen kiertoon :):heart: TSEMPPIÄ!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Oih; harmistus Pippuri-Piia Mutta pidetään peukut pystyssä viimeiseen asti!!!
Labrojen testit on samaa luokkaa kuin apteekinkin!

Naama palaneena pääsiäisen jälkeen töihin... :D Eilen tuli hiihdeltyä pari tuntia jäällä ja aurinko porotti minkä kerkes :D

Ukko se eilen tuumaili, ettei häntä haittais, vaikka en enää raskautuis... Se on kans sellanen juupas-eipäs- mies.
Verenmäärä on taas sellasta luokkaa, että ihan ku hedelmöittyny munasolu ei ois kiinnittynyt... Toiveajattelua sekin - siis että läheltä ois liipannu. Sallittaneenko sellainen toiveilu... ;) Että vielä ois mahdollisuuksia...

Vauva meille kyllä tulee 19.4. - Tosin koiravauva. Edellinen koira piti lopettaa 15.3., ku siihen iski paha maksasairaus ja vei sen nopeasti... :'( Eikä me osata olla enää ilman koiraa.

Töissäkin tulee vähän vaihtelua, ku tulee hetkellinen paikkakunnanvaihdoskin... Saa nähdä mihin elämä kuljettaa...
 
Viimeksi muokattu:
Heippa naiset!

Hah, kyllä nauratti tuo sammakko juttu. On se myös sammakon onni, jotta testit on keksitty. Täälläkin kun on niitä himotestaajia niin johan siinä olis ollu sammakko poikineen, tuskin se yksi olis kaikkea sitä "dippaamista" kestänny. Voi raasua!! :LOL:

Juu, kynsisammakot olis kuollunna sukupuuttoon aikaa sitten..:O..:D

Omasta olosta sen verran,että nipsistelee massua siihen malliin jotta tänne se taitaa tuo peijoonan punanuttu tulla ja vieläpä etuajassa aikoo mua kiusata! :(

Älä tule huru-akka, tule ihunainen PLUSSA!:heart:

Voi kumpa tuo vallitseva plussaonni seuraisi muillekkin!

Keväisiä pakkaspäiviä ja ihania ulkoiluilmoja! Voimia naiset! :heart:
.
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
No jopas, taisin nuolaista ennenkuin tipahti, soitin nimittäin juuri äitiysneuvolasta pissatestin tuloksen, ja se oli kaikista oireista huolimatta NEGATIIVINEN! :(
Ei auta kun odotella alkaako ne menkat, jollei niin tehdä uudelleen testi parin päivän päästä.
Kysyitkö Neuvolasta, minkä herkkyyden testejä heillä on?..käyttävät luskatestejä..ja veikkaan, että saattavat olla 40-50mIU/ml herkyyden..

Siinä tapauksessa ei ole mitään hätää jos ei vielä niissä mitään näkynyt..ja ei se Neuvolan täti mitään haamuisia alakaan tsuumailemaan, ilmestyikö esim. juuri testiajan mentyä umpeen..;)
 
Viimeksi muokattu:
Oih; harmistus Pippuri-Piia Mutta pidetään peukut pystyssä viimeiseen asti!!!
Labrojen testit on samaa luokkaa kuin apteekinkin!

Naama palaneena pääsiäisen jälkeen töihin... :D Eilen tuli hiihdeltyä pari tuntia jäällä ja aurinko porotti minkä kerkes :D

Ukko se eilen tuumaili, ettei häntä haittais, vaikka en enää raskautuis... Se on kans sellanen juupas-eipäs- mies.
Verenmäärä on taas sellasta luokkaa, että ihan ku hedelmöittyny munasolu ei ois kiinnittynyt... Toiveajattelua sekin - siis että läheltä ois liipannu. Sallittaneenko sellainen toiveilu... ;) Että vielä ois mahdollisuuksia...

Vauva meille kyllä tulee 19.4. - Tosin koiravauva. Edellinen koira piti lopettaa 15.3., ku siihen iski paha maksasairaus ja vei sen nopeasti... :'( Eikä me osata olla enää ilman koiraa.

Otan osaa menetykseenne:hug:
..kyllä uudella pienellä on paikkansa sydämissänne:heart:..niin miullahin oli.:)

Peukuttelen d=)b vielä sen ihmisvaavinhin puolesta, jospa:heart:..


Töissäkin tulee vähän vaihtelua, ku tulee hetkellinen paikkakunnanvaihdoskin... Saa nähdä mihin elämä kuljettaa...
.
 
Tässä addiktin dippaukset tälle päivää:D
Kuvan valoisuutta vain säätelin, en värejä.

..alemmassa jotahin haaliaa punertavaa..JA kuva otettu testiajan sisään.

Miulla taitaa kaikki R-testit nykyään näyttää JO jotahin..on se ikä nääs:O..=)


JUUU ja musta karva kuvassa on Sylvikin, ei miun;)
 
Älähän vielä toivoasi menetä Pippuri-Piia :hug:Siellä on ihan selkeästi yritystä...

Itse taidan olla laskelmieni kanssa vähän pihalla. Omien laskujeni mukaan täällä on menossa Dpo 3. Oman kropan tehotarkkailu menossa kaikkien oireiden varalta:LOL:

Mur-Mur puhui tuossa aikaisemmin vitamiineista. Tuo vitamiinien nappailu on tuttua hommaa minullekin ja siihen todella saa upotettua pienen omaisuuden ;) Itse syön säännöllisesti Ladyvita Mammaa, Omegoja, B-vitamiinia, Q 10 ja silloin tällöin (joka toinen päivä) nappaile e- ja d-vitamiinia, babaa (b5). Nyt olen taas ovulaation jälkeen nappalut baby asperiinia ja Vitexiä (angus castus chasteberry). Tuota Mur-Murin mainitsemaa Dhea:ta napsin, mutta se ei mun mielestä vaikuttanut muhun mitenkään kuin ei myöskään Gelee Royal. Onko teillä muilla käytössä jotain "lapsentekodopingia"? Tuosta Q 10 täytyy sanoa, että reiluna annoksena (600mg) nautittuna antaa potkuu tähän mammaan ihan kiitettävästi.

Tuota dippailuharrastusta varten taidan pistäytyä jossain nettikaupassa ;)
Mitä suosittelette? Niin liuskamausia raskaustestejä ajattelin ostaa.

Plussatuulet myrskyn lailla tuivertakoon täällä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
mur-mur meinaatko tosiaan että on muka iästä johtuva tuo viiva? Mä kyllä luulen että ei ole. :heart: Voi kun tuosta vahvenisi.

Täällä on yksi aika onnellinen nainen nyt.


Nyt mä lopetan teidän kiusaamisen näillä testeillä.

Tänään oli eka päivä töitä ja mua väsytti aivan tautisesti. Pikkasen ongelmia pysyä hereillä plus nyt on tullut uutena juttuna huippaaminen.
 

Yhteistyössä