40+ so what wol.13

Dippaus Addikti täällä heeeeiiiiii!!!!:D
..tämmöistä pukkasi nyt..ei tämäkään virallisen testiajan puitteissa olleskaan.
Kuvan valoisuutta/kirkkautta hieman säädelty..


Uteloittaa ja jännittää kyllä niin kovin nyt:p..on ainakin siitä dpo3:sta selvemmin viivanen tullut esiin..

Sittenhän miulla sydän vasta alkaishin läpättää jos se viivanen rupeaisi piirtymään jo max. 10min sisään..

Miltä näyttää teidän näytöillänne ihunat..olisko siellä aavistus punertavaa!?=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Heipä hei naiset!

pommitan teitä taas parilla fotolla...:D ekakuva aamulla, toka äsken testiajalla ja kaks testiajan jälkeen, kertokaa mielipiteenne???






Anteeksi etten kerkee nyt kommentoida teille :( täällä nuorimmaiseen iski flunssa:snotty: ja juuri tässä kuvia laittaessani se sitten oksensi ruuat ja limat pihalle joten nyt lähden jatkamaan siivoamista...
Palailen taas kommentoimaan :)


P.S- Olin kyllä näkevinäni haamuviivaa punavärillä kahen alimmaisen kuvan tikussa... mutta kun siirsin kuvat tänne niin en meinaa huomata mitään pläähhh....
 
Viimeksi muokattu:
Dippaus Addikti täällä heeeeiiiiii!!!!:D
..tämmöistä pukkasi nyt..ei tämäkään virallisen testiajan puitteissa olleskaan.
Kuvan valoisuutta/kirkkautta hieman säädelty..


Uteloittaa ja jännittää kyllä niin kovin nyt:p..on ainakin siitä dpo3:sta selvemmin viivanen tullut esiin..

Sittenhän miulla sydän vasta alkaishin läpättää jos se viivanen rupeaisi piirtymään jo max. 10min sisään..

Miltä näyttää teidän näytöillänne ihunat..olisko siellä aavistus punertavaa!?=)
Kyllä mur-mur näen punertavaa...:D:heart:
 
Ja miehän hyppäsin tänne kuumottavien naisten seuraan täysillä... Pois alta risut ja männynkävyt, täältä tulee Oliivitar kera tikuin ja testein :D
Ja lopputulokseen astihan sitä haluaa päästä. Joten toivottavasti Onni kulkee tässä pinossa kaikkien meidän mukana... Tarkoitushan alkuun oli vain pari kiertoa kuumeilla :ashamed: ja sitten tjottailla, mutta kyll tää siltä näyttää, että mun psyykeellä täällä ollaan niin kauan mukana kun naista minussa riittää, taustalla tahi listoilla.

Voih, Äiskä Älä vielä heitä pyyhettä kehään... Saattaa se vielä plussaksi muuttua, onko oireita? Peukutukset täältä :kiss:
Niinhän sitäpitääkin tulla ryminällä oliivitar :D kera tikkujen!!!!!!!

No nuista oireista joita ei kyllä hirveemmin ollut... satunnaista etovaa oloa muutamina päivinä olen havainnut, kahtena iltana on ollut pääkipu, mietoa alavatsa nippailua ja nyt tässä illalla vähän kovenpaa alavatsa kipuilua joka säteilee myös selän puolelle mutta saattaa myös enteillä tulevia menkkoja, eli ei ihmeempiä.
 
Bygsy Onnea hirmun paljon tyttövauvan syntymän johdosta aivan ihana uutinen:heart:
Mur-mur kylläpä pidät meitä jännitysessä :) Näyttää viivanpaikka tummuvan tai punastuvan=) peukutusta:kiss:
Miten muilla piinailijoilla tilanne nyty? Toivottavasti saadaan tälle kuulle monta monituista plussaa :)
ON: Tätiä oottelen kylään vieläkin ja viime kieros meni ihan kp 31 että kyllä se kurjake sieltä vielä tulloo ihan varmasti :mad: Meinaa "munia" juilia siihen malliin että ei voi erehtyä vaikka haluaiskin :(
ihanaa että alko vapaat :) Niin väsy koko täti että meinaa itkuun pärähtää töissä kun ei vaan yksinkertaisesti jaksa ja töitä on vaikka muile jakaa. Muutto/remppa imi kaikki mehut meikäläisestä ja ei ole saanut nukkua yhtään pitkääääää yötä ja toivossa ois että huomenna ei tarvis herätä ennen kukon pierasua.:LOL:
Nyt saunaa go,go ja aletaan katsastaa vois of to finlandia:LOL: pitkällä enkulla kirjoitettuna..
Muksaa iltaa ihunaiset ja naatitaan kaikki tänään:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28294785:
Heipä hei naiset!

pommitan teitä taas parilla fotolla...:D ekakuva aamulla, toka äsken testiajalla ja kaks testiajan jälkeen, kertokaa mielipiteenne???






Anteeksi etten kerkee nyt kommentoida teille :( täällä nuorimmaiseen iski flunssa:snotty: ja juuri tässä kuvia laittaessani se sitten oksensi ruuat ja limat pihalle joten nyt lähden jatkamaan siivoamista...
Palailen taas kommentoimaan :)


P.S- Olin kyllä näkevinäni haamuviivaa punavärillä kahen alimmaisen kuvan tikussa... mutta kun siirsin kuvat tänne niin en meinaa huomata mitään pläähhh....

IIIIIIKKSSS ihunainen!!!!..on se HAAMUINEN:heart:
..David liuskaan ei nimittäin tule turhia haamuisia - Onnea ja tarraa kovasti pieniäiselle.:flower::heart:
 
Moikka G ! Siitä tulee kesällä 2 vuotta kuluneeksi, siis tuulimunasta. Muistaakseni olin 7+6 viikoilla ja kauheat raskausoireet. Mutta silloin menin varhais ultraan, kun meillä on ollut kohdunulkoinen raskauskin v.2007. Siitä päädyin sairaalaan keskeytykseen. Oli tosi tylsää ekalla kesäloma viikolla tapahtui tämä kaikki....
Tämän jälkeen meille tehty kaksi ivf:ää ja kaikista negaa, vuoto alkanut 9 .pvänä siirrosta.
No kaikki mikä ei tapa niin kasvattaa :heart:!
t. maariaa
 
Vielä vaan kuvasaasetta ihunat, viimeiset tälle päivää.
..mie pelkään että viiva ei tuosta enään vahvistu:(


Alin ISO kuva, siitä näkee sen vähäisen punerruksen ehkä paremmin, kuin pienemmästä.


Tässä tälle päivää..taisi tulla..öhöm..4xdippaus perjantain saldoksi:whistle:
..tilaamani testitkin - yllätys yllätys, tulivat tänään postissa..olin koko testit jo unhoittanut, ostin eräältä kirppismyyjältä ja ovat samoja kuin nämä aiemmat(saman näköisiä ainahin)..mutta saattavat olla kyllä eri herkkyyttä?

Illan jatkoja ihunat -palataan huomenna astialle!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Vielä vaan kuvasaasetta ihunat, viimeiset tälle päivää.
..mie pelkään että viiva ei tuosta enään vahvistu:(


Alin ISO kuva, siitä näkee sen vähäisen punerruksen ehkä paremmin, kuin pienemmästä.


Tässä tälle päivää..taisi tulla..öhöm..4xdippaus perjantain saldoksi:whistle:
..tilaamani testitkin - yllätys yllätys, tulivat tänään postissa..olin koko testit jo unhoittanut, ostin eräältä kirppismyyjältä ja ovat samoja kuin nämä aiemmat(saman näköisiä ainahin)..mutta saattavat olla kyllä eri herkkyyttä?

Illan jatkoja ihunat -palataan huomenna astialle!:kiss:

mur-mur vielä et saa heittää pyyhettä kehään,,, jos siulla on vasta menossa dpo7 tai dpo9 niiin hyvinkin voi vielä siitä vahvistua :heart:
Koska minullakin tänään dpo10 ja luultavasti/varovasti toivon että tämä ilta dippaus näyttäis nyt sitä++++++
Niin sinullakin voi vielä mennä muutama päivä että haamuilisi plussaa :D
 
Mur-mur heippa vaan täältäkin kyllä siellä ylempänä punersi. Kyllä minä niin täällä olen sinua jännännyt. Sulla ei joissain kuvissa, jossa olet kuvaa käsitellyt näy tikku kuin mustana pölkkynä. Toivotaan kovasti !!! :hug:

Äiskä-73:llakin punersi jossain tikussa. Jännää teillä täällä. :flower:
 
äiskä - Tallensin tuon toisen kuvasi kansiooni katsoakseni, millainen se kunnon plussa viivanen on:heart:..ja huomasin suurenneltuani kuvan, että testiviivasessa on samanlainen kapea ja terävä, vaaleampi viiva siinä melkein keskellä..miullahin on ainahin kahdessa dippauksessa samanmoinen kun suurentelin..kunpa..kunpa:rolleyes:

..olisi se TOSI pylläri:D
..tänään on alamaha ollut jotenhin jännittyneessä tilassa ja painava..rinnat herkistyy iltaa kohden, pikkasen kutiavat ja kihelmöivät..:whistle::p
 
Mur-mur heippa vaan täältäkin kyllä siellä ylempänä punersi. Kyllä minä niin täällä olen sinua jännännyt. Sulla ei joissain kuvissa, jossa olet kuvaa käsitellyt näy tikku kuin mustana pölkkynä. Toivotaan kovasti !!! :hug:

Äiskä-73:llakin punersi jossain tikussa. Jännää teillä täällä. :flower:
Moi ihuna:kiss:
..juu, olen käsitellyt joitahin kuvia vain valoisuuden osalta ja lisännyt hieman kontrastia,(terävöittänyt) jotta olen sen hailun viivasen saanut paremmin tulemaan esiin, itse väreihin en ole puuttunut..olisi vain itsensä huijaamista se jo..liuskan vihreä osa on mennyt kuvassa sitten aivan mustan puhuvaksi.

Kiva kun jännäilet puolestani siellä ihuna, kakki peukutukset otetaan lämmöllä vastaan:):heart:

 
  • Tykkää
Reactions: Uudi ja oliivitar
äiskä - Tallensin tuon toisen kuvasi kansiooni katsoakseni, millainen se kunnon plussa viivanen on:heart:..ja huomasin suurenneltuani kuvan, että testiviivasessa on samanlainen kapea ja terävä, vaaleampi viiva siinä melkein keskellä..miullahin on ainahin kahdessa dippauksessa samanmoinen kun suurentelin..kunpa..kunpa:rolleyes:

..olisi se TOSI pylläri:D
..tänään on alamaha ollut jotenhin jännittyneessä tilassa ja painava..rinnat herkistyy iltaa kohden, pikkasen kutiavat ja kihelmöivät..:whistle::p
Voi niin mur-mur miä toivon ja soisin siulle ihanan 9kk ylläri pyllärin
Voi ihunainen minulla varpaat ja peukut pystyssä siulle :kiss::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Täällähän on jännä perjantai-ilta ollut :) Mur-Mur ja Äiskä laittaneet tuulemaan ihan tosissaan testejensä kanssa, jännällä seuraan miten teille käy! Äiskän testin haamunen tosin ilmestynyt nähtävästi testiajan ulkopuolella? mutta toivotaan,että tarkoittais kuitenkin sitä mitä niin kovasti toivotaan! Itse ajattelin malttaa odottaa sunnuntaihin, sittenkin saattaa olla aivan liian aikaista. Tosin tuo Äiskän testailu sai vähän nostettua testi-kuumetta täälläkin, samoilla päivillä kun mennään!

Hyvää yötä teille ihunaisille!
 
Gb - niin ne on miunhin viivasen tyngät tuleet reiiiiilusti testiajan ulkopuolella.:)

äiskän testin tulkisemisaika on max. 10min..eli 20min yliajalla tuo toinen otos - vaan;)
..uskon vakaasti tuon tietävän tärppiä on sen verran vahva, kestäis vaan pikkinen kyydissä:heart:


Gb..dpo12 saakka kun meinasit malttaa odotella?:whistle:..ihan hyvin vois hiukka pikkasen dipata:saint:
 
Viimeksi muokattu:
äiskä mä näen kyllä ihan haileen haamusen tuossa testiajallakin otetussa kuvassa. Myöhemmässähän se on jo ihan selvä. Kohta vois jo alkaa tekemään "oikeita" testejäkin. :) Kyllä nyt vaan vaikuttaa tosi hyvältä. :heart:

mur-mur kyllä sinunkin testeissäs jotain näkyy, mutta täytyy nyt odotella josko testiajallakin alkaisi punertamaan. Niin toivon sitä sinulle. :hug:

Onpas täällä taasen jännät paikat. Tuntuu että aina viikonloppuisin tulee nää suuret uutiset/jännittelyt täällä. :)

ON: mulla on eka neuvola jo kahden viikon päästä. Tuntuu kauhean aikaiselta kun vasta 6+3 silloin ja olla käyty ees VU:ssa siinä vaiheessa. Mikä vaan voi mennä pieleen ja sit aika karu fiilis että jo neuvolakin käytynä. No ei ollut meidän neuvolantädillä oikein muuta aikaa niin näin on nyt mentävä.

Mä oon vieläkin dippaillut kun epäilyttää että josko hCG ei nousekaan. Nyt tein päätöksen (näitä päätöksiä taas...), että yhden digin saan vielä tehdä ja sit se on siinä. En mä testejä tekemällä saa tätä jatkumaan yhtään sen paremmin kuin tekemättäkään.

Mutta! Ihana kevät on saapunut iloksemme. :) Ja sehän tarkoittaa sitä että kohta se on täällä. Kesä nimittäin!! Oujeeeeeee.

Ihanaista viikonloppua ihunaisille! :heart:
 

Yhteistyössä