40+ so what wol.13

Huomenia Ihunaiset :heart:

Pitihän sitä aamu dipit tehdä, eka testiajalla ja toka sen jälkeen...
kyllä nyt on aikasta hailakkaa : / dippinestekin kyllä oli laimeempaa ku illalla.




Mulla on kyllä jännät hormoonit kun mun mielestä kaikki mun testaama testit on näyttänyt iltaliruista vahvempaa kun näin aamusta (ovis + r-testit)
pelon sekainen jännitys on kyllä vielä suuri täällä,,,:ashamed:


P.S- Seuraavia kuvia tulee varmaan vasta su illan - ma aamun tienoilla kun en kehtaa olla silmä kiinni linssissä kun ukkokulta kotiutuu :D pitäs varmaa emäntäänsä jo ihan tärähtäneenä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:


Lauantai 6.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42).............kp23/28...........yk18
Esteri1 (39)................kp19/28............yk6
Pippuri-Piia-70 (40)....kp4/26-28..........yk5?
anuliini72 (41)...........kp17/27.............yk2
Oliivitar (42)..............kp16/26-34........yk4
Tepias (42)................kp6/26-29.........yk10
sarialeksandra (42)......kp31/30...........yk2v
äiskä-73 (40)..............kp23/30-33.......yk5
tattinen (42)...............kp1/28............yk30
Marza (42)..................kp26/30..........yk2v
Talvi-74 (39)...............kp2/25-28...........yk2
Minttu71 (41)..............kp16/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp10/26............yk8
Mamma vaan (41).......kp17/24............yk2v



Piinailupäivät:
äiskä-73.........dpo 11

Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk2


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7


 
Viimeksi muokattu:
äiskä mä näen kyllä ihan haileen haamusen tuossa testiajallakin otetussa kuvassa. Myöhemmässähän se on jo ihan selvä. Kohta vois jo alkaa tekemään "oikeita" testejäkin. :) Kyllä nyt vaan vaikuttaa tosi hyvältä. :heart:

mur-mur kyllä sinunkin testeissäs jotain näkyy, mutta täytyy nyt odotella josko testiajallakin alkaisi punertamaan. Niin toivon sitä sinulle. :hug:

Onpas täällä taasen jännät paikat. Tuntuu että aina viikonloppuisin tulee nää suuret uutiset/jännittelyt täällä. :)

ON: mulla on eka neuvola jo kahden viikon päästä. Tuntuu kauhean aikaiselta kun vasta 6+3 silloin ja olla käyty ees VU:ssa siinä vaiheessa. Mikä vaan voi mennä pieleen ja sit aika karu fiilis että jo neuvolakin käytynä. No ei ollut meidän neuvolantädillä oikein muuta aikaa niin näin on nyt mentävä.

Mä oon vieläkin dippaillut kun epäilyttää että josko hCG ei nousekaan. Nyt tein päätöksen (näitä päätöksiä taas...), että yhden digin saan vielä tehdä ja sit se on siinä. En mä testejä tekemällä saa tätä jatkumaan yhtään sen paremmin kuin tekemättäkään.

Mutta! Ihana kevät on saapunut iloksemme. :) Ja sehän tarkoittaa sitä että kohta se on täällä. Kesä nimittäin!! Oujeeeeeee.

Ihanaista viikonloppua ihunaisille! :heart:
Huomenta Sirppuliini :heart:

Joko oot ruvennut perustamaan meille sit omaa odotusryhmää :D
jos vaikka minäkin nyt pääsisin sinun vanavedessä sinne asti...

Juu mulla vieläkin illan testiajan jälkeen näkyvä viivanen loistaa kaapissa :whistle:
mutta nyt taas hiukan pelottaa kun tuo aamu testi on nuin laimee :ashamed:

Voi Sirppuliini toivottavasti sinulla menee kaikki hyvin ja pikkunen pysyy tiukasti siellä matkassa mukana
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Esteri1

Mie olen tilannut Raskauskeijulta liuskatestejä herkkyydeltä 10 mIU/ml hCG
Raskaustestit -liuska / Raskaustestit / Herk

Ja muita nettikauppoja:
Tilaa raskaustesti netist
RASKAUSTESTI netistä, Kotitesti.fi verkkokaupasta. HUOMAAMATON TOIMITUS

Täällä kaksplussalla hyväksi havaitut Pregcheck testit ovat myös edullisia, ne ovat herkkyydeltä 25 mIU/ml hCG ja saa marketeista

Ja sitten tietysti ulkomaankaupat/huutonet jne.


Hei Äiskä :attn: Voisko tuohon päivityslistan alareunaan laittaa linkit testikauppoihin tai sitten ensimmäiselle sivulle.... (onko se edes sallittua?) Sanoisinko sen olevan aika olennainen osa kuumeilua :D


Talvi-74 :hug: Tsempitykset tulevaan kiertoon. Olkoon tämä THE kierto
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sirppuliin noista oloista... kun ei hirveemmin ooo niitä!!!
ehkä muutaminapäivinä ollut välillä lievää etovaa oloa,
eilen ja toissa iltana alavatsa kipuilua joka säteili selkään (vois olla myös menkka kipuilua) sitten ke ja to iltana aika kovaa päänsärkyä ja ehkä rinnat tuntuu täyteläisimmiltä,,, siinä ehkä muutamia oireiluja :D
 
Esteri1

Mie olen tilannut Raskauskeijulta liuskatestejä herkkyydeltä 10 mIU/ml hCG
Raskaustestit -liuska / Raskaustestit / Herk

Ja muita nettikauppoja:
Tilaa raskaustesti netist
RASKAUSTESTI netistä, Kotitesti.fi verkkokaupasta. HUOMAAMATON TOIMITUS

Täällä kaksplussalla hyväksi havaitut Pregcheck testit ovat myös edullisia, ne ovat herkkyydeltä 25 mIU/ml hCG ja saa marketeista

Ja sitten tietysti ulkomaankaupat/huutonet jne.


Hei Äiskä :attn: Voisko tuohon päivityslistan alareunaan laittaa linkit testikauppoihin tai sitten ensimmäiselle sivulle.... (onko se edes sallittua?) Sanoisinko sen olevan aika olennainen osa kuumeilua :D
Juu oliivitar kyllähän ne voi sinne listan jatkoksi lisäillä...
Mutta täytyy vaikka mur-muria pyytää lisäämään kun multa se ei välttämättä onnistu :whistle:
 
äiskällä ihan selvä PLUSSA näkyy, ei enää epäilystäkään!:heart:

tattisella alkaa kohta hoidot, onpa jännittäävää - Onnen pipanoita sinne mukaan.:)


ON..eipä tullut *mur-mur*:in testeihin kuin 1 viiva ja muutama lommo:'(..dippasin vielä kaksi kun niin lommoinen se eka..ja niinhän tuo oli toinenhin.

Tässä kuvat..enää aa-vis-tus viivanpaikkaa, ei punertavaa tippaakaan..
Testiajallax2kuvaa..


Tämä alempi n. 2h dippaamisesta..



Ovat kyllä niiiiin blacoja, että uskon oikiasti jotain olleen yritystä..kumminhin noissa useammassa muussa oli näkyvissä punertavaakin ja ihan oikialla kohtaa(vertailin esim. äiskän dippauksiin)

Aamulla oli pikkasen huono olo kun äkkiä jouduin heräämän: nuorempi koira oli levitellyt kukkaruukusta multia lattialle:O
..huono olo hetken, on miulla merkki yleensä alkavista menkoista.

Sitten pari muuta: lämmöt laskeneet ja olo niiiiin PMS-voittoinen..lapsellehin tiuskin äskettäin:ashamed:..myöskään rinnat ei ole enää niin kosketusherkät.

Pisu oli rakossa yli 5h ja en ollut juonut aamulla, kuin kupin kaffetta, oli silti aivan haalean vaaleaa..siitä jo aavistelein, miten on asiat..

Näin(taaskin)tällä kertaa..olin todella vihainen noiden dippausten jälkeen..nii-iin vihainen:mad:..ja nyt tulee sitten jo se suru oloinen..:(:'(
 
Viimeksi muokattu:
Äiskällä selkeä viiva!!! Ihanaa, jos täällä alkaisi noita plussia plopsahdella ihan tosissaan! :heart:

Pikaisesti omaa napaa saunan lämmityksen välissä; eilen varmistui, että alkua oli jo massussa ollut. Vuotoa ei ollut oikeastaan lainkaan enää, mutta laitoin aamulla varmuuden vuoksi siteen, kun kyläilemään lähdin. Iltapäivällä tuntuikin sitten sellainen kunnon hulahdus ja siteeseen oli tullut reilu läntti kirkasta verta ja myös mustia hyytymiä, joita tuli vielä pyyhkiessäkin. Tuollaista ei ole koskaan aiemmin pelkkien menkkojen yhteydessä ollut. Vuoto myös loppui taas siihen hulahdukseen.
Kertoopahan ainakin siitä, että mahdollisuus raskautua on! :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihunat, kiitos tsempeistänne ja tärppi toivotuksistanne.:kiss:

Niin monasti on miulla täällä kuumeillessa jo kumminhin tärppi käynyt(6)ja ei vain pidemmälle(rv8+2)tunnu raskaus etenevän..aina se vaan toivo nostaa päätään hetkeksi.:)..sellaista se elo on.
 
Viimeksi muokattu:
äiskä ihuna - ei ole mitään hätää vielä jos testi ei tuon vahvempi.:kiss:

Monella vasta dpo12 alkaa viivanen näkymään ja mie näin siun dippauksissa aikaa sitten jo haamuisen alkua.=)
..ja muista: HCG-hormoni tuplaantuu n. 48-62h välein..äläkä vertaile kahdella eri merkkisellä testillä dipattuja viivasia - eivät ole vertailukelposia, esim: siun David 10mIU/ml ja One Step 25mIU/ml

Toivon sitä parhainta tulosta:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä