40+ so what wol.13

Tuo vuoto oli eilen niukkaa ja ruskeaa; kävi itselläkin tuo kiinnittyminen mielessä. Dippailin ennen reissua muutaman erittäin herkän raskaustestin ja niissä näkyi se viivanpaikka. Tuo minun kiertokin on yleensä aika säännöllinen...Tänään sitten on tullut sitä punastakin vuotoa. Voihan siellä ollut kova yritys kiinnittyä. Rinnat on vaan niin omituisesti turvonneet. Huomenna voisi sitten tehdä vaihdevuositestin, kun on mahdollisesti KP 3. Onko kenelläkään ollut kiinnittymisvuotoa?

Hyvät perjantai-illat kaikille ihanaisille! :heart:
Miulla oli kiinnittymisvuotoa -09 raskaudessa: vaaleanpunaista, limaista vuotoa 3-4vrk..ja sitten muistaakseni dpo13 lorahti verta pöksyyn sellaiset vajaata 1/2dl - seuraavana päivänä plussasin.
 

huomenta tänne ihanat naiset.
Aamulla mulla oli niin kova wc hätä että enhän mä mitään testiä kerinny ees aatteleen mutta jos vaikka huomenna

Mies on todella todella rakas ja ihana
kun eilenkin sano että no tees nyt testi ja sanoin että en mä taida ku ne maksaa niin hukkaan menee rahat.Sano sitten että jaa jaa jos se siitä on kiinni niin hän menee ostamaan mulle pari lisätestiä
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihunaiset :heart:

Oli ihan pakko tulla kattomaan Marzan tilanne :D ja ja edelleen pidät meitä jännityksessä
aattelin että päästään kuulemaan jo uutisia,,,, meinaatko ihunainen malttaa oottaa vielä huomis aamuun vai rapisteletko vielä tänään :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970


Lauantai 13.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42).............kp 1/28...........yk 19
Esteri1 (39)................kp 26/28............yk 6
Pippuri-Piia-70 (40)....kp 11/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)...........kp 24/27.............yk 2
Oliivitar (42)..............kp 23/26-34........yk 4
Tepias (42)................kp 13/26-29.........yk 10
sarialeksandra (42)......kp 38/30...........yk 2v
tattinen (42)...............kp 8/28............yk 30
Marza (42)..................kp 34/30..........yk 2v
Talvi-74 (39)...............kp 9/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)..............kp 23/30............yk 4
Tintti-Tiivari (42)..........kp 17/26............yk 8
Mamma vaan (41).......kp 3/24............yk 2v



Piinailupäivät:
oliivitar (42)........ dpo 4


Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk 2
äiskä-73 (40).........7.4.13......yk 5


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :)

Minulle voi laittaa kp 1 täti tänä aamuna kurvasi tänne. Ihmeen pitkä oli kierto tällä erää, ei kierrukan pois oton jälkeen ole näin pitkää kiertoa ollut kertaakaan. Normisti mulla on ollut tätä luokkaa kierrot, mutta näin vanhenmiten olen merkille pannut,että se on lyhentynyt.

MARZA se jaksaa sitkutella :) Tsemppiä sinne, mitäpä sitä hätähousukaan auttaa olla, jos vaan pystyy. Kyllä se sitten selviää jos täti tulee tai masu alkaa pyöristyyn :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
en mää tiiä joteskin vaan olo oikeesti et se tätönen kurvaa kummiskin.
Mutta samapa se on testi tehä oli nega tai ei...kyllä se totuus kummiskin tulee eteen joko iloinen tai ei :)
hui jo 4 päivää mulla myöhässä vaan niinpä oli viime kuussakin sen viikon ja olin muka iiiiiiihan varma että oon paksuna
 
On nyt ihan pakko kirjottaa tännekkin kun tein aamulla taas kerran r-testin niin aika hailukkaa viivaa näytti :| ja äskettäin tein sitten taas uuden testin niin en kyllä saanut siihen oikeen havaittavaa viivaa ollenkaan :ashamed: nyt ois menossa kp30/30-33, dpo17 luulisin jo että testiin tulis vahvempaaviivaa ja näkyiskin niinkuin aijemin,,,, nyt kyllä pelottaa hirveesti että näinkö tää on alun loppua :'( teen tänään vielä CB digin niin eiköhän se selkeytä sitten tilannetta...

Kovasti tsemppiä teille muille ihunaisille :kiss::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Heippa !
Hymynaama saatu keskiviikkona ovistestiin, muutama kerta sitä "hyödynnetty". Voi kunpas tärppäisi. Ajattelin mennä gynnelle käymään ja kysellä onko meillä enää mitään toivoa ja olisiko jotain "apuja" jota voisimme käyttää.
Suurempiin hoitoihin emme kyllä enää lähde !

Onnittelut tänne kaikille plussanneille :heart: ! Ihanaa !!!!!!!!!!!!!!
Mukavaa viikonloppua kaikille !!
t. maariaa
 
Tervehdys, tulin tanne kurkkimaan mita kuuluu? :) :heart:
Minulle ihan hyvaa, Roan taytti juuri 2v ja itse 43v, huomenna rv:32 taynna. Masu on hirmu suuri
ja juuri todettiinkin raskausdiabetes. Painoa on tullut +30kg ja pikkuisen koko arvio on 3400g. Parin viikon
paasta lapsivesi punktioon ja sitten suunnitellaan kaynnistysta. 2kg/vko painoa tullut lisaa jo jonkin aikaa ja viimeinen kuukausi ollut tiukalla ruokavaliolla. Insuliinihoito alkoi. Muuten olisi viela laskettuun tulemaan arviolta + 18kg minulle painoa ja jattivauva.
Minusta tuli 24.3 isoaiti pienelle Ai-tytolle jos en ole kaynyt kertomassa. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28330596:
On nyt ihan pakko kirjottaa tännekkin kun tein aamulla taas kerran r-testin niin aika hailukkaa viivaa näytti :| ja äskettäin tein sitten taas uuden testin niin en kyllä saanut siihen oikeen havaittavaa viivaa ollenkaan :ashamed: nyt ois menossa kp30/30-33, dpo17 luulisin jo että testiin tulis vahvempaaviivaa ja näkyiskin niinkuin aijemin,,,, nyt kyllä pelottaa hirveesti että näinkö tää on alun loppua :'( teen tänään vielä CB digin niin eiköhän se selkeytä sitten tilannetta...

Kovasti tsemppiä teille muille ihunaisille :kiss::heart:
Voi Äiskä :hug: Mie sulle hurjat plussapuhurit digiin lähetän :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Tervehdys, tulin tanne kurkkimaan mita kuuluu? :) :heart:
Minulle ihan hyvaa, Roan taytti juuri 2v ja itse 43v, huomenna rv:32 taynna. Masu on hirmu suuri
ja juuri todettiinkin raskausdiabetes. Painoa on tullut +30kg ja pikkuisen koko arvio on 3400g. Parin viikon
paasta lapsivesi punktioon ja sitten suunnitellaan kaynnistysta. 2kg/vko painoa tullut lisaa jo jonkin aikaa ja viimeinen kuukausi ollut tiukalla ruokavaliolla. Insuliinihoito alkoi. Muuten olisi viela laskettuun tulemaan arviolta + 18kg minulle painoa ja jattivauva.
Minusta tuli 24.3 isoaiti pienelle Ai-tytolle jos en ole kaynyt kertomassa. :heart:
Hei Ihuna!!!:wave:

Siullahin raskaus jo noin pitkällä, kohta pieniäinen sylissä:heart:
Oikein hyvää loppuraskautta toivottelen täältä:kiss:
..Onnea vielä Iso Äidille:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28331351:
oliivitar kiitos:heart:
tein sen CB dikin,,, kp olikin jo 31 ja dpo18, sain saman tuloksen ku viime la...


Onkohan toi nyt ihan ok tulos :confused: laskurin mukaa ois rv4+2
Voi ihuna, toivotaan nyt sitä parasta:hug:
..tuo raskaana 1-2 tarkoittaa rv3-4..jospa jo 1-3vrk päästä näyttäisi sen raskaana 2-3:heart:


Ps. lueskelin CB:n digin tuloksista..ja löysin mm. tietoa että esim. rv4+4 oli jollahin vasta näyttänyt sen raskaana 2-3..

Vauva info palstalta kopsattua:

Juu, unohtui tännekin päivitellä, että vaikka alussa tuon CB:n digin viikot eivät nousseet ihan oletetusti niin kaikki on jatkunut hyvin! Alkuraskauden ultrassa kävin kuitenkin 7+2, halusin varmistaa kaiken olevan ok.:heart:

Tuntuu siltä, että todella monella on ollut ikäviä kokemuksia ton viikkonäytöllisen testin kanssa. Kai ne testin arviot ovat vain tosiaan keskimääräisiä viihearvohaarukoita, ja kovin moni tuntuu jäävän niiden ulkopuolelle alussa. Helppo sanoa tietysti tässä vaiheessa, mutta yrittäkää olla huolehtimatta tuloksista, eiköhän kyseessä ole vain ihan normaali, hieman hitaampi raskaushormonin nousu
:)
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihuna, toivotaan nyt sitä parasta:hug:
..tuo raskaana 1-2 tarkoittaa rv3-4..jospa jo 1-3vrk päästä näyttäisi sen raskaana 2-3:heart:
Voi kiitos mur-mur:heart: jotenkin vaan pelottaa kun noi liuskat haalistui niin silmissä :ashamed: ja toi digikään ei oo muuttunut mihinkään : /
en varmaan uskalla digiä tehä ku viikon päästä jos ei sit muuta tapahdu,,, noita liuskoja kyllä varmaan dippailen kuitenkin, ehkä en kuitenkaan vielä ma rupee neuvolaan soittelemaan, katotaan nyt, on vähän ajatukset sekaisin :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28331511:
Voi kiitos mur-mur:heart: jotenkin vaan pelottaa kun noi liuskat haalistui niin silmissä :ashamed: ja toi digikään ei oo muuttunut mihinkään : /
en varmaan uskalla digiä tehä ku viikon päästä jos ei sit muuta tapahdu,,, noita liuskoja kyllä varmaan dippailen kuitenkin, ehkä en kuitenkaan vielä ma rupee neuvolaan soittelemaan, katotaan nyt, on vähän ajatukset sekaisin :kieh:
Voi ihuna ymmärrän tunteesi nii-iin hyvin:hug:..mie kovasti nyt toivon, että pikkinen kasvais ja kasvais siellä kohtupesäisessään ja saisit hänet kainaloiseen asti:heart:
 
Samalta Vauva info-sivustolta..

"Luulisin että viikkotesti antaa positiivisen tuloksen 10 mIU/ml alkaen, koska sanotaan että voi testata jopa 4 pv ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. En nyt muista lukiko paketissa. Mutta olis kyllä mielenkiintoista tietää, minkä hCG-määrien perusteella noi viikot määritellään! En ole mistään löytänyt tietoa. Luultavasti nuo viikot on siksi "päällekkäisiä", jotta yksilölliset erot tulee huomioitua. Eli 1-2 olisi ok rv 4+6 asti, 2-3 rv 5+6 asti, ja siitä eteenpäin pitäisi varmaan lähes kaikilla näyttää 3+"
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä