40+ so what wol.13

oliivitar Huomasin saman, että samoilla päivillä mennään. Munkin piti mennä sit testaamaan. Ovis testiin tuli plussa ja raskaustestiin joko viivan paikka tai esi-isien isien haamujen haamu. Nyt pitäis malttaa mieli ja odottaa vaikka viikonloppuun. Vaan mnkäs teet kun on malttamaton mieli. Plussatoivotuksia sinulle sinne roppakaupalla :heart:
 
Hei Mindy<3 ja Ninni69
Kiva kuulla teistä! Ja Ninnillä jännittäviä tilannetietoja :heart: Voi kunpa se olisi sitä kiinnittymisvuotoa... mietiskelen ihan samaa kuin Mur-mur, onko ovis jo ollut?

Mamuska!!! Laita meille kuvaa tänne, juuhan =):heart:


...mamuska mie odotan.... :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oma känny huollossa ja tilalla vanha rotisko jolla en saa selkeää kuvaa, en siis saa nyt kuvaa laitettua. Pitää kokeilla illalla miehen kännyllä

Ovistestin viiva on ja pysyy, muttatoi raskaustestin viiva on niin olematon että välillä tuntuu etten näe mitään. Se on varmasti viivanpaikka, mikä välill kummittelee
 
Viimeksi muokattu:
Ja oman navan takana ei vieläkään muutosta. Dippasin davidilla ja ehkä erittäin hyvällä mielikuvituksella saattaisi testiin saada häivähdystä testiviivaa : / Alaselän jomotusta on havaittavissa ja pikkuista jomotusta vasemmalla masussa ja päänsärkyä... ei muuta

Tässä tuo kuvanen kuitenkin:

Eipä siinä vielä mithään nävy....
oliivitar olisin kyllä näkevinäni siinä haamusen esiasteen :kiss::heart:
toivottavasti se siitä rupee vahvistumaan =)
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar ja Tepias
oliivitar odotellaan rauhassa :hug: tässä on vielä päiviä aikaa vahvistua viivasen =)


mä tossa juuri mietin että mitenhän sitten kun oman oviksen aika taas koittaa ja jos peittojen heiluttelu natsaa kohdalleen,,, niin kuinka aikaseen sitä taas uskaltaa ruveta testailee ettei taas tuu näin paha takapakki ku nyt oli.
mutta himotestaajana saattaa olla että on vaan pakko testailla :D
 
Moi uudet ja vanhat kuumeilijat.
En oo tainnu olla poissa ku vkon... Ni tänne on tullu niin paljon tekstiä, ettei jaksa kaikkee lukea. Sen verran bongailin, että tänne on palannut "vanhoja". Kiva juttu. Itte oon siis ns. uusi

Mulla on semmonen tilanne tällä hetkellä, että työhakemuksia olen rustaillu sinne ja tänne, ja tonne vois olla hyvätkin mahkut... Joten vauvakuumeilut on nyt vähemmällä. Yks vauvakuumeen aiheuttaja on ollu mm. juuri tämän nykyisen työpaikan ahdistavuus - on tehny mieli jäädä kotiin... Ja ei kai sitä muuta syytä voi olla ku vauveli... Mutta ehkä se on ollu itsekäs ajatus, koska enpä ole raskautunutkaan. Ehkä hyvä niin - tarvitsen niin paljon unta, etten yhä edelleenkään tiedä jaksaisinko yöherätyksiä... Vaan eihän sitä koskaan tiedä kuinka hyväuninen lapsi saatas olla. Toisaalta ei meillä ole ehkäisyäkään, joten...
Mulla ei ole tällä hetkellä varsinaisia tulevaisuuden suunnitelmia. Menköön omalla painollaan kaikki. Lopetin ainakin hampaat irvessä -yrittämisen.

Kaikille ihania kevätpäiviä toivotellen, Tepsukka.
 
Olivitar:) Minustakin tuossa sinun testissä on sitä jotain :heart:

Klinikkareissu suoritettu. Munanjohtimet molemmin puolin olivat auki ja oikean puoleissa munasarjassa köllötteli 12mm folli, vasemmassa oli ihan pikkuriikkisiä. Lääkäri arvio minun ovuloivan maananataina ja määräsi siitä eteenpäin peiton heiluttelua. Lääkäri kehoitti hankkimaan clear bluen ovulaatiotestin ja lauantaina sitten pitää alkaa etsimään ovista. Noin puolentoista viikon päästä sitten ultrassa käynti, jossa varmistellaan follin irtoaminen ja otetaan niitä perusverikokeita.

Minä mokomakin nettitohtori luin kauhukertomuksia munanjohtimien aukiolotutkimuksesta;) Ei se juurikaan sattunut, mutta ei se ihanaakaan ollut.

Ihan positiivisella mielellä ollaan:) Lääkäri vielä sanoi, että tuo aukiolotutkimus on tehnyt jossain tapauksissa pieniä ihmeitä :heart:
 
Mamma vaan Ihanaa että sait hyviä uutisia :heart: Itsekin kävin aikoinaan tuossa munajohdinten varjoainekuvauksessa (siis siihen aikaan tutkittiin näin, ehkä nykyään toisin :D) ja kuulin että minulla oli molemmat johtimet auki. Eikä se tutkimus todellakaan, ainakaan mielestäni sattunut, hieman paineen tunnetta oli munaskuissa kun aine laitettiin johtimiin. Minulta myös testattiin verikokeilla josko munasolu irtoaa ja sitten sainkin clomit käyttööni jotka sitten siihen auttoivat.

Onnea ja iloista piinailua Teille :heart::heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mamma vaan
Oliivitaren dippausta miekin tsuumailin ja pyörittelin..jotahin siinä on..odotellaan vaan:rolleyes::heart:


Nyt ihunat näyttäis siltä(taas)että se akan kuvatus v i h d o i n läks!:)
..9vrk kesti..kovasti on ovismaista oloa ollut..repii jalkoja ja tuikkauksia munaskuissa;)
(taidan dipata yhden O-testin)..


((muoks))viiva vahvennut eilisestä, tänään Kp10..veikkaisinpa, että mahdollinen ovis tällä kierrolla aiemmin..ehkä tuossa Kp13..
 
Viimeksi muokattu:
No hyvä mur-mur että se täti jo lähti sieltä :)
sinä ihunainen pääset jo dippaamaan ovista :heart:

täällä jo toivoin tänään aamupäivällä että vuoto vähän rauhottuis,,, mutta sitten taas iltapäivällä holahteli oikeen kunnolla :( hyvin huomaa ettei oo normit kuukautis vuodot, yleensä toinen vuotopäivä on pahin ja sitten rupee helpottaa mutta nyt on toinen,kolmas ja ainakin tää neljäspäivä on oikee vuotanut kunnolla ja niitä hyytymiä ollut jonkin verran mukana :'(
No jospa jo huomenna rupeis helpottamaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28355036:
No hyvä mur-mur että se täti jo lähti sieltä :)
sinä ihunainen pääset jo dippaamaan ovista :heart:

täällä jo toivoin tänään aamupäivällä että vuoto vähän rauhottuis,,, mutta sitten taas iltapäivällä holahteli oikeen kunnolla :( hyvin huomaa ettei oo normit kuukautis vuodot, yleensä toinen vuotopäivä on pahin ja sitten rupee helpottaa mutta nyt on toinen,kolmas ja ainakin tää neljäspäivä on oikee vuotanut kunnolla ja niitä hyytymiä ollut jonkin verran mukana :'(
No jospa jo huomenna rupeis helpottamaan :)
Kyllähän monesti tärpistä johtuvan km vuodon huomaa siitä vuodon määrästä/laadusta:hug: täältä siulle ja nenu kohti uutta kieroa, toivon mukaan ihunaa:heart:


Ps. on kumma, miten miulla pik-ka-sen ennen ovista on pinna kireällä ja ei niin yhtään lemmiskelyyn taipuivainen oloinen:kieh:..vaikka jos yritystä kovasti olisi, niin sil-loin-han sitä juurikin pitäis kovasti talletella: /..sitten i h a n hetki ennen ovista(ovispäivänä)saattaa se halu iskeä:p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Kyllä tää nyt taitaa olla hormonien sekoilua ja menkat, ikäväkseni todettakoon:'( On vaan niin hirmuisen vaikea ajatella ettei meillä koskaan jälkikasvua tule olemaan. Mä oon kaiken suhteen niin optimisti... Hormonien sekoilun lisäksi mulla on keski-iän kriisi...
 
Kyllä tää nyt taitaa olla hormonien sekoilua ja menkat, ikäväkseni todettakoon:'( On vaan niin hirmuisen vaikea ajatella ettei meillä koskaan jälkikasvua tule olemaan. Mä oon kaiken suhteen niin optimisti... Hormonien sekoilun lisäksi mulla on keski-iän kriisi...
Voi ihuna:hug:..kurja akan kuvatusko se sinne nyt saapuikin:(
..tiedätkös, optimismi on kuitenhin hyvä asia:kiss:

Kriisejä pukkaa meillä kaikilla ihunilla eri aikoina eloamme, koetetaan vain kestää parhaamme mukaan..muista helliä ittiäis aina välillä, jookos ihuna:heart:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Voi mitä kamalia uutisia täällä.... Tattinen, otan osaa. :hug:

Oliivitar, kun minäkin tuossa muka jotian olin näkevinäni.... peukkuja pitelen.

Mulla on nyt jo sellanen olo että menkat alkaa, mutta ei kai ne ny vielä kun just oli ovis. Tai jos se ei ollutkaan, muuten vain näytti plussaa ovistesti..... Äh, ärsyttävää kun alkaa taas liian tarkaan tutkimaan kroppaansa ja tuntemuksiaan. Kun osais vain mennä sillai rennosti tjottaillen.
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Voi mitä kamalia uutisia täällä.... Tattinen, otan osaa. :hug:

Oliivitar, kun minäkin tuossa muka jotian olin näkevinäni.... peukkuja pitelen.

Mulla on nyt jo sellanen olo että menkat alkaa, mutta ei kai ne ny vielä kun just oli ovis. Tai jos se ei ollutkaan, muuten vain näytti plussaa ovistesti..... Äh, ärsyttävää kun alkaa taas liian tarkaan tutkimaan kroppaansa ja tuntemuksiaan. Kun osais vain mennä sillai rennosti tjottaillen.
Elä akka ihunan luo tule, mene jonnehin muuanne - huuuuuus siittä:stick:..nih:rolleyes:
 
Olivitar:) Minustakin tuossa sinun testissä on sitä jotain :heart:

Klinikkareissu suoritettu. Munanjohtimet molemmin puolin olivat auki ja oikean puoleissa munasarjassa köllötteli 12mm folli, vasemmassa oli ihan pikkuriikkisiä. Lääkäri arvio minun ovuloivan maananataina ja määräsi siitä eteenpäin peiton heiluttelua. Lääkäri kehoitti hankkimaan clear bluen ovulaatiotestin ja lauantaina sitten pitää alkaa etsimään ovista. Noin puolentoista viikon päästä sitten ultrassa käynti, jossa varmistellaan follin irtoaminen ja otetaan niitä perusverikokeita.

Minä mokomakin nettitohtori luin kauhukertomuksia munanjohtimien aukiolotutkimuksesta;) Ei se juurikaan sattunut, mutta ei se ihanaakaan ollut.

Ihan positiivisella mielellä ollaan:) Lääkäri vielä sanoi, että tuo aukiolotutkimus on tehnyt jossain tapauksissa pieniä ihmeitä :heart:
Niinhän se kuule on että kun niitä putkia rassataan, voi pikku pikku munasoluhin liukkaammin kulkea - ihan kuin tavan putkistossahin vesj.;)
..nytpä siis toivomme yhdessä ja että pylläriä sieltä koht siltään jo pukkais:heart:
 
Mamma Vaan:
Ihan positiivisella mielellä ollaan Lääkäri vielä sanoi, että tuo aukiolotutkimus on tehnyt jossain tapauksissa pieniä ihmeitä
Ihania uutisia :heart: Varmasti mahtava tunne, kun tietää varmasti, että folli siellä kypsyy!
Tiedättekö mitä naiset, tuollainen gynellä käynti pitäisi olla jokanaisen oikeus! Tarkoitan, että naiset kutsuttaisiin joukoittain (niinkuin miehet armeijaan :D ) ja pääsisimme kurkkaamaan omiin saloihin kokonaisvaltaisesti. Terveydenhoitajani hämmästyi, kun en ole koskaan käynyt yksityisellä :ashamed: Haaveillut olen, mutta minun gynet on ollut lähinnä joukkopapoja tai jälkitarkastuksia, jolloin lääkäri tuumaa: "samalta se näyttää kuin muillakin" :LOL:
 
Morticia:
Mulla on nyt jo sellanen olo että menkat alkaa, mutta ei kai ne ny vielä kun just oli ovis. Tai jos se ei ollutkaan, muuten vain näytti plussaa ovistesti..... Äh, ärsyttävää kun alkaa taas liian tarkaan tutkimaan kroppaansa ja tuntemuksiaan. Kun osais vain mennä sillai rennosti tjottaillen.
Hus hus akankutale :stick: Ei se sieltä vielä tule, Siittiöt siellä taistelevat munasolun suosiosta :heart:

Ja niinkuin minunki piti vain tjottailla, anna mennä vain!!! Täällä on niin hyvä päästellä höyryjä. Meitä useampi kuin luulemmakaan =)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä