40+ so what wol.13

mur-mur Joo dpo16 menossa ja sen tiedän että raskaus ei voi olla pidemmällä. Minähän bongasin sen oviksen niin hyvin. Miehen suvun puolella kaksosia ja yhdet kolmoset, apuaaaaa:O Tosin kyllä toi rypäleraskauskin kävi mielessä...voi kun pääsis ultraan äkkiä. Huomenna omahoitaja soittaa ja pääsen varmaan lääkärin juttusille.
 
Mamuska Onnea tulevaan koitokseen :heart: :kiss: Ihan kateellisena täällä luen näitä juttuja, oviksen bongailuja jne.

Ne mun kuukautiset sitten olikin vaan pari tummaa verijuovaa ja siihen jäi silloin su illalla vaikka mahaa on juilinut ja on ollut kipeänä, pistellyt välillä persuksiin ja haaroihin asti eikä muuta. Pakko sitten tottua että vaihdevuodet on alkaneet :'(

Eikä siinä mitään mutta kun vihoinkin päästiin muuttamaan yhteen niin 3 vuoden seurustelun ja 6 viikon yhdessä asumisen jälkeen tuntuu siltä että "why bother". Olen niin surullinen ja pettynyt koko mieheen, ei ole ollenkaan sellainen kuin on antanut ymmärtää :'( ... Anteeksi Ihanaiset tämä omaan napaan tuijottelu mutta mun on todella kurja olla :ashamed:
 
Voi Mafinka olen todella pahoillani puolestasi :hug::heart:
Tosi kurjaa jos toinen on antanut itsestään ihan toisenkuvan kuin todellisuudessa on :(
Aika hyvin on sitten pystynyt kolmevuotta olemaan jotain muuta kun todella on,,,
Toivottavasti asiat selkeytyy ja tiedät sitten mitä haluat jatkossa tehdä, kovasti tsemppiä ja jaksamista ihunainen :kiss::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mafinka :hug:
Mie raahan tän säkkituolin siihen sun viereen ja otan kädestäsi kiinni. Muistan, kun teitä vastusti tuo yhteenmuutto ja tosiaan pitkäänhän teillä menikin, jos vasta 6 viikkoa yhteistä elämää... Voisiko se pitkä odotus johtaa tähän pettymykseen: Tässäkö se nyt olikin? Ja ihunainen, olet ollut vuoteenomana leikkauksen jälkeen, masentaa se mielenkin :kiss: Komennan sun ukkoasi kunnostautumaan ja ottamaan sinut erityishalitukseen ja jos ei pysty, niin pihalle vain mokoma.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Voi Mafinka ihuna:hug:..olen pahoillani puolestais jos mies ei olekkaan sitä, mitä antoi ymmärtää:(
..monesti sellainen kaukorakkaus kun asutaan erillään toimii..mutta sitten yhteen muuttaessa - ei ollenkaan.

Eihän sitä voi tietää edeltä ja sinä tosiaanhin p i t k ä ä n olit sinne miehen luokse menollasi..oli asunnon myynnit jne..

Älä ihuna jää siihen suhteeseen kiinni jos tilanne ei parane..mieluiten yksin onnellisena, kuin kaksin onnettomana.:kiss:

..ja tiedäkkös, tänne saat sydäntäis meille purkaa, me kyllä ymmärretään:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka:hug: Ota se miehes ja istuta pöydän ääreen jaitse istut vastapäätä. Puhukaa!!!! Jos miehesi on tyypillinen suomalainen mies joka ei puhu, niin laita edes kuutelemaan. Anna tulla kaikki mikä vaivaa, painaa mieltäsi. Mutta älä syyttele! Se saa toisen puolustuskannalle. Itsellä oli se tilanne, että ensin asustelin miehen kämpillä muutaman kuukauden ennen kuin sain oman asunnon. Kun sain oman asunnon niin mies oli lähes kokoajan minun luona (vajaa vuosi mentiin kahden asunnon kanssa), ei ollut ongelmia. Sit "pakotin" miehen muuttamaan minun luokse, ei ollut järkeä maksaa kaksia asumiskuluja. Sit mies jotenkin muuttu tai minusta tuntui siltä. Otin ja "pakotin" puhumaan. No eihän se mitään puhunut, mutta sujuvasti kuunteli kyllä. Suurinosa minun pahanmielen aiheuttajista oli väärinkäsitystä, olin tulkinnut miehen sanomiset ja tekmiset väärin. Toisaalta mies kyllä myönsi että häntä vähän ahdisti yhteenmuutto, pelko että jos ei onnistukkaan ja siksi tulisi ero. No siinä sit sovittiin, että nyt molemmilta turha stressi pois, mennään päivä kerrallaan. Ja aina jos jokin vaivaa, pitää sanoa se ääneen. Ja hyvinhän meillä on mennyt, ei turhia riitoja, ei oikeastaan riitoja ollenkaan. Lapset vaan alkaa tulla murkkuikään ja he aiheuttaa välillä harmaita hiuksia, mikä vähän kiristää suhdettamme, mutta kaikesta on selvitty puhumalla. Mies sanookin että hän ei ole koko elämsä aikana puhunut niin paljon kun nyt minun kanssa tämän kolmen vuoden aikana:D (Kyllä se mieskin oppii, kun vaan jaksaa kouluttaa)
Stemppiä sinulle paljon!!!!!:heart:
 


Perjantai 26.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 14/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 11/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 24/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 37/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 7/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 26/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 13/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 22/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 13/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 30/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 16/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 13/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 12/30-33..............yk 6
Justiina (40)................kp 7/30-60....................yk ?
Onnenmurunen (38).....kp 27/27-28..........yk 1



Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38)....... dpo 14






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Kiitos myötäelämisestä - täällä on kyllä uskomattoman empaattinen ilmapiiri :heart:
Minä kävin eilen sit lääkärin juttusilla ja niinpä aloitin mieliala lääkityksen. Josko se parempi huominen vielä koittais jossain vaiheessa. En usko,että enää raskaudun joten sen vuoksi en enää lykkää omaa hoitoani. Ja JOS sellainen ihme tapahtuis, niin sitten vaan lääkkeet pois.

Eilen illalla otin tosiaan ensimmäisen lääkkeeni, sen _piti_ parantaa untakin mutta mitä sitä höpöjä, nukuin entistäkin huonommin. Heräsin yöllä sellaiseen krapulan tunteeseen, varmaan tämä lääke alkuun tekee tämmöistä.

Kait mä tuolla listoilla voin "roikkua" koska ehkäisyäkään en kuitenkaan käytä. Ja anteeksi kun en kauheesti jaksa nyt muiden juttuja kommentoida - ei masennusta muuten suotta sanota "itsekkääksi sairaudeksi" :| ei jaksa muut kiinnostaa, mutta miten se vois kiinnostaa ku ei oma elämäkään kiinnosta. Ehkä nyt puran tuntojani ihan väärälle forumille, mutta täällä oon välillä jaksanut äänessä olla. En mä missään masennus-palstallakaan oo ollu, liekkö sellaista olemassakaan?

Mutta aurinkoista viikonvaihdetta teille jokaiselle - joka päivä kyllä käyn viestit täältä lukemassa ja jännäämässä, mahtava plussa kevät täällä kyllä ollut!
 
Hyvä että sait lääkkeet, toivottavasti alkaa tuntua vähän valoisammalta. :heart: Sehän kestää ennen kuin mielialalääkkeet alkaa vaikuttaa, vähän riippuen lääkkeestä. Mä kun aloitin 2005 niin meni 4-5 viikkoa ennen kuin olo alkoi tuntua paremmalta. Siinä välissä tuli vielä huonompi olo; hirveä ahdistus, ruokahaluttomuus ja vaikka mitä. Voimia ja iso hali Glearblue.
 
Perjantainen tervehdys!

Voimia ja :hug: kaikille teille,joita nyt elämä koettelee. Masennus tai suhteen ongelmat vaativat valtavasti voimia ja toivon, että teille löytyy myös kannattelevia voimavaroja. Tuo puhuminen asiasta antaa jo toivoa ja kun on joku joka kuuntelee. Joskus ihan näin anonyyminä ja palstalla, sitä vartenhan me ollaan ja koetetaan toisiamme tukea. Iiiiiso lämmin voimahali vielä uudelleen :hug: päivä kerrallaan :heart:

Voi kuinka ihania kuvia osaatte liittää noihin juttuihinne! Itte en uskalla yrittää, etten sekoita koko konetta :| ja tuo kuinka saatte tuon lainauksen toistenne kirjoituksesta, auttaisi varmaan kohdentamaan noita turinoita oikeelle nimimerkille...mutta en ole sitäkään kehannu yrittää. Mutta josko jossain kohtaa ryhdistäydyn ja yritän :kieh: katotaan sitten millainen sumppu siitä tulee.

ON Täti taitaa kolkutella :mad: sellaisia oloja pukkaa tuonne masun tienoolle. Höh, noooh katellaan ja ootellaan.

Sitä aurinkoa ja kevätvihreää odotellessa! Viikonloppuja ihanaiset :heart:
 
No höh Talvi-74 ei kai se tätin retale nyt sinnekki yritä rantautua :mad:
Hus hus pois retale sieltä :stick:


Täällä ois sit taas oili dippaus tehty ja ehkä hitusen ois viivaan tullut väriälisää mutta eipä noita limojakaan ole vielä ilmaantunut,,, hyvä niin,,, tulisi vaan hitaasti ja varmasti vasta ajallaan kun laskurit näyttää että osuis 1-4.5 päivien tienoille ja sehän sopis miulle vallan mainiosti :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mamuska, ompa hienot lukemat sulla! Onnea siis vielä kerran.

Mafinka, harmi, että olet joutunut kokemaan pettymyksen. Toivottavasti pystytte kuitenkin puhumaan ja löytämään sen, mitä teillä on aiemmin ollut. Voimia.

Glearblue, hyvä, että hoidat itsesi kuntoon. Nuo sivuvaikutuksethan voi kestää jonkun aikaa ja laittaa miettimään, että onko niitä mitään järkeä käyttää, mutta toivottavasti lääkkeestä on sinulle apua ja elämä alkaa taas näyttää valoisammalta. Voimia sinullekin.

Talvi74, no höh :(. Eikö se täti tajua, että sen nimi on pyyhitty pois vieraslistalta???

Äiskä, hyvä, jos oililla on oikean suuntainen tuo aikataulu. Jatkahan dippaamista ;).

ON: edelleen tuhruttaa, mutta vielä ei ole hanat auenneet. Aukenevat joko tänään tai viimeistään huomenna. Mitähän poppakonsteja sitä ottais käyttöön :)???

Onko kukaan tilannut ovis-/raskaustestejä ebaysta tai amazonilta? Mietin vaan, kun ne näyttää olevan siellä aika paljon halvempia, kuin näissä kotimaisissa nettifirmoissa. Sieltä näyttää kuitenkin saavan ihan samoja testejä. Ja CB:tkin on siellä jonkun verran edullisempia. Uskaltaiskohan sitä laittaa tilauksen menemään :/...
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Hei Onnenmurunen!
minä olen tilannut ebaysta ovis-ja raskaustestejä, mä en oikee ollu tyytyväinen tuohon One Stepin testeihin, nyt sitten tilasin CB:n digi paketin 2x r-testiä / digi o-testin 7 liuskalla jotka tuli eilen ja vielä laitoin tilaukseen CB:n digi 2x r-testiä sekä Fertility Plan 25kpl ovis ja r-testejä saa sitten nähä minkälaisia ne ovat.
Toimitukseen on mennyt sellai viikon verran ja oon kyllä sillee ollu tyytyväinen.
Noi mun tuotteet kaikki on tullu Englannista. Ja toisillehan nuo One Stepitkin olleet ihan hyviä. Mulla vaan ei meinannu näyttää ovista eikä tuota alkuraskautta tuossa edellisessä mikä sit kyllä hetimmiten keskeytyi.
 
Perjantainen tervehdys!

Voimia ja :hug: kaikille teille,joita nyt elämä koettelee. Masennus tai suhteen ongelmat vaativat valtavasti voimia ja toivon, että teille löytyy myös kannattelevia voimavaroja. Tuo puhuminen asiasta antaa jo toivoa ja kun on joku joka kuuntelee. Joskus ihan näin anonyyminä ja palstalla, sitä vartenhan me ollaan ja koetetaan toisiamme tukea. Iiiiiso lämmin voimahali vielä uudelleen :hug: päivä kerrallaan :heart:

Voi kuinka ihania kuvia osaatte liittää noihin juttuihinne! Itte en uskalla yrittää, etten sekoita koko konetta :| ja tuo kuinka saatte tuon lainauksen toistenne kirjoituksesta, auttaisi varmaan kohdentamaan noita turinoita oikeelle nimimerkille...mutta en ole sitäkään kehannu yrittää. Mutta josko jossain kohtaa ryhdistäydyn ja yritän :kieh: katotaan sitten millainen sumppu siitä tulee.

ON Täti taitaa kolkutella :mad: sellaisia oloja pukkaa tuonne masun tienoolle. Höh, noooh katellaan ja ootellaan.

Sitä aurinkoa ja kevätvihreää odotellessa! Viikonloppuja ihanaiset :heart:
Talvi - kun haluat kommentoida jonkin kirjoitusta tai vastailla muuten vaan..napauta sen jutun alta tuosta "lainaa" kohdasta..näin ilmestyy se kirjoitus sellaiseen laatikkoon..ihan tekstin lopusta, kohdan
perään kun kirjoittelen oman tekstisi, tulee se juttusi siihen jonkin ihunaisen jutun alle.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on kuulkaa ihan semmoinen olo että näiköhän kuitenkin oili kurvaa paikalle ennemmin kuin mieheni kerkee sitä kanssani hyödyntämään plääähhhh :(
mutta kovasti toivon että jarruttelee tuloaan tuonne ainanki 1 tai 2.5 asti, niin sitten kyllä pitäs ukkokullankin olla täällä kanssani :kiss:
 
Hätäpöksyinen täällä (taas)dippailee..

..kuvattu n. 15min sisään ja tummensin kuvaa jonkin verran..


En taida enää näitä testejä koskaan ostella, en vain jotenhin luota: /
..hyyyyvin ohkainen punaviiva näkyi n. 20min ajan ja sitten kun koetin kuvata lisää - hävisi..tilalle jäi harmahtava "lommo" vain..

Dpo:ista ei hajuakaan..O-testin dippasin - haalea viiva..voipi olla dpo6..tai vasta dpo3:whistle:..eli, EI todellakaan voi olla tärppiviivasta kyse:D
..lämmöt 37C

..dippaan kumminhin nuo One Stepit pois poikkeen, ei niitä montaa enää olekkaan.
Lemmitty on 22 ja 25.4..aina sitä sitä toivoo ja haaveilee..:rolleyes:


Hyvää mieltä ja rentosta vikonloppua ihunille!:wave::heart:
(täällä illasta herkutellaan lämppäreillä ja mies toi kaupoilta tullessan valkoviiniähin:p)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur mäkin petyin edellisissä testauksissa noihin One Stepin testeihin,,,
joten nyt sit kokeilen noita Fertility Plan testejä kuhan nyt ens.viikolla saapuu, saa sitten nähä kuinka ne toimii... :whistle: onneks on vielä noita David ovis testejä jäljellä niin voipi niillä nyt dippailla oviksen saapumista.
mur-mur kyllä mä oon näkevinäni tossa siun testissä myös punaväriä :heart:
 
Mur-mur ihunainen.Sie pidät minut ainakin hereillä!!! Meinasin jo uupahtaa surullisiin aatteisiin siitä, että suodaanko minulle enää pientä. Tuossa taannoin näin ystävääni vuosien jälkeen ja tietenkin kohteliaasti kyseli kuulumisiani ja minä siihen : Kuuluu hyvää, samoin kuten 3 vuotta sitten, kuten 7 vuotta sitten.... Ja tajusin. Mun elämähän on ihanaa! Vaikkakin tätä samaa, tästä mä tykkään ja tätä mä haluun lisää :heart:

Toivottavasti nuo testit eivät huijaa, koska tuossahan on ihan selvä punainen kapea viiva! Mulla on niin kovasti toivoa, että toivon sinunkin puolestasi :heart:

Äiskä... Voi jehna! Toivottavasti Oili päättää kuintenkin jäädä keimailemaan sinne Vappuun asti, ennen kuin tekee näyttävän esiintulon :heart:

Glearblue :hug: Tämä on ihan oikea paikka puhua tunteistaan, olemme jo aikuisia naisia ja jokainen meistä on isojen kysymysten äärellä. Voimia ja päivänsatehiä Sinulle :kiss:
 
mur-mur "riksraks" -testinkö dippasit? Luulin että ovarin mutta kuitenkin, haaleaa punaviivaa mun näytössä :heart: puuuh :kiss:

Kiitos taas Ihanaiset Naiset lohduista :kiss: Aamulla heräsin miehen sylistä molemmat kädet ympärilläni tiukasti ja sitten kun hän tuli ruokkiksella kotiin niin juteltiin pitkään :heart: ja aivan kuten olin epäillytkin niin sekä minun leikkaus että hänen työpaineet aiheutti sen että alkoi tulvimaan yli ja siitä kaikki tora! Toivotaan että jatkossa osataan keskustella paremmin. Aivan kuten mamuska neuvoi niin kannattaa jutella... tämä minun nykyinen on vaan niin huono juttelemaan. Rakas edesmennyt oli aivan erilainen: avoin, hellä, rakastava, ymmärtävä ja ennen kaikkea osasi kuunnella ja puhua, tuntea jne. joten ei ihme että minulla on vaikeaa tämän uuden rakkauteni kanssa, vastakohtia kun siinä mielessä ovat. No tämä uusi rakkaus menetti isänsä kun oli 13 v ja joutui ottamaan miehen roolin siinä paikassa - kyllä hän osaa näyttää että rakastaa mutta ei siedä sitä että haluaisin ottaa syliini ja paijata kun näyttää että esim. töissä on raskasta tms. haluaa olla edelleen "perheen pää" ja vahva mies :( Rakas hän kuitenkin minulle on ja minä hänelle kuten tässä myös tänä iltana on todettu toinen toisillemme. Kiitos kuitenkin Teille Ihanaisille Naisille tuesta :hug: olette todellakin Ihania :heart:
 
..kun nyt kerran testipakettien rapistelun aloittelin..jatketaan samalla linjalla:D
Taas n. 15min dippaamisesta..

..ja reeeeilusti tulkitsemisajan jälkeen(1h)



Eka kuva ihan surkia kun niin pimeässä otin:O..tokassa näen viivasen(katso hieman alaviistosta..ei väriä?
..ja kolmannessa taas vasen reuna ja "terävä" viiva(painauma?)



..mie olen kuulka varmaan pikku hiprakassa: aamulla noussut aikaiseen, en nukkunut päikkäreitä, enkä syönyt kuin pari pasteijaa - viini nous miun päähän..Hik!:p

Mies&poikanen tekivät lämppärit ja ne nyt uunissa paistumassa..ai ai kun miun onhin jo nälkä:D
 
Glearblue Aivan unohdin sinulle kommentoida, anna anteeksi. Sisareni on ollut jo monta vuotta masentunut ja syönyt lääkkeitä. Ja tosiaankin on näin kuten täällä jo Morticakin ehti kommentoida (ehkä joku muukin) että tosiaankin vie aikansa että lääkkeet alkavat vaikuttamaan toivotulla tavalla ja saattaa olla että joutuvat etsimään sinulle oikeat lääkkeet jopa kokeilemaan useampia ennen kuin löytävät oikeat. Jos sinulle ehdotetaan että menisit sisälle osastolle niin suosittelen - se on ollut sisarelleni parasta mitä on voinut eteen tulla. Tänä päivänä hän on hyvinkin tasapainoinen sopivilla lääkkeillä ja sopivalla annostuksella :heart: Apua löytyy kyllä ja se pitää ottaa vastaan :kiss:

Halit Teille kaikille ja ihanaa perjantaiehtoota :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Morticia
mur-mur "riksraks" -testinkö dippasit? Luulin että ovarin mutta kuitenkin, haaleaa punaviivaa mun näytössä :heart: puuuh :kiss:

Kiitos taas Ihanaiset Naiset lohduista :kiss: Aamulla heräsin miehen sylistä molemmat kädet ympärilläni tiukasti ja sitten kun hän tuli ruokkiksella kotiin niin juteltiin pitkään :heart: ja aivan kuten olin epäillytkin niin sekä minun leikkaus että hänen työpaineet aiheutti sen että alkoi tulvimaan yli ja siitä kaikki tora! Toivotaan että jatkossa osataan keskustella paremmin. Aivan kuten mamuska neuvoi niin kannattaa jutella... tämä minun nykyinen on vaan niin huono juttelemaan. Rakas edesmennyt oli aivan erilainen: avoin, hellä, rakastava, ymmärtävä ja ennen kaikkea osasi kuunnella ja puhua, tuntea jne. joten ei ihme että minulla on vaikeaa tämän uuden rakkauteni kanssa, vastakohtia kun siinä mielessä ovat. No tämä uusi rakkaus menetti isänsä kun oli 13 v ja joutui ottamaan miehen roolin siinä paikassa - kyllä hän osaa näyttää että rakastaa mutta ei siedä sitä että haluaisin ottaa syliini ja paijata kun näyttää että esim. töissä on raskasta tms. haluaa olla edelleen "perheen pää" ja vahva mies :( Rakas hän kuitenkin minulle on ja minä hänelle kuten tässä myös tänä iltana on todettu toinen toisillemme. Kiitos kuitenkin Teille Ihanaisille Naisille tuesta :hug: olette todellakin Ihania :heart:

Mafinka - onpa ihuna lukea tekstiäsi - :heart:rakastaa, mutistaa ja puhua:heart: - siinä hyvä rakkauvven resepti:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä