40+ so what wol.13

Mur-mur :D Mie en ole hiprakassa ja näen nuo testit juuri niinkuin sinä! Toisessa väriäkin ja kolmannessa viivanpaikka. Voi että :heart: Kyllä tuollainen aiheutaa kovastikin sydämenläpsettä

Itse tuossa ihmettelin, kun täti lähti, alkoi sitten heti perään limailu :confused: Joko greippimehu alkaa tuottamaa extraa ajoissa tai tästä tulee lyhyt kierto. Testasin tietenkin! :D Ja ovisviiva piirtyi selvästi, mutta haaleasti. Kassellaan :popcorn:
 
Oliivitar - tosiaan, tuo greppimehu voi tehdä limailua monenahin päivänä, muistan omasta kokemasta.=)

En oikein ymmärrä, miten tuo testi voisi näyttää jo NYT jotahin, koska aikaisintaan dpo6:confused:

Vitsit, että nämä lämppäri leipäset ON hywiä!:popcorn:
..mies olin ostanut vielä Alkosta yllärin: Toffeelikööriputelin, sellaisen pienen;)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Hei ihunaiset :heart:

Päivät kuluneet asioitten hoitamisessa ja rakas laitetaan viimeiseen lepoon 4.5
Ikävä on kova mutta arkiset asiat pitää minut koossa ja itken silloin kun itkettää
En teitä mussukoita halua unohtaa kun kauan sai tänne ajatuksia raapustaa ja kuumeilla. Jännitän vieläkin ja peukutan kaikille et plussia tulisi ja tuleehan niitä :)
Pitäkää muksa viikonloppu.. Näyttää ringo paistavan :)
 
Huomenta Ihunaiset!

Kovasti jaksamista sinulle tattinen :hug::heart:
ja käy ihmeessä meitä täällä moikkailemassa aina välillä, mukavaa että jaksat nuinkin hyvin :heart:
Ihanaa kevättä myös sinulle :flower:
 
Viimeksi muokattu:


Lauantai 27.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 15/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 13/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 25/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 38/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 8/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 27/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 14/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 23/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 14/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 31/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 17/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 14/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 13/30-33..............yk 6
Justiina (40)................kp 8/30-60....................yk ?
Onnenmurunen (38).....kp 28/27-28..........yk 1



Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38)....... dpo 15
Morticia (44)......... dpo 11
Mamma vaan (41)....... dpo 5






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Viimeksi muokattu:
Tattinen, voimia sinulle hautajaispäivään. Muistan pelänneeni sitä 3,5 vuotta sitten omalla kohdallani. Minunkin mieheni lähti loppuviimeksi kovin yllättäen. Toki oli sairastellut, mutta äkkilähtöä ei kukaan osannut odottaa. Yhtenä aamuna vaan oli vieressä kylmänä kun heräsin.

Mafinka, mukavaa että saitte puhuttua. Puhuminen auttaa yleensä aina.

ON oilin pitäisi olla ovella näinä päivinä. Mies pysyy kiireisenä :) Lähinnä olen huolissani kylläkin, kun sillä on hirveä stressi työasioista ja luin, että ei se pitäisi miehenkään stressaavan, vaikuttaa simojen kuntoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Täällä ois tän aamupäivän oili testi suoritettu ja näyttäs että se viivanen vaan siitä vahvistuu, alavatsallakin rupee taas olee sellasta nippailua ja turvotusta että ei oo enää kaukana, illan dippauksessa saattaa viiva jo olla kummasti vahventunut.
Mutta nyt se ei haittaa yhtää kun mies ilmoitteli eilen että tuleekin jo tänään kotiin :kiss::heart:

Hu huu onkos täällä muita rapistelijoit :D:confused:
 
Voi Tattinen ihunainen :hug: Voimia hautajaisiin.


"Ei ole ikiunessa, ei ole poissa,
on tuhat tuulta puistikoissa,
on valon välke aallokossa,
on timantti hankien loistossa.

Ei ole jättänyt meitä, ei ole vaiti,
on lintujen laulu taivaalla,
on kuiskaus viljapellolla,
on henkäys rakkaittensa poskella"
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Voi Tattinen, kovasti voimia tuleviin päiviin ja siihen rankkaan päivään myös! :hug:

Mä tein tänä aamuna parin tunnin pissasta Rfsu:n testin, kun malttanut huomiseen tai maanantaihin. Olin näkevinäni testissä haamun, mutta mitä sanoo arvon raati?





Vatsassa on viiltelyitä ja repäisykipua ollut jo pidempään, parin päivän sisällä on rinnat kipeytyneet niin, ettei nänneihin kestä koskea yhtään. Menkkojen allakin rinnat kipeytyvät, mutta eri tavalla, silloin se kipu on itse rinnassa (ja enemmän oikeassa), ei nänneissä.

Saapas nähdä, eiköhän se tästä parin päivän sisällä selviä alkaako menkat vai saako plussata, mutta kovin en uskalla vielä toivossa elää...
 
Viimeksi muokattu:
Voimia Tattinen! Olet ajatuksissa. <3

Mulla on dpo 11. Dippasin (noloa) dpo 9 eikä tietenkään mitään, nyt koitan varjella tuota viimeistä testiä kuun viimeiseen päivään asti mutta tuskin onnistun. Tänä aamuna meinasin jo testata mutta en saanut otettua pissaa talteen kun likat ryntäsivät vessaan kanssani. Ei mulla kyllä oikeesti mitään oireitakaan ole, mitä nyt itkeskelen tavallista herkemmin mutta mulle näitä kausia tulee muutenkin, kiitos masennuksen ja ADHD:n. Noon ja alamahaa jomottaa. Voihan se tätikin jo kolkutella.....

Ihanaa viikonloppua ihanat ladyt. :wave:
 
PippuriPiia..... Tää raatilainen näkee tuossa viivanpaikan tapaista, itseasiassa punaväriä Ja jos oikein muistan, niin Rfsu:n testit ovat herkkyydeltään 50miU/ml hCG. Eli eivät sieltä herkimmästä päästä :)
Eikö Mamuska dippaillut näillä?
Ja oireesikin kielisivät, että oliskohan kyytiläinen hyppäämässä matkaan? Pluussapuuhkuja sulle :heart:

Morticia :kiss: Ei noloa laisinkaan dippaus dpo9 :D Ja hushus akankutaleelle :stick: Ja plusplus tilalle :heart: Josko tänään vielä ehkä pikkuisen, edes ajatuksissa kokeilet dipata...
Mulle tuli vehnänalkioöljypaketin mukana kyytiläisenä pari r-testiä :D Vain 2,80€... Juu, ei kallista :LOL: Jäätelön hinta ;)


....enkä yritä yllyttää ihunaiset.... :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Morticia, kovasti tsemppiä! :hug: Dippaile dippaile vaan, jos siellä vaikka joku olisikin tarrailemassa! :)

PippuriPiia..... Tää raatilainen näkee tuossa viivanpaikan tapaista, itseasiassa punaväriä Ja jos oikein muistan, niin Rfsu:n testit ovat herkkyydeltään 50miU/ml hCG. Eli eivät sieltä herkimmästä päästä
Niin mäkin olin näkevinäni, vaikkei noissa kuvissa mun mielestäni niin hyvin näykään!
Oireet on tosiaan aika vahvat, mies on yrittänyt vongata pupustelemaan tässä parina päivänä, mutta ei puhettakaan, koska rinnat on tosiaan niin arat ettei vaan pysty edes ajattelemaan!
Kävin äsken lasten kanssa Hesessä syömässä, hain isännälle olutta ja poikkesimpa piruuttani Cittarista hakemassa PregChekin testin! :saint: Jospa huomenna aamulla dippailis sillä, jos maltan odotella siihen asti. :D Jäähän niitä kuitenkin sitten yksi Rfsu ja toinen PC myöhempiä dippailuja varten.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
No mulla ei oo enää testejä, pitää tilata / ostaa lisää ja saan rahaa vasta viimeinen päivä tätä kuuta. Että tuli nyt pakosta pitempi odotus. Harmittaa kun menin tuhlaamaan tuon testin, ihan vajaan parin tunnin päiväpisusta dippasin. Olikos se niin että apteeki oma oli herkimmin reagoiva testi? Mulla on noita Halpa-testistä tilattuja. Tai oli. On tässä aikaisin dippailussa se hyvä puoli että alkaa ylenpalttinen toiveikkuus karista jokaisen dipatun negan myötä. Sitten kun täti saapuu ei enää masennu niin totaalisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Lauantai päiviä kaikille ihunille! :wave: Halaukset kaikille halauksen tarvitsijoille:heart::hug:

Syvissä vesissä täälläkin uidaan...Meneillään dpo 5 ja testailut olen vielä antanut olla. Oireita on ollut metallin makua suussa, nivusien vihlontaa ja rinnat sivulta/kainalosta kipeänä. Kuvittelehonhan mä noi oireet? Vai onko ne PMS-oireita?. Tässä yksi päivä oli sellainen varma tärpin tunne. Kovasti täällä kaivataan sitä omaa pientä suloisesti tuhisevaa nyyttiä:heart:

Tattinen voimia sinulle:heart: Ilman sinua en todennäköisesti olisi uskaltanut mennä tämän lapsi-/lapsettomuusasian kanssa lääkäriin. Käyppä aina silloin tällöin ja välillä kertomassa meille kuulumisia. Olet myös minun mielessä:heart:

Mafinka:heart: ja Glearblue :heart:

Leppoisaa lauantaita kaikille!
 
Moikka!

Voimia kovasti tattinen :hug:

Aikas mukavaisia kuvia tänne tupsahtannu. Plussaa, plussaa Naiset. Punaviivasta näkyviin vaan napakammin kaikille! HETI!

ON kadonneet ovat tätin alkuoireet... hmm. Ei mitään tuntemuksia höh, vai kuvittelisinko vaan :confused: Jos nyt olis mitä rapistella niiiin kyllähän rapistelisin. Ärsyttää kun tuntuu,että vallan liikaa vaan innostuu olettamaan "nytkö-, joko- olisko-oloa". Ja kun oikeesti mua jotenkin jännittääkin :heart: ja tiiän, että sekin voi sitten pidellä sitä tätiä kotvasen oven takana. Pääkin jo taitaa olla punanen :kieh: On tää nyt kummallista ja onhan tässä vielä päiviä kierron loppuun. :mad: ääh, nyt suu suppuun ja rauhotutaan..... kyllä se ajastaan selviää.

Jahas pienimmäinen heräilee :wave:
 
Heissan taas leidit!

Tännehän on tullut tekstiä oikee urakalla :D hyvä että perässä pysyy,,,
PippuriPiia kyllä mäkin oon näkevinäni testissä punertavaa viivasta :heart:
puhkun puhkun että se siitä vaan vahvistuu +++++++:heart:

Morticia ja Mamma vaan heivaan teijät tohon piinailulistaan ;):heart:

Voi Talvi tuo jännitys ja piinailu on niiiiiin tuttua tässä kuuuuumeilussa että aaarrrggghhh.... :heart::heart::D

Täällä taas tikutettu oilia mutta ei ihan oo ovella,,,, limoja kyllä tuli kiitettävästi tossa samalla kun dippi pissaa liruttelin että sai ihan useempaa kertaa pyyhkii kunnolla:D elikkä vaikuttas että ihan kohta kunnolla kurvaa toivottavasti tänne :p:whistle:
Niin ja noi himotkin ovat ruvenneet täällä kunnolla heräilemään... :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Pippuri-Piia - voi miten ihunaa:heart:..miepä kattonhin tuon siun dippauksen tuolla kuvanmuokkausohjelmalla.=)

..tässäpä..ja kyllä..KYLLÄ siellä haamuinen kurkkii!:heart:


En värejä muutellut, vain valoisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä