40+ so what wol.13

Tässä vielä yksi..taitaa olla taas 1h dipaamisesta..

..tuo te-rä-vä testiviivasen paikka tulee osassa testejä näkyviin - ei kaikkiin.

Eipä miuulla ole olojakaan y h t ä ä n, tisutkin niin että vois puristella vaikka kuinka:p
..päätä särkee ja huono olo..mutta taitaa tämä oire olla "itse aiheutettua":D..ja osaksi tuo matalapaine, täällä satelee.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28301763:
No nyt pääsin laittaa teille yhen foton :D
ylenmpi OneStep eilen illalta, alempi David äsken testiajalla,,,,



On ne vaan hailukoita : / varsinki toi Davidin liuska...

mur-mur en muista tarkkaan oliko ihan samanlaista viivaa kuin tuossa sinun testissä,,,
Mutta tässä yks kuva tuolta aijemmin kun oli "yritys tärppiä"
 
Kiitos ihuna:)
Kyllähän siinä suurennettuna näkyy testiviivasen keskellä iiiiihan terävä viiva..eli miun testissä näkyy se viiva, ilman väriä.


Nyt päänsärky ja huono olokin hellittäneet..ja mie kyllä käyn partsulla sauhuilla(ei pitäis kyllä:whistle:) ja otan napsilasiin sitä Toffee likööriä:p
Mies tosi reipas ja pesi tänään koko partsun ja laittelin sitä hieman kesäkuntoon, siellä kiva saunanhin jälkeen jo istuksia(mies jo saunassa, mie kohta perään..)
 
Tässä vielä yksi..taitaa olla taas 1h dipaamisesta..

..tuo te-rä-vä testiviivasen paikka tulee osassa testejä näkyviin - ei kaikkiin.

Eipä miuulla ole olojakaan y h t ä ä n, tisutkin niin että vois puristella vaikka kuinka:p
..päätä särkee ja huono olo..mutta taitaa tämä oire olla "itse aiheutettua":D..ja osaksi tuo matalapaine, täällä satelee.
mur-mur näen sinulla punaväriä tuossa viivasessa iiikkk,,, :heart:
odotellaan josko vaikka vielä vahvenisi siitä :popcorn:
 
Tattiselle Voimia kovasti, itku saa ja pitää tulla, tietäisit kuinka paljon minä itkin ja puhuin, puhuin ja itkin, joskus tuntui siltä että olin puhunut niin paljon että kyllästyin jo omaan ääneeni. Välistä olin vihainen miehelle kun kehtasi jättää minut tänne yksin vaikka oli sovittu että pidetään toinen toisistamme huolta ja köpötetään käsikynkkää kun vanhetaan, välistä nauroin yhteisille ihanille muistoille ja nauruille, välistä tunsin syvää sääliä itseäni kohtaan, välistä tunsin suurta riemua siitä että olin saanut elää rakkaani kanssa kaikki ne vuodet... Halaus sinulle :kiss:

Tänään rakasteltiin pitkään aamulla, tuntuu ihanalta saada olla "iholla" ja tehdä toiselle hyvää ja nukahtaa väsyneenä syliin :heart:

Ihanaa lauantai-iltaa Ihanaisille Naisille :heart:
 
Näin siihen miun dippaukseen reeeeilusti tulkitsemisajan jälkeen jotahin väriä ilmestyi..te-rä-vän viivan kyljessä molemmin puolin, oikealla enempi..


..vaan, eipä näitä sen tulkitsemisajan jälkeen pitäisi tiiraillakkaan..;)ja oikiasti en perusta tuohon yhtään, tämä on miun osalta enempi nyt sellaista tieteellistä tutkimusta=)..kulutan nämä surkiat One Stepit pois ja JOS tätiä ei jostahin syystä kuuluis, ostan PC:n testejä.
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar ihanainen:heart: Kiitos rohkaisusta! Tekisi niin mieli dipata, mutta en uskalla; Jos tulos olisi positiivinen menisin sekaisin ja jos tulos olisi negatiivinen pettyisin:confused: by The Way eihän mulla ole yhtään testiäkään...Täytyy huomenissa käydä apteekissa hakemassa:) Siihen asti hoen raskana, ei raskaana, raskaana...;) Morticia Huhuu! Dipataaks huomenna yhdessä?;)

Rentouttavaa lauantai-iltaa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
VIELÄ kertaalleen tälle iltaa..;)
ILman muokkausta..

..ja muokkauksen jälkeen(kirkkaus&kontrasti), kuvattu n. 30min dippauksesta.


Jotahin pientä, ei väriä..liekkö kuitenkaan siinä oikilla kohden kun tarkemmin kattelin? - kertokaapa ihuat te.:)

..juups, nyt tiirailtuani..se testiviivan terävä viivanen, jää nyt tuohon vasemmalla puolen..jatkellaan huomenna nyt telkkua kattomaan - illan jatkoja ihunat:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Niin kauhiasti tulee tekstiä ja kuvia, että tämmönen hitaampi ja kiireisempi ei oikein kykene mukana pysymään. Siksi vaan toivottelen voimia heille, jotka niitä tarvitsevat, onnea heille, jotka ovat onnensa ansainneet ja kevättä ja hyvää mieltä meille kaikille. Jokainen ottakoon siitä mitä kokee ja näkee tarvitsevansa :hug:.

Tylsästi siis vaan tätä ooännää: Toissa-aamuna tuhrutti, eilen tuhrutti ja tänäänkin tuhrutti. Aamulla piti jo heittää viimeinen kaapissa lojunut testi kehiin, ettei vaan jää käyttämättä =). Negaahan se näytti ihan niinkun oletinkin. Nyt on illalla tuhrut sen verran lisääntyneet, että eiköhän mulle saa huomiseksi päivittää kp1. Ja jos jostain syystä menee pidemmälle, niin sitten on ovis tosi huonoon aikaan, mikäli kierto pysyy samana. Että jos ei kerran raskaana olla, niin sopis sen tädin sitten tulla.

Te, jotka ootte käyttäneet vehnänalkioöljyä: onko äljyn nauttiminen pidentänyt teidän kiertoa? Mulla greippimehu pidensi ja vähän pelkään, että tuo öljy tekisi saman. Muuten kyllä tekisi mieleni sitä kokeilla, kun siitä tuntuu olevan niin hyviä kokemuksia ympäri nettiä :D.

Nyt hyviä öitä!!!
 
Huomenta vaan ihunaiset :wave::heart:

Täällä taas aikainen lintu kirjoittelee =)

mur-mur kyllä minä nuissa siun viimusimmissa kuvissa vaan nään ihunan vaaleanpunaviivan kumassakkin :heart: voikun se siitä +++++ vahvistuisi :heart:

Eilen ilta täällä oli kyllä aivan ihana,,, mies helli ja piti minua hyvä niiin ihunasti että lopputulos oli aivan päätähuimaava josta sitten tulikin niin raukea olo että ihunasti nukahdin omankullan kainaloon aaaahhhh
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä