40+ so what wol.13



Sunnuntai 28.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42)..............kp 16/28.................yk 19
Esteri1 (39)..................kp 14/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 26/26-28..........yk 5?
anuliini72 (41)..............kp 39/27...............yk 2
Oliivitar (42).................kp 9/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 28/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 15/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 24/25-28...........yk 2
Minttu71 (41)...............kp 15/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 32/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 18/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 15/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 14/30-33..............yk 6
Justiina (40)................kp 9/30-60....................yk ?
Onnenmurunen (38).....kp 29/27-28..........yk 1



Piinailupäivät:

Onnenmurunen (38)....... dpo 16
Morticia (44)......... dpo 12
Mamma vaan (41)....... dpo 6
Esteri1 (39)........ dpo 0
äiskä-73 (40)........ dpo -1






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v


 
Viimeksi muokattu:
Morticia Oletko millon testannut viimeks? Kyllä minullakin välillä juilii mahasta tätimäisesti ja välillä on tuntunut että jotain lorahtelee housuun...tuo alapää onkin hangattu jo puhki, kun oon ollut varma että täti sieltä kuiteskin kurvaa paikalle. Vaan ei mitään värillistä oo ilmestynyt. Puhalluksia ja pidetään täti sinultakin poissa ja plussaa tilalle :heart:
 
Huomenta kaikille. Ovulaatiotestissä oli jälleen plussa, pikkasen hailakampi kuin eilen. Kuulkaas naiset, mistä päivästä nämä dpo:t nyt sitten lasketaan? Peitoista ei voi laskea ainakaan mitään sillä miehen strategiana on heilutella niitä päivittäin oli ovulaatio tai ei. Mieshän tämän vauvakuumeasian ensin puki sanoiksi alunperinkin, vaikka ei minua kovin vaikeaa ollut ympäripuhua. Lähinnä epäilin olisko juna lähtenyt jo siltä osin.
 
Esteri Jos sulla oli eilen vahvin viiva ovistestissä, eilinen oli dpo-1 ja tänään dpo0 =)
Äiskä varmaan laittelee siut tuonne piinailupäiville. Ja mikä liuta naisia siellä onkaan!!!!

Plussapuhurit heiluttaakooon tätä palstaa!!!!!




Morticia Älä elli luovuta! :kiss:
Äiskä! Voi ihuna, eilisen päälle vielä tänään varmisteluja

Ja omaa napaa... taitaa se Oili olla tännekin tulossa! Viiva vahventunut entisestään. Tyypillisesti mulla saattaa hailua pukata, mutta himmenee miltei poies, kunnes sitten pläjähtää liuskaan... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Esteri1 nyt on sinutkin lisätty piinailemaan :D
oliivitar sinuakin jo odottelen tuonne piinailemaan ;)

Voi miten ihanasti meitä onkin nyt tuolla piinailulistalla :D:heart:

Onneksi tuo omakulta tuli jo eilen kuitenkin kotiin ja tänään kyllä kovasti tuossa lupailee mamille lisä talletuksia,,, että sitä odotellen täällä :kiss::heart:,,,
 
Viimeksi muokattu:
Hei Äiskä!
Katsoppas tuota mun testiriviä, kun siekin käyttelet noita David-liuskoja. Eikö lupaakin jo tulevasta Oilista? Tuskin tuo enään palautuu ihan negaan ja lähtis taas vahvenee. Viime kierrossa oli ovisviiva vahva vasta kp18 ja nyt on meneillään kp9....



 
Pippuri-Piia - voi miten ihunaa..miepä kattonhin tuon siun dippauksen tuolla kuvanmuokkausohjelmalla.

..tässäpä..ja kyllä..KYLLÄ siellä haamuinen kurkkii!
Aamulla dippasin kolmen tunnin pissasta sillä PC:llä, eikä tullut edes haamun haamua, että noinko sitä tässä taas kroppa puhelee ihan omiaan... :|
Toisaalta, onhan tässä kaksi päivää aikaa vielä siihen, että edes menkat pitäis alkaa, mutta en kovin toiveikas ole.

Mamuskalle sydämelliset onnittelut!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
No mulla saattaa olla nuo dpo-päivät vähän väärinkin, jos nyt koittaa olla toiveikas. Eli saattaa olla että olis vasta dpo 11. Eilen mä dippasin mutta ei ollut aamupissasta sekään. Ja tosiaan aamulla oli kunnon menkkakivut mutta nyt ei mitään, flunssainen olo vaan ja kiukkunen oon kun ampiainen mikä sopis menkkoja edeltävään olotilaan.
 
Hei Äiskä!
Katsoppas tuota mun testiriviä, kun siekin käyttelet noita David-liuskoja. Eikö lupaakin jo tulevasta Oilista? Tuskin tuo enään palautuu ihan negaan ja lähtis taas vahvenee. Viime kierrossa oli ovisviiva vahva vasta kp18 ja nyt on meneillään kp9....




oliivitar minulla oli eilen tuollainen viiva kuin siulla on tuossa alamaissa tikusta,,, joten tikutellaan vaan illalla ja taas huomenna uudestaan,,, kyllä minusta ainakin näyttää että oili on sinne tulossa :D
Minulla ainakin kanssa alkaa juuri tuollai vahvistuu kun olisi tulee ;)

Niin vielä oliivitar sulla on kyllä niin hyvä viiva tuossa alimmaisessa että oili+ saattaa olla ihan nyttenkin siellä :D:heart:
Onko siulla minkäänlaisia oireita siellä???
 
Viimeksi muokattu:
No mulla saattaa olla nuo dpo-päivät vähän väärinkin, jos nyt koittaa olla toiveikas. Eli saattaa olla että olis vasta dpo 11. Eilen mä dippasin mutta ei ollut aamupissasta sekään. Ja tosiaan aamulla oli kunnon menkkakivut mutta nyt ei mitään, flunssainen olo vaan ja kiukkunen oon kun ampiainen mikä sopis menkkoja edeltävään olotilaan.

Morticia sullahan on nyt jännät paikat siellä,,, kun nuo siun oireet saattaa myös viitata raskausoireisiin :whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Miten te piinailijat ratkotte vapun? Kun tässä on itse kukin kutsuttu vappukesteihin ja jos ei ota, joutuu selvittämään tätä projektia julkisesti ja se ei vielä ole kypsä siihen.
No Esteri1 täällä ei tarvii sellaisista huolehtii ku vappu vierähtää ihan lastenkaa :D Muutamana vuonna ollaa miehenikaa vietetty vappu jossain hotellissa juhlistaen hääpäiväämme :heart:,,, mutta nyt kun näitä pikkuisia on siunaantunut näin ihanasti niin on aina se hoitokysymys??? Niin päädyimme sitten viettämään nyt näin perheen kesken senkin :heart: ja sitten ilta onkin meidän kahden :kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Hei ihunat!:wave:
Kyllä sitä "vapusimaa" voi ottaa jos ei vielä raskaus näkynyt testisssä..jos ei nyt ihan perskännejä..:D
..pienellä ei vielä yhteistä verenkiertoa äidin kanssa jos ollaan ihan raskauden alussa, ennen kierron loppua.

Ihunaa, täällä monella piinaiset paikat - niin ovista odotellessa, kuin sitä tärppiähin - Onnen pipanoita laitan tulemaan!!!


ON..mie olen nyt varma, ettei ovista vielä ole ollut.
Eilen yöllä limoja ja tänäänhin hieman, nyt Kp20..kirron pituus ollut nykyään sen 27..lämmöt sahanneet välillä 36.2-37C se miulla kyllä merkkinä ovuloimattomasta kierrosta, normisti olisivat lämmöt useamman kerran mittailtaessa vähintään sen 37.2C..näin tällä kertaa..piinailen teidän muiden kiertoja nyt.:)
 
Viimeksi muokattu:
hei vaan mutta oon kyllä ihan pihalla mikähän vaihe mulla sitten on kierrossa kun on ihan vetistä vuotoa alapäässä? joo siis kun ei oo oikeen koskaan mitään ihme vuotoja niin nyt on sellainen oikeen kostee olo koko ajan kp siis 15/30
meillä ollaan pupuiltu nyt ahkeraan ja tänään jo riemuissain aattelin et mulla varmaan ovis tms... en muutenkaan koskaan oo mitään oviksia bongaillu
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28397333:
oliivitar minulla oli eilen tuollainen viiva kuin siulla on tuossa alamaissa tikusta,,, joten tikutellaan vaan illalla ja taas huomenna uudestaan,,, kyllä minusta ainakin näyttää että oili on sinne tulossa :D
Minulla ainakin kanssa alkaa juuri tuollai vahvistuu kun olisi tulee ;)

Niin vielä oliivitar sulla on kyllä niin hyvä viiva tuossa alimmaisessa että oili+ saattaa olla ihan nyttenkin siellä :D:heart:
Onko siulla minkäänlaisia oireita siellä???
Onhan täällä liukkahat kelit :D Ja masua hieman turvottaa... Pienenpientä juilintaa havaittu, mutten ole sitä noteerannut sen kummemmaksi. Noihin Davideihin en ole koskaan saanut tasavahvaa viivasta, joten jännittäväksihän tämä meni :rolleyes: Illastahan häätyy tehdä dippi. Ja sit kaataa ukko petiin :heart: .. ja huomenna ja ylihuomenna... :D Onneksi ne hormonit näyttävän hyrräävään keväisin myös miehillä :whistle:

Mur-mur sielläkö se kroppa muuttui salaperäiseksi? Olikohan tuo hieman säikähtänyt lemmeneineksistä? :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
hei vaan mutta oon kyllä ihan pihalla mikähän vaihe mulla sitten on kierrossa kun on ihan vetistä vuotoa alapäässä? joo siis kun ei oo oikeen koskaan mitään ihme vuotoja niin nyt on sellainen oikeen kostee olo koko ajan kp siis 15/30
meillä ollaan pupuiltu nyt ahkeraan ja tänään jo riemuissain aattelin et mulla varmaan ovis tms... en muutenkaan koskaan oo mitään oviksia bongaillu
Maraza Vaikuttais ihan ovis limailulta =)
Onko se sellaista kanamunanvalkuaisen tyylistä limavuotoa???
Jos on niin siulla on ovis ovella tai päällä jees,,, :D:heart:
 
Onhan täällä liukkahat kelit :D Ja masua hieman turvottaa... Pienenpientä juilintaa havaittu, mutten ole sitä noteerannut sen kummemmaksi. Noihin Davideihin en ole koskaan saanut tasavahvaa viivasta, joten jännittäväksihän tämä meni :rolleyes: Illastahan häätyy tehdä dippi. Ja sit kaataa ukko petiin :heart: .. ja huomenna ja ylihuomenna... :D Onneksi ne hormonit näyttävän hyrräävään keväisin myös miehillä :whistle:

Mur-mur sielläkö se kroppa muuttui salaperäiseksi? Olikohan tuo hieman säikähtänyt lemmeneineksistä? :heart:

Jees oliivitar ei muutakun ukon kaato hommiin sielläkin :D:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Kyllähän mie dippasin - negan..ja tulkitsemisajan jälkeen siinä mukamas jotahin, niin kuin aina.:D
..mutta oikiasti..ovista ei miulla ole ollut tällä kiertoa.
R-testi ilmeisesti herkkänä reagoi pieneenhin määrän LH-hormonia ja varsinkin silloin kun testiä kurkkii paljon tulkitsemisajan jälkeen(reilu 1h)..näinikkään=)
 

Yhteistyössä