40+ so what wol.13

vaput juhlittu ja normi arki alkaa taas työt kutsuu päivällä mutta se on ihana että ei oo ku kaksi työpäivää ja taas viikonloppu.ens viikko myös ihanan lyhyt sillä vaan ma-ke töitä sillä helluntai koululaisilla vapaa ja lauantai tehtiin sisään niin olis se perjantaikin vapaata sitten.
vapputorilla eilen pienimmäisen kera käytiin ja ihanjonninjoutavaa tilpehööriä kyllä pullollaan ostin saunametkaa varten crocksit ja ihanan valkoisen neuletakin ja sellaisen ihqun valkoisen tetsonin ja likalle sellanen vappu viipperä mikä tuulessa pyörii ja likka niin onnessaan käveli katselematta eteen ja käveli suoraan lyhtytolppaa päin pikkuinen heh heh
osti tuo mies mulle sen kuulun valkoisen vappuruusunkin kukkakauppiaalta torilla =)
 


Torstai 2.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)..................kp 18/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)........kp 30/26-28..........yk 5?
Oliivitar (42).................kp 13/26-29..........yk 5
Tepias (42)..................kp 32/26-29...........yk 10
Marza (42)...................kp 19/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)................kp 4/25-28...........yk 3
Minttu71 (41)...............kp 19/30................yk 5
Tintti-Tiivari (42)..........kp 36/26................yk 8
Mamma vaan (41)........kp 22/24..................yk 2v
Fiialiia (40+)................kp 19/27-30..............yk ?
äiskä-73 (40)...............kp 18/30-33..............yk 6
Justiina (40)................kp 13/30-60...............yk ?
Onnenmurunen (38).....kp 5/27-28..........yk 2
Morticia (44)................kp 1/29-35..........yk ?



Piinailupäivät:

Mamma vaan (41)..... dpo 10
Esteri1 (39)........ dpo 4
äiskä-73 (40)...... dpo 3






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta ihunaiset!

Nyt ois sitten vaput vierähtäneet tältä vuodelta :D
Lisäilin tonne listaloppuun HCG taulukkolaskurin osoitteen jos joku haluaa käydä kurkkimassa,,, huomasin että mur-mur oli löytänyt parikin osoitetta,,, Kiitos niistä =)

Huhuu onkos tälle aamulle kukaan rapistellut dippitikkuja :confused:



mur-mur mäkin googletin noista lämmön nousuista ja siellä oli noista aamulämmön mittauksista mutta mulla aamulämmöt on normaalit ja sitten iltapäivällä -illalla mun lämmöt vasta nousee 36,7-9 asteeseen, Onkohan sillä mitä merkitystä milloin ne lämmöt on kohollaan ??? en oo aiemmin noihin lämpöihin kiinnitänyt huomiota ollenkaan ja nytkin mittaan sen vaan kainalosta joten tiedä nyt sitten onko kummempaa merkitystä :)
Menis nyt vaan nää piinapäivät pidemälle että uskaltas sitten ruveta taas täälläkin dippailemaan tän kierron tuloksia... :popcorn::whistle:
 
Hei kaikille,
minut voi poistaa tuolta listoilta, miehellä paljastui toinen nainen joten laitoin sen "ulkoruokintaan". Kovastihan tässä ongelmia ollut kun toinen niin kovin valhetelee joka välissä - ei oo luottoa minulla häntä kohtaan ja nytpä osoitus tuli siitä,etteipä sitä ois kannattanut ollakaan. Omaan olooni taatusti osaltaan vaikuttanut tämä epävakaa suhdekin ja ne kaikki valheet ja kieroilut joiden keskellä olen joutunut elämään. Nyt olisi kyllä kauhistus, jos plussa pärähtäiskin kehiin. Eli mulle saa sitten muutaman päivän perästä sitä tätiä työntää kylään!

En jaksa yhtään mihinkään erikseen kommentoida, olo on melkosta hajalla nyt :(
 
Glearblue, voi ei!! :( Onpahan tilanne... Koita jaksaa pikkuhiljaa eteenpäin! :hug:

Kiitti kun kertoilit..on inha vaiva kyllä
..taisi miulla se Histec hieman eilen auttaa ja Pepanthenilla rasvailu.

Mie meillä sitten siihen kirpun "sylkeen"(kö?) reagoin..lapselta löytyi yksi paukama, ei kutissut.
Just näin! :) Eli ensi keväänä voit odotella myös näitä kiusallisia näppysiä...

Meillä oli tytär viime keväänä kaulasta alaspäin aivan paukamilla ja opettaja pisti koulussa terveydenhoitajan pakeille, joka diagnosoi nämä kutiavat paukamat märkäruveksi. :confused: Opettaja soitti hakemaan tytön koulusta kesken päivän ja toki mä hain, kun ajattelin että aamupäivän aikana on oikeasti tullut jotain muutosta niihin näppyihin. Käytin lääkärissä, joka hieman naureskeli, että oikeastiko terkkari oli sitä mieltä, että märkärupi, näytti vielä kuvat netistä miltä märkärupi näyttää (toki mä sen tiesinkin, mutta halusin varmistaa, että on faktaa mitä heittää koululle päin) ja määräsi Ataraxia kutinaan. Tuosta kun ilmoitin opettajalle oli ihmeissään, pisti vielä peräänkin viestiä, että oliko se nyt varmasti lääkäri joka diagnosoi ja varmasti vain lintukirpun puremiksi. :D

ON; Ei näy tätiä ei, enkä ole dippaillut. Tänään jos hakisin testit ja odottelisin huomis-aamuun tai mielummin vaikka viikonlopun yli, jollei sitä tätsyä vieläkään kuulu tänne kurvailevan.
 
Voihan himputti Glearblue. Tympeän tempun teki. Nyt varmaan sopii toivoa ettei plussaa sinne pärähdä.

Tein vielä yhden testin aamupissasta, nega. No, sopis vaan sen tädin sitten kurvata. Miten voi kestää näin kauan kun ihan selkeen oviksen tikutin.....
 
Huomenia ihunaiset! Vappu toi tänne Auringonpaisteen Pikkaisen siirtyi matalapaine syrjään mielestäkin ja aamun dippauskin näytti vahvenevaa viivaa, eli toivottavasti munasarjani luovuttaisivat jo sen munasolusensa käytettäväksi :heart:

Glearblue :hug: Olen tosi pahoillani puolestasi, mikä pettymys se onkaan kun selviää millaisen Pas... kanssa on elänyt. Ei sellaista toivoisi kenellekkään. Voimia :kiss:

Mur-mur :wave: :heart: Aivan pakko uteloida; Hyödynsittekö Oilin?
Ja meilläkin keväisin noita lintukirppusia. Kissat niitä karvoissaan kuljettavat. Onneksi vain yksi kissoista puskee viereen ja meän sänkyyn. Lakanoissa näkyykin selvästi, kun kissa nousee ylös, sellaisia mustia möngertäviä kuhilaita

Esteri Ja Äiskä ...Milloin?...

Mamma Vaan Huhuuu

Morticia Pahus sentään....:( :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28413944:
Hyvää huomenta ihunaiset!

Nyt ois sitten vaput vierähtäneet tältä vuodelta :D
Lisäilin tonne listaloppuun HCG taulukkolaskurin osoitteen jos joku haluaa käydä kurkkimassa,,, huomasin että mur-mur oli löytänyt parikin osoitetta,,, Kiitos niistä =)

Huhuu onkos tälle aamulle kukaan rapistellut dippitikkuja :confused:



mur-mur mäkin googletin noista lämmön nousuista ja siellä oli noista aamulämmön mittauksista mutta mulla aamulämmöt on normaalit ja sitten iltapäivällä -illalla mun lämmöt vasta nousee 36,7-9 asteeseen, Onkohan sillä mitä merkitystä milloin ne lämmöt on kohollaan ??? en oo aiemmin noihin lämpöihin kiinnitänyt huomiota ollenkaan ja nytkin mittaan sen vaan kainalosta joten tiedä nyt sitten onko kummempaa merkitystä :)
Menis nyt vaan nää piinapäivät pidemälle että uskaltas sitten ruveta taas täälläkin dippailemaan tän kierron tuloksia... :popcorn::whistle:
Kyllä miullakin oviksen jälkeen lämmöt vaihtelee - aamulla alhaisempi lämpö kuin päivällä/illasta.

Esim. aamusta heti herättyä: 36.5C ja illasta: 37.2..mutta jos mittailee lämpöjä säännöllisesti aamuisin, sen lämpödipin oviksen jälkeen kyllä huomaa mutta voi olla hyvinhin pieni, vaikka vain 0.02C

Itse en ole aamulla juurikaan ennen sängystä nousua säännöllisesti mittailut, enempi silloin tällöin.
Aamupäivällä/päivällä/illasta mittailen ja aina oikiasta kainalosta:D

Miulla tärpin käytyä, aamulämmöt hieman oviksen jälkeistä korkeammat esim. aamu: 36.6C ja päivälläkin jo: 37.3C-37.4C..

Normilämpö päivällä /illasta miulla: 36.7C-36.8C..samaan aikaan jos ovis ollut: 37.2C

Eli..mittailenpa mihin aikaan päivästä/illasta tahansa, ovat lämmöt OVIKSEN JÄLKEEN koholla n. 0.04C=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Glearblue - voi toisiaan, minkä pas**maisen tempun miehesi(ex)teki:kieh:
..varmasti ihuna on siulla siellä nyt surkia oloinen:(..raivostuttaa:mad: itkettää:'( lämmin:hug:kovasti voimasia laitan:heart:..ja muista - kyllä sie yli tästä pääset, ajan kans:kiss:
Tänne meille voit purkaa sydämeis tuntoja jos haluat:)


Olen itse sitä mieltä, että jos toinen lähtee valheen tielle, se syö parisuhdetta vääjäämättä..luottamus kärsii liikaa ja jollei suhde kariudu, ei siinä hyväkään ole olla ja elää.:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - en osaa sanoa, hyödynnettiinkö ovis..kun en ole 100% varma vielä, oliko se oikiasti:confused:
..odottelen lämpöjen nousua, siitä sen sitten näkee..O-testi ainahin huusi tummanpuhuvana tiistaina ja keskiviikkona jo haaleampi=)..tuntemuksiahin oli.

Testi voi kertoa LH-piikistä mutta munarakkula voi siltikin jäädä puhkiamatta.(näin hieman epäilen käyneen..)
..lämmöt nyt 36.3C aika alahaiset..eli saattaisi kertoa oviksen jälkeisestä lämpödipistä: miulla lämmöt silloin ensin pikkasen laskee ales ja sitten nousevat vasta ylös..tarkkaa touhua tämä;)..kierto olisi kyllä normisti jo täysi sunnuntaina Kp27..pitänee vielä vuotella hieman.


Mie olen viime yön kärsinyt hammassärystä, alhaalla, viisaudenhampaassa reikä:O
..heti kun siirsin suuhygienistin aikaa 1.5kk alkoi kipuilla:(
Piti otta Panacod ja siitä 1h päästä 1g Panadol..en muistanutkaan miten p**ka tuo hammassärky onkaan:$..nyt onneksi ei taas koske.

Mukavaista päivää ihunat, odotan rapistelujanne kovasti!:wave:
..Plop Plop:heart:+:heart:+:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Elä vaan mur-mur liikaa parasetamolia nappaa jos noita kahta vuorottelet. Kamalaa on hammassärky kyllä, tekee mieli popsia kaikki kipulääkkeet mitä taloudesta löytyy. Mä olen nyt kolme kertaa käynyt paikattavana ja vielä ainakin kaksi kertaa pitää käydä. Viimeksi piti jatkaa juurihoitoa mutta siitä vierestä löytyikin hammas jossa oli pieni reikä. Ja kun sitä alkoi korjata huomasikin että hammas oli halki melkein ylös asti. Onneksi on se parin tonnin tili tuonne hammaslääkäriasemalle, saa kuitenkin huollettua koko kaluston ettei tarvi miettiä onko varaa vai ei.

Ja täti se kurvasi paikalle renkaat ulvoen, kp1.
 
Hammassärky on kyllä yksi v****maisimmista säryistä... Toivotaan, että *mur-mur* pääset hoidattamaan purimet piakkoin!

Mun on pitänyt myös varata aika hammaslääkärille tarkastukseen jo vaikka kuinka kauan, oikealla puolella on sekä ylä- että alahampaassa kohta, joka joskus syödessä vihlaisee ikävästi.

No niinkö se Morticialle nyt täti kurvaili! Mä dippasin äsken yhden liuskan ja negaahan se näytti, että komennappa se tätönen nyt sitten tännekin, että päästään yhdessä seuraavaan yritykseen! :)
 
Huomenta!

Äiskä, koska veikkaat, että uskaltaisi dippailla, ollaan aika samoilla päivillä :) Minulla alkoivat rinnat särkeä tänä aamuna.
Esteria1 tosta testaamisesta,,, muistaakseni kiinnitys tapahtuu n.viikko ovulaatiosta ja sen jälkeen nuo hcg arvot alkaa vasta nousta, eli jos maltat niin ekaa testausta vois ajatella dpo 7 tienoilla, joillain on jo haamua näkynyt dpo 9 paikeilla ja luulis sitten ainankin dpo 12 paikeilla näkyvän jotain jos tärppi on käynyt.
ahaa siellä jo rinnat rupeaa reakoimaan :D toivotaan että se merkkaa hyvää =)
täällä ei oikeestaan ihmeempiä ehkä hitusen alavatsalla sellasta menkkamaista kipuilua,,, saas nähä kauan maltan oottaa kun teen ekaa testiä :whistle:
 
Äiskä, minä olen ollut kovin konservatiivinen testailija, vasta muutamaa päivää ennen tädin laskettua aikaa kokeillut.

Juu, rinnat jomottavat, mutta ei ole mitenkään epätavallista mulla, huono olokin olisi jonkin verran, mutta se voi olla kyllä vapustakin johtuvaa. Joka kuukausi näitä oireita tässä sitten näämmä kiivaasti googletellaan :) Luin tässä ruuista, joilla voi edesauttaa kiinnittymistä. Pitänee kokeilla sekin kortti, joten ananasta meillä on illalla jälkkärinä.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Jees oliivitar jos se oili sieltä kumminkin vielä sinne tulee :heart:

mur-mur en minäkään heti aamusta oo nuita lämpöjä mittaillut, tänään aamusta oli 36.4C, päivällä 36.7C ja äskettäin 36.9C, miulla taas se normilämpö on jotakin 36.0-36.2C tienoilla,,, joten ihan mielenkiinosta rupesin mittailemaan nuita lämpöjä ja kainalosta miekin ne mittailen :D

Vai että se täti nyt sitten kurvas kylään Morticia :hug:
nostelen siut mukaan tuonne listalle :)

Voi että mur-mur tosiaan tuo hammas särky on sit vihonviimestä särkyä auts,,, Ei muutakun päivystykseen jos yltyy oikeen pahaksi.

Ja PippuriPiiaa se täti sitten vedättää no pöh,,,
 
Äiskä, minä olen ollut kovin konservatiivinen testailija, vasta muutamaa päivää ennen tädin laskettua aikaa kokeillut.

Juu, rinnat jomottavat, mutta ei ole mitenkään epätavallista mulla, huono olokin olisi jonkin verran, mutta se voi olla kyllä vapustakin johtuvaa. Joka kuukausi näitä oireita tässä sitten näämmä kiivaasti googletellaan :) Luin tässä ruuista, joilla voi edesauttaa kiinnittymistä. Pitänee kokeilla sekin kortti, joten ananasta meillä on illalla jälkkärinä.
Esteri1 en ookkaan noita ruokia aatellut ollenkaan :D joten kiitos täälläkin otan ananaksen kehiin,,, onneks on kaapissa jo ennestään :p
 
Huhuu vaan kaikille!:wave:

Hiljaiseloa ollaan vietetty ja syntyjä syviä siinä sivussa mietitty. Dippailtukin ollaan...sanoisinko vaihtelevalla menestyksellä. Eilen sain jonkin hailakan viivan/viivanpaikan Pregchekin liuskaan ja tänä aamuna sitten testiin hailakkaa viivaa/viivanpaikkaa ei tullutkaan. Taidan pitää pienen paussin tuossa dippailemisessa...Toivottavasti täti ei ole tulossa. Ei kyllä ole ollut yhtään tätimäinen olo...

Tänään taas kävin lääkärissä. Munasarja ultrattiin ja näytti siltä, että rakkula oli irronnut. Limakalvo oli 8mm. Muutaman päivän päästä olisi tarkoitus ottaa lisää kokeita ellen nyt ole raskautunut. Toivotaan, toivotaan...

Plussapöllyä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28416158:
Jees oliivitar jos se oili sieltä kumminkin vielä sinne tulee :heart:

mur-mur en minäkään heti aamusta oo nuita lämpöjä mittaillut, tänään aamusta oli 36.4C, päivällä 36.7C ja äskettäin 36.9C, miulla taas se normilämpö on jotakin 36.0-36.2C tienoilla,,, joten ihan mielenkiinosta rupesin mittailemaan nuita lämpöjä ja kainalosta miekin ne mittailen :D

Vai että se täti nyt sitten kurvas kylään Morticia :hug:
nostelen siut mukaan tuonne listalle :)

Voi että mur-mur tosiaan tuo hammas särky on sit vihonviimestä särkyä auts,,, Ei muutakun päivystykseen jos yltyy oikeen pahaksi.

Ja PippuriPiiaa se täti sitten vedättää no pöh,,,
Sittenhän siulla ihuna näyttäisi ainahin Oili vierailleen lämpöjen perusteella..jospa se tärppikin:rolleyes::heart:

Itselläni on lämmöt selkeästi ja ta-sai-ses-ti luteaalivaiheen dpo10-11 asti koholla ja eivät juurikaan heittele muutoin kuin että aamulla ennen sängystä nousua ovat alhaisemmat kuin 1h hereilläolon jälkeen.

Tasaisella tarkoitan sitä, että lämmöissä ei heittelyitä juurikaan, mittaanpa vaikka 1h heräämisen jälkeen tai sitten illasta - pysyvät tasaiseen sen n. 37.2C tuntumissa.
..ja varsinhin tärppikieroilla nuo lämmöt pysyvät hyvin samoissa lukemissa: yli 37.2C - eivät sahaile yhtään.=)
 
Päivällä alkoi taas hammasta särkeä ja piti ottaa troppia:$
..taidanhin soitella lauantaina kun mieskin vapaalla(ellei nyt enempää oireile tällä välin) hammaspäivystykseen ja käydä sen reiän paikkuuttamassa.

Mie en tuota Panacodia oikein voi ottaakkaan normisti, tulee sappikivikohtaus: /..nyt yöllä vain jouduin venymään kun tiesin, ettei Panadol oikein tuohon kipuun tepsi - ja Ibuprofeiiniakaan en voi käyttää.

Lämmöistä..nyt ovat 36.8C saa nähdä nouseeko vielä tuon 0.03-0.04C sitten voisin sanoa oviksen varmasti olleen.
Miulla taitaa vaan jo nuo Progesteroniarvot olla heikoissa lukemissa..Lugeja voisin käyttää, mutta jos en ovistakaan ole bongannut selvästi, en taida..

..on vaan kyllä jo sellaiset V-itutukset jo päällänsä, että akan hupakko taitaa viikonlopulla kurvata:kieh:


..tänään muutoinhin jo sellaisia vastoinkäymisia..tekis mieli HUUUUTAAAAAA!!!!!!..sitten itkeä tirauttaa:'( ja olla jonkin kainaloisessa lämpimässä halittavana..ny meen ainahin tupekille ja sitten alan kattomaan Huvilaa&Huussia:D
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihunaisei!

Täällä yks aikainen mamma kirjoittelee...
nuorimmainen tykkäs herätellä äiskän maidon juontiin, sitten jäinkin keittelee itteleni aamusumppeja ja kirjottelee tänne olkkariin =) Kurkku on vasemmaltapuolelta hirmusenkipeä kun nielee, näinköhän kevät flunssa on iskemässä minuun :snotty:

Hu huu löytyykö tälle aamulle dippaajioita
 
Viimeksi muokattu:


Perjantai 3.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 19/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)..........kp 31/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 14/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 33/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 20/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 5/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 20/30.................yk 5
Tintti-Tiivari (42)...........kp 37/26.................yk 8
Mamma vaan (41)..........kp 23/24.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 20/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 19/30-33............yk 6
Justiina (40).................kp 14/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 6/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 2/29-35..............yk ?



Piinailupäivät:

Mamma vaan (41)..... dpo 11
Esteri1 (39)........ dpo 5
äiskä-73 (40)...... dpo 4






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 

Yhteistyössä