40+ so what wol.13

Glearblue, jopas nyt myrkyn lykkäs :(. Ikävää, että jouduit tuonkin vielä kokemaan. Voimia.

Äiskäkö se seuraavaksi pääsee dippailemaan ;). Sitä odotellessa. Kun ei siis mitään muuta odotettavaa ole :D...

ON: Tylsää alkukiertoa vaan. Muutaman päivän päästä voisi alkaa oilia tikuttamaan, mutta hiukan harmittaa, kun näillä näkymin oili saa mennä ohi ihan sen suurempaa huomiota :kieh:. Miehen teinien piti olla poissa meiltä ensi viikko ja olin laskenut, että hyvin ehditään hommia hoidella oilin suhteen, mutta jotenkin kummasti meni taas aikataulut uusiksi ja ovat siis ensi viikon meillä ja tuo peittojen heiluttelu vaatii ylimäärästä luovutta heidän täällä ollessa. Tuskin siis onnistuu ensi viikolla. Ja tämä nainen on kärttyinen jo valmiiksi :mad:.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua ihunille!

Mie saan yllärivierahia ja täytyy alkaa hieman villakoiria häätämään nurkista:whistle:..ei niin hirmusti kiinnostais..ja vielä nuo lintukirputhin vaivoina, taas puri yksi tuosta rintakehästä, tunsin miten pomppi ensin iholla - IIIIKKSS!|O
..nyt väreilee ja kutiaa ihossa koko ajan, ihan kuin niitä triljoonakaupalla siellä pomppis.:O

Hammassärkyyn täytynee myös ottaa troppia, joten % juomaa en sitten voi ottaa, korkeintaan lasillisen siidukkaa saunan jälkeen..kyl tää tästä.;)
..lämmöt nousi myös, nyt 37C..vielä jos tuon 0.02C nousee, voisin uskoa Oilin käyneen virahilla(tisut nyt kipiät)..eli nyt saattais olla dpo2 tai dpo3..

Testilöihin IIISOOOOO+++++++Puuuhhh:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Heissan ihunaiset!

Juu kyllähän täällä testailut lähellä on,,, mutta miten minulla on ihan sellanen olo ettei se tärppi tainnut täällä käydä,,, tietysti eihän niitä oireita vielä niin hirmuisesti tarviikkaan olla, eikös ne tavallaan vasta ala sitten kun kiinnitys tapahtuu???
mur-mur miten noi lämmöt nyt oikeen käyttäytyy? eli kun oili on käynyt niin silloin nousee jonkun verran ok, no entäs sitten hedelmöitys tapahtuu laskeeko vai miten??? ja sitten jos kiinnityy niin lämmöt pysyy kohonneena ok, mut kiinnostais toi hedelmöitys vaihe nyt?


Niin ja jostain luin ettei noi lämmötkään aina niin varmoja oo ton raskautumisen suhteen,,, no tiedä sitten miten noi asiat aina kelläkin menee.
ja tietysti mulla paukuttaa toi edellinen kierto takaraivossa :ashamed:

Juu oliivitar niinhän sitä sanotaan että flunssainen olo ois yks raskauden merkki ;)
ai että siellä ei vaan meinaa tapahtuu mitään no voihan perskele :mad:
 
Viimeksi muokattu:
:attn:äiskä - lämmöt nousee vain jos on ollut ovulaatio.
..saattavat nousta vain ihan pikkasenhin n. 0.02C

Niistä lämmöistä ei sitä raskautta juurikaan voi arvuutella kun ne pysyvät ylhäällä kierron loppuun saakka, vasta kun vuoto alkaa - laskevat.
..itselläni vasta kunnolla kun vuoto loppu.

M u t t a..miulla lämmöt ovat nousseet vielä pikkasen lisää oviksen jälkeisistä lämmöistä n. 0.01-0.02C jos tärppi käynynnä.

Mikäs dpo siula nyt menossa?..ei kai vielä niin iso, että dippailla voisi..vai vosiko?..mieluusti testiä tiirailisin kun tässä aikaa, vieraat läksivät ostoksille;)


((muoks))..siulla ihuna vasta dpo4..ei ole mahdollinen pikku alkio vielä edes varmaan kiinnittynyt..olet sie samanlainen hätäpöksyinen kuin miekin..:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
mur-mur en oo vielä testaillu r-testillä,,, huvikseni oon o-testillä seuraillut että vahvistuuko sen viivanen yhtään :whistle:,,, tänään oli iltapäivä viiva hitusen tummempi kuin eilen mutta saatto olla pisukin vahvempaa ;)
ekan r-testin meinasin tehdä vasta tiistaina ni on sit ainakin viikko oilista, jos sit maltan ootella sinne asti :popcorn:
Onneks sulla on hammas särky jokseekin helpottanut :hug:

PippuriPiia johan se täti sinua piinaa:(
Ootko vielä testaillut :confused:
Mukavaa Rillaus iltaa sinne :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Niin oli jännä peli, mutta sillain vaan kuitenkin sakemanniakin rillattiin! :D

Isäntä on täpinoissään ja odottaa plussaa, mutta mistäs se mahtais ilmestyä, vaikka alkaa jo viikko normaalista täti myöhästyä, vaan negaa on tähän astikin testit näyttänyt. Kai minäkin vanhenen ja kierto pitenee tai jotain... :(
 


Lauantai 4.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 20/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)..........kp 33/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 15/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 34/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 21/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 6/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 21/30.................yk 5
Tintti-Tiivari (42)...........kp 38/26.................yk 8
Mamma vaan (41)..........kp 24/24.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 21/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 20/30-33............yk 6
Justiina (40).................kp 15/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 7/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 3/29-35..............yk ?



Piinailupäivät:

Mamma vaan (41)..... dpo 12
Esteri1 (39)........ dpo 6
äiskä-73 (40)...... dpo 5






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Hyvää lauantai aamua kaikille! :heart:

Löytyykö tälle aamulle dippaajia???


Täällä ei vielä oo r-testiä rapisteltu,,, enkä kyllä o-testiäkää tänään ole vielä tehnyt, tuskin maltan kokopäivää olla mitään dippaamatta, luulisin o tekevän jossain vaiheessa



Löysin tälläsen kiinostavan lasketunajan laskurin vaun sivuilta =)
Laskettu aika -raskauslaskuri
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Oikeesti nyt ooon ihmeissäin sillä aaamulla herätessäni oli pöksyissä rusehtavaa verta siis eli aaattelin että joo menkat alko mutta kun siis vasta kp 21/30 NIIN EI PITÄIS OLLA MENKAT oon aivan ihmeissäin sillä vuoto ei oo runsasta vaan ihan hitusen sillon tällöin ollu niukkaa vuotoa kun pisulla käynyt...huoh mitä helvettii tää on onko tää kp 1 muka vai mitä.en tiiä en pysy kärryillä enää itekkään nyt siis ei taas oo tullu mitään
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias ja *mur-mur*
Oikeesti nyt ooon ihmeissäin sillä aaamulla herätessäni oli pöksyissä rusehtavaa verta siis eli aaattelin että joo menkat alko mutta kun siis vasta kp 21/30 NIIN EI PITÄIS OLLA MENKAT oon aivan ihmeissäin sillä vuoto ei oo runsasta vaan ihan hitusen sillon tällöin ollu niukkaa vuotoa kun pisulla käynyt...huoh mitä helvettii tää on onko tää kp 1 muka vai mitä.en tiiä en pysy kärryillä enää itekkään nyt siis ei taas oo tullu mitään
Voi vitsi Maraza jos sulla onkin nyt kiinnittymis vuotoa :) sullahan oli ovis tuntemukset samoihinaikoihin kun mullakin ja siitä noin viikko tapahtuu kiinnittyminen ja sen aikoihin voi tulla juuri tuollaista satunnaista vuota,,,
Oi ihunainen oisko se nyt siulla sitä raskautumista :heart: voi toivon todella että sinulla pikkuinen yrittäis kovasti tarrautua kiinni :kiss::heart:
 
Oikeesti nyt ooon ihmeissäin sillä aaamulla herätessäni oli pöksyissä rusehtavaa verta siis eli aaattelin että joo menkat alko mutta kun siis vasta kp 21/30 NIIN EI PITÄIS OLLA MENKAT oon aivan ihmeissäin sillä vuoto ei oo runsasta vaan ihan hitusen sillon tällöin ollu niukkaa vuotoa kun pisulla käynyt...huoh mitä helvettii tää on onko tää kp 1 muka vai mitä.en tiiä en pysy kärryillä enää itekkään nyt siis ei taas oo tullu mitään

Mulla tuli heti mieleen kiinnittymisvuoto, voisiko olla? Millon sulla oli ovulaatio? Minulla tuli pientä veriesiintymää tasan viikko ovulaatiosta ja siitä kahden päivän päästä tein positiivisen testin. ainakin jos vuoto ei nyt lisäänny, niin veikkaisin tätä ennemmin kun tätiä kylään. Peukutuksia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28424977:
No niin täällä tää kuva friikki / hätähousu ei sitten malttanut olla dippaamatta :whistle:
elikkä kp 20 dpo 5 menossa nyt,,, ylimmäinen r-testi, alimmainen o-testi :p
nyt sitten ultrakatseet mukaan mitä näätte :confused: itse en näe vielä r-testissä oikeestaan mitään,,, mutta eihän siinä vielä tarviikkaan näkyä:cool:



Vähän lauantai viihdettä tänne olkkariin
Mä oon varmaan liikaa tiiraillut noita testejä....mutta miten mä olen näkevinäni jotain tuossa ylimmässä testissä?!?!?!
Ovistesti vois enteillä myös positiivista tulosta? Veikkaisin että huomenna ois jo viiva vahvempi
 
Moikka taas (taas? Pitkä aika viimeisestä piipahduksesta!)!

Kiva huomata, että mäki olen vielä listalla. Päätin tosin, että lopetan hampaat irvessä yrittämisen. Ehkäisyä en ole ottanut kuvioihin mukaan siltikään. Kovin vähäistä tosin on meidän kuteminenkin. Olen kamppaillut oman henkisen terveyteni kanssa ja yrittänyt saada apua, sitä silti saamatta. Nyt sitten vihdoin ja viimein sain diagnoosin masennuksesta. Ihmeen kauan olenkin sinnitellyt ja olen jopa ylpeä siitä, kuinka olen pärjännyt näinkin kauan. Nyt kun sai diagnoosin, on helpompi jatkaa eteenpäin, ja ymmärtää itseään miksi on tällainen/tällainen olo. Se en olekaan minä vaan uupumuksen aiheuttama masennus.
Vihdoin päätin lopettaa kaiken YRITTÄMISEN; en yritä edes NÄYTELLÄ jaksavani, mitä olen harrastanut. Ja sitä paitsi nyt kun kissa on nostettu pöydälle, jaksan paremmin :)

Meille on tullut koiravauva ja kyllä senki kans ulkona ravaaminen aikasin aamulla on työstä käypää... Mutta jospa pääsisin tolpilleni tässä elämässä taas.

Masennuksesta huolimatta mietin kans tuossa, että mun viime kuukautiset (männä vkolla) kesti kovin vähän aikaa... Joko ne kuukautiset nyt loppuu kokonaan, vai stressikö se riivaa, vai olisko vahingossa raskautunut... No tuskin sentään.

Mutta IHANAA KEVÄTTÄ KAIKILLE!!! :heart: :flower:
 
Tepias haluatko kuitenkin pysyy listalla???
Jos niin annatko viimeisten menkkojen alkamis päivän niin voin päivittää sun tiedot ;)
Ihanaa että syy on löytynyt sinun olotilaasi ja jaksat nyt sen kanssa paremmin :kiss::heart: Ja varmasti on touhua uuden hauvavauvankin kanssa :)
Tänään just mietin kun päivitin tota listaa että mitähän Tepiakselle kuuluu? kuinka kierron laita on että olisko vaikka tärppi käynyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28424977:
No niin täällä tää kuva friikki / hätähousu ei sitten malttanut olla dippaamatta :whistle:
elikkä kp 20 dpo 5 menossa nyt,,, ylimmäinen r-testi, alimmainen o-testi :p
nyt sitten ultrakatseet mukaan mitä näätte :confused: itse en näe vielä r-testissä oikeestaan mitään,,, mutta eihän siinä vielä tarviikkaan näkyä:cool:



Vähän lauantai viihdettä tänne olkkariin
Kylläpä minähin siellä jotahin haamun poikasta testissä näen..:rolleyes:sille kovasti vahvistumista:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Moikka taas (taas? Pitkä aika viimeisestä piipahduksesta!)!

Kiva huomata, että mäki olen vielä listalla. Päätin tosin, että lopetan hampaat irvessä yrittämisen. Ehkäisyä en ole ottanut kuvioihin mukaan siltikään. Kovin vähäistä tosin on meidän kuteminenkin. Olen kamppaillut oman henkisen terveyteni kanssa ja yrittänyt saada apua, sitä silti saamatta. Nyt sitten vihdoin ja viimein sain diagnoosin masennuksesta. Ihmeen kauan olenkin sinnitellyt ja olen jopa ylpeä siitä, kuinka olen pärjännyt näinkin kauan. Nyt kun sai diagnoosin, on helpompi jatkaa eteenpäin, ja ymmärtää itseään miksi on tällainen/tällainen olo. Se en olekaan minä vaan uupumuksen aiheuttama masennus.
Vihdoin päätin lopettaa kaiken YRITTÄMISEN; en yritä edes NÄYTELLÄ jaksavani, mitä olen harrastanut. Ja sitä paitsi nyt kun kissa on nostettu pöydälle, jaksan paremmin :)

Meille on tullut koiravauva ja kyllä senki kans ulkona ravaaminen aikasin aamulla on työstä käypää... Mutta jospa pääsisin tolpilleni tässä elämässä taas.

Masennuksesta huolimatta mietin kans tuossa, että mun viime kuukautiset (männä vkolla) kesti kovin vähän aikaa... Joko ne kuukautiset nyt loppuu kokonaan, vai stressikö se riivaa, vai olisko vahingossa raskautunut... No tuskin sentään.

Mutta IHANAA KEVÄTTÄ KAIKILLE!!! :heart: :flower:
Onnea koiravauvasta:heart:..ja ei sitä tiedä jos pyllärihin sieltä vielä..:kiss:
 

Yhteistyössä