40+ so what wol.13

heh aika hassu juttu kun huomasin että pari täällä kirjoittaa mun nimimerkkini MARAZA vaan kun se on MARZA en oo pikkutarkka en tosiaan mutta ihan vaan valaisen nyt että jospa jää mieleen rakkaat paremmin kun oikasee..... :hug:
mulla kalakeitto hellalla tulossa ja aamun satanu vettä vaan nyt arska lämmittää somasti.Eilen grillailtiin lapsosten kera ja illalla rakkaan kera katseltiin jääkiekkoa ja syötiin ihunasti masut pullollaan ja aatelkaa mää oon nukahtanu istuulleen soffalle miehen viekkuun ja kun mies kysyny et mitäs se mamma oikeen meinaa ni oon vastannu että ootan kundikaverii ja mies kysyny et minne oot menossa oon sanonu että biitsille sen kundikaverin kanssa |O ---ei helevata oon varmaan sekoomassa
 
Esteri1 täällä kanssa pärähti nega tikkuun :D mutta ootellaan....

Marza mä olen yksi kirjotus virheilijä ;) vaikka kuinka oon kirjottavinani nimimerkkisi oikein niin aina käy nuin Maraza,,, Sooorrriiii =) pyytelee yks lukihäiriöinen vaan :vampire:
 
Heissulivei Ihanat!

Päivittelen vihdoista viimein kuulumiset: Ei tullut vauvaa siitä plussasta. Kävin ultrassa ja tuulimunahan se, onneksi luonto ymmärsi hoitaa homman ja naistentautien polilla todettiin, että oli kohtu tyhjentynyt jo melkein kokonaan. Kyllähän se kirpaisee, mutta ei lähellekään niin paljon kuin eka keskenmeno silloin, kun lapsettomana yritystä oli ollut takana jo pari vuotta ja kello sen kun tikitti...Toisaalta jotenkin helpottaa sekin, että oli tuulimuna, että ei siis alun alkaenkaan ollut mitään pikkuista...Kyllä tää tästä.

Hurjasti ++++++++puhkuja kaikille, nautitaan keväästä ja pidetään huolta toisistamme!

Ulpunen
 
ulpunen, voi miten suruista:'(olen pahoillani puolestais:hug:
..vieläkö tuntuu että jaksat yrittää pientä?..en nyt muista äkkiseltään tilannettasi..

Mikäli yritykset jatkuu, toivon ihunaa pylläriuutista vielä tälle vuotta:kiss::heart:


((muoks))kävinhin kurkkasemassa edellisiä kirjoituksiasi.. siulle niitä hoitoja olikin tehty ja luomupylläri siut yllätti..voi KUNPA sellainen siut yllättäis vielä uudemman kerran ja pieniäinen pysyisi mukana sen 9kk:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Klo. 11.30 hammaspäivystyksessä käyty ja nyt PAAAAALJON parempi oloinen.:)

Viisuri kuollut ja pois poikeenhan se otetaan, nyt siinä lääkepaikka.
..tämä samainen hammas jo kerran miun pyynnöstä paikattu.

Sain semmoiset puudutukset että vasta NYT suu, kieli ja poski normaalin tuntoiset.(tosin pyysinhin kunnon täräytystä:D)

Hitsi kun on nälkäääää!!..nyt kaffetta ja leipää.:p
..nukuin opereissonin jälkeen melkein 3h..

Dippasin muuten O-testinhin - viivasta näytti aika haaleaa..aina johonhin testiin kusaistava..:LOL:
 
Hyvä mur-mur että sait helpotusta hammas särkyyn :heart:

No juu tosta dippaamisesta, nyt kun noita testejä on pikkasen tuolla kaapissa ni tulee välillä vähän dippailtua liikaakin vaikka ei tarttis :p:whistle:
Hullusti ne polttelee ja koukuttaa tuolla kaapissa :LOL:



P.S- Otin testeistä yhen kuvankin,, ylempi r-testi, alempi o-testi, aika tyhjiltä näyttää...




Ja yks kuva vielä samoista testeistä n.30min myöhemmin,,, ;)

 
Viimeksi muokattu:
Minä seurailen teidän juttujanne edelleen ihunat, mutta kommentoin laiskasti. Nyt on niin jännät paikat monella, että oli pakko tulla vähän huikkailemaan tänne. Minä meinaan näen noissa Äiskän testeissä haamulaista - myös tuossa viimeisessä alemmassa. Hirmusti toivon että tuosta vahvenisi. :) Marzalla myös pukkaa todella jännää nyt, koska kiinnittymisvuodoltahan tuo sinun juttusi kyllä kuulostaa. Oijjoi kun jänskää!

Muillekin kierron loppupäässä oleville kauheasti plussatuulosia puhaltelen. Keitäs siellä nyt olikaan - ainakin Esteri ja mur-mur.
 
äiskä - kyllä siinä 30min dippaamisesta otetussa kuvasessa jotahin..:rolleyes::heart:
..vahvistumista viivaselle:heart:




ihan ON nyt vaan..

On kuulkaa nyt *mur-mur*:illa kurjat oltavat..

Alkoi tuossa alkuillasta tuikkimaan kovastikkin oikialle - munasarjojen ja navan väliin..repii jalkoja(nivusia)toooosi huonoa oloista, palelee, päätä särkee, nenu vuotaa, poskia hohkaa ja pyörryttää..voi että, mie olen joko tulossa kipiäksi:snotty:..tai voisiko olla..sitä?..ihan pikkasen haaveilen:rolleyes:..lämmöt 37.2C


Nyt mie painun soffan kätköihin telkkua kattomaan..ja varmaanhin nukahdan siihen, sen verta kakka oloinen:$


Illan jatkoja ihunat:kiss:
 
Sirppuliini mitenkäs olet jaksellu ?
oletko jo ultrassa käynyt ja näkykö syke?

Voi mur-mur voisiko se olla sitä ihunainen :D :heart:

Esteri1 juu plussiksikin kerkee vaihtuu vielä niin sulla kuin mulla :heart:,,,
Mutta kun oon tällänen hätähousu kun nuo testit polttelee tuolla kaapissa :p ja toi mun dpo 6 vasta,,,
 
Viimeksi muokattu:
äiskä hyvin olen voinut, kiitos kysymästä. :) Flunssaa on tässä pukannut, mutta alkaa hellittämään jo. Kävin VU:ssa 7+0 ja näimme sykkeen. Mennään huomenna vielä uudestaan kun kkm mietityttää. Huomenna on 8+6 ja vähän toivon että jos huomenna kaikki hyvin (selvitty 9. vkosta) niin sitten ollaan jo hyvillä vesillä. Tietty vieläkin riskejä, mutta ehkä vähän vähemmän. Oireita on aika vähän - väsyä lähinnä ja nyt on vähän kohtua juilinut. Tuosta oireettomuudesta kait osa kkm-pelosta johtuukin.

mur-murin tuntemuksethan kuulostavat vallan mainioille. Olispa! <3
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Sirppuliini toivon kovasti että kaikki olisi sinulla hyvin :heart:
Tsemppiä kovasti huomiseen :hug: :heart:
Ainahan niitä oireitakaan ei välttämättä ole hirveästi vaikka onkin ihanasti raskaana, täytyy huomenna kuikkia muita palstoja jotta sitten kuulee miten sinulla meni.

En tiijä mutta jotenkin tuntuu tyhjältä,, näinköhän ei vielä tässä kierrossa tärpännyt vaikka testit hitusen haamuilee, ei kai uskalla hirmuisesti toiveilla kun viimeks kävi niin,,, Vaikkakin hirmuisesti haluaisin olla jo taas raskaana aaaahhhh,,,, :saint:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Iltaa mussukat:)
En täältä malta pysyä pois vaan aina käyn lukemassa uusia kuulumisia ja tietenkin koko sydämmestä toivon uusia elämän alkuja <3
Lauantaina saatoin haspendin haudan lepoon ja arki tulee väkisin ja pvä kerrallaan edetään. Lapset on taivaan lahjoja ja pitävät miut elämässä kiinni ja arki tuntuu helpommalta kun on ne rutiini hommat.
Ihania kevätpäiviä kaikille ihunaiselle <3
 


Maanantai 6.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 22/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)..........kp 2/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 17/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 10/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 23/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 8/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 23/30.................yk 5
Tintti-Tiivari (42)...........kp 40/26.................yk 8
Mamma vaan (41)..........kp 2/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 23/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 22/30-33............yk 6
Justiina (40).................kp 17/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 7/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 5/29-35..............yk ?



Piinailupäivät:

Esteri1 (39)........ dpo 8
äiskä-73 (40)...... dpo 7






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur:
Dippasin muuten O-testinhin - viivasta näytti aika haaleaa..aina johonhin testiin kusaistava..
Hih... Allekirjoitan tämän myös :LOL:

Äiskä Kyll sull siellä jotain näkyy =)

Esteri... Päätän, että aloitan dippailun dpo8... juuuu :D Näkis vaan :LOL: Kyll sitä respsahtaa jo dpo6-7 dippailee jotakin liuskaa... niin kuin Mur-mur tuossa totesikin... Kunhan pää pysyy vain mukana :heart:

Tattinen Aurinkoisia Kevätsäteitä myös sinulle!

Ulpunen ihunanainen :hug:

Mulla täällä ovistikku odottelee testausta... jokohan nyt elimistöni antaisi kaikkein kauneimpansa?

Kaikille ihunille peukutukset testilöihin
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
HUomenia ihunat!:wave:

Huh huh, olinpa mie eilissä iltana ihan kipiä.

Köllähin puoli kympin jäljestä soffalle ja heräilin vain valot ja koneen sammuttamaan klo. 01.30 sitten taas unta kaaliin.

Aamulla paleli..mutta särki niin tu-tun-o-loi-sesti selkäänkin:vampire:..saas nyt nähdä..lämmöt 36.7C reilu 1h heräilystä..
..voihan miulle olla kevät flentsukin tulollaan:snotty:


Rapistelkaas ihunat kovasti;)..+++++puuuuuh:whistle:testilöihin!:heart:

tattinen:kiss:
 
Mur-mur huomiseen testiin Puuuuuuuuh Kihelmöivän jännittävää =)

Mie dippasin Ovistestin ja kyll oli niin blanco, hieman ehkä häivähdystä... Viime kierrossahan aamulla nega ja illasta selvä viiva ja seuraavana aamuna plussa. Siihen tähdätään! ... Ja teinhän mie r-testinkin :D Jotain viivanpaikan tapaista :headwall: juu... Mutta mulla usko alkaa mennä David r-testeihin, enää en kääntele, katsele ja valoilla pelleile..... hih... joojoo
 
Oliivitar - vieläkö Oilia mettästät?

Esteri - kurjake nega:(..mutta kerkeää vielä punaistahin tetsiviivaseen ilmestymään:heart:

Mamma vaan - kurjake, kurjake akan huppakkoko se siun luo:hug:
..tulevalle kiertoa sitten:heart:



ON..täällä vaan huonoa oloista pukkaa, mahaa vääntää ja ihan luiruna:$ nenähin vuotaa..:snotty:
..kovasti olen väsy ja nukuinhin 4h!..olisko joku vattaflunssa tai mikä liekkään, miulla välistä joillahin kierroilla ennen vuotoa on tuota huonoa oloista ja vatta menee löysälle..lämmöt 37.2C..huomenna sitten iltapäivällä dippaan jos vuoto ei ala ennen sitä, tänään Kp28
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä