40+ so what wol.13

äiskä - huomiselle testiin jo punaväriä..:heart:puuuuuu:whistle:
..viivanpaikan näen tuossa ylemmässä.

Ai niin, kyselit miun dippauksista - eipä ole teeestejäää!:D
..huomiselle minähin odottelen muutamaa PC:n testiä.
Alkoi jo niin hikoiluttaa ja PMS oirehiakin pukata:kieh:..sitten kummasti tunnin verran myöhään illasta vasenta rintaa kuumotteli ja alavatsaan vihloi..juups..

Miulla aamulla hampaan röntgen klo. 8.40..hitsin aikaiseen tällaiselle aamuntorkulle.:p
..onneksi mies vie, niin ei tartte linjurilla körryytellä.

Nukkukaatte hyvin ihunat ja testilöihin punaväriä Plop Plop:heart::heart::heart::heart:
 


Perjantai 10.5.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)...................kp 26/28..............yk 7
PippuriPiia-70 (42)..........kp 6/26-28...........yk 5?
Oliivitar (42)..................kp 21/26-29...........yk 5
Tepias (42)...................kp 14/26-29............yk 10
Marza (42)....................kp 27/30................yk 2v
Talvi-74 (39).................kp 12/25-28.............yk 3
Minttu71 (41)................kp 27/30.................yk 5
Mamma vaan (41)..........kp 6/24-25.................yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 27/27-30............yk ?
äiskä-73 (40)................kp 26/30-33............yk 6
Justiina (40).................kp 21/30-60............yk ?
Onnenmurunen (38).......kp 13/27-28..............yk 2
Morticia (44)................kp 9/29-35..............yk ?



Piinailupäivät:

Esteri1 (39)........ dpo 12
äiskä-73 (40)...... dpo 11






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Huomenta taasen ihunaiset:heart:

Oliskos tälle aamulle yhtään rapistelijaa,,, :p

Täällä ootellaan postinjakajaa josko tilaamani testit kolahtaisi postilootaan jotta himo testaaja pääsee taas dippaamaan :D Kuten taitaa mur-murkin ootella :popcorn: Tsemppiä mur-mur hammasröntkeniin :)


Voi harmi D-mamma huonoista uutisista :hug:
Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle :heart:
 
Huomenta!:wave:

Soittelin tuossa aamutuimaan klinikalle ja tiedustelin minun verikokeita...

FSH oli 8,9, lh 2,5, prolaktiini 106 otettuna kp 3. Ihan viitearvojen puitteissa...kait:confused:

Progestroni otettettiin viikko ovulaation jälkeen ja se oli 16. Se oli hieman matala...

Kyllä mä noita piinailinkin ja välillä luulin verisuonen katkeavan päästä;)
 
Ihunat, Ihan omaa napasta nyt täältä..n. 10-15min

..ja n. 50min..


Kontrastaeja kovasti säätelin..jos NYT dpo9 alkais toiveet nousta..näettekö tekin tuossa alemmassa kuvassa haaleaa punaviivasta?..:)VAIKKA ei tullut näkyviin tulkitsemisajalla, miulla hieman toiveet herää, ei ole aiemmin PC:n testi näyttänyt mitään nega kierrolla, korkeintaan valkoisen viivanpaikan..jos jotahin muuta näkynyt, on ainahin ollut tärpin yritystä.

..mutta lämmöt vaan 37C..:|..jotenhin luulen, että miun progesteroni tasot ei riitä raskautta ylläpitämään..
 
Viimeksi muokattu:
D-mamma:(lämmin:hug:ja aurinkoista tulevaa kesää.:flower::heart:

tattinen ihuna, kiitos siulle ja kovasti voimasia kevääseesi:kiss:

Mamma vaan - tuo Proge arvo ehkä on alakantissa viikko oviksesta..
Luteaalivaiheessa mitattu kohonnut progesteronipitoisuus (yli 8 nmol/l 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua) osoittaa ovulaation tapahtuneen. Keltarauhastoiminta katsotaan normaaliksi, jos yksi arvo 5-8 päivää ennen kuukautisten alkua ylittää 25 nmol/l tai kolmen arvon yhteissumma ylittää 45 nmol/l, kun näytteet on otettu 5-10 päivää ennen kuukautisten alkua.

Ikähän vääjäämättä vaikuttaa noihin arvoihin, mitä siullahin on..:|
..oman proge arvonikin luulen olevan alhaisen..
 
Uusi dippaus(juuh:p)Kuvattu 30min dippaamisesta..

Kovin on rakeinen kuva kun kontrasteja säädin..itse näen siinä aivan haaleaa punertavaa - näettekö te?:)
..paremmin taitaa pikkukuvasta se näkyä..

Jotenhin en noita osaa tärpiksi ajatella kun tulevat tulkitsemsajan ulkopuolella ja saa kontrasteja säädellä..livenä toooosi vaikea mitään nähdä - vain viivan varjo näkyy.

Testinä siis on Pregcheck.


Tänään muuten sinne hampaan räntgeniin mennä touhotin tukka putkella.

No, eipä löytynyt konehelta miulle varailtua aikaa mutta täti sanoi heillä olleen koneiden kanssa jotahin ongelmaa..sitten kun juuri olen menossa siihen suun kuvaan, mainihin: "miten muuten on, otatatteko raskaana olevilta kuvia"?

Hoitaja sanoi, että vain lääkärin luvalla..kysyi, miten pitkällä olen?..kun sanoin, etten tiedä edes varmaksi, olenko pieniin päin mutta saatan olla?
..hän tuumasi, etteivät sitten ota ja että "tule ensi viikolla kun tiedät - mikä päivä vaan, kyllä me siun suusta sitten otetaan kuva ilman ajanvaraustahin jos et ole raskaana"..olipa kiva täti=)
 
Viimeksi muokattu:
Ihunat, Ihan omaa napasta nyt täältä..n. 10-15min

..ja n. 50min..


Kontrastaeja kovasti säätelin..jos NYT dpo9 alkais toiveet nousta..näettekö tekin tuossa alemmassa kuvassa haaleaa punaviivasta?..:)VAIKKA ei tullut näkyviin tulkitsemisajalla, miulla hieman toiveet herää, ei ole aiemmin PC:n testi näyttänyt mitään nega kierrolla, korkeintaan valkoisen viivanpaikan..jos jotahin muuta näkynyt, on ainahin ollut tärpin yritystä.

..mutta lämmöt vaan 37C..:|..jotenhin luulen, että miun progesteroni tasot ei riitä raskautta ylläpitämään..
Kyllä mur-mur alemmassa kuvassa viivankohdalla punertavaa, varsinkin yläreunassa,,, :heart:
 
Uusi dippaus(juuh:p)Kuvattu 30min dippaamisesta..

Kovin on rakeinen kuva kun kontrasteja säädin..itse näen siinä aivan haaleaa punertavaa - näettekö te?:)
..paremmin taitaa pikkukuvasta se näkyä..

Jotenhin en noita osaa tärpiksi ajatella kun tulevat tulkitsemsajan ulkopuolella ja saa kontrasteja säädellä..livenä toooosi vaikea mitään nähdä - vain viivan varjo näkyy.

Testinä siis on Pregcheck.


Tänään muuten sinne hampaan räntgeniin mennä touhotin tukka putkella.

No, eipä löytynyt konehelta miulle varailtua aikaa mutta täti sanoi heillä olleen koneiden kanssa jotahin ongelmaa..sitten kun juuri olen menossa siihen suun kuvaan, mainihin: "miten muuten on, otatatteko raskaana olevilta kuvia"?

Hoitaja sanoi, että vain lääkärin luvalla..kysyi, miten pitkällä olen?..kun sanoin, etten tiedä edes varmaksi, olenko pieniin päin mutta saatan olla?
..hän tuumasi, etteivät sitten ota ja että "tule ensi viikolla kun tiedät - mikä päivä vaan, kyllä me siun suusta sitten otetaan kuva ilman ajanvaraustahin jos et ole raskaana"..olipa kiva täti=)
Tässäkin erottaisin hitusen punaväriä vaikka onkin aika rakeinen kuva,,,
ai ai mur-mur jännitystä ilmassa :p:heart:

Olihan muuten sulla mukava kuvaaja täti siellä hammaskuvauksessa,,,
saas nähdä tarviiko sun ens.viikolla mennä sinne :whistle:
 
äiskä - hieman kuvia muokkasin=)..
Testiajalla..

..ja 30min jälkeen..


Minä näen molemmissa viivanpoikasta..ja tuossa 30min kuvatussa se harmaus viivasta hävinnyt..enempi ihan vaalea punertava, vaikkakaan viiva ei niin palkkimainen, normi testiviivasta leveäpi.

Olen muiden dippauksissa kuitenkin huomannut,että David saattaa tärpin käydessä ensin antaa testiviivan kohdalle sellaisen leveämmän "läntin" ja siitä on sitten kunnon plussaksi muuttunut - kunpa siullahin näin.:heart:

Oletko aiemmin dipannut noilla Davidin herkillä liuskoilla?..ne antavat ihan oikisti aika piiiiiiitkään haaleaa viivasta kun muut testit jo selkeää plussaa.

Älä siis vielä luovuta:heart:
..voi olla, että siellä pikkinen kovasti yrittää tarrrata..katsellaan vielä kierto loppuun, joohan?!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Auttakaa nyt naista mäessä. Tässä siis mun OILI-värisuora. Missä kohtaa teidän mielestä on vahvin viiva? Onko se toi ylin? Ne nyt on kaikki luonnollisestikin kuivuneita ja niitähän ei saa tuijotella, mutta tuijottelempa silti, kun yritän selvittää, että koska se oili oikeasti on vierailulla :). Ei taida meidän talletukset riittää ja uusia ei kykene tekemään, ellei ihmeitä tapahdu. Niitä siis odottelemme. Muussa tapauksessa odottelemme vain kärsimättömänä tätiä, että päästään uuteen yritykseen.

[/URL][/IMG]
 
Onnenmurunen nyt laitoit pahan,,,:D
Oili saattas olla tuloillaan ollu siulla tossa toisiks alimmassa ja päällä sitten ylimmissä kun testi antaa vahvan viivan sillon kun oili tulee sit seuraavan kahen vuorokauden aikana ja sinulla on kyllä niin hyvät viivat noissa kaikissa kolmessa ylimmäisessä,
mulla on digi ovistesti saattanut näyttää hymynaamaa kahtena peräkkäisenä päivänä ja oon käsittänyt että oilin tulo lasketaan siitä ekasta jos en väärin muista,,, Toivottavasti sait selvää mitä tarkoitin :D
 
Kiitos mur-mur muokkauksesta :) en mäkään sit ihan harhoja nähnyt kun luulin liuskoissa näkevinäni jotain :rolleyes: Oon mä joskus aiemminkin testaillut noilla Davidin liuskoilla, en oo nyt tässä kuumeilussa niitä hirveesti käyttäny kun oon tilaillu sieltä ebaystä ja nytkin oottelen uutta satsia oneStepin testejä sieltä mutta kun niissä kestää hitusen aikaa niin aattelin muutaman Davidin tilata raskaus keijulta jotta pääsen dippailemaan :D
Juu mur-mur katsellaan vaan kierto loppuun, enkä malta kumminkaan olla testailematta,,, Illalla täytyy dipata vielä ainakin yksi tesi :whistle:
 
Miusta tuntuu, että yritystä kyllä on..mutta siihen jää..lämmöt ei miulla ole olleet raskauksissa näin alhaiset - nytkin vain 36.8C..*huoks*:ashamed:

((muoks))nyt kumminhin alkoi hävyn päälle jomotella ja tekee huonoa,:$ söinkin niiiiin suuren annoksen evästä - oikiasti kahden edestä kun oli nälkä:cool:..ettei kyllä ihmekkään jos oksua pukkaa:x..tää menee nyt pötkölleen - Heips!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ei muokattu..

..muokattu..


Voi kun nättävät hailuilta kun tänne siirsin:(..mutta kyllä tuo viivanen aavistuksen punertaa..

Kuvattu kyllä 1h dippauksesta(en päässyt salaa kuvaamaan kun mieheltä haluan vielä asian pitää salassa..katsellaan ensin, vahveneeko viivanen)
mur-mur ihunainen kyllä minä näen nuissa testeissä hailukan punaiset viivat,,, voikun se olisi sinulla nyt :kiss::heart:
 

Yhteistyössä