40+ so what wol.13

Laittelin tätä kuvaa jo tuonne Hätäpöksyisten puolellehin..

..kuvattu n. 1h dippaamisen jälkeen.

Mihis vanha koiranen karvoistaan(tavoistaan)pääsis..eiiii:D..woe woe taassiinsa:ashamed:

..ja ihan 2kpl peräti raskin ostaa noita PC:n testejä, toisen säästelen paaaaljon myöhemmäksi kiertoa.
..en innostunut enää hurjimaan ja tilailemaan jemma nimiseen paikkaan, ne tulee kuitenhin HETI dippailtua..:LOL:

..niin..tänään 9vrk lemmiskelyistä ja oviksen bongasin kuitenkin mielestäni Kp12-13..16-17.8..

Näin siin sitten kävi kun höperehin noita O-testejä halavalla tilaamaan..:O:headwall:

Milloinhan tämä loppuu miun osalta, tämä testilöiden kera hrjiminen?..jaa jaa..

Plussatuulosia teille oikeille kuumeilijoille olkkariimme!!!
 
Viimeksi muokattu:
Rojekti the kilpparin vajaatoiminta etenee. To taas lekuriin ihmettelemään lukemia toisen liäkärin kanssa ja jos alkas löytyä sitä lääkitystä sitten. Eli lääkkeet kohilleen. :whistle: No, parikolme kuukautta kuulemma menee että saa arvot tasaantumaan... Että semmottista.
 
Jadee Peukutukset Rojektille :kiss: Oliko/onko sinulla minkälaisia oireita? Tai löytyikö tämä vajaatoiminta yllättäin? Jos saa uteloida?

Mur-mur Tervetuloa piinailijoihin :heart: Taidetaan mennä miltein samoilla dpo'illa :D Jos nyt mun kroppaan on uskominen. Taidanpa pienen toiveen lähettää puolestasi :kiss:
Muuten... viivanpaikkahan se siellä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Iltaa! Joo, eipä nää menkat vieläkään vakuuta mua, tosin tänään vuotoa sen pikkusuojasiteellisen verran yhteensä. Hyvin hyvin niukat on ja onpa ennenkin tuhrua ja vuotoa ollut kun olen ollut alussa raskaana, mutta en nyt sitten tiijä.

Koko ajan on se olo, että nyt lorahtaa, että ne alkaa, mutta ei mitään...sitä verta nyt pyhkiessä vähän ja siteessä. Kyl mulla vähän sellanen eto olo ois, väsyttävä ja ristiselkä tosi kipeä...kaikki natsaisi, mutta luulenko vaan ja elättelenkö toiveita....jos huomenna siltikin lorahtaa,MUTTA, vai että prismassa testejä noin halvalla, no kyllä ne on huomenna käytävä ostamassa:D Kun tissejäkin särkee...kyl mä nyt oon varautunut siihen, että testi ei mitään näytä, mutta pakko se on tarkistaa, mitä se näyttää...voihan tää olla alkavaa keskenmenoakin vaikka raskaana oisinkin, mene ja tiedä, mutta selvyys tässä on saatava.
Testaan siis torstaiaamuna, torstai on toivoa täynnä;)...huomenna en viitsi, kun haluan aamupissasta sen tehdä..jos maltan, mutta uskon, että maltan, koska ostan testin matkalla töihin ja illalla vasta näihin aikoihin kotiudun, niin en minä yötä vasten ala tekee, ties vaikka menis yöunet, jos oiskin toivottava tulos ja voi ne mennä vaikka ei oiskaan toivottava tulos.
Kyllä tää on piiiiiinaaavaaaa.
Ja mur-mur...tuossa testissä on kyllä haamun paikka, mitä mulle näytit=)
 
Jadee Peukutukset Rojektille :kiss: Oliko/onko sinulla minkälaisia oireita? Tai löytyikö tämä vajaatoiminta yllättäin? Jos saa uteloida?
Saa uteloida. :) Tää tuli mulle kun salama kirkkaalta taivaalta. Tai siis noin puolipilviseltä, nimittäin kun nyt noita oireita googlettaa niin moni kolahtaa täysin. Tiiä sitte mikä johtuu tästä ja mikä yleisestä "rapistumisesta". Mutta mahtavaa ois jos tää olo tästä piristyisi kun saa lääkkeet. Mutta siis tämän asian takia en lääkäriin mennyt, paljastui vain yllättäen verikokeista. Väsyttäähän tässä ihan koko ajan ja jalat turpoavat herkästi. Painoakin on tullut. Nuo nyt suurimmat mitkä voisin yhdistää kai tähän. Kaveri nauroi että nyt selvis miksen kuule enkä muista enää mitään. :O Mutta se kai kuuluu jo tähän ikään. ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Jadee Peukutukset Rojektille :kiss: Oliko/onko sinulla minkälaisia oireita? Tai löytyikö tämä vajaatoiminta yllättäin? Jos saa uteloida?

Mur-mur Tervetuloa piinailijoihin :heart: Taidetaan mennä miltein samoilla dpo'illa :D Jos nyt mun kroppaan on uskominen. Taidanpa pienen toiveen lähettää puolestasi :kiss:
Muuten... viivanpaikkahan se siellä
Juuh, viivanpaikkoja tulee ja menee..:D..kunhan vaan taas joutessain höperehin hieman, kyllä se tästä taas normiksi muuttuupi..;)
 
Saa uteloida. :) Tää tuli mulle kun salama kirkkaalta taivaalta. Tai siis noin puolipilviseltä, nimittäin kun nyt noita oireita googlettaa niin moni kolahtaa täysin. Tiiä sitte mikä johtuu tästä ja mikä yleisestä "rapistumisesta". Mutta mahtavaa ois jos tää olo tästä piristyisi kun saa lääkkeet. Mutta siis tämän asian takia en lääkäriin mennyt, paljastui vain yllättäen verikokeista. Väsyttäähän tässä ihan koko ajan ja jalat turpoavat herkästi. Painoakin on tullut. Nuo nyt suurimmat mitkä voisin yhdistää kai tähän. Kaveri nauroi että nyt selvis miksen kuule enkä muista enää mitään. :O Mutta se kai kuuluu jo tähän ikään. ;)
Juuripa nämä oireet miullahin alkoi hälykelloja kilkuttelemaan, ettei ole normia..ja paljon muitakin oirehia vielä siinä lisänä.

mm. saamattomuus, huonontunut kuulo ja huono muisti olivat myöskin sillä listalla - monesti kun tahtovat mennä miun ikäisellä(olin silloin 45v)premenopaussiin piikkin.

Toivon siun oloisesi nopsaan paranevan kunhan lääkitys on ruukattu kohdilleen:heart: aikaa se voi kyllä ottaa..
 
Iltaa! Joo, eipä nää menkat vieläkään vakuuta mua, tosin tänään vuotoa sen pikkusuojasiteellisen verran yhteensä. Hyvin hyvin niukat on ja onpa ennenkin tuhrua ja vuotoa ollut kun olen ollut alussa raskaana, mutta en nyt sitten tiijä.

Koko ajan on se olo, että nyt lorahtaa, että ne alkaa, mutta ei mitään...sitä verta nyt pyhkiessä vähän ja siteessä. Kyl mulla vähän sellanen eto olo ois, väsyttävä ja ristiselkä tosi kipeä...kaikki natsaisi, mutta luulenko vaan ja elättelenkö toiveita....jos huomenna siltikin lorahtaa,MUTTA, vai että prismassa testejä noin halvalla, no kyllä ne on huomenna käytävä ostamassa:D Kun tissejäkin särkee...kyl mä nyt oon varautunut siihen, että testi ei mitään näytä, mutta pakko se on tarkistaa, mitä se näyttää...voihan tää olla alkavaa keskenmenoakin vaikka raskaana oisinkin, mene ja tiedä, mutta selvyys tässä on saatava.
Testaan siis torstaiaamuna, torstai on toivoa täynnä;)...huomenna en viitsi, kun haluan aamupissasta sen tehdä..jos maltan, mutta uskon, että maltan, koska ostan testin matkalla töihin ja illalla vasta näihin aikoihin kotiudun, niin en minä yötä vasten ala tekee, ties vaikka menis yöunet, jos oiskin toivottava tulos ja voi ne mennä vaikka ei oiskaan toivottava tulos.
Kyllä tää on piiiiiinaaavaaaa.
Ja mur-mur...tuossa testissä on kyllä haamun paikka, mitä mulle näytit=)
..mikä lie kummitus kummajainen onkaan..:p
Siulle plussaa kovasti peukuttelen d=)b täällä tulevaksi:heart:
 
Täällähän on vaikka mitä mielenkiintoista menossa :) Plussia toivon kaikille tasapuolisesti! Ihanan jänniä aikoja elätte.

Töiden alku väsyttää yllättävän paljon, joten puhelimella yleensä vilkaisen kuulumiset, mutten ehdi mitään kirjoittaa. Nyt aamukaffekuppi kourassa pikaviestillä teitä heitän ja nostan taas peukut pystyyn puolestanne. Omien menkkojen vimppa päivä menossa, sitten taas ovistestin ostoon :D
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Hitsit *mur-mur*, mäkin näin tuon haamun!!! :heart:

ON; Yritän tänään saada lääkärinaikaa ensi viikolle, mulla myös oireen mm. tuo tajuton väsymys, huonokuuloisuus ja muistamattomuus, jos sais vaikka lähetteen verikokeisiin. Lisänä tietysti mitä erilaisemmat tuki- ja liikuntaelinten kivut ja säryt, niitäkin pitäisi selvitellä ennen seuraavaa kuntoutusjaksoa (syyskuun 25. alkaen).
Eikä näy tätiä täällä, ei niin, että kovin kaipailisin, saisi pysytellä sen 9kk poissa! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar



Keskiviikko 21.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Esteri1 (40)......................kp 4/28..................yk 10
susseli72 (41).................. kp 5/23-27............. yk 6
Minttu71 (42)...................kp 13/30................yk 8
Jadee (39)........................kp 16/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 16/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 17/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 24/28-31..............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 27/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 27/30.................yk 2v
Tintti-Tiivari (43).............kp 28/20-26...........yk 10
oliivitar (42)....................kp 29/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 2
Fiialiia (40+)...................dpo 4
oliivitar (42)....................dpo 6
PippuriPiia-70 (42).........dpo 13
Marza (43)......................dpo 13
Tintti-Tiivari (43)............dpo 14




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Aurinkoista päivää olkkariin!
(täällä ihuna keli - lämmintä 22C ja aurinkoinen hellii lämmöllään.)


Mie olinhin reipas tyttönen tänään - heräilin JO klo. 10.30;)
..on nimittäin mennyt nukkua porskutellessa aika usein tänä kesänä piiiitkälle iltapäivään..:whistle:

Nukahdin vasta aamun tunteina: klo. 04-05.00 välillä..pikkasen noita unensaantiongelmia ollunna:ashamed:

Minähin tuota testikuvaani tuijottelin usiamman kerran..ja kyllä siinä jotain häivähdystä ihan kuin näkyis..m u t t a kun dippauksesta kuvanottohetkellä kulunut jo 1h ei tuo ole muuta kuin roskiskamaa.

..ja eipä miulla ole minkäänmoisia "oireilujakaan"..hiljaista on masullahin, rinnan päät pikkasen arat, niin kuin ne tuppaa tässä vaiheessa olemaanhin.

P-P pysyköön tätsy edelleenkin poissa, huuuuus mänekkös..:stick:

Susseli - kiva että akan kuvatus keräilee kamojaan ja on jo pois poikkeen menossa.
..onnekasta oviksen mettästystä!:wave::heart:

Tänne paljosta paljon:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Olikos näin että Tintti-Tiivari dippaa vielä tälle iltaa?..vai vastako huomenna aamulla?=)
..kovasti

Saa nähdä, miten pitkälle itsekin maltan odotaa - ikunen hätähousu kun olen..:D
..tänään vasta Kp17..pikkasen tisut nyt enempi arat:x

Mies kävi eilen ostamassa ISON säkin omppuja ja niitä täällä nyt keittelen soseeksi, laitan sitten pakkaseen.
Kiva talven mittaan käyttää: pannarin, lettujen ja muiden leipomusten kera..aika homma kyllä.
ISO kattila tuli jo täyteen(5l)mutta kypsyessäänhän se määrä kutistuu kummasti.
..vielä olisi paloiteltavaa lisääkin.

Keitän ja ajelen sitten pehmeänä pamixin kera soseeksi(kuorineen keitin)lisäilen sokeria ja ripauksen kanelia-nam!:p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
mur-mur, sinulle ihan iso iso iso :heart:..voi kun plussaksi tuo muuttuisi!!!!

Ja huomenta kaikille!

Minulle kävi sitten huonosti:(...Eilen alkoi töissä jo menkat lisääntymään ja ajattelin, että nyt on sitten varmaan se kp 1:(...Minä kävin siellä Prismassa ja illalla testasin kun kotin pääsin ja arvasin kyllä, että nega se on ja nega se oli...sellanen viivan paikka oli vaan testissä, haamu, siitä päättelin, että minulla on vahva tunne, että minä olin raskaana. Mulla oli niin eto olo, rinnat arat, väsytti, ristiselkä kipeä ja justs ellanen olo tuon tuhrun aikana kun yleensäkin kun oon ollut raskaana, että jos oisin testannut vaikka maanantaina, minä uskon, että siellä olis ollut haalakka plussa.

Tänä aamuna pönttöön lorisi jo kunnon veret. Testasin silti aamupissistä, koska halusin vaan täyden varmuuden:p, kun eilen testasin tunnin pissasta ja olin just juonnut vettä puol litraa:)..niin nega paukahti, ei mitään haamun haamua ees näkynyt.

Nyt jo meinaa, että eilen alkoi, niin ois kp 2, siitä mä lähen. Siitä tulis kuulkaa laskujen mukaan se 14 päivää oviksesta ja menkat alko kiertopäivä 27!!!! Ja viimeksi mulla oli kp 20 ja sitä edellinen 25, että 27 mulla ei ole ollut vuosiin!!!!!! Et vaikka tuhruistakn laskis, niin ei vuosiin oo tuhruttanut noin monta päivää ja sitten vasta alkanut, eli mun oli pakko olla raskaana tai sitten mulle on alkanut vaihtarit.

Mutta, en mä osaa olla pettynyt. Mä ajattelin tässä joku päivää piipahtaa yksityisellä, kävisin ottaa papan ja tutkimassa muutenkin kohdun tilanteen. Mun vikasta papasta on 2-3vuotta aikaa.

Mutta joo, voi kun vaan nyt tässä kierrossa sit ovulois taas. Alotan kyllä hyvissä ajoin, kun ei voi varmaksi sanoa tuota kiertopäivää, mikä se nyt on, mutta epäilen että on 2/27.

Eikä mua hirveesti harmita, mitä ei anneta, sitä ei anneta. Jos ei oo tarkotus enää vauvaa mun saada, niin hyväksyttävä se on, mutta sen verran jästipäinen apina-aivo olen, että periksi en ihan niin vaan helpolla anna.

Eiku etiepäin elävän mieli ja sellasella hyökkäyksellä eteenpäin, oikiat rautaliivit päällä kaikkia tätejä jotka vastaan kävelee, ettei ykskään vaan hipaiseis persnurkkaa ja pistäs hanoja auki:D

Paljon paljon plussaa teille kaikille ja muille piinailijoille isot peukut pystyssä:D
 
Kävin muuten äsken katsomassa sitä eilistä testiä, niin vaikka siitä nyt on jo 10h aikaa, niin siinä on niin selvä haamu, punertava, että ei epäilystäkään, että se ois vaan viivan paikka tai haamu.....kyl se on ihan punertava, vaikka onkin tosiaan jo " ei luettavissa oikein".

Eilen mulla ei vielä alkanutkaan kunnolla menkat, ne oli sellaset normit kp 1 menkat, mutta tänään mä vuodankin kun seula.....ihan nega tuo testi, mutta kun virtsasin aamulla, niin valu sellanen määrä verta pönttöön, että pönttö lainehti punasena...viimenenkin kiinnittyminen on irronnut ja raskaushormoni katos.

No, kiva tietää:ashamed:..että munasolun ja siittiön kohtaaminen on tapahtunut, mutta kiinnitymisessä on TAAS ongelmia:(...tai sitten tuo luteenivaihe jää jotenkin liian lyhyeks kun alkaa tuo tuhru niin aikasin, vai mikä lie....tämmönen vanha akka ei taida enää saada mitään lääkettä jos on lyhyt kierto?
 
Niin ja joo, mä kävin vähän lukee tosta lyhyestä luteaalivaihteesta....terolutteja..mutta en mä kehtaa enää mennä lääkäriin näin vanhana akkana tommosen asian takia ja toisaalta.....onko se välttis syynä...nyt ois se 14 ollut..tuhrua tosin monta päivää, melkein viikon! On tää perseestä..olla näi kauhean vanha:D:D:D
 
Ai kauheeta kun mä viestittelen nyt, mutta menkat on sen verran runsaat ja ristiselkä kipeä, että huh. Tilasin ajan nyt lääkärille, saapi ottaa papat ja tutkia tuon kohdun ja ja ja....:) sain ajan just oviksen aikoihin, vähän ennen, että jos kysäsis samalla, että näkyykö siellä mitään munista;)...katotaan nyt mitä sanoo ja tekeee kun on eka työterveyslekri, etä ohjaako siitä vasta sitten gynelle, mutta käynpä nyt valittamassa vanhuuden vaivoja sille:)..haittaa nämä menkat työntekoakin, kun vuotaa kun seula taas...kiva kun ei side riitä kun ei kerkii imeytyä siihen, kun valuu reisille....buuuh, selkee alkuraskauden km kyllä enempikin, kun normimenkat:(..mene ja tiedä...parempi kun ei tietäs mitään;)..oma vika:)
 
Venyy vaan edistyminen. Kilppariasiani sai kuukauden lisäodottelun. Toinen lekuri halusi uuden verikokeen ja jos siinäkin arvo ylhäällä niin sitten vasta aletaan lääkitä. Vaikka oli korkea arvo niin kuulemma voi heittelehtiä noin muutenkin. Jaaha. :headwall:
 



Torstai 22.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Tintti-Tiivari (43).............kp 2/20-27...........yk 11
Esteri1 (40)......................kp 5/28..................yk 10
susseli72 (41).................. kp 6/23-27............. yk 6
Minttu71 (42)...................kp 14/30................yk 8
Jadee (39)........................kp 17/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 17/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 18/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 25/28-31..............yk 1
PippuriPiia-70 (42)..........kp 28/26-28............yk 8?
Marza (43).......................kp 28/30.................yk 2v
oliivitar (42)....................kp 30/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 3
Fiialiia (40+)...................dpo 5
oliivitar (42)....................dpo 7
PippuriPiia-70 (42).........dpo 14
Marza (43)......................dpo 14





plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Viimeksi muokattu:
Marza ihunainen, milloin uskallat testata :p

Jadee saako sinulla silti vauvaprojekti jatkua :heart:

Tintti-Tiivari :hug: Siulla kävi niin kuin mullakin, pieni kävi vain hipaisemassa, jotainhan häikkää taitaa mullakin olla tuossa luteaaliajassa. Mutta toisaalta, että jotain tapahtuu, voimme olla tietoisia siitä ja olemme mukana kehässä Ja meilläkin on mahdollisuus voittaa
Hyvä hyvä, että pääset näinkin pikaisesti The Doktorille :)

Ja :headwall: niinpä... Soitin omalle neuvolatädille, ettei kaikki ole ihan ok. Tuo alituinen juiliminen ei hellitä ja nyt alaselkää kuumottelee ja on "nuhainen" olo...tuolla alhaalla :D Huomenna käyn labrassa ottamassa emätintulehdusnäytteen, ettei vaan pukkaa tulehdusta :( (sekin vielä :'( )
 
Jadee saako sinulla silti vauvaprojekti jatkua :heart:
Jutusteltiin sen ensimmäisen lekurin kanssa, että parempi ois ootella siihen asti kun kilppariarvot saadaan tasaantumaan. No tämänpäiväinen oli suunnilleen sitä mieltä ettei vältsisti koko vajaatoimintaa edes ole, vaan arvot voivat "luonnostaan" heitellä. Voiko tää olla totta. Harmittaa jotenkin tuo tuomio, kun toivoin asian jo selviävän. Nyt kun lueskelin netistä niin moni sanoo, ettei tk lääkärit meinaa millään antaa tätä lääkitystä. Monilla arvot paaaljon pienemmät kun mulla ja lopulta todettu vajaatoiminta. Äsh. :(
 
Voihan kurjake Tintti-Tiivari ja Pippuri-Pia kun se p**ka akan kuvatus sinnekin nyt tuli sitten kuitenkin:kieh:..
..seuraavalle kiertoa:heart::heart::kiss:


Tämmöisen kuvatuksen tänään sitten taltion, kontrasteja säädelty.

..kun sain niin edukkaasti Huutis kauppojen yhteydessä/kylkiäisiksi melkeinpä noita One Step:in testejä;)

JOtain punaista tuossa testiviivaen kohdlla, ei olleksaan kuitenkaan viivaa - kuvattu n. 25min sisään dippauksesta.

Tämä toinen jo sitten reilummin..



Eihän noissa mitään, kunhan nyt joutessain kuvailin..jatketaan dippailua=)
 

Yhteistyössä