40+ so what wol.13

Oliivitar, vohan kurjakkeen kurjake:hug:
..niin se kroppa toimii vaan miten itse haluaa, yllätyksiä täynnänsä.

Kunpa se OIli NYT olis vierahilla käynynnä ja tulos mitä ihunin päivien saatossa.:):heart:

Tintti-Tiivari - hyvwä hywä, talletuksia vaan kovasti sille suunnille!!!:D
..tuottakoon korkoa= PLUSSA:heart:

Kirjoittelit: Hullua tässä kuumeesa on se, että nyt mulle on tullut jokin hemmetin elukkakuumekin. Pitäs saada jokin pörrönen vauva taloon. Mietin tässä, että josko joululahjaksi laittas jonkin karvakasan pakettiin

Minähän otin siihen pahimpaan tuskaani viime syksynä toisen(eka hankittiin 2011) karvakaverin lievittämään kaipuutani..on se auttanut jonkin verran:)
..aina se sinne taustalle jää haaveeksi..ei kait koskaan mielestä lähde, edes mummuna:O..;)


Arvatkaas:whistle:..minä kum-min-hin vielä noita davidin halppis liuskoja 3 tilasin(1kpl kaupantekijäisiks)
Voi luoja että pitää rahansa tuhlata mokomaan hurjuuteen:headwall:
..täällä jo niiiin kovasti täti tuntemuksia mutta dippailen nyt nuo pois poikkeen.

..muuten:attn: Nämä testit siittä hyviä: jos eivät heti pikku dpo:illa annakkaan tärppi haamuviivaa näkyviin, eivät kyllä näytä turhia viivan kummajaisikaan yleensä.=)

..kohtapa dippaan - tänään Kp23 ja dpo:t välillä 10-12..


Muksua päivää ihunille, täällä todella kaunis&lämmin keli!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Esteri ja Tintti-Tiivari :D Peesaan teitä, ei voi olla varma mistään muusta kuin panoista... Ja MÄ EN Jaksa Enää :LOL: kp35 jo menossa....

Esteri ja nyt ei muuta kuin kohti plussaa :heart:

Täälläpä lueskelin kierroista km:n ja kemiallisen jälkeen. Tosiaan on emännillä ollut raskaustuntemuksia ja ovistuntemuksia pitkin kiertoa ja olipa eräällä jopa ovisviivasta (jos jonkin vahvusta) antanut elimistö miltein koko kierron... Oppia ikä kaikki :heart: Eli maltilla maltilla.... mutta mistä sitä saa tilata? :D

Mur-mur mie täällä jännityksellä odotan dippaustasi :heart::heart::heart:
Miekin käväsin ostoksilla kun tällaisen löysin Pregcheck Ovulaatiotesti (10 testi
 
Viimeksi muokattu:
Esteri ja Tintti-Tiivari :D Peesaan teitä, ei voi olla varma mistään muusta kuin panoista... Ja MÄ EN Jaksa Enää :LOL: kp35 jo menossa....

Voi Oliivitar - sie olet ollunna T O D E L L A noheva!!!!:LOL:

Esteri ja nyt ei muuta kuin kohti plussaa :heart:

Täälläpä lueskelin kierroista km:n ja kemiallisen jälkeen. Tosiaan on emännillä ollut raskaustuntemuksia ja ovistuntemuksia pitkin kiertoa ja olipa eräällä jopa ovisviivasta (jos jonkin vahvusta) antanut elimistö miltein koko kierron... Oppia ikä kaikki :heart: Eli maltilla maltilla.... mutta mistä sitä saa tilata? :D

Mur-mur mie täällä jännityksellä odotan dippaustasi :heart::heart::heart:
Miekin käväsin ostoksilla kun tällaisen löysin Pregcheck Ovulaatiotesti (10 testi

..taitaa miun dippaus olla ihan turhaa: eilen vielä saman aikaa heräämisestä lämmöt 37.1C..nyt laskeneet-->36.9C..
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - en osaa olla enää edes pettynyt..pylläri olisi ihuna, mutta yritykset mennyttä aikaa jo.:)

..mutta tässä vielä kuvatus dippauksestani..

..ja kuvattu reilusti tulkitsemisajan jälkeen..höh, kylläpäs se nyt olkin samea kuvatus: /..mut ei siinä tosiaan muuta kuin 1 viivanen vain.
 
Viimeksi muokattu:
No voi höhelin pöheli, kun tuo toinen viiva ei tuossa näy mur-mur:( Muissa näkyi, mutta tuossa ei...pahnake...mutta luulisin, että on siellä jotain ollu tapahtuakseen, mutta ei sitten oo tarpeeksi ollut evästä ollut jatkaakseen..tarrasukat jäi vissiin vintille...mutta ilmeisemmin näyttäs siltä, että joku siellä meinas, että jos niitäkin ilman pärjäis...meidän vanhojen kropat vaan niin kovia kokeneet, että parempiakin vuokrayksiöitä taitaa olla, kun väljähtäneet ja vuotavat putket omaava vanha yksiön retale, jossa pahankurinen vuokraisäntä täti, joka ei taida huolia enää ketään asukkia.
Häätö tuomoselle tädille ja potkut persuksille.....
Mulla kävi vähän huono tsäkä kun kotiin töistä tulin. Mies ilmoitti, että meneekin taas yöksi töihin ja painuu samantien nukkumaan , että jaksaa yhdeltä yöllä herätä ja näytti tuo meidän iltatähtikin samassa punkassa makoovan, että nukkukoon sitten siittiötkin rauhassa, sillä kohta alkaa melkonen kilpauinti, siitä piän huolen;)
 
Aikas osuvasti kirjoittelit T-T..meidän vanhojen kropat vaan niin kovia kokeneet, että parempiakin vuokrayksiöitä taitaa olla, kun väljähtäneet ja vuotavat putket omaava vanha yksiön retale, jossa pahankurinen vuokraisäntä täti, joka ei taida huolia enää ketään asukkia.

Semmoista se on..mutta toivoa AINA saa ken haluaa.:):heart:
..ja niin monen toiveen täällä olkarissamme toivoisin käyvänhin toteen - yhteisesti jokaiselle ihunalle:kiss:

Hyv Yöt:heart:
 



Keskiviikko 28.08.2013

nimi / ikä........................kp.....................yrityskerta

Esteri1 (40)......................kp 3/28..................yk 10
Marza (43).......................kp 4/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 7/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 8/20-27...........yk 11
susseli72 (41).................. kp 12/23-27............. yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 15/25-29.............yk
Minttu71 (42)...................kp 20/30................yk 8
Jadee (39)........................kp 23/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 23/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 24/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 31/28-31..............yk 1
oliivitar (42)....................kp 36/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?





piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 9
Fiialiia (40+)...................dpo 11




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27.......yk2
sinivatukka (43).........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42)....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42)...................kp?/26-29.......yk10
wienna (41).................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Kyllä se jonoa meänkin yksiöihin on, ja ne jotka tykästyy, onkin sitten niin sitkaita sissejä, jotta ymmärtää se vuokraisäntäkin siirtyä sivustalle ja kunnioittaa :heart::)

Ja huomenta!!!
Miun yksiön remppa alkaa kaiketi valmistumaan kohta näyttöä varten. Olettaisin... :D Ovisviiva hailunee ja katsellaanpas olosia pari päivää, josko rohkenesin itseni vuokrataan palstalle laitella

Hei ja piti minun kyselläkin, ihan vain Remppatarvikkeista =) Onko kukaan käytellyt tällaistä tuotetta? Näytti olevan E-vitamiinia, sinkkiä ja omegaakin.

https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/72-tyrnioljyt-omega-7/tuote/236-tyrni-omega7-gla/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: susseli72
No niin, hätähousu testasi eilen illalla ja tänään negan -menkkojen pitäis alkaa perjantaina, et vielä olis pari päivää aikaa, mut eiköhän tää taas ollut tässä:( Oloja on kyllä ollut jos jonkinmoisia, mutta omassa haaveilevassa höyrypäässäni olen ne positiivisesti halunnut tulkita. Olen mäkin hölmö vanha horisko:headwall:

Oliivitar, peukkuja kovasti, että sissit selviytyvät tehtävässään. Mur-mur, pahoittelut negasta, jaan fiilikset, ei tähän enää usko itsekään, mut kuiteskin on pakko testailla:D
 
Heippa hei taas tänne olkkariin, jonne minäkin pikkuhiljaa palailen, kunhan tässä toipuilen. Täällä raskaus osoittautuikin nyt sitten tuulimunaksi ja aikamoinen surku on puserossa. Pari viikkoa sitten kävin varhaisultrassa, jossa saatiin fifty-fifty-tilanne, että joko raskausviikot eivät täsmää tai sitten kyseessä on tuulimuna. Oli sitten todella piinallinen pariviikkoinen täydessä epätietoisuudessa ennen eilistä kontrolliultraa, eikä siellä sitten muuta näkynyt kuin tyhjä siköpussi. :'( Sain polilla ensimmäisen tyhjennyslääkkeen ja loput neljä laitoin paikoilleen juuri äsken. Nyt sitten makoilen sängyssä ja odotan kauhulla mahdollisia kipuja. Minulla nimittäin on ihan järkyttävän kamala kokemus takana lääkkeellisestä kohduntyhjennyksestä. Silloin oli keskenmeno rv10. Lääkäri oli kyllä nyt sitä mieltä, että tuulimunan tyhjennys ei välttämättä niin kivulias olisi, mutta olen kyllä lukenut toisenlaisistakin kokemuksista. On tämä niin kurjaa jo muutenkin, että mahdollisimman pienillä kivuilla sitä toivoisi selviävän. Ja toivottavasti kohtu nyt sitten kanssa tyhjenee kunnolla, ettei tarvita lisäksi vielä kaavintaakin. Voi surkeuden surkeus. Kyllä minä niin mieluusti olisin masua kasvatellut. :(
 
Lohtuhali, memmu :hug: Voin vain yrittää kuvitella, miltä susta tuntuu. Voimia ja jaksamista!

Mä niin toivoin pääseväni lukemaan plussauutisia, mutta näemmä tädin saivat kylään moni muukin. Pahoitteluni kaikkien puolesta ja onnea matkaan tässä kierrossa. Peukkuja pidän vielä jännityksessä eläville =)

Harmittaa ja hävettää, kun en ehdi kirjoittaa henkilökohtaisempia viestejä vaan tälleen tylysti niputan teidät, ihanaiset, mutta tätä tää nyt on. Kiire ja illalla aikaisin väsy. Nyt tässä kahvin hörppään ennen kuin lähden taas hakemaan poikasen hoidosta.

Oman navan ympäryksestä sen verran, että mahaa juilii oikein tosissaan. Koska meidän talletukset suoritettiin (luomuna muuten ja kerrankin jo iltapäivästä ja miehen aloitteesta :heart:) eilen, en raaskinut uutta ja kallista digitestiä tänään enää avata. Vanhoilla liuskoilla en vielä ehtinyt ovishymynaamaa saamaan, mutta eilen jo masussa tuntui ja tänään oikein kunnolla. Eli ehkä tässä jotakin Oili-meinikiä voisi olla.

Kysyisinkin, että milloinka teillä on isoimmat tuntemukset, ennen ovista, sen aikana vai jälkeen? Joku kierto mun täytyy kyllä testata niin pitkään, että hahmotan missä oikeasti milloinkin mennään. Tähän mennessä siis olen aina lopettanut dippailut siihen hymynaamaan, ja tällä kertaa tosiaan jätin koko homman kesken omien vahvojen tuntemusten vuoksi. Nyt jään mielenkiinnolla odottamaan, säilynkö oireettomana vain alanko kehitellä toinen toistaan (epä)uskottavampia raskausoireita ;)

Ihania loppukesän päiviä, ihanat!
 
  • Tykkää
Reactions: memmu05
Susseli72 kirjoittelit: Kysyisinkin, että milloinka teillä on isoimmat tuntemukset, ennen ovista, sen aikana vai jälkeen? Joku kierto mun täytyy kyllä testata niin pitkään, että hahmotan missä oikeasti milloinkin mennään. Tähän mennessä siis olen aina lopettanut dippailut siihen hymynaamaan, ja tällä kertaa tosiaan jätin koko homman kesken omien vahvojen tuntemusten vuoksi.

O-testeillä dippailun voit lopettaa siihen kun saat vahvan/vahvemman viivasen, kuin kontrolviivanen on.

Toki dippailuja voi jatkaa jos viiva ei ihan tasavahvaksi tule..MUTTA..omia tuntemuksiaan kannattaa ehdottomasti kuullostella.
Joskus se Oili niin nopsaan livahtaa, ettei kerkeä saada testein kiinni(varsinkin jos vain kerran vuorokaudessa testailee)


Itselläni on kyllä ovis ollut ihan todistettavasti usein, vaikka en ihan tasavahvaa viivasta ole saanutkaan(dippaillut 2-3x/vrk)
..ainakin kerran olen sellaiselta kierrolta raskautunutkin.

Tuntemuksista..munarakkulan kasvukipuiset alkaneet siinä Kp4 kieppeillä ja ovis(munarakkulan puhkeaminen)tuntemukset sitten kovat n. 15min(paitsi tällä kierrolla kesti 3vrk!!!:O)

Parisen päivää oviksen jälkeen pienen pientä tuntemusta..ja tärppikierroilla olen huomannut tuntemusten alkavan siinä dpo5 pintaan.
 
  • Tykkää
Reactions: susseli72
Kiitos vastauksesta, *mur-mur* :)Mä en ole noiden liuskatestien kanssa nyt uskaltanut pelata, kun tuota poikasta tehdessä en saanut niistä tolkkua oikein perästäkään. Siksi ostelen kalliita digitestejä, joiden kanssa sitten tulee dippailtua vain sen kerran päivässä. Veikkaisin, että eilen illalla olisin saanut jo sen hymynaaman näyttöön, mutta en tosiaan raaskinut uutta pakettia avata. Tää kierto mennään nyt näin.

Tänään oli alavatsa tosi painavan tuntuinen, kerran töissä repäisi oikein kunnolla ja kotimatkapyöräilyllä jokainen tärähdys tuntui ikävältä. Olisi siis tavallaan kiinnostanut nähdä, miten testi tämmöisenä päivänä reagoi, mutta ehkä sitten seuraavalle kierrolle tilaan niitä liuskoja. Uitan niitä sitten vaikka monta kertaa päivässä :D
 
Susseli72 - itse käytin kuumeiluni jossahin vaiheessa sekä liuskoja&digiä rinnatusten
Opettelin silloin tuntemaan hieman kroppaani/tunnistamaan ovis tuntemukset.

Miulla kierto oli silloin 28 ja aloittelin dippaukset siinä Kp8-9 päivän tienoilla: liuskoilla ainakin 2-3xpäivä ja kun viivanen alkoi näyttää aikas tasavahvalta(n. Kp12-13) dippasin Digin ja yleensä se hymynaamaa sillon näyttikin.=)

Toki liuskoilla voi aloitella aiemminhin dippaamaan..viiva voi tosiaan alkuun vahvistua, sitten haalistua - tummentuen sitten esim. kunnolla juuri päivää ennen ovista.

Kaikilla ei tietenkään ole mahdollisuutta dippailla esim. kolmea kertaa/vrk..itse kotosalla olessani näin pystyin tekemään.


ON..ei ne miun lämmöt vielä laskeneetkaan..ja tisut yllättävän arat:x
..masullakin sellaista kiristelyä, ei menkkamaista..uskon tänään olevan dpo11..max. dpo12..

Mukavaista illan jatkoa olkkariimme, mie taidan lähtä puraisemaan iltapalasta.:popcorn:
 
Tänään oli alavatsa tosi painavan tuntuinen, kerran töissä repäisi oikein kunnolla ja kotimatkapyöräilyllä jokainen tärähdys tuntui ikävältä.

Olisko Oili sitten tänään käväissyt?
..tuntemuksesi juuri kuin mulla heti oviksen jälkeen: mm. tärinä arkuutta, istuminenhin sattui jonnehin..ihan peppureikään saakka!:$

Etkö haluis piinailemaan tuonne listallemme, siellä ei tunkua?:):heart:
 
Viimeksi muokattu:


Keskiviikko 28.08.2013

nimi / ikä........................kp...............yrityskerta

Esteri1 (40)....................kp 3/28..................yk 10
Marza (43).....................kp 4/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp7/26-28..............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 8/20-27............yk 11
susseli72 (41).................kp 12/23-27............yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 15/25-29...........yk
Minttu71 (42)..................kp 20/30................yk 8
Jadee (39)......................kp 23/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 23/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 24/25-28...........yk 6
Bugsy (43)......................kp 31/28-31............yk 1
oliivitar (42)....................kp 36/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?



piinailupäivät:

Ollakovai...? (39).............dpo 9
Fiialiia (40+)...................dpo 11


plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä