40+ so what wol.13



TOTT-torstai 29.08.2013

nimi / ikä........................kp...............yrityskerta

Esteri1 (40)....................kp 4/28..................yk 10
Marza (43).....................kp 5/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp8/26-28..............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 9/20-27............yk 11
susseli72 (41).................kp 13/23-27............yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 16/25-29...........yk
Minttu71 (42)..................kp 21/30................yk 8
Jadee (39)......................kp 24/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 24/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 25/25-28...........yk 6
Bugsy (43)......................kp 32/28-31............yk 1
oliivitar (42)....................kp 37/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35.............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60............yk ?



piinailupäivät:

Oliivitar (42)...................dpo1
Susseli72 (41).................dpo1
Ollakovai...? (39).............dpo 10
Fiialiia (40+)...................dpo 12


plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Blaah, testattu aamuvarhain (heräsin liian aikaisin) nega ja myöhemmin löydetty klassinen roskishaamu. Nyt mä tiedän, kuka hullu niitä roskiksia tonkii, mähän se olen:LOL: Vatsaa juilii alhaalta melkein nivusista oudosti edelleen, mutta menkkojahan se vain tietää. Nyt oli taas toiveet tosi korkealla, kun oli tosi poikkeavat tuntemukset, joten on outoa, ettei mua v***ta tään enempää. Kaippa tähän tottuu:confused: No viikonloppuna lohtupunkkua, lapsoset mummolassa.
 
Huomenia ja Mur-mur :kiss: Kiitoksia! Olipas ihana syksyinen tuulahdus käynyt seinällämme. Wau =)

Susseli rohkenin laitella sinut piinailulistalle, sitähän Mur-mur tuolla jo huihuili ja laittelinpas itsenikin sinne kaveriksesi Eilen kyllä illalla nippaili urakalla ja kuumotteli, etten enää tiennyt nukahtaessani kummalta puolelta tapahtui ja mitä :O Aamulla ovistesti miltein blanco! Juhuu! Sitä olen odotellutkin... Ihmeellinen kierto, kun odottaa milloin testeissä on blanco. Tai sitten mää olen vain ahne piinailulistalle, jo toista kertaa siellä tälle kiertoa :D Ja nyt lentelee liuskat takavasemmalle.

Fiialiia ja Ollakovai..?

Ollakovai...? Huih... Mikä testi oli kyseeessä?... Kyll miekin niitä testejä tuijottelen testiajan jälkeen... En edes roskiin laita :ashamed::LOL: Laitaitko kuvan? Jooo? =)
 
Oliivitar, en ottanut kuvaa, kun just töihin lähtiessä dyykkasin roskiksen. Haamu oli musta selkeä ja ihan perus pc:llä testasin, ne on niin halpoja, että tällainen himotestaaja kahmii niitä aina kaupassa käydessään. Koskahan kassaneidit alkaa huomauttaa, et etkö sä jo ala uskoa, ettet ole raskaana:LOL:

No, hullu testaaja dippaa taas huomenna ellei punalippu liehu ennen sitä (tulis vaan mokoma, kun on kerran tullakseen eikä pitäis hupsua jännityksessä)

Jahas, mikä on Fiialiian tilanne?
 
Ollakovai...? Piti aivan palata The asiaan. Olen jonkin verran ehtinyt noilla PC-testeillä testaamaan ja en ole koskaan saanut roskishaamua :O Voiskohan se merkitä jotain ihanaa sinun kohdallasi? Jotain viivanpaikkaa tai sen tapaista kylläkin, kun olen tihrustanut jos minkäkin lampun alla. Ja katsellessani myöhemmin ei niihin ole tullut mitään "uutta"
Kyllä nyt jännittää puolestasi Milloin testaat seuraavaksi :p :D



Taidan olla ihan täpinöissäni puolestasi, siellähän luki, että maltat odottaa huomiseen testauksen kanssa :D Ja tädille kepakkoa :stick: Hus hus!
 
Viimeksi muokattu:
Moi vaan kaikille Ihanille Naisille!

Olen aika laiska kirjoittamaan näitä mun oireita tms, kun eihän tässä ole mitään ns. uutisoitavaakaan vielä =)
Mutta nyt on kaikki mahdolliset labrat otettu, ovikset tikutettu ja limat bongattu- akka kunnossa!

Taisi olla mulla se sunnuntainen kasvukipua ja tiistaina poksahti sitten, kun niin kovaa ja pitkään vihloi. Tiedänpä sen sitten vajaa parin vkon kuluttua, että milloin oli ovis. Joskus tutkittu ja todettu, että aika tarkalleen on oviksesta menkkojen alkuun 14 vrk.

Nyt kun olen kaikenmaailman tiedot kasannu yhteen vihkoon, olen miettinyt asiaa kaikelta kantilta, nähnyt uskomattomia unia yms, niin on NIIIIIIN väsynyt olo ja tekis mieli vaan nukkua. Nyt vaan siis odotellaan, että pääsen gynelle ja tarkistetaan ultralla minun tarinan paikkansapitävyys jne.

Tämä minun ihana gyne sanoi jo aikanaan minulle, että mitä enemmän yritän, sitä varvemmin se on hyvä ehkäisykeino! Ja minun kohdallani pitää paikkaansa. Täytyy vaan tehdä itsensä kanssa sopimus, että tulee jos on tullakseen. Minulla on semmoinen pääkoppa, että jos alan työkseni raskautumaan ja tikkuja virittelemään, niin stressihormonit on tapissaan!

Eli levollinen olo- ON
En stressaa- EN

Näillä mennään! Aurinkoisia päiviä ja lenkkeilyn iloa!!! :heart: S.
 
Täällä nähdään memmu05 :hug:

Lääkäri käski pitää yhden kierron väliä ennen uutta yritystä. Ajattelin, että ei tarvitse. Ja nythän kiertokin lähtenyt taas liikkeelle. Mutta ei. Mies on lähdössä äitiään katsomaan kotimaahansa, on siellä vajaan viikon ja juuri silloin kun pitäisi olla oili :'( No tärppikierroksellakin taisi oili tulla miten sattuu, ehkä se tässäkin. Pitää ajatella positiivisesti.
 
Heisulivei taas ja pahoittelut memmulle...tuo on niin ikävää, että annetaan ja sit otetaan ja tuulimuna on vähän vielä sellanen, että ihan kun lahjan sais ja kun se aukasee, niin siellä ei ookaan mitään, sellanen pettynyt fiilis. Itse oon kokenut sen myös, meni viel viikolle 14 asti, siitä nyt on jo aikaa:(

No, minä en tiedä mun tuntemuksista mitään, mutta huomenna ne testit käyn ostamassa, kaikki mahdoliset ja kaikki testataan, se raskaustestikin, ihan viel varmuuden vuoksi;)

eilen sit onni potkas persuuksille tai ainakin siihen lähi tienoille;), että ukkokulta kallisti vaakatasoon ja sainmitä halusin:D Onpahan jotain taas tehty, että saa piinailla ja testejä tehdä:)

Mutta niin on kiirusta, että enpä taas enempiä..pakko oli nyt vaan käydä katsomassa kuulumiset ja kertoa omat:)
 


Perjantai 30.08.2013

nimi / ikä........................kp...............yrityskerta

Esteri1 (40).....................kp 5/28...................yk 10
Marza (43).......................kp 6/30...................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 9/26-28..............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 10/20-27............yk 11
susseli72 (41).................kp 14/23-27............yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 17/25-29...........yk
Minttu71 (42)..................kp 22/30................yk 8
Jadee (39).......................kp 25/26.................yk 1
Fiialiia (40+)...................kp 25/27-30............yk yli 6v
Ollakovai...? (39).............kp 26/25-28...........yk 6
Bugsy (43)......................kp 33/28-31............yk 1
oliivitar (42)....................kp 38/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Oliivitar (42)...................dpo 2
Susseli72 (41).................dpo 2
Ollakovai...? (39).............dpo 11
Fiialiia (40+)...................dpo 13


plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Päivän pläjäys

Kirjoittelinpa äsken googleen "suomalaisia lahjasiittiöt", vähän niikuin kirjoitusvirheenä... Ensimmäinen Google-tulos: Persoonalliset lahjaideat :LOL: :LOL: :LOL:
Juurikin näin! Välillä tämä kaikki tuntuu juuri tuolle, että mistä helevatasta näitä ideoita tippuu.... =)
Mutta vakavasti: Hyvällä asiallahan me ollaan; saadaan lapsia esikoulupakkoon, vuotta pidempään oppivelvollisuuteen ja napakkaan opiskeluun, että kerkiävät olla vielä meidän kans työelämässä, kun näyttäis sille, että noilla suunnitelmilla minä menen töihin rollaattorilla!!! :kieh:
 
Pienin askelin kohti kuumeilua täältä taas tullaan, vaikkakin tosiaankin pienin askelin. Toissapäiväinen kohduntyhjennys oli ihan järkyttävän kivulias kokemus, aivan kuten oli se edellinenkin. :( Toivottavasti ei tarvitse enää kolmatta kertaa kokea. Vieläkin on aikamoista masun repimistä ja juilimista pienenkin rasituksen jälkeen, mutta kyllä tällaisen kivun jo ihan hyvin sietää. Rantauduin juuri viettämään eheyttävää mökkiviikonloppua kaksin haukun kanssa. Tekee hyvää olla täällä luonnon helmassa hetki ihan omissa oloissaan ja toipua ja rentoutua ja nauttia. Miehen jätiin kotiin viettämään omaa laatuaikaa lastensa kanssa, jotka ovat meillä joka toinen viikonloppu. Nyt tosiaan teki mieli olla hetki yksin, ja ihanasti mieskin sen ymmärsi. :heart: Vuoto on sen verran runsasta, että uskoisin kohdun tyhjenevän ihan ok, ettei tässä enää mitää kaavintoja tarvittaisi. Toivottavasti en nyt kuitenkaan viikkotolkulla vuoda. Niin kovasti tahtoisin että kierto palautuisi mahdollisimman pian, että pääsisi hetimiten uuteen yritykseen. Kyllähän se pettynyttä mieltä heti piristäisi, kun saisi taas oikein kunnolla kuumeilla. :)

Tiedättekö muuten, että minulla on ihan mielettömän ihana hieroja. Sanoi tänään hieronnan jälkeen, että sinulla on nyt ollut niin rankka viikko, että olet ansainnut kaikkea mahdollista ihanaa ja hemmottelua, että tästä minä en nyt sitten huoli mitään rahaa. Sitten tuli ja halasi. On se kyllä ihan spesiaali. :heart:

Minä varmaankin tässä keskityn nyt hetken ns. myötäkuumeilemaan täällä olkkarissa, odotellessani oman kierron palautumista ja jännäilen piinailijoiden puolesta. Oikein tärppisiä plussatuulosia kaikille toivottelen. :) :heart:
 
Voi, kunpa täällä alkaisi plussatuulet puhaltaa ja positiivisia testituloksia ilmaantua :) Itse olen vähän epäluuloisella kannalla, alavatsa oli eilen jotenkin arka ja tänäänkin vielä on joitakin pikkuruisia tuntemuksia. On siis vähän semmoinen epäilevä olo, mahtoiko Oili käväistä ensinkään tai ainakaan silloin kuin kuvittelin. No, voin silti keikkua piinailijoissa ja jännitellä ainakin huvin vuoksi. Seuraavaan kiertoon varustaudun sitten oikein kunnon testiarsenaalilla :D
 
Hei kaikille :)
Tuli pieneen mieleen kurkata mitä tänne kuuluu ja onhan niitä plussia tullut <3
Uusia haaveilijoitakin mukaan tullut olkkariin ja se on hyvä. Kesä siinä meni kierukan kans taistellessa ja otatin pois. Ei pelittänyt miulla :( noh jospa ikä alkais pikku hiljaa viedä menkat pois. Kummasti sitä vieläkin haikailee siittä omasta kääröstä..ei tietenkään joka päivä mutta liiankin usein :( jospa lapsenlapsia saisin joku kaunis päivä paijattavaksi :) Ihania syyspäiviä kaikille ja plussia peukutan ja olen hengessä mukana :)
 
Tänään vois sitten olla vaikka kp2. Jotenkin en enää osaa ottaa asiaa mitenkään raskaasti, kun en usko tärppeihin enkä ihmeisiin.

Joku uusi täällä - anteeksi, en nyt muista, kuka - oli menossa yksin lahjahoitoon. Itsekin kävin pari kertaa. Taisin kuitenkin stressata aivan liikaa, kun tuli kaikenlaisia ajatuksia etenkin, kun mies (suhde tosin kysymysmerkkinen), ei ollut valmis mukaan prosessiin. Nyt saman kysymysmerkkimiehen kanssa kokeillaan, vaikka tiedetään, että hän tuskin tulee saamaan lapsia, vaikka olisi miten hedelmällinen nainen vastaparina. Sellaisia ne tilanteet. Jokainen pohtii omalta kohdaltaan eikä minusta toisilla ole siihen sanomista, ei myöskään yksin hoitoon lähtöön.

Nautitaan valosta, kun vielä voidaan!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä menossa kp 2/25. Joo ja kilpirauhaskokeissa käyty taas uudelleen. Että tuloksia ja mahdollista tasaavaa lääkitystä odotellessa. Vähän vääntöä lekurien kanssa, kun ekalla (yksityisellä) klinikalla lääkäri oli ilmanmuuta laittamassa mua lääkitykselle ja nyt sitten tk-lääkäri halusi mulle uudet verikokeet, vaikka tsh-arvo oli huikea... sanoi että voi olla "normaalia heittelyä" mitä ei toisen lääkärin mielestä missään nimessä ole, kun on maksimiarvo kolminkertaisena. |O Ja tuonne yleiselle puolelle siirryin vain kustannussyistä etten nyt noista lääkityskäynneistä tarvi maltaita maksaa....
Ja mäkin olen siis hedelmöityshoidoissa klinikalla. \o/
 


Sunnuntai 1.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

Jadee (39).......................kp 3/26...................yk 2
Fiialiia (40+)...................kp 3/27-30.............yk yli 6v
Esteri1 (40).....................kp 7/28...................yk 10
Marza (43).......................kp 8/30...................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 11/26-28..............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 12/20-27............yk 11
susseli72 (41).................kp 16/23-27............yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 19/25-29...........yk
Minttu71 (42)..................kp 24/30................yk 8
Ollakovai...? (39).............kp 28/25-28...........yk 6
Bugsy (43)......................kp 35/28-31............yk 1
oliivitar (42)....................kp 40/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)...................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Oliivitar (42)...................dpo 4
Susseli72 (41).................dpo 4
Ollakovai...? (39).............dpo 13


plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Ja niin vaihtui jälleen kuukausi. Ihanaa alkavaa Syyskuuta

Hei Tattinen! Juu... taitaa tuo vauvakuume olla sellainen tauti, joka ei häviä lainkaan.... Luulen, että sen kanssa on vain opittava elämään. Olen huomannut, että minun kuumeen terävimmät särmät ovat alkaneet hioutumaan, joten enköhän mie kohta pääse omassa kuumeilussani Tjottailuvaiheeseen :heart: Kaikkea hyvää sinullekin tattinen :kiss:

Jadee Lähettelen pitkää pinnaa ja lehmänhermoja TK:n kanssa!!!!

Soturiprinsessa:
Mutta vakavasti: Hyvällä asiallahan me ollaan; saadaan lapsia esikoulupakkoon, vuotta pidempään oppivelvollisuuteen ja napakkaan opiskeluun, että kerkiävät olla vielä meidän kans työelämässä, kun näyttäis sille, että noilla suunnitelmilla minä menen töihin rollaattorilla!!!
Mie luulen, kun olemme vihdoin ja viimein saatu nyyttiimme syliin asti, yhteiskunta ottaa nyyttimme samantien hoitoon, jotta pääsemme töihin, töihin :D


Minua askarruttaa miten lahjasiittiöt valitaan/hankitaan? Arpooko ne klinikka vai onko siinä mahdollisuus esimerkiksi valita ominaisuuksia? Mie olen ihan amerikkalaisten elokuvien varassa tässä asiassa :confused::D
 
No niin, nyt sitten testasin perjantaina sen raskaustestin ja se oli nega, mutta se nyt oli aika varmakin homma.
Eilen testasin ekan ovistestin ja se oli nega, mutta tänään jo ehkä samanväriset, siinä ja siinä, mutta tänään ei voi touhuta, kun huomenna mulla on se gyne, joten huomen illalla sitten;) ja uskon sen olevankin parempi ajankohta, kun nuo viivatkin on vähän siinä ja siinä ja se 24h päästä ois parempi:) Olo on kans sellanen "limanen" ja ninkus katilla kiimanen:D No, kattoo nyt. Huomisesta päivästä alkaen ajattelin ottaa myös foolihapot kehiin ja syödä oiiiiiiikein terveellisesti, kaikki keinot kehiin:D
 
ihan nopsaan omaa napaa: pe haalea plussa cb:n earlyyn, tänään jo vahvempi, muttei vieläkään yhtä vahva kuin vaakaviiva. Eli nyt seurailen alkaako menkat vai vahvistuuko viiva. Tekisi mieli riekkua ilosta, mutta kevään kkm vielä kummittelee, ei uskalla iloita ettei tipu korkealta, vaikka eipä se suru sen pienempi oikeasti ole vaikka kuinka piruja seinille maalaisi. Varovaisesti olen kuitenkin suunnattoman onnellinen. Palaan huomenna lukemaan teidän kuulumiset.
 
Hei kaikki ystävät!
En näköjään suoriudu olemaan aktiivinen jäsen vaikka välillä juttujanne luenkin, minut voisi siis pitää taustalla edelleen.
Onnittelut raskautuneille ja pahoittelut muun kohtalon kärsineille:hug:.
Meillä tilanne on se että suunnitteilla on viimeisten pakastealkioiden siirto, kääk. Ensi viikolla projekti alkaa ja jos nämä eivät tartu niin se taitaa olla meidän kuumeilumme loppu, luomuraskautta ei meille varmaankaan koskaan tule. Katsotaan kuinka käy...: /
 

Yhteistyössä