40+ so what wol.13

Heissulivei taas. Tänään olin lääkärissä, mutta otti vaan laajan verikokeen ja sit lähetteen gynelle ja ihotautilääkärille, mille halusinkin.
Mutta siis, eile testasin sen ovisviivasen olevan himpun verra vaaleampi kun testiviiva, mutta tänään heti alkoi muodostua kaksi vahvaa viivaa testiin ja loppujen lopuksi, sitten ovisviiva voitti vahvuudella tuon testiviiva;) Tänään siis kauhea nakitus päälle kun töistä tulen, että älkäähän häiritkö=):attn:..ovi laitetaa visusti säppiin ja yritetää tehdä vauvelia;)..vaikka niihän ne sanoo, että niitä ei tekemällä tehä, vaan niitä saadaa, mutta jostain syystä mä en nyt oikein jaksa enää tämän ikäsenä uskoa Haikarajuttuihin;)....saadaan toki, mutta ilman tekemistä ei kyllä mitään saada;)
Voi voi, ku ukkokulta ois nyt oikein reipas tänä iltana:D
 


Maanantai 02.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

Jadee (39).......................kp 4/26...................yk 2
Fiialiia (40+)...................kp 4/27-30.............yk yli 6v
Esteri1 (40).....................kp 8/28...................yk 10
Marza (43).......................kp 9/30...................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 12/26-28..............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 13/20-27............yk 11
susseli72 (41)..................kp 17/23-27............yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 20/25-29...........yk
Minttu71 (42)..................kp 25/30................yk 8
Ollakovai...? (39).............kp 29/25-28...........yk 6
Bugsy (43).......................kp 36/28-31............yk 1
oliivitar (42)....................kp 41/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)....................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Oliivitar (42)...................dpo 5
Susseli72 (41).................dpo 5
Ollakovai...? (39).............dpo 14 :heart:


plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)..... 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Ollakovai...? Ihania uutisia! Kovasti toivon, että pieni tarraa kiinni ja lujasti :kiss:

Tintti-Tiivarilla kikkelöintiä tiedossa :D Tsemppiä ukko-kullallesi!

Wiennan projektille toivon kovasti plussasäteitä matkaan :heart:

Miulla tiedossa kiirus viikko, mutta yritän ehtiä päivitellä....

Ihania hetkiä läheisten kanssa :heart:
 
Oih ollakkovai...plussaako se siellä meinaa? Jessus, ihana syksyn aloitus:) Kuvaa tänne halajamme...vauhtia vauhtia:)

Minä taas täällä mietin ja aprikoin, että miltä tuntus taas olla pienen käärön äiti. Olisin 44v, jessus....mutta ei se niin paljon loppupeleissä olisi. Jos mä saisin vielä vauvan, mä varmaan vaihtasin myös työpaikkaa, mulla on ihana työpaikka, mutta se ei ole mun haaveiden työpaikka:) Sit mulla ois mahdista vähän opiskella lisää ja saada sitä mitä haluisin:)

Eilen kyllä oli kikkelöintiä:heart:...oli tosiaan ne vahvat viivat aamusella, että siitä noin 14h päästä touhusimme. Uskon, että aika hyvään saumaan tuli, hiukan ehkä vähän ennakkoon, mutta niinhän se pitääkin:) Kiertopäivä tais olla se 14, niinkus viimeksikin, mutta vähän epäselvää nyt on, kun en tiedä mistä laskis ne menkat, mutta siinä nurkilla. Torstaina mulla on se gyne, ihan jees, kaippa se papakin otetaan, pyydän ainakin. Hemppa mulla oli 118, mutta eipä ihme tuon vuotelun jälkeen taas, kun monta päivää vuoti.
Uskaltaskohan kysyä niitä terolutteja vai mitä ne on, eikös ne pidennä hiukan kiertoa, että aina niin nopeaa alkas noi menkat.
Mutta joo, nyt kai se piinailu sitten taas alkaa. Eilen aloitin syömään foolihappoa, söin oikein terveellisesti ja jatkan taas tänään.
Siitä minä oon tyytyväinen, että tässä kierrossa bongasin nuo ovisviivat, että kyllä mä nyt en vielä ihan vanha harppu ole, nih!
No vaan, eipä taas muuta mumisemista tällä kertaa:)
 
Heipat kaikille tasapuolisesti!
Olen lukenut kaikki juttunne, mutta ei keta kaikkiaan ehdi tänne ilmoittelemaan itsestään. Vaikka kyllähän täällä ihania uutisia taas on ollut, onnittelut sinne Ollakovai.. :heart:

ON Täällä ei uusi kierto ole lähtenyt käyntiin. Tasan kerran on päästy harjoittelemaan tositoimia, joten aika lottovoitto olisi, jos siitä jotain syntyisi :LOL:
No jälkeenpäin ajatellen ajoitus oli oikea, mutta kun ei taida tuo kierto nyt vielä ihan toimia. Olen vanhoilla davidin 25 testeillä testannut, ei mitään, tosin en luoto niihin testeihin pätkääkään, niin ovat olleet aina huonoja. En taida nyt investoida mihinkään testeihin, ennekuin alkaa tuntumaan mitään sinnepäin viittaavaa. Tai siis koko ajan kyllä on jomotellut alaselkää, ja kurkin jatkuvasti onko tulosta seurannut housuihin saakka. Toistaiseksi ei ole, mutta mene ja tiedä.

Mur-mur tai onko kukaan muukaan kuullut, että miten nuo vanhentuneet testiti voisivat sitten olla epäkuntoisia? Voisiko jotenkin se hormoonin "kerääjä" vanhentua, koska ainakin testiin tulee aina se tarkistusviiva, että testi on mennyt oikein.

Mutta tosiaan on huonoja kokemuksia noista davidin liuskatesteistä, ja muistakin keskusteluista luin samaa. Ei sitten tosiaan anna mitään testiin, jos ei todellakin ole vahvasti raskaana ja sillonkin todella hailuka viivan.

Voi mitkä jomotukset. Ai niin muistin, että viikon päästä touhuilusta tuli lusikallinen vuotoa, mutta ei sitten enää mitään. En tiedä uskoisiko tuohon kiinnittymiseen, että olisiko voinut olla sitä. Ajoitus sopii, mutta nuo testiti ei kerro mitään. Kierto varovaisestikin arvioituna kuitenkin jo jossain yli 30 päälle.
Mutta jäämme odottelemaan.
Ihanaa syksyistä ja aurinkoista päivää.
Palaillaan.
T: bugsy
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ollakovai onnea! Onko viiva vahvistunut?

Täällä tuntuisi kropassa oili lähestyvän. Olisikin toivottavaa, silloin ehdittäisiin tähän kiertoon mukaan. Mies kun lähtee reissulleen perjantaina. Ei ole tikkuja, ajattelin tikutella vasta tärppäsikö vai ei.
 
Kiitos kaikille onnitteluista -eilen aamulla sain vihdoin lähes tasavahvat viivat apteekin omaan testiin, joten nyt noin 15! testin jälkeen uskon, että ainakin jollain tasolla olen raskaana. Tissit on turvoksissa ja vatsaa jomottelee ja juilii ja silloin tällöin ohimenevää öklötystä, mutta jos on hetkikin, ettei tunnu mitään, niin hypin seinille koska keväinen kkm ilmeni mulla juuri tosi laimeina oireina. Yritän lohduttautua sillä, että alussa vasta ollaan ja mulla ei koskaan aikaisemminkaan ole ollut mitään megaoireita. Eli päivä kerrallaan vu:aa odotellessa.

Tintti-Tiivari, 44 v. ei tosiaan loppupeleissä paljon ole, luin erästä kauppiasmatrikkelia ja tein sellaisen mielenkiintoisen havainnon, että 1800-lla ja 1900-ln alussa oli ihan tavallista, että lähes 50 v. ja ylikin rouville syntyi lapsia. Kun vielä huomioi nykyajan elintason ja naisten terveyden niin sä olet kuule ihan tyttönen vielä=)

Bugsy, pidän peukkuja, että mystisen vuodon aiheuttaja on pieni salamatkustaja.

Esteri, eikun vaan etkoilemaan ja valmiusjoukot paikalle munasolua odottamaan, olen varma, että tämä taktiikka auttoi meillä ainakin jos nettilaskuria on uskominen, jonka mukaan hedelmöittyminen olis tapahtunut juuri seksittömänä päivänä.

Aurinkoista viikon jatkoa ja onnea oviksen ja plussan metsästykseen kaikille tasapuolisesti!
 
Kiitos ollakovai:) kylläpä piristi tekstisi ja ikävuosirenkulat katos silmien alta samantien:) tänään mulla on gyne, saa nähdä mitä ne tonkiessaan löytää...

Olipas se ihanaa tulla raskaaksi pian. Mä tykkään syksystä, mutta näin pimeän aikana voisi rauhassa kasvatella masua, kun tuuli ulvoo ovien ja ikkunoiden raoista:) eilen olis ollut hyvät mahikset tehdä pieni päivähässeli... Kirjoitin tähän ensiksi päiväpano, mutta tämä kone muutti sen päivätansseiksi, että hmmm... Miksei päivätansseiksi, mutta laitetaan nyt hässeli, niin jokainen ymmärtää:D mutta joo, arvatkaapa olinko eilen väsynyt ja flunssassa, enkä jaksanut.... Mies näytti kyl seksyltä duunikuteet päällä, et oisin kyllä vampannut heti jos oisin jaksanut. Tänään muuten mietin, kun naapuriin rakenetaan taloja, että talonrakentajat on aika seksyjä, riskejä kavereita jotka osaavat tehdä taloja, joissa sitten aletaan perhettä suunnittelemaan. Tietäsivät vaan millanen kiimanen katti niiden ohi pyöräili, onneks olen yksiavioinen:DJoo, alkaakohan mulle nousta kuume kun alan horisemaan. Flunssa meinaa tulla ja ajattelin ottaa levon kannalta tän päivän.
 
Ollakovai, ihan hirmuisesti onnea! :) :heart:

Täällä päästiin eilen jo harjoitteluasteelle, kun vuoto on jo niin minimaalista ja viimeisetkin kivut väistyneet. :) Toki se aina on kivaa, mutta nyt jotenkin tuli vielä sellainen fiilis, että elämä nyt tosiaankin jatkuu, ja pian päästään kunnolla uuteen yritykseen. :)
 


Torstai 05.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

Jadee (39).......................kp 7/26...................yk 2
Fiialiia (40+)...................kp 7/27-30.............yk yli 6v
Esteri1 (40).....................kp 11/28...................yk 10
Marza (43).......................kp 12/30...................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 15/26-28..............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 16/20-27............yk 11
susseli72 (41)..................kp 20/23-27............yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 23/25-29...........yk
Minttu71 (42)..................kp 28/30................yk 8
Ollakovai...? (39).............kp 32/25-28...........yk 6
Bugsy (43).......................kp 39/28-31............yk 1
oliivitar (42)....................kp 44/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25..................yk1
Morticia (44)....................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Tintti-Tiivari (43).............dpo 1
Oliivitar (42)...................dpo 8
Susseli72 (41).................dpo 8



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Hellurei kaikille ja ONNEA plussaneille ja kohta plussaaville...! ;)

Sen verran omaa tilannetta, että pääsen parin vkon kuluttua lekurille, aukaisevat uuden toimipisteen. Sopivasti taitas kierto ollakin sitten oviksen tietämillä.

Niin on kaunis ilma, mutta väsyttää ihan perkuleesti! Jotain syysväsymistä? Jos ottais "avainunet" ennen palaveria... Ne on sellaiset, että ruetaan istualteen unille, avaimet käteen ja kun nukahtaa, niin avaimet tipahtaa kädestä, niin sit pitääkin herätä =) Ja toimii!

Raikasta syksyn alkua! SP
 
  • Tykkää
Reactions: susseli72
No heippa! Kävin lääkärissä ja otti papan. Tutki rinnat käsikopelolla ja ultraan kohdun, kohdun lima on kolmikerroksinen, tiedä mitä tarkoittaa, mutta kaikki ok. Määräs lyhyeen kiertoon primiluttia, ja aloitan heti huomenna, kun käyn apteekissa. Tuota voi käyttää jos haluaa tulla raskaaksi, mutta lopetettava heti kun raskaus on tietoista. Mammografiaan sain myös tarkastusajan, vaik mitään syytä ei olekaan, mutta tutkitaan nyt koko akka kunnolla.
 
Heipat kaikille tasapuolisesti!
ON sen verran päivitystä, että tuoreilla testattu nega. Ei auta kuin odotella tätiä, että joskus pääsisi kiertoon takaisin.

memmu05 halusin kertoa, että itse kävin tuon km viime kesänä läpi viimeksi, useampia siis on takana. Km siis 9.6.2012, jonka jälkeen ei tullut yksiäkään kuukautisia, joten suoraan plussasin seuraavasta kierrosta pysyvästi. Tuolla nyt tyytyväinen pieni neiti touhuilee lattialla. Ja samoin kävi v 2006, jolloiun kesällä km ja heti plussasin sen jälkeen, jolloin tuloksena kaksoset, nyt eskarissa.

Mutta palaillaan asiaan.
T: bugsy
 
  • Tykkää
Reactions: memmu05
Kiitos Memmu onnitteluista -kiva kuulla, että sulla on jo fiilikset parempaan suuntaan. Pidän peukkuja, että pääset taas pian vatsaa kasvattamaan -toivon, että ollaan kaikki paljon pulskempia muutaman kuukauden päästä siitä vatsan kohdalta=)

Heräsin aamuyöllä nälkään ja pahaan oloon ja olin niin onnellinen, että melkein itketti. Ja aamulla taas kiukutti vähän joka asia. Katsotaan, mitä loppupäivä tuo tullessaan:D
 
  • Tykkää
Reactions: memmu05
Huomenta. Mulla olisi siis kp 12. Eilen tuli vuotoa ja rinnatkin on heränneet. Olisikohan voinut olla varhainen oili? Ennen km:eek:a kierto oli 30 päivää, joten siihen nähden hyvin etuajassa, mutta luin, että saattaa sotkea pituutta tuo km. En ole tikuttanut, kun ajatteli etten tiukuta lainkaan ja varsinkaan nyt noin aikaisin. Mies kävi kylläkin asialla.
 
Sulla voi olla Esteri1 ovis tulollaan. Et hyvä kun mies on käynnyt kyläilemässä:heart: joo, mä oon taas läppärillä ja veetuttaa kun tää Mooses ei hyväksy mun sanoja vaan muuttelee niitä, että älkää ihmetelkö jos on jokin epämääräinen sana putkahtanut joukkoon. Mä haluisin kysellä tosta kolmikerroksisesta kohdun leimasta, että onko niin, että menkkojen jälkeen se on kaksikerroksinen ja oviksen aikaan kolmi ja ennen menkkoja yksi vai pysyykö se aina kolmikerroksinena. Kun jostain oisin kuullu, että jos on kaksikerroksinen, on ovis silloin ohi. No vaan, nyt mietin tässä, et pitäiskö siltikin odottaa tämä kierto vielä ja alkaa syömään primolutteja vasta seuraavassa. Tuo viimeinen kierto oli km- kierto, että taidan haluta katsoa, millainen tämä on. Ja joo, näin unta että mun rinnoista tuli maitoa.... Kiva ois jos joku päivä vielä tulisikin:D
 
Huomenta. Kyllä minä nyt ajattelin positiivisesti suhtautua siihen, että se pikkuvuotonen oli oilivuoto ( vuotanut oilissa joskus ennenkin vaikkei aina) joten tilasin r-testejä isot niput. Mies onkin reissussa, joten parasta oli ollakin oili jo nyt :whistle:

Bugsy kiitos kannustuksesta, eikös se km:n jälkeen olekin hedelmällisyys jotenkin korkeammalla.
 
Kiukkuinen olo on hellittänyt, olen lähes zeniläisen tyyni. Kerran näinkin, vaikka ollaan jo kiertopäivässä 22.

Tekisi mieli jo testailla, mutta eipä ole kovin kummoisia oloja ollut. Kerran repäisi alavatsalta kun nousin ylös, joskus (muka) rinnoissa jotakin tuntunut. Eli eiköhän ensi viikolla taas siivekkäitä ystäviä rapistella esiin. No, siihen asti saapi toivoa parasta, piinailla ja haaveilla :heart:
 


Sunnuntai 08.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

Minttu71 (42)..................kp 4/30..................yk 9
Jadee (39).......................kp 10/26................yk 2
Fiialiia (40+)...................kp 10/27-30............yk yli 6v
Esteri1 (40).....................kp 14/28.................yk 10
Marza (43).......................kp 15/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 18/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 19/20-27............yk 11
susseli72 (41)..................kp 23/23-27............yk 6
SoturiPrinsessa (43)........kp 25/25-29.............yk
Ollakovai...? (39).............kp 35/25-28.............yk 6
Bugsy (43).......................kp 42/28-31............yk 1
oliivitar (42)....................kp 47/26-32............yk 8
Limppu72 (41).................kp ?/25....................yk1
Morticia (44)....................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Tintti-Tiivari (43).............dpo 4
Oliivitar (42)...................dpo 11
Susseli72 (41).................dpo 11



plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Kaunista pakkasen jälkeistä SunnuntaiAamua!


Päivittelin listaa ja olisiko halukkaita piinailijoihin?
Olen ollut vetäytyneenä olkkarin nurkkaan säkkituoliini. Olen lukenut juttujanne ja hirittänyt Päivähässeleille, Moosekselle ja tyttökarhulle. Ja ollut onnellinen Ollakovain Plussasta. Olen ollut vain voimaton kommentoimaan, kun elämä ei aina anna parastaan. Mukana kuitenkin hengailen
 

Yhteistyössä