40+ so what wol.13

Heipat kaikille tasapuolisesti!
Voi harmitus oliivitar :hug:
Kävin katselemassa vanhoja viestiketjuja, ja siellähän me ollaan sun kanssa oltu jo kaksi kertaa peräkkäin plussaa metsästämässä, ja aina olet sinä ensin ehtinyt :LOL:
Jospa vielä sen kolmannen kerran olstaisiin samaan aikaan onnistumassa.

Oli muuten mahtavaa lueskella omia tuntoja kaikkien yritysten ja seikkailujen tiimellyksessä. Kun ei ole päiväkirjaa tullut koskaan kirjoittaneeksi, niin oli mukava lueskella, miten on omassa pääkopassa ajatukset juosseet.

Aivan ihme unta näin viime yönä. Siinä oltiin miehen kanssa jossain sukulaiskäynnillä ja kaikilla naispuolisilla oli maha pystyssä. Kaikki lisäksi ovat oikeasti jo vähän päälle 50v ja yksi 40 huiteilla. Minä oilin siinä sitten ihmeissäni ja näreissäni, että kaikki muut on raskaana paitsi minä. Samalla siinä unessa mietin, että ihan pakko on saada itselle iso maha, kun toisetkin oli jo ihan loppusuoralla.
Mitähän tuokin oikein omasta ajatusmaailmasta kertoo :LOL::LOL:

No lähtis nyt tuo kierto jotenkin pyörimään, ei nimittäin ole mitään hajuakaan milloin olis tiedossa tädin vierailu. No, eipä auta kuin odotella.

Ja mur-mur, ajattelin jo huudella sinua, kun et ole palstalla ollut, mutta nyt olitkin käynyt. Jaksuja sinne.

Ja kaikille muillekin tervehdykset!

Palaillaan taas,
t: bugsy
 
Viimeksi muokattu:
Voi pahus, Oliivitar, minkä teki. Toivottavasti vielä jaksat eteenpäin.

Täällä oli tänään tällainen päivä:
110913 - Image - Aijaa.com

Itse asiassa ovisplussa tuli jo eilen ja tänään varmaan sitten irtosi eli olis sitten varmaan dpo0. Nyt ei kyllä tuntunut niin kovia kipuja, mutta näin olettaisin tuon tikun perusteella. Tulisipa joskus tuollainen viiva siihen toiseenkin testiin (joita minulla ei muuten ole yhden yhtäkään, kun ei tuota luottamusta tärppiin juuri ole).

Tsemppiä kaikelle kansalle ja erityisesti teille olkkarin naiset!
 
Viimeksi muokattu:
Voi oliivitar....mutta jospa vuoto loppus.....oli niin hyvät viivat jo....iso harmitus puolestasi. Sinulla on ihanan iso perhe;)
Mulla limasuus lisääntyy....alkaa toive poltella näpeissä tai housuissa....viikonlopulla vois testata jos on tarvetta.
 
Heipä taas. Aika jännän piinaavat päivät täällä. Ei kuitenkaan niin piinaavaat että lähtisin testiä ostamaan, meillä kun prismaan on kuitenkin matkaa, niin jätän sen käynnin huomiseksi. Testaan sunnuntaiaamuna jos on tarvetta, sit ois jotain 12 päivää oviksesta vai oisko jo 13. Ihanaa tässä on se, että vielä ei ainakaan ole alkanut mikään tuhru...nyt kun seuraavat menkat alkas sitten vasta maanantaina, niin hienosti ois se 14 oviksesta alkanut!!!! Ei tartteis noita primoluita ottaakaan, mutta en nyt vielä ala onnesta hillumaan, jos tänään tai huomenna alkaa, niin hiukan taas jää se luteaalivaihe lyhyeksi ja sit minä kyllä alotan ne primoutit....mutta se vähän ihmetyttää, kun mulla on useammin alkanut menkat oviksesta se 6-10 päivän välillä, niin NYT on jo vissiin se 10 ylitetty??? Alkaa vähän jännittää.
Ja oireita ei oo mitään, väsynyt oon, mutta johtuu töistä. Mitään nippailuja ei oo joita ihmettelen kyllä, kun aina on ollut jotain..ja menkat alkanut...ja nyt ei mitään...että voisko enteillä jotain?
Päähän mulla toimii ihan samanlailla, välillä ihmettelen tätä mun halua saada lapsi ja välillä olen ihan kun jossain korkealla vuorella jossa huudan koko maailmalle että HALAN HALUAN!...mutta välillä tulee sellanen hävettävä tunne, mitä jos tuunkin raskaaksi, miten ketoa töissä, omille tutuille....saan varmaan ihan hirveitä :O-naamoja eteeni, mutta mitäpä muista.
meillä töissä jos on joskus vitsailtu, että kukas seuraavaksi saisi vauvan, niin aina on mennyt johonkin nuoreen tyttöön, vaikka oon suurperheellinen ja vois olettaa, että toihan vois vielä pyöräyttää, kaikki ilmeisesti pitää mua jo sen ikäsenä, että nou nou ja ei puhettakaan musta.
mua itseeni ei sillai häiritse oma ikäni, kun numeroina:D
ja muuten, oon ny syönyt jo peräti toista päivää terveellisesti:D Mä repsahdin töissä kun tuovat sinne aina herkkuja, mutta nyt oon pystynyt olee yhden päivän ilman karkkia:D Muuten oon syönyt kyllä terveellisesti...en saunakaljaakaan ottanut oviksen jälkeen. Oon syönyt folirenia ja vitskuja.
jep. ulkona on kaunis sää, pitäs lähteä pyörälenkille. Plussailkaa!:heart::kiss:;)
 


Perjantai 13.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

susseli72 (41).................kp 3/23-27............yk 7
oliivitar (42)....................kp 3/26-32............yk 9
SoturiPrinsessa (43)........kp 5/25-29............yk
Minttu71 (42)..................kp 9/30..................yk 9
Jadee (39).......................kp 15/26................yk
Fiialiia (40+)...................kp 15/27-30............yk yli 6v
Esteri1 (40).....................kp 19/28.................yk 10
Marza (43).......................kp 20/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 23/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 24/20-27............yk 11
Bugsy (43).......................kp 47/28-31............yk 1
Limppu72 (41).................kp ?/25...................yk1
Morticia (44)....................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Tintti-Tiivari (43).............dpo 9




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Viimeksi muokattu:
Tintti-Tiivari Jännitän kanssasi. Odotan siis sunnuntaita :heart: Ja hienolta muuten kuulostaa tuo tipattomuus. Siis alakerran tuhruttomuus :D

Bugsy... Olihan mie sinun unessasi? Se yksi niistä pallovatsaisista, olinhan? Se pitopalvelun tarjoilija :D :heart: Oletko muuten testaillut?

Kiitoksia ihunat jälleen kerran. Vielä pukkaa raskausoireita, eilen aukesi hanat ja tänään näyttäisi jo tyyntyvän :O
 
Viimeksi muokattu:


Sunnuntai 15.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

susseli72 (41).................kp 5/23-27............yk 7
oliivitar (42)....................kp 5/26-32............yk 9
SoturiPrinsessa (43)........kp 7/25-29............yk
Minttu71 (42)..................kp 11/30..................yk 9
Jadee (39).......................kp 17/26................yk
Fiialiia (40+)...................kp 17/27-30............yk yli 6v
Esteri1 (40).....................kp 21/28.................yk 10
Marza (43).......................kp 22/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 25/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 26/20-27............yk 11
Bugsy (43).......................kp 49/28-31............yk 1
Limppu72 (41).................kp ?/25...................yk1
Morticia (44)....................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Tintti-Tiivari (43).............dpo 11
Fiialiia (40+)....................dpo 4




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Viimeksi muokattu:
Tintti-Tiivarille Päivän dippaukseen :kiss:

Omassa navassa r-testi vielä haamuilee ja vuoto taitaa olla ohitse. Enpäs oikein tiedä missä mennään, mutta huomenna jos pääsisi hcg-mittaukseen ja lääkäriin.

Huhuu missäs kaikki ihanaiset ovat?
 
Huomenta! Tänään tein testin, mutta se oli nega. Vaikka miten sitä katseli, negana pysyi. Ihan jossain ihme kuvakulmassa olin näkevinäni edes viivanpaikan, mitä ei näkynyt, niin selkeä tuo nega oli. MUTTA, kiertopäivä on jotakuinkin 27????!!!! Mulla ei oo ikuna ollut näin pitkällä kierto tai on nyt joskus, mutta missä se tuhru on???? Ei niin yhtään mitään! Oviksesta on sen 12 päivää....eli testihän voi vielä näyttää negaa....mulla on joskus kuulkaa ollut niinkin, että näinin aikoihin on ollut nega, mutta sitten jokin kiertopäivä 29-30 on vasta näyttänyt plussaa. Jos tää nyt on sellanen kierto...jos tää kierto onkin se ihana, että ei tuhruta ja parin päivän päästä testaisinkin plussan. Toivoa en menetä, en en en, ennenkun vuoto alkaa...tosin tuo täys nega ilman ees haamun haamua hiukan harmittaa:(...että kohta kai se alkaa lorisee, mutta oireita ei ole minkänlaisia ja kierto näin pitkällä, josta olen tosi tosi tosi tyytyväinen, vau, en ala syömään primoluttejakaan, kun näin hyvin yhtäkkiä alkoi menemään, syystä että?????raskaanako......voi kun sitä niin toivois, että ois;)
 
Huomenta. Minäkin testasin negan, mutta kun en ole siitä oviksesta niin varma ja mieskin on vielä reissussa.

Sellaista piti kysymän, että sen ajan kun olin raskaana, paino ei noussut. Mutta keskenmenon jälkeen se pullahti yht'äkkiä 3 kiloa. Ja en minä mielestäni ansainnut sitä millään syömisellä. Onko kellään kokemusta? Se tosiaan tuli niin nopsaan, että jotain hormoniperäistä epäilen. Niitä kiloja nyt pudotellessa.
 
Huomenta! Voi hyvä Jumala sentään. Kiertopäivä 28 (JO)ja aamuinen testi 5minsan jälkeen nega, ei näkynyt edes haamua, mutta kun laitoin testitikun valoa vasten, näen siellä orastavan haamun. En siis oikein sanoa, onko se viivan paikka vai tulollaan oleva plussa!!!! Tänään on pakko mennä ostamaan uudet testit!!! Huomenna testaan jos tarvetta viel on. Ei tuhrua, ei mitäääään oireita...hienoinen oksuolon tuntu kurkussa(eto), mutta vain lievä. Nyt jo 13 päivää oviksesta...niinköhän nuo kurjat retaleet näinä päivinä alkaa, MUTTA johan on hyvä kierto jos alkaavat, herranpieksut, eihän mulla näin hienoa kiertoa ja pitkää ole ollut kun silloin...niin, silloin kun olen raskaana??? Mutta mikäs tää on, että meikä olis TAAS raskaana ja olin jo viime kierrosta? Tosi nopeaa touhua ja ainakin tuntus sitten helposti raskautuvan, tuo kiinnittyminen on vain aina se ongelma mulla:(..mutta tuhru on kertonut senkin, että ei ole kiinnittynyt ja nyt ei mitään tuhrua????? Nyt kun testin teosta on kulunut 10 minuuttia näin muuten tuon haamun hämärässä tietsikkavalossakin...voi hyvänen aika, voiko tämä olla tottakaan...ja kestääkö tämä????Mutta nyt samalla kun tätä kirjoitan, niin mikä onnen tunne, poskia kuumottaa ja kaikki epäilykset katos tuhkat tuuleen, että halaunko minä tämän lapsen. HALUAN; HALUAN, HALUAN, mutta voi että tulevat vessareissut pelottaa!!!! Juu, tuo viiva tummenee nyt ja on jo ilman tihrustamista selvä...nyt aikaa on mennyt sen noin 15min. Siinä se on tai siinä NE on, kaksi viivaa!!!!!!! Nyt peukkuloita, että huomenna viiva tummenee ja tät pysyy TOOSi kaukana minusta!!!!!!
 
Oliivitar, pahoittelut:hug: Epistä, että ensin annetaan ja sitten otetaan -pidän kuitenkin peukkuja, että uudessa kierrossa saisit n. 9kk kestävän tärpin.

Tintti-Tiivari, voit olla varma, että pidän sulle sekä peukkuja että varpaita et viivat vahvistuis ja manaan vielä liehuhelmankin hus pois kauas sinusta.

Esteri, varmaan on ihan hormoniperäistä tuo, nehän vaikuttaa ihan kaikkeen.

Susseli, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta:hug: ja peukkuja seuraavaan.

Peukkuja kaikille piinailijoille ja oilin metsästäjille!

ON: oireet ihanasti vahvistuneet mm. eilen oli megakipeät rinnat, mutta vielä odottelen ensi vkon vahvistusta, ke tulee täyteen 6+2, jolloin viimeksi lakkasi kehitys, joten loppuvko tulee olemaan tuskaisaa oireiden kuulostelua:|
 
Tintti-Tiivari, täälläkin peukut ja varpaat pystyssä! :)

Esteri, mulle kävi ihan sama juttu! Raskauden aikana paino pysyi koko ajan ihan samassa, mutta kun vajaa kaksi viikkoa tyhjennyksen jälkeen kävin vaa'alla, niin paino oli pompsahtanut yhtäkkiä 2,5 kg. Eikä minullakaan todellakaan voinut johtua mistään syömisistä. Mulla on ollut myös tosi ikävää päänsärkyä, mikä ilmeisesti sekin on hormonaalista.

Ollakovai, toivotaan oikein ihanaisten ja vahvojen raskausoireiden jatkumista, ja että kaikki menee oikein hyvin ja niin kuin pitääkin. Uskotaan siihen että menee. :)

Omasta navasta sen verran, että aloin tikuttelemaan ovista kp15, jolloin tuli hailakka viiva. Hailakkaa, mutta koko ajan haalenevaa viivaa tuli vielä pari päivää ja nyt on sitten jo näytellyt ihan puhdasta negaa. Näinköhän se ovishuippu nyt sitten olikin jo ennen tuota ensimmäistä tikutusta. Jos oli, niin tallennukset ainakin on olleet siinäkin tapauksessa ihan kohdillaan. Ylihuomenna tai torstaina menen tuulimunan jälkeiseen hcg-kontrolliin. Mitähän jos nyt olisikin tärppi käynyt, niin joko noissa hcg-arvoissa näkyisi nousua? En minä oikein rehellisesti sanottuna toisaalta mitenkään päin usko, että tässä tärppäisi saman tien uudestaan, mutta ainahan sitä voi vaikka pikku hitusen salaa toivoskella. :)
 
Kiitos ollakovai ja memmu. Täää on nyt sellasta kärvistelyä kun bongasin nuo kaksi viivaa, mutta kun ensin nopeasti katsoo tuota testiä, ei nää siinä mitään ja sit kun katsoo oikein tarkasti, niin huomaa,että on siinä toinen viiva, että sen verran haalakka tuo on, MUTA eilen ei näkynyt ei sitten minkäänlaista viivaa, vaikka kyttäsin ja kyttäsin ja etsin "roskishaamua" kun töistä tulin ja lopulta tietsyti oikein kynsin sen testiviivakuoren pois, että jos alta häämötäs ees jotain....todella alas sitä on vajonnut!!!:D:kieh:..että nyt kun tuossa näkyy ilman että siihen tarvii se viiva piirtää, niin jännittää vähän, miltä se viiva huomenna näyttää tai miltä mun kalsarit kohta näyttää, että joko se punapää täti siellä tekee tuhojaan, minkä oon vaivalla yrittänyt saada kukoistamaan.
Mutta kun noita keskenmenojakin on niin alussa, viikolla 5-6 ja viikolla 11-14 ja viikolla 24 ollu lukuisia lukuisia kertoja, niin voin vaan sanoa, että mikään ei oo niin varmaa, kun se se hetki, kun siinä käsivarsilla tuhisee pieni nyytti joka haukottelee tyytyväisenä tuhisijana siinä rinnalla....sitä ennen kaikki on kun heikoilla jäillä kävelis.
Mutta siitä minä oon onnellinen, että raskaaksi näytän tulevan, munasoluja on, mutta kuin ruppanoita ne sitten on, onko niistä mihinkään:'(..kehittyykö tästä mitään, kiinnittynyt se pieni nyt on, kun alkaa väriä testiin tulla, mutta onko trapeeks kiinni ja kehittyykö hyvin....siinäpä se...nää alkuviikot, päivät on niin jänniä...ja ehdinkö edes tehdä sen huomisen aamun testin? Onko silloin jo taas kaikki ohi? Mutta nyt...onneksi lähen just töihin, niin on muuta ajateltavaa;) Jännää on!!!!
Ja memmu, minä luulen, että sulla oli se ovis ennen sitä 15 päivää. Tuosta hcg...en osaa sanoa mitään muuta kun, että kerran mulla oli alkuraskauden keskenmeno ja se pahoilen näytti vielä 6 viikon päästä raskaustestissä haalakkaa haamua, sitä ennen näytti 4 viikolle asti ihan havaittavan plussan, paremman kun mitä nyt testasin ja en ollut raskaana.....se oli omituinen keskenmeno.
 
Oliivitar, Susseli ja Esteri pahoittelut! :hug:

TinttiTiivarilla onkin jännät paikat, pidän peukkuja, että viiva vahvistuu!

Sitten oma napaa... perjantaina oli ultra, jossa lääkäri totesi, että munarakkulat on pieniä. Eli kp oli 11 ja munarakkula vaan 6 mm. Seuranta ultraan huomenna, toivottavasti munarakkulat olisivat kasvaneet, toivon, että tämä kierto on vaan pidempi ja ovis tuleekin vähän myöhemmin. Muuten pas menee seuraavaan kiertoon.. Kyllä tympäsee, kun kierto on ollu tasainen 28 päivää ja nyt sitten kroppa alkaa juntturoimaan :headwall:
No, huomenna se sitten selviää..

Ai niin, Oliivitar, minut saa laittaa listalle, tänään kp 14/28

Nipsu
 


Maanantai 16.09.2013

nimi / ikä........................kp....................yrityskerta

susseli72 (41).................kp 6/23-27.............yk 7
oliivitar (42)....................kp 6/26-32............yk 9
SoturiPrinsessa (43)........kp 8/25-29............yk
Minttu71 (42)..................kp 12/30................yk 9
Nipsu74 (39)...................kp 14/28................yk
Jadee (39).......................kp 18/26................yk
Fiialiia (40+)...................kp 18/27-30............yk yli 6v
Esteri1 (40).....................kp 22/28.................yk 10
Marza (43).......................kp 23/30.................yk 2v
PippuriPiia-70 (42)..........kp 26/26-28............yk 8?
Tintti-Tiivari (43).............kp 27/20-27............yk 11
Bugsy (43).......................kp 50/28-31............yk 1
Limppu72 (41).................kp ?/25...................yk1
Morticia (44)....................kp ?/29-35..............yk ?
Mamma vaan (41)............kp ?/24-25.............yk 2v
Justiina (40)....................kp ?/30-60..............yk ?



piinailupäivät:

Tintti-Tiivari (43).............dpo 12
Fiialiia (40+)....................dpo 5




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)......18.6.13....yk3
Esteri1 (40).....13.7.13(dpo18).....yk9
Talvi-74 (39)........ 16.7.13....yk5
Memmu05 (40)...28.7.13(dpo14)...yk2
Ollakovai...? (39)......4.9.13...yk6


taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)...............kp?/28.........yk?
rominas (42v).............kp?/26-27......yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32......yk4
sarialeksandra (42).....kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tepias (42).................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)................kp?/?..............yk?




hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Ei täs viel oo paljo mitä laitella.....illalla alkoi se tuhru:( Että huomenaamuna tietty lorisee.....aamuvuoro töissä, että en taida ehtiä tänne, mutta testaan kuitenkin aamulla, jos ei lorise. Ei oireita...hiukka pelottaa, että taasko tää oli tässä...ei onnistu ei...mutta ei vielä toivoa nurkkaan, ei ei, hus hus helvettiin täti nyt sieltä!!!! Mur mur:mad:
 
No niin ja se siitä taas:( Tänään alkoi tulva ja tein testin heti aamusta huvin vuoks ja samanlainen viiva tuli kun eilen, että eipä juuri kehuttava. Haamu, jossa aavistus väriä..joka meni sit pönttöön tulvan mukana. Noh, ainakin kierto oli hieno 28 ja ovis kp 14 ja siitä heti 14 päivän kuluttua ilman tuhrua alkoi menkat. Mutta kaippa munasolut on ruppanoita tai kiinnittyminen ei enää onnistu, niin tai näin, eipä tässä itku auta. Jotenkin alan uskoa, että ei tää enää onnistu, mutta jos nyt vielä vähän aikaa toivois ja muutaman kierron kattos ja sit laittas vaikka ehkäsyn, että ei tartte ees haaveilla, että tyydytään osaan. Elämä on kuitenkin näin ihan jees...ei tässä enää jaksa tätä teinitautia kantaa verissään, kun täytyy myöntää, että vanha mikä vanha.
 
Hei kaikille. Mahtuisiko tanne mukaan uusi yrittaja. Olen fyysisen ian puolesta viela karvan verran kohderyhman ulkopuolella (39), mutta henkisesti kylla enemman neli- kuin kolmikymppinen :D Olen seuraillut ryhmaa taustalta jonkin aikaa ja tunnutte oikein omalaiselta seuralta. Menossa on kolmas yk ja toinen lapsi on haaveissa. Meilla on ennestaan 5-vuotias tytar ja myos mieheni 11-v. poika asuu meilla. Asumme Belgiassa - pahoittelut aakkosten uupumisesta.

Tulin aikoinaan raskaaksi kertalaakista melkein jo ennen kuin edes aloimme yrittaa lasta. Nyt sitten huolettaa ian ja elaman (krohm, siis esim. niiden elaman tuomien kilojen...) vaikutukset ja kolmannelle yrityskierrokselle lahto sai aikaan hirvean epatoivon, vaikka kaiken jarjen mukaan tassa ollaan viela ihan alussa. Olen itsediagnosoinut stressin suurimmaksi raskauden esteeksi ja toivon ajatusten ja kokemusten auttamisen helpottavan tilannetta silla saralla.

Vain omaa napaa nyt talla kertaa, kovasti yritan ehtia paremmin tutuksi ja kommentoimaan sitten myos muita. Tinttu-Tiivarille ainakin heti halaus ja aimo annos uskoa siihen, etta yrittanytta ei laiteta ja asiat aina lopuksi jarjestyvat niinkuin tarkoitettu on.

Siis, Fleur (39), kp8/28, yk 3
 
Ihan pikaiseen täältä taustalta huhuilen..

Tintti-Tiivari, pahoittelut:hug: Mut älä vielä anna periksi, mulle sanoi erikoislääkäri keväällä kkm jälkeen, että se, että tulee ylipäätään raskaaksi ja jos se vielä tapahtuu suht helposti, on jo hyvä merkki eli antaa hyviä toiveita tulevasta!

Tervetuloa Fleur, tää on loistoporukka, viihdyt varmasti!

Nyt pitää jatkaa töitä.. tsemppiä kaikille!
 
Tervetuloa fleur :wave:

Tinttitiivarille lohtuhalit :hug:

Omaa napaa:
Eilen kävin uusinta ultrassa, tein matkan varrella ovistestin, kun meiltä on ultraan matkaa 180 km (pitkä matka, huokaus). Ja kappas vaan, digitesti näytti positiivista. Mutta koska perjantain ultrassa oli follikkelit 6 mm kokoiset, päätin jatkaa matkaa. Lääkäri ultrasi ja sanoi, että vasemmalla puolella on 20 mm follikkeli, ja ovulaatio siis tulossa justiinsa. Varattiin siirtoaika perjantaille klo 12. Nyt vaan peukut pystyyn, että joku niistä 5.stä alkiosta selviää sulatuksesta ja päästään siirtoon. Alkiot on pakattu 3 olkeen (2+2+1) ja niitä aletaan sulattelemaan torstaina.. jännäääää
 
Tervetuloa fler ja kiitos tuosta mitä sanoit lopuksi, se oli hienosti sanottu!!!Ja kiitos Nipsu74.....välillä tämä on vaan niin toivotonta...mutta voihan sitä haaveilla;) Olishan se ihanaa vaikka 47 pamahtaa paksuksi....vai oiskohan enää;)
No vaan, pää on niin sekasin, että en oikein tiedä, mutta nyt lähden siivoomaan:)
 

Yhteistyössä