40+ so what wol.13

Vau teitä on nyt kolme piinailemassa samoilla päivillä, jännää..:popcorn: Peukut pystyyn kaikille!

Itse en ole testaillut vielä, pelkään että saisin virheellisesti plussan, joka muuttuisi negaksi ja toisaalta mulla on vaan CB digi testejä kotona, en halua niitä tuhlata vielä. Huomenna tulee (toivottavasti) liuskatestit postissa, testailen niillä ja jos täti pysyy poissa, niin sitten testaan uudestaan digillä loppuviikosta..

En oikein tiedä mitä odottaa? Oireet on todellisia, mutta voiko tosiaan näin aikasin olla oireita? Olen jotenkin ajatellut että raskauden ensioire olisi menkkojen poisjäänti tai huono olo tms juuri niihin aikoihin (kuten viime raskaudessakin), eikä todellakaan jo dpo 5-6 alkaen. En odota ihmettä huomenna, eka kierrosta plussaus ja aikaiset vahvat oireet kuulostaa vähän liian hyvälle ollakseen totta. Avoimin mielin, mutta koitan olla pettymättä, jos testi onkin blanko. Herkkyys liuskoissa 10mIU/ml, eli pitäisi kyllä jo jotain näkyä huomenna kp 25/25 jos tärppi on käynyt... Mites on jos pistän aamupisun purkkin ja jääkaappiin odottamaan postin saapumista, niin näyttääköhän oikean tuloksen? Mullakin toi 4h pidätys (sekö niissä vaaditaan?) päiväsaikaan voi tuottaa vaikeuksia..

Tulen sitten kertomaan miltä testi näytti, pitäkäähän peukkuja naiset! Saankohan ensi yönä nukuttua ollenkaan... :heart:
 
Anteeksi ihunat tämä kirjoitukseni, eihän tämä tänne pinoon kuulu..olen vain niin vihainen että ihan tärisen!!!!:vampire:


Mieheltäni kun en vastauksia ole saanut tein sen, mitä i k u n a en olisi kuvitellut tekeväni - soitin tälle toiselle naiselle..:ashamed:..MUTTA en kadu, nyt tiedän missä mennään.

Lyhykäisesti vielä..mies tavannut tosiaan tämän naisen 15.12.2103 pikkujouluissaan ravintolassa..JA..kertonut olevansa VAPAA!!!..ei ollut sormustakaan ollut sormessa.

Nyt en voi muuta sanoa kuin että..petollinen luuseri miulla ollut puolisina 10v!:'(
..en hänen sormiaa ole tutkaillut arkisin, mutta voin mennä valalla melkeinpä että sormus hävisi sormesta miun aikana tässä kotosalla ollessa v a s t a kun jäi petollisuudestaan kiinni 27.12..

Pitkään kerkesin tämän naisen kera jutustella ja hän vannoi ettei mitään ole tapahtunut..on ihastunut ja ei vielä tiedä miten aikoo suhteen kera toimia/tehdä.

Tekstiviestissään kuitenkin jo ikävöi miestäni ja lähetteli lopuksi pusuja..voi että saattuu:'(sattuu niin helvetisti!
..tämä kauhea petetyksi tulemisen tuska, viha, katkeruus..

En ole edes voinut syödä..oksettaa koko ajatus.
Nainen on kokenut itse aiemmin saman, ollut kahdessa suhteessa - toisessa narsistin kanssa..ja miun ex-mieshän ei sitä ole laisinkaan, kiehtoo ja kiinnostaa varmaan siksi.
Naisella 17v tytär..

Siis..jos nainen itse tullut suhteissaan petetyksi, eikö nyt kannattaisi miettiä, onko ex-mieheni kenties samaa maata?..koska tyhmempikin sen tajunnee että ei ihan puhtaat jauhot ole hällä pussissa.:headwall:

Pyysin häntä olemaan näkemättä miestä tämän ajan kun hän tässä vielä asustaa, olisivat vain puhelimitse yhteyksissä..en usko kuitenkaan että näin tapahtuu.

Mieshän hyökkäsi minua vastaan kuin olisi ITSE ollut jotenkin uhri ja MIE syypää petollinen nainen:(..uskomatonta kyllä..järkytys oli kova kun tajusi että parvekkeella hänen puhelimessaan puhun ja vielä tämän naisen kera..olin tietenkin "hullu" ja "sairas"..kuinkas muuten.

..mies sanoi uhitellen nyt tekevänsä ihan mitä haluaa kun 10v on tehty niin kuin mie sanoin..jne..jne..tätä tarinaa riittäis vaikka romaanin verran.

Mies ei edelleenkään katso ITSE olevansa mitenkään syypää mihinkään, EI mihinkään.

En tunne koko miestä:|..tuntuu niin pahalta että tällaisen ihmisen kera olen elänyt 10v ja nyt hän pystyy moiseen..itse en kykenisi, en millään.

Epäilyksiä ollut tässä mennä vuosina hänen "uskollisuudestaan"..ja eivät varmasti ole olleet turhia, nyt sen uskon..aiemmin vain suljin ne ajatukset pois mielestäni.
Mies joutuu nyt paikkailemaan hieman sanomisiaan tälle naiselle, mutta ei liene vaikeaa, on sen varran jo "harjoitellut"..ja minähän niissä tarinoissa olen se paha - ei hän..hän vain on se kärsijä..
(nainen sanoi että mies ei ole puhunut minusta mitään, pojasta on..)

Miulle myös mies väitti ettei asuntoa ole hänelle vielä tarjottu..nainen sanoi toista viestissään..voi tätä petollisuuden määrää..eikö hänen nyt olisi jo aika olla mies ja puhua totuuksia?!..valheella lyhykäiset jäljet.
..arvostaisin ehkä häntä vielä pikkasen silloin, nyt en tippaakaan.:(


..kiitos ihunat kun sain purkaa taas sydäntäin:kiss:

:heart:*mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:
Tänään 25/25 dpo 13!!! Aamupissa jääkaapissa odottelemassa posti-patea (vähän kyllä olis kihelmöinyt tehdä jo clear Blur testi mutta maltan odottaa vielä). Pitääköhän pissa olla huoneenlämpöinen ennen dippausta?
 
Heippa!

Lueskelin tuossa kuulumiset, mutta en nyt kommentoi niitä sen kummemmin, lähetän onnittelut plussanneille, halaukset uuteen kiertoon joutuneille. Niin ja tervetuloa uudet :)

Joku kysäisi ovis testeistä.. Minulla ollut käytössä CB digitaalinen ovistesti, testin olen tehnyt aamupäivästä.

Saana: minä olen tehnyt r-testin huoneenlämpöiseen pissaan.

Omaa napaa:
Eka kierto nyt sitten siis käynnistynyt kaavinnan jälkeen ja soittelin lapsettomuusklinikalle ultra-ajasta, se on ensi viikolla. Pelottaa, ettei tästäkään pas-hoidosta tule mitään. Pelottaa ultra, jos kohdussa on jotain pielessä kaavinnan jälkeen. Pelottaa, ettei alkio/-t selviä sulatuksesta. Pelottaa, ettei alkio kiinnity, pelottaa, että raskaus onkin taas tuulimuna. Pelottaa, että raskaus on ok, mutta meneekin kesken jostain toisesta syystä.. :headwall:
Nyt siis menossa kp 6/28-30 ja minut voi siirtää kuumeilijoihin takaisin.
 
Puhdas nega tikutettu jääkaapissa säilytetystä näytteestä. Annoin olla hetken huoneenlämmössä ennen testiä, joten olisi pitänyt kai näyttää oikein?
No nyt sitten odotellaan tätiä (koska kaipa edes haamu olisi näillä päivillä pitänyt tulla, jos raskaus olisi alkanut/jatkunut?)..
Mutta normaali kierto tää ei missään nimessä ole ollut :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Saana: voi pöh! olin ihan jo hengessä mukana, että nyt sieltä putkahtaa plussa testiin. vaan voiha se vielä olla mahdollista, jos kierto on joskus epäsäännöllinen. onko? itse olen kyllä pari kertaa onnistunut todella kuvittelemaan olevani raskaana, enkä sitten ollutkaan. mutta tosiaan, yritys on vasta alkumetreillä, joten ei huolta! kiito sympatiasta keskenmenojen suhteen, muuten :heart:

mur-mur: aika tosi törttöä toimintaa mieheltäsi! minusta alkaa yhä vahvemmin tuntua, että jos ero toteutuu, ei mene aikaakaan kun osaat olla jo tosi tyytyväinen päätökseesi! on niitä parempiakin tarjolla, tuollainen petollisuus on syvältä! ja se ettei osaa mitenkään puhua tunteistaan on tosi rankkaa myös, olen itsekin ollut sellaisissa suhteissa, eikä siinä paljon juhlita kun ensimmäinen kriisi paukkaa kohdalle. ja ainahan niitä ennen pitkää paukkaa! tässä tilanteessa lienee se etu, että kun olet noin vihainen, on helpompi päästää irti? vaikka toki erot ovat toki useimmiten kamalia, oli se toinen osapuoli kuinka tylsä vaan. ei muuta kuin että kovasti tsemppiä! ja aurinko paistaa ennen pitkää sinun elämääsi!!! vaikutat hyvin sydämelliseltä ihmiseltä! :heart:

täällä tipahti tänään postiluukusta ovistestejä ja pari raskaustestiäkin, toivottavasti tulee käyttöä. alan kyllä olla aika kypsä tähän menkkojen odotteluun, alkaa vaikuttaa siltä että ne parit kuukautiset olivat vaan joku ihme 'virhe' ja nyt ollaan takaisin menkattomassa vaiheessa, imetys kun on edelleen tiheää. olen ajatellut, että jatkan siihen asti kun lapsi täyttää vuoden, siihen on nyt 6 viikkoa. korviketta kun ei oikein suostu millään juomaan eikä normaali korvike edes käy, kun tulee ihottumaa. ja sitten toivotaan, että saan jotain kauramaitoa tai muuta menemään alas ja hormonikierto palautuu. kuumeiluni sai todella vauhtia menkkojen alkamisesta silloin pari kuukautta sitten ja nyt tuntuu epäreilulta että ne loppuivat samantien...
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
mur-mur: aika tosi törttöä toimintaa mieheltäsi! minusta alkaa yhä vahvemmin tuntua, että jos ero toteutuu, ei mene aikaakaan kun osaat olla jo tosi tyytyväinen päätökseesi! ..

Tuuliannaliina
- Kyllä se on nyt ihan 101% varmaa että mies tästä lähtee pois viim. 31.1
..en miehen kera tämän episodin jälkeen pystyisi enää mitenkään yhdessä elämään..en voi antaa anteeksi(vaikka haluaisinkin..)varmaan koskaan ja unohtaa..m u t t a asia ei enää koko aikaa pinnalla mielessäni kunhan mennään tässä päiviä, viikkoja ja kuukausia eteenpäin.

..ja tämä eropäätöshän tuli mieheni puolelta, ei paljon minun mielipidettäni kyselty.

Mikäli tilanne olisi ollut toisenlainen, ei niin paljon epärehellisyyttä ja petollisuutta taustalla, olisin halunnut ehkä yrittää jos miehellä tunteita minua kohtaan selkeästi..mutta mitäpä tuota miettimään että: "entä jos"?..asiat meni nyt näin ja pakko vain jaksaa jatkaa eteenpäin elossa..tiedän var-mas-ti että kipuinen tästä helpottaa:).. mutta aikansa ottaa ensin..kun vain jaksaisi sen ajan?..kerralla kun tullut niin paljon niskaan pa**aa että meinaa vahvempikin jäädä alle..o n n e k s i olen kuitenkin luonteeltani optimisti ja se auttaa asiasssa.
 
Viimeksi muokattu:
Nipsu74, tervetuloa takaisin:)

Saana72, voi itku, josko ensi kierrosta sitten... (jos ei sitä sitä plussaa vielä ilmesty) ja toivotaan ettei turhaan kierto veny ihan ylipitkäksi.

mur-mur, tsempit ja onnentoivotukset tulevaan vielä täältäkin :) Paskoja juttuja joudut nyt käymään läpi, mutta onneksi niistä selvitään entistä vahvempana naisena! Aikaa se vie toisilla enemmän ja toisilla vähemmän...

ON: eipä juuri mitään...tää on taas tätä odottelua, kp 17/28 ja oisko dpo 2 Kun nyt ei taas ala tutkailemaan "olojaan" liiaksi ja siinä sitten taas kehittele kaikenmoisia raskausoireita, niinkuin pari viime kiertoa... :)
 
Saana72 harmi, vaikutti lupaavalle.

Täällä on arviolta dpo4, rinnat tärähtivät kipeiksi. Mutta se varsinainen asia oli, että mies sai töitä! On ollut pitkäaikaistyöttömänä heikomman kielitaidon takia. On ihan länsimaalainen, mutta enkun kielinen. On syönyt miestä tuo työpaikan puute.
 
Mur-mur: niinhän se olikin, että mies päätti lähteä, pahoittelut, että sekoilin. Mutta jos ei olisi päättänyt ja jäänyt vaan kiinni tekstailusta, niin voi olla että tuo vaihtoehto olisi tullut sinunkin mieleesi aika äkisti. Toivottavasti tänään on ollut parempi mieli!

Saana: kurvasiko täti jo kylään vai vieläkö elättelet toiveita plussasta? Voihan ovulaatio tulla välillä myöhässä.

Täällä olen tänään ollut ihan että jeeeeeee! Menkat nimittäin alkoivat, eli ei se keho ihan horteessa ole imetyksestä huolimatta. Vähän odottamatonta ehkä vauvakuumeiselta iloita näin paljon menkoista, mutta nyt on sentäs tilaisuus alkaa testailla onko ovulaatiota. Tosin kun kierto on sekaisin, sehän voi tapahtua ihan milloin vaan, eli pitää ehkä alkaa testailla pian. Kun en ole sitä koskaan ennen tehnyt, niin osaako joku sanoa, että aamu- vai iltapissasta? Olen kuullut, että iltapäivä, mutta en kyllä pysty pidättämään 4h ennen sitä kun juon jo imettämisenkin takia jatkuvasti vettä. Eli meneekö ihan harakoilel jos testaa jo aamulla? Ja olen myös kuullut liuskojen puolittamisesta saksilla, jos haluaa säästää ja jos nyt meinaan testat melkein kierron, niin mitenköhän se tapahtuu? Mulla on siis niitä halpoja liuskatestejä ja sitten digitesti jolla meinaan testata JOS viiva alkaa tummua.

Kuulin, että jos ei ovuloi, niin kiertoo usein venyy, koska paksuuntunut kohdun limakalvo alkaa vaan jossain vaiheessa valua pois, eli minun kohdallani melkein 2 viikkoa normaalia myöhemmin. Nyt JOS ovulaatio olisi tässä kierrossa tapahtukseen, sehän voisi ihan oikeasti tapahtua vaikka tänään, eikö (kuten olisi tapahtunut jos kierto olisi normaali=??? Eli alan vissin heti huomenissa testailemaan?
 
Hmmm... hymynaama tuli tiistaiaamuna testiin. Testasin ensin liuskalla ja sitten digillä. Pihinä tyyppinä säästin sen liuskan, jotta nään millaset viivat tuottaa hymynaaman:rolleyes: Niin, kait niitä liuskoja vois vielä puolittaakkin. Mä en varmaan kyllä näkis niistä mitään, kun nytkin joskus silmät sikkurassa tuijottelen niitä. Tuo aamutestaaminen on kyllä helpointa ton pidätyksen kannalta ainakin mulla. Ois muuten kiva päästä tutkailemaan ruutua ja kääntelemään läppärin näyttöä.....siis haamujen haamuja raskaustesteistä metsästää. Onkos kellään nyt haamulaisia näkyvillä, vai onko täällä piinailevaa tunnelmaa vaan? Onnea Esterin miehelle työstä. Tää matalasuhdanne on ollu aika piinallista meillekkin lähinnä noitten miehen YT-neuvottelujen takia. Onneks niistä selvittiin tällä kertaa.
 
Sunnuntai 12.12.2014

nimi / ikä........................kp.......... ..........yrityskerta

PippuriPiia-70 (43)............kp /26-28................yk
Minttu71 (42)....................kp 15/30...................yk
susseli72 (41)....................kp /23-27.............yk
Vauvahaaveita #3 (40)......kp /28...................yk
Marza (43).........................kp /30...................yk
Esteri1 (40).......................kp /28...................yk
Tintti-Tiivari (43)...............kp /20-27.............yk
Fiialiia (40+)......................kp /27-30.............yk
Memmu05 (40)..................kp /23-33.............yk
Bugsy (43).........................kp /28-31.............yk
SoturiPrinsessa (43)..........kp /25-29.............yk
Jadee (39).........................kp 110/26.................yk
Nipsu74 (39).....................kp /28.......................yk
Tiuku74 (39).....................kp............. ................yk





piinailupäivät:


Minttu (42)...................dpo 1





plussanneet:





taustailijat/kadonneet:



hcg calculator and hcg level tool | babymed.com



"All will be well as long as we do our best"
 
Minttu kiitos että päivittelet mutta en todellakaan tiedä mikä päivä on itsellä menossa.olen aina vaan täällä kurkkinut omaa kiertoa ...heh heh
no se on se sanotaan vaikka 22/30 muutenkin kun mulla aina ollu sen tasan 30 päivää niin ei se oo muuttunu varmaan.
Ei varmaan oo vielä alkamassa menkat kun mitään oireita ei ees oo
 
Ei tehdä liian vaikeaksi asiaa kuvilla tms. En minäkään niitä osaa. Pääasia, että saadaan itse asia seurantaan ja lisäillään sitten kuvia, jos joku osaa.

Meikäläisellä olisi meneillään kp21/28 ja dpo7. Rinnat on arat, mutta mikään superhormonikierto ei täälläkään ole. Tosin se mun ainoa tärppikierto oli mielestäni ihan olemattomilla hormooneilla.
 

Yhteistyössä