40+ so what wol.13

ps. käyttääkö teistä joku vehnänalkioöljyä? Mä lueskelin tota asiaa koskevaa ketjua ja mietin pitäisköhän ostaa pullollinen. Olen yleensä aika innostunut luontaistuotteista, macaa syön satunnaisesti ja joskus jotain muutakin. Suunnitteilla on ollut viherpirtelöiden aloittaminen välipalaksi, nyt kun on uusi hyvä tehosekoitin hankittu. Sinnehän voisi lurautella vaikka mitä sekaan. Onko muita luontaistuotteita käytössä? Mulla ei tällä haavaa ole, mutta greippimehua juon aamuisin, aloitin ehkä viikko sitten.
 
Haluaisin laittaa kädet ympärillesi ja sanoa että kaikki muuttuu vielä hyväksi sillä uskon että niin vielä käy, ihana mur-mur. Vielä löydät ihanan ihmisen jonka kanssa voit jakaa tulevaisuuden ja nauttia siitä silmittömästi! Olet sellainen tukipilari ollut täällä kaikille niin pitkään että nyt on meidän vuoromme tukea sinua - ihana, ihana mur-mur!
 
Kyllä meillä on ollut kotona joulusta asti sellasta kriisiä ettei kukaan voi ymmärtää.
Oli 22.pv joulukuussa ja illalla puoli yhdentoista aikaan joku nainen soitti umpihumalassa ja jutteli mieheni kanssa varmaan puolitoista tuntia.
Mies toisteli koko ajan että tää tuli yllättäin ja tätä täytyy sulatella kyllä.Kertoili että joo meillä on kolmevuotias tyttö jne.... ja taas että tää on kyllä aika yllätys....
alkoi sydän hakkaamaan vimmatusti että kiva joo mies pettäny mua ja tää muija on paksuna!!!
No puhelu loppu niin mies sano että kyseinen nainen oli mun 5v sitten tapaamani mies tuttavan siskopuoli joka oli sanonu että MINÄ KÄYN NUSS..iin SEN BROIDIPUOLTA!!!!
Että minä petän kuulema aina kun on tilaisuus miestäni ja kun vien exälle poikani kouluun niin samalla meen sinne sen broidipuolelle kuulema.
Mulla ei oo ees autoa millä voisin ajella.
Nooh kyllä vitutti enemmän kuin mikään ja miehellä meni takuulla yöunet ja pari päivää oli mies ilman muuta outo.Itse en reagoinu oikeastaan mitenkään sillä enhän ole mitään väärää tehnyt.
Exän kavereita se mies tuttu joten pyysin että ex lähettää mun miehen numeron tuolle tutulle ja hän saa selvittää ton sotkun.Tuo mies oli sitten soittanu miehelleni ja olivat jutelleet asiasta.Kyllä siellä varmaan se mies ollu ihmeissään kun mun mies latassu että joo sä paneskelet mun muijaa.¨
se nainen joka soitti silloin yöllä on kuulema muutenkin sairas ja alkoholisoitunut ja sen mies samanlainen ja jättäny vuokrat maksamatta,että sillä oma elämä taitaa olla heikollahapella.
Eniten itseä ottaa päähän tollaset satuilut jotka loukkaa monia ihmisiä syyttä.
nooh mutta omaa napaa nyt sitten,eli kp on mitä on kun en siis tiedä kun mulla aina aika säännöllinen tuo kierto ja en oo merkkaillu muualle kun tänne ketjuun aina mikä kp on ja ollu helppoa mutta päivitykset on jääny vähiin en ees löytäny joulukuista listaa että olisin tarkistanu.
pahoitteluni kaikille joilla on alkanu tätiviikko ja mur mur saa täältä myös isot halit.... oot sinä ollu tosiaan meille aina niin ihanaa rupatteluseuraa ja onnea siis mahtavasta painonpudotuksesta huh huh että käyt läpihurjia aikoja ja muutoksia nyt :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Marzalle tsemppiä sekopäiden kanssa, toivottavasti sotku selviää...

ON kp 11/25 Hymynaama testiin, ovis siis huomenna, hyödynnetty :D Nyt taas hymyilyttää pari viikkoa, toivottavasti hymy ei hyydy kahden viikon päästä. Lupaan olla hötkyilemättä(niinpä vissiin :D).
 
Marzalle voimia! Kuulostaapa tylsältä tilanteelta. Mikäköhän motiivi naisella on kertoa tuollaisia valheita?!

Saanalle peukut pystyyn!

Kyselen vielä ajankohdast, jolloin ovulaatiotesti kannattaa tehdä. Tai pikemminkin onko haittaa jos tekee 'vääränä' ajankohtana. Ostin testit halpa-testi-fi sivustolta, ja sieltä löytyi kysymyksiäa ja vastauksia -palsta jossa sanotaan, että "Ovulaatiotestin tekemiselle paras ajankohta on iltapäivä. Kehosi hormoonien tuotanto on vilkkaimmillaan aamulla eikä aamuvirtsaasi ole ehtinyt erittyä LH:ta.". Näinkö tosiaan? Ja jotkut testit sitten kehottavat tekemään nimenomaan aamupissasta? Miten testit voisivat muka toimia niin eri logiikalla, että joihinkin kelpaa aamu- ja joihinkin vaan iltapäiväpissa??? No, mulla on ongelma tuon iltapäiväpissan kanssa, koska en pysty pidättelemään 4h. Kumpikohan on pienempi paha, aamupissa vai laimea virtsa?

Kohta pitäis nimittäin ehkä alkaa jo testaileen ;)
 
Tuuliannaliina, mä oon kans miettiny että täytyskö ostaa pullo sitä vehnänalkioöljyä, mutta ajattelin etä saankohan sitä alas... eli onkohan ihan karmeen makuista..? Greippimehua oon pari kiertoa ny juonu :)


Saanalle onnittelut hymynaamasta :)

ON tätipäivä pitäis olla huomenna...vähän "outo" olo ollu, mutta niinhän se aina :) Oon palellutkin ihan hulluna jo muutaman päivän, onhan tuolla kyllä kunnon pakkanenkin. Eilen aamulla vielä tein testin joka ihan nega oli....että kait se täti sieltä tulossa on
 
Täällä vielä viimeinen testi tehty aamulla, ja puhdas nega :( eli vuotoa tässä nyt sitten odotellaan! Lämmöt kuitenkin edelleen vielä koholla... Miten sitä pystyisi olemaan testailematta ja hötkyilemättä, ja odottaa vaan että tuleeko ne menkat, ja jos ei näy, testaamaan?? Tämä kuumeilu sekoittaa kyllä pienen ihmisen :) Ja joka kuukausi ne pelot munasolujen "huononemisesta" kasvaa......

No niin, se omanapaisuudesta taas!
Mites muut piinailijat pärjää? :)

Ja Tuuliannaliina kyseli ovistestin tekoajankohdasta, mä itse olen testannut aina aamuisin. ( CB:n digitestit) kun ei kanssa iltapäivisin pysty 4 tuntia pidättelemään :)
 
Ovistesteistä: Mä testasin tässä kierrossa hymynaaman CB:llä seiskalta aamulla ja samaan aikaa David-liuskalla melko tasaiset viivat kanssa. Mut jos kaks tai kolme kertaa päivässä testaa ihan millä hyvänsa, niin ei kait se ohi kerkee menemään... vai meneekö... siis semmosina aikoina kun itte pystyy keräämään rakkoon pissiä.

Vehnänalkioöljyä oon meinannut pitkään kokeilla, mutten oo saanut aikaiseksi tilata. Tätä oon syönyt muutaman kuukauden:
Omega7-tyrniöljykapseli Oli jotenkin kuivettunut olo, niin päätin kokeilla. Lääkärikin kehui erinomaista limakalvoa, kun ultrasi et onko kaikki kunnossa. En kyllä muista mikä kp oli sillon. Ton lisäks syön d-vitamiinia ja c-vitamiinia. Jos ei nyt muuta, niin auttavat jaksamaan tän talven yli. Laihdutusprokkis on kanssa käynnissä. Nyt aletaan olemaan niissä lukemissa, joissa viimeeks plussasin. Huoh, kaikkee sitä joutuukin tekemään.... ja yks vaan heittelee rojut ränniin. Kyllä miehet pääsee helpolla.

Tänäin kp26, jospa loppuviikosta testailisi, jossei mitään oo tapahtunut. Viime kierto tais olla 30 joten yritän olla hötkyilemättä.
 
Huomenta

kp2 täällä. Ei tullut yllärinä vaan tarkkaan kuin kello. Vähähormoninen kierto muutenkin. En ole edes pettynyt. Elämä on myllerryksessä nyt kun mieskin on töissä. Olemme molemmat vuorotöissä vielä. Yllättävän paljon se arkea muuttaa, lisää kiirettä, vähentää yhteistä aikaa ja kotityöt on ihan levällään. Mies on vielä ihan alkujännityksen stressissä yrittäen opetella uutta hommaansa. Kyllä se tästä tasoittuu.
 
kp1

Mieli tekisi tähän nyt muutama voimasana taas kirjoittaa, vaikka olihan tämä nyt odotettavissa... Nyt täytyisi saada tämä asia pois "hallitsemasta" mieltä.. voi kunpa olisi sen 5 vuotta nuorempi!!
Mies "painostaa" suunnittelemaan kesälomareissua, ja pääsiäisenäkin tarttis kuulemma jonnekin lähteä, tarttis tarttis... Aina olen innolla ollut suunnittelemassa reissuja, mutta nyt jotenkin ei jaksa kiinnostaa. Täytyisi kyllä jaksaa, en kuitenkaan uskalla antaa miehellekään vapaita käsiä :) :) mutta mä inhoan lentämistä, ja kun todellakin toivon että ensi kesänä tai jo keväällä olisin raskaana, niin raskaana ollessa en todellakaan halua lentokoneeseen! Mutta kaipa sekin toiveeksi taitaapi jäädä......
Anteeksi vuodatus :/

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa kaikille :)

Ja vesipossu, pekut pystyssä loppuviikolle ;)
 
Huomenta rakkaat täällä kp 1 eli kuten kirjoitin niin ihan säännöllinen kierto on edelleen.
Harmittaa toki tää kun joka kuukausi alkaa aina menkat ja aikaa kuluu ja ikää toki aina sen myötä.
Pakko varmaan pian myöntää jo itselleen että ei meille enää tule vauvaa vaikka kuin odottaa ja toivoo.Niin paljon miestäni rakastan ja tahtoisin vielä sen vauvantuoksun tuntea nenässäni.

Kyllä meillä ollaan päästy jo sen helvetin ohi mikä jouluna oli siis se kun soitto tuli ihan vieraalta että pettäisin miestäni.Se koski miestäni siis todella paljon ainakin niin uskoisin mutta enemmän uskon ja luotan siihen että mieheni rakastaa minua ja tietää etten ikimaailmassa vieraissa kulkisi sillä rakkauteni häneen on enemmän kuin mitä osaan edes sanoin kuvata :heart: onhan meillä 3v tyttö ja tahdon vielä lapsen hänen kanssaan,muutenkin hänen rinnalla on hyvä ja turvallinen olla ja tunnen itseni rakastetuksi joten paikkani on hänen rinnallaan niin kauan kuin hän minua jaksaa katsella kaikkinen marmatuksineen ;)
 
Mites Minttu, oletkos jo testannut?

Isot lohtuhalit uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Marza1970 :hug: Olipahan erikoinen puhelu :(

Saanalle plussaonnea puuh puuh :)

Tuuliannaliina Ovistesteistä. Minä testasin CB:n digitestillä aamupäivällä (paitsi viimeisen testin tein heti aamulla, silloin tuli testiin +, olen kyllä saanut plussan aamupäivän pissastakin). Pissaamatta olen ollut sen 4 tuntia. Kysyin lapsettomuusklinikan lääkäriltä tuosta ovistestauksesta ja sain häneltä vastauksen, että he suosittelee aamupäivän pissaa ja jos haluaa maksimoida oviksen löytymisen, kannattaa testata 3 tunnin välein. Itse testasin aamupäivästä ja toisen kerran illalla. Venhänalkioöljyä olen käyttänyt tämän kierron ajan. Otin sen käyttöön heti kp1 kun alla oli kaavinta ja toivoin että se vahvistaa kohdunlimakalvoa. Tiedä sitten oliko se syynä, mutta lääkäri sanoi, että kohdun limakalvo näyttää todella hienolta. En tajunnut kysyä kuitenkaan paksuutta.

Omaa napaa:
No niin, siirrossa ollaan käyty. Mukana 1 nelisoluinen top alkio. Tälläkertaa ei siis sulatuksessa hävinnyt yhtään solua. Henkilökunta oli aiiiiivan mahtavaa. Paikalla paras mahdollinen lääkäri (ainakin minun mielestä, olen käynyt klinikalla 4 eri lääkärillä). Heti alkuun lääkäri mursi jään vitsailemalla minun sukista. Eli minulla jalassa sellaiset paksut talviset puna-musta-valko raidalliset sukat ja ne ilmeisesti sitten pisti lääkäriä silmään :LOL:
Lääkäri tuumasi, että näillä sukilla varmasti saadaan raskaus alkamaan :LOL:
Minua huvitti kovasti ko. kommentti. Vielä toimenpiteessäkin sanoi, että kannattaa sitten pitää näitä sukkia koko ajan. Heinäkuun helteilläkin. Vielä ovella heitti lähtiessään että näillä sukilla kyllä onnistuu :LOL:
Nähtäväksi jää. En muistanut kysyä lääkäriltä tuosta myöhäisestä siirrosta, eli nyt oli se 5 päivää ovis+, että kuinka paljon se vaikuttaa kiinnittymiseen..
Tukilääkityksenä on Lutinus 100 mg 1 kapseli 3.sti päivässä.
Testipäivä 2 viikon päästä.

Nipsu, pp1 :heart:
 
Keskiviikko 22.01.2014

nimi / ikä........................kp.......... ..........yrityskerta

PippuriPiia-70 (43)............11kp /26-28..............yk
Minttu71 (42)....................26kp/30................yk
susseli72 (41)...................6kp /24-28.......11.yk
Vauvahaaveita (40)...........2kp /28.............5.yk
Marza (43)........................2kp /30.............yk
Esteri1 (40)......................3kp /28...............yk
Tintti-Tiivari (43)...............kp /20-27.............yk
Fiialiia (40+).....................20kp /27-30.........yk
Memmu05 (40)..................kp /23-33.............yk
Bugsy (43)...........................kp /28-31..........yk
SoturiPrinsessa (43)..............kp /25-29..........yk
Jadee (39)...........................kp 110/26..........yk
Nipsu74 (39).......................kp /28................yk
Tiuku74 (39)........................kp.......... ............yk
Saana72(41)....................14kp/25...............2.yk





piinailupäivät:


Minttu71 (42)...............dpo 12






plussanneet:





taustailijat/kadonneet:



hcg calculator and hcg level tool | babymed.com



"All will be well as long as we do our best"
 
Nipsulle peukut pystyssä, että tästä alkaisi vihdoin se 9kk mahtava matka :)

Minttu, miten ihmeessä saat pidettyä itsesi ettet meinaa testata ennen sunnuntaita?? ;)

Mä nyt sit eilen hain sitä vehnänalkioöljyä, ja täytyy kyllä sanoa että ei se mitään hyvänmakuista ole :) mutta jugurtin kanssa saa alas. (ne röyhyt mitä jälkeenpäintulee.... :( ihan kuin lapsena kalanmaksaöljyn jälkeen....
Sitten ostin samalla prismasta noita Pregchekin (tai mitä ne nyt on..) niin liuskaovistestejä. Onko kellään kokemuksia? Viime kierrosta jäi 2 CB:digiovistestiä joilla voi sitten varmistaa jos siltä näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu74
Mä ostin kans vehnänalkioöljyn, ihan hyvää minusta! Tai siis alas menee ongelmitta vaikka otan ihan sellaisenaan.

Tein tänä aamuna ekan ovistestin elämässäni, sellainen halpa liuska, negaa näyttää kuten arvelinkin. JOS ovulaatio on tullakseen, varman tän viikon lopulla. En kyllä oikein luota koko liuskiin ja jotenkin mua rasittaa koko touhu, joten ehkä jää kokeiluksi. Uskon, että jos pupuilee suunnilleen joka toinen päivä kierron keskivaiheilla voi raskautua yhtä hyvin ilman testejäkin, vaikkei ovulaation ajankohdasta olisi niin varma. Paitsi nythän es voi mulla kyllä olla melkein milloin vain tai olla olematta, kun kierto niin heittää.

Peukkuja piinailijoille!
 
(painokelvotonta tekstiä..............) Että ottaa päähän. Ei tarvinnut sitten testailla kun tänään alkoi vuotamaan eli kp1 (grrrrrr...). Myötätuntoni muille samassa tilanteessa oleville. Nipsulle kovasti tsemppiä piinailuihin eli toivotaan pikkuisen tarraavan tiukasti kiinni. Ainiin ja unohdin tosta edellisestä vitamiinilitaniasta foolihapon. Sitäkin on muutama kuukausi jo napsittu.
 
  • Tykkää
Reactions: Nipsu74
Haluaisin laittaa kädet ympärillesi ja sanoa että kaikki muuttuu vielä hyväksi sillä uskon että niin vielä käy, ihana mur-mur. Vielä löydät ihanan ihmisen jonka kanssa voit jakaa tulevaisuuden ja nauttia siitä silmittömästi! Olet sellainen tukipilari ollut täällä kaikille niin pitkään että nyt on meidän vuoromme tukea sinua - ihana, ihana mur-mur!
Kiitos ihuna:kiss:
 

Yhteistyössä