40+ so what wol.13

Pahoittelut Minttu 71, onnea uuteen yritykseen.

sahramiini...tikutteletko ovista vai tunnistatko muuten? Mulla kans osu tän kierron ovis päivään kp14. Voi kun siellä nyt hyvä munasolu ja hyvä siittiö kohtais toisensa :p
Tänään siis peittoja heilutteleen taas illalla.

Kyllä Esteri sun kierto on totaalisen sekaisin. Tuohon ei nyt voi muuta sanoa. : /

hupiaelämään, Olen käsittänyt, että vanhemmiten ne kierrot lyhenee, eikä pitene. Että jospa oletkin nuortumassa sitten =)

Marza, toivottavasti lapsesi on jo tervehtynyt. Ja ei sitä siitä tädistä tiedä, ehkei tulekaan.
 
Tiistai 22.04.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Esteri1 (40)................ .......35kp / 28
~lounakehto~ (41).............31kp / 28
Marza (43).............. ...........30kp / 30
Nipsu74 (40).......................25kp / 28-30
Fleur (39)............................24kp / 25-27
sahramiini (42).....................14kp / 26-29
Äiti seiskanelonen (40)..........13kp / 27-28
Lumikki1970 (43).................13kp / 28-32
Vesipossu (--).....................12kp / --
Vauvahaaveita (40)..............9kp / 28
Minttu71 (42).......... ...........5kp / 30

Piinailupäivät:
Marza...............dpo 19
Esteri1..............dpo 17
Nipsu................pp 7
sahramiini.........dpo-1
Aiti74...............dpo-1

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Jimima - 3/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Piksukka (39)..........36kp / --


Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Äiti seiskanelonen älä muuta virka. Ja mä olen aina ollut jämpti tässä asiassa. Täti on tullut kuin kello. Nyt parissa viime kuussa oli päivän tai pari myöhässä mutta nyt on kierto totaalisen sekaisin. En tiedä odotellako ovista vai tätiä.
 
Juu ei tänne haluta tätiä vaan vauvaa täällä kaivataan kovasti. Täällä olen hirveän väsynyt ja iltapalaa jo teen.munat kiehuu ja karjalanpiirakoita on uunissa. Houkuttelen ton pienen kainaloon sitten nukkumaan mies kummiskin yön katselee telkkaria niin.tänään pienen kanssa parvelle nukkumaan
 
Heipsis!
Äiti seiskanelonen: Joskus pariin otteeseen tikuttelin ja tavoitin vahvat viivat n kp 10 kieppeillä. Gyne oli sitä mieltä että kuulostaa aika aikaiselta. Kehotti hymyilemään miehelle kauniisti kp 10-16 joka toinen päivä. Itsestä tosin tuntuu se kp 10 todennäköisemmältä, joten ollaan vähän hurjasteltu silloinkin :) Vauveli on molempien toive, mutta näistä naisellisista laskeskeluista en ole miestä valaissut ettei ota turhia paineita... melkoista salatiedettä :D
 
Ei tätiä. Rupsin miettimään. Mitä, jos se mitä luulin ihmepitkäksi ovulaatiovuodoksi olikin täti, jolloin se kierto olisi ollut 16 päivää kokonaisuudessaan. Jolloin nyt oltaisiin kp21? Onko mitään järkeä? Voiko kierto olla vaan 16 päivää?
 
mur mur Olipas mukava lukea kuulumisiasi :heart:

Lumikki :hug:

Minttu ja Marza pahoittelut :hug:

Esterillä mielenkiintoinen tilanne. Tuota ovisvuotoa voisin epäillä tädiksi, mutta jotta että kierto vaan 16 päivää... Toivottavasti tilanne selkenee pian :heart:

Omassa olossa ei ihmeempiä, nekin vähäiset muka oireet johtuvat varmasti lutinuksista (menkkajomottelut, tissien arkuus) ja nekin on jo vähenemään päin. Aiemmissa alkion siirroissa oli etovaa oloa, menkkajomotteluja ja repäisykipuja näillä piinispäivillä. Nyt ei oikeastaan muuta kuin tasaisen tavallista oloa, että eiköhän se nega sieltä testiin tule :(

Nipsu pp8
 
Huomenta kaikille. :wave: Mulla on nyt käynyt niin ikävästi, että joudun palaamaan kuumeilijaksi tuolta plussanneiden puolelta. :( Kuten varmasti ainakin osa teistä muistaa, plussasin maaliskuun loppupuolella ja viime viikolla kävin varhaisultrassa. Valitettavasti siellä näkyi sykkeetön rv 6+1 kehitykseltään pysähnyt alkio. :'( Eilen kävin hakemassa asialle varmistuksen sairaalasta ja sain tyhjennyslääkkeet mukaan kotiin. Pahimmat vuodot tulivat eilen illalla ja nyt tilanne vaikuttaa rauhoittuneen. Kivuilta säästyin melkein kokonaan, pientä jomotusta vain. Toivottavasti kaikki tuli ulos. Nyt sitten odottelen vuodon loppumista ja 3-4 viikon päästä pitää tehdä negatiivinen raskaustesti, sitten saisi kai aloittaa uudet yritykset, mutta ehkä odotan kuitenkin, että tulee yhdet normaalit kuukautiset.

Voitte varmasti kuvitella miltä musta tuntuu. Yli vuoden yrityksen jälkeen tärppäsi vihdoin, mutta sain olla raskaana vain reilut 3 viikkoa (todellisuudessa tietysti vielä vähemmän). Toivon nyt niin hartaasti, että tärppäisi nopeasti uudestaan ja että sitten menisi kaikki hyvin.

Ilmoittaudun siis taas tänne kuumeilijoiden joukkoon, mutta mitään kiertopäiviä en tietysti vielä osaa sanoa, kun nyt on koko kroppa ihan sekaisin. Toivottavasti hormoonit osaisivat järjestäytyä nopeasti, niin päästään taas hommiin. ;)
 
Voi Jimima :hug:, menipä se nyt surullisesti :( Vaikuttaa kuitenkin, että pääsisitte nopeasti taas yrittämään ja ehkä raskaudut jo muutaman kierron päästä. Toivotaan näin.

Marza, pahoittelut tädistä.

Nipsu, jokainen raskautuminen voi olla erilainen. Toivotaan parasta :)

Esteri, onhan noita lyhyitä kiertoja muillakin joskus ollut, joten ei sitä tiedä. Mikään ei oo niin varmaa kuin että naisen kk-kierrossa kaikki on epävarmaa...

Mulla oli ihan helev.... kivut eilen kun sain ovis+. Tänään vasta päivällä alkoi helpottaa. Vatsa oli kuin potkupallo ja ikävistä ikävin ummetus lisäksi. Mahtoi olla megaluokan solu siellä irronnut kun noin pisti sekaisin...:confused:
 
Ja se sattuu sydämeen kovaa kun ystäväni sanoi mulle kun surkuttelin kun ei vauvaa kuulu että mitä mä valitan kun mulla jo on 2 tervettä lasta. Kyllä sen tiedän mutta jos toivoo enemmän on sekin muka väärin.kyllä se lapsen kaipuu silti voi olla suuri oli kyseessä se ensimmäinen tai sitten kolmas.tuli paha mieli :'(
 
Voihan veee..... nyt on menossa kp 27/28-30 ja lutinuksen mukana on alkanut tulemaan vaaleanpunaista vuotoa, joten taitaapa käydä niin, ettei tartte edes testata.. Tämäpä taitaa olla taputeltu. Vetäydyn nuolemaan haavojani. Vaikka pakkasessa on vielä yksi alkio, mies ei halua enää yrittää.. Jotenkin tuntuu, että oli ihan tyytyväinen tähän tulokseen :(
Pitää yrittää olla kiitollinen ja onnellinen noista kahdesta lapsesta, vaikka suru onkin nyt suuri

Nipsu
 
Nipsu74, voi harmi, jos tuossa noin kävi. :hug: Ymmärrän tunteesi varsin hyvin, itse täällä omia haavoja nuoleskelevana. :(

).( Itselläni on jo aika normaali olo, vaikka vuotoa tietysti vielä on, sellaista menkkamaista. Toivottavasti kaikki tuli ulos. Ärsyttää, kun ei julkiselle puolelle pääse jälkitarkastukseen, ellei ole jotain vakavia vaivoja. :kieh: Kaikessa säästetään. :( Oman mielenrauhan vuoksi pitää varmaan pamauttaa 200 € tiskiin, että pääsee yksityiselle. En halua menettää yhtään enemmän aikaa johonkin turhaan tulehdukseen, jos sinne jotain olisikin vielä jäänyt.

Voi, kun noi ekat kuukautiset tulisivat pian (kunhan tämä jälkivuoto ensin lakkaa tietysti ;) ), niin saisi sitten aloittaa oviksen bongaaamisen uudestaan. Heh, siitä onkin aikaa, kun olen toivonut ja odottanut kuukautisia. :LOL:

Aurinkoista torstaita ja plussatuulia teille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Jimima: Voi miten surullista. Tuntuu niin epäreilulta. Toivon sinulle todella paljon voimia - älä lannistu. Niin epäreilua!

Nipsu: Pahoitteluni. Surussasi on lohtuna kaksi ihanaa lastasi. Ihanaa, että saat olla heidän äiti ja vanhempi. Voimia ja lohtua.

Pahoittelut kaikille uudelle kierrolle joutuneille. Samassa sakissa minäkin olen mukana. Onneksi ulkona on ollut niin mielettömän keväistä, niin elämä tuntuu kuitenkin jällen voittavan.

Kuukautiset siis alkoivat ja ehtivät jo loppuakin, mutta silti olo tuntuu huojentuneelta ja onnelliselta, sillä kävin tänään siellä lääkärissä sen tiputteluvuodon takia. Pelkäsin niin pahinta kun menin sinne, mutta kaikki näyttääkin ihan hyvälle, ja vielä ei ole mitään syytä tai tarvetta lääkitykselle. Uä:ssä näkyi kauniita täydellisiä munarakkuloita, joita oli kehittymässä molemmin puolin 6-7 kappaletta. Lääkärikin siihen tuumasi, että jos ei nyt ole toiveissa vauvaa niin ehkäisystä olisi kyllä syytä huolehtia. Joten iloisella mielellä jatkan haaveilua vauvasta. Kiitos vielä kerran Äiti seiskanelonen kaikesta infosta! Lääkäri sanoi, että kun munasoluni näyttävät noin hyvin kehittyvän ja niitä on yhä kehittymässä niin paljon, ei ole nyt syytä ajatella lääkkeitä. Lääkäri kertoi, että joka kuukausi (tässä iässä) munarakkula ei välttämättä kuitenkaan puhkea ja siitä johtuu, että kierron pituus voi vaihdella molempiin suuntiin ja silloin tulee myös tiputteluvuotoa kun keho ei saa oikeita signaaleja puhkeamattman munasolun takia ja juuri näin sitten taisi minulle käydä viime kierrolla.

Sahramiini: Salatiede nimitys kyllä osuu oikeaan. Itseasiassa me ollaan aikamoinen salaseura.:) Ja kiitos kaunis teille kaikille. Mukavaa jakaa täällä ajatuksia, iloja ja pelkoja, joita ei realimaailmassa halua tuoda tutuille esille.

Onnea kaikille uudelle kierrolle. Ihanaa kevättä ja onnellista eloa ja oloa!

~lounakehto~
Kp 7/28 yk2
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen ihan täpinöissä ja odotan iltaa sillä nyt on meidän kahdenkeskinen ilta lapset ei kotona. Ajattelin ostaa jonkun hyvän kuoharin illaksi.ihanaa ruokaa ja toivon ett menis hyvin kaikki.ex tulee aamupäivällä ja käyttää min miehen auton katsastuksessa ja samalla kyydillä pääsen kaupunkiin ei tartte mun erikseen lähteä ajelee.tytön kanssa kovasti ollaan istutettu itämään erilaisia kasveja joten on tää kevät ihmeellistä aikaa myös pienelle ihmiselle tutkia miten kasvit saavat alkunsa.itse jotenkin alkaa saada myös virtaa ja olen siivonnut lasten vaatekaapit ja huomaa miten joutuin nuo muksut kasvaa kun pieneksi on paljon jääneitä vaatteita
 
Nipsu onpa ikävää. :hug: Samaa minäkin, onneksi sinulla on jo lapsia.

Tääällä ei täditä tietoakaan. Olen vakuuttunut, että olen eri kierrolla kuin luulin. Mutta ei mitään hajua onnistuttiiinko me oviksen aikaan tallettelemaan. Rinnoista päätellen ovis on jossain vaiheessa kyllä käynyt. Olen niin maani myynyt muutenkin. Miehen kanssa päästiin reissuun kiitos mun sairasloman ja miehelläkin oli pari päivää vapaata. Ja se on flunssassa :'( Ihan hirveen kiva viettää romanttista lomaa kuumeisen kanssa.
 
Aurinkoista perjantaita ihanaiset =)

Jimimalle :hug: tiedän tunteesi ,myöskin jouduin tuon kokemaan viime kesänä... Itkettyä tuli monet itkut ja miltei luovutettiin, mutta syksystä asti tässä nyt on yritetty sitä kolmatta murusta.

Esteri, mulla oli muutamia vuosia sitten tuollainen kierto, jossa ihmettelin myös mikä kumma nyt on, kun kuukautiset alkoi reilu viikko edellisten loputtua. Mutta sen jälkeen jatkui siitä taas normaalina, eikä ole heitellyt sen jälkeen. Enkä myöskään tiedä mikä sekoitti tuolloin kropan.....
Toivotaan pikaisia paranemisia miehellesi, että pääsette nauttimaan lomastanne ;)

Täällä taitaa olla kp12 ja oviksen oletettu aika pian käsillä....toista kiertoa nyt mennään tikuttamatta sitä. Ja silti tässä päiviä lasketaan, että ihan sama vaikka sitä sitten tikuttaisi, tietäisipä ainakin tapahtuuko edes mitään :LOL:

Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille! :heart:
 
Perjantai 25.04.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Nipsu74 (40).......................28kp / 28-30
Fleur (39)............................27kp / 25-27
sahramiini (42).....................17kp / 26-29
Äiti seiskanelonen (40)..........16kp / 27-28
Lumikki1970 (43).................16kp / 28-32
Vesipossu (--).....................15kp / --
Vauvahaaveita (40)..............12kp / 28
Minttu71 (42).......... ...........8kp / 30
~lounakehto~ (41)...............8kp / 28
Marza (43).............. ............3kp / 30
Esteri1 (40)................ .......?kp / 28
Jimima (42)..........................?kp / ??

Piinailupäivät:
Nipsu................pp 10
sahramiini.........dpo 2
Aiti74...............dpo 2

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014


Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Piksukka (39)..........36kp / --


Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!

Päivittelin nyt listaa, jos jotain puuttuu / pitää vaihtaa, ilmoitelkaahan.

Pahoittelut Nipsulle :hug: Vielä pieni oljenkorsi, onhan niitä vuotoja ollut kaikenmoisia. Pitää se nega kuitenkin testata sieltä pois jos ei muuta. Jospa miehen mieli vielä muuttuu ja sen viimeisenkin alkion käyttäisitte sieltä, eihän sitä tiedä. Tuskin hän nyt kovin iloinen on, hoidot on aika rankkoja fyysisesti ja psyykkisesti.

~lounakehto~, Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Siellä ei taida vielä olla valikoitunut yhtään johtofollia, puhuiko gyne niistä? Kun eihän se nyt normaalia ole jos 6-7 johtofollia on ilman lääkitystä kenelläkään. Normaalistihan niitä on 1 johtofolli, joskus 2. Tiputteluvuotoihin on tosiaan monenmonituisia syitä, eikä niiden syitä yleensä tarvi selvitellä. Mulla vaan on todettu sen liittyvän keltarauhashormoniin, koska se lääke pitää ne sitten poissa (lisäksi on tämä ikä + olematon AMH arvo)

Marzalle hauskaa iltaa, kuohari kuulostaa hyvältä (namnam, piinailija ei taida uskaltaa mitään korkata).

Ja Esterille parempaa lomafiilistä!

Vauvahaaveita, toivottavasti ovis tapahtuu ja sitä makuuhuoneaikaa sitten vaan kehiin!

ON: Pitää itelle lisätä muistiinpanoja ;) Tänään syöty 29 päivää vitamiineja ja DHEAta. Ei mitään tuntemuksia piinailuun liittyen. Luget aloitin tänään ja niitä laitetaan 10 päivän ajan, jotta ei sotke seuraavaa kiertoa, jossa sitten ivf stimulaatio.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä