40+ so what wol.13

Voin vain kuvitella miltä sinusta nyt tuntuu! Meillä yritystä ollut viime kesäkuun alusta, ja tärppäsikin niin että 8. viikolla meni elokuussa kesken. Jos itse saisin plussaa, miettisin varmasti menneitä, mutta vauvelinalulle on kaikista parasta kun äiti katselee luottavaisena tulevaisuuteen <3 Toivottavasti plussasi osoittautuu uudeksi tartuntataudiksi jonka me kaikki ketjulaiset saamme :)
 
Voi Esteri, Hurjasti, hurjasti onnea :heart::flower: Ihania uutisia, toivotaan kaikkea hyvää odotukselle.

Mulle voi merkitä kp4. Mun kierto ei ole kertaakaan ollut noin pitkä (30pv) viimeisen vuoden aikana (ennen kuumeilua mä en kyllä koskaan sen tarkemmin päiviä laskenut) ja kk tuli tavallista runsaampina ja kivuliaampina. Tiedä sitten oliko syynä ovulaation välistä jääminen vai olisiko siellä kuitenkin ollut jotain yritystä. No nyt pää pystyssä uutta ovulaatiota jahtaamaan. Iloista vappua kaikille :wave:
 
Aikamoinen pommi Esteri, onnea hirmuisesti :heart: :flower: ja toivotaan, että on kiinnittynyt superliimalla joka vasta monenmonen kuukauden jälkeen kuluu pois. :saint: Ota nyt rennon rauhallisesti ja toivotaan, et se masennuskin nyt väistyis kokonaan. Olitko sä nyt sitten huhtikuun plussaaja... eii kyllä se lasketaan toukokuun ekaksi plussaksi, eikös?
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 1.5.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

sahramiini (42)......................23kp / 26-29
Äiti seiskanelonen (40)...........22kp / 27-28
Lumikki1970 (43)...................22kp / 28-32
Vesipossu (--)......................21kp / --
Vauvahaaveita (40)...............18kp / 28
Minttu71 (42).......................14kp / 30
~lounakehto~ (41)................14kp / 28
Marza (43)............................9kp / 30
Fleur (39).............................4kp / 25-27
bugsy (43)............................3kp/ 29-31
Jimima (42)............................?kp / ??

Piinailupäivät:
sahramiini.........dpo 8
Aiti74..............dpo 8

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Esteri1 - 5/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Kiitos kaunis onnittelijoille ja toivotaan, että tämä pikkuinen kestää sisällä koko 9kk:n matkan ja kaikki menee muutenkin hyvin. Stressiloma selvästikin tuli tarpeeseen. Dippasin vielä halpatestillä ja ilkseni viiva oli eilisestä vahvistunut niinkuin pitikin.

En tiedä, mutta viime ajat olen yrittänyt liikkua tosi paljon ja olla ottamatta paineita itselleni. Pientä puuhastelua kuten lääkäri käski olen tehnyt ja ollut pätkääkään stressaamatta vaikkapa ikunanpesuista.
 
Huomenta. Meillä poika lähti luokkaretkelle helsinkiin. Merimuseoon ja raxissa käyvät syömässä jne jännä päivä hällä.teki tosin tuossa keskiviikkona katoamis tempun ja ei tullut koulusta kotiin.oli poissa miltei 6 tuntia. Sydän hakaten kaikkialta haettiin ja soitettiin kavereille ja kukaan ei tiennyt mitään.poika on aina tullut kotiin tunnollisesti siksi huoli oli valtava.kumminsa tuli jo hakemaan poikaa vapuksi ja lähti autolla etsimään
Loppujen lopuksi poika löytyi kaverinsa kanssa vanhojen rekka konttien luota.että olin vihainen ja kaveri arestia tuli sitten viikko josta poika ei toki ilahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
Äiti seiskanelonen: Jokos olet taudin selättänyt? Onko sinulla mitä tuntemuksia? Minulla on rinnat vähän kipeytyneet ja häpyluun tienoilta jotenkin kivistää. Ensi viikko sitten kertoo meille molemmille lisää :)
Kaunista perjantaipäivää kaikille!
 
sahramiini: Vielä olen sairaslomalla, mutta tänään ei enää kurkku kipeä, joten paranemaan päin. Sun tuntemuksethan vaikuttaa ihan siltä, että saat plussan :O :saint: Mulla ei ole mitään, ei niin mitään. Ei aamulämpöäkään, päinvastoin. Ei se nyt kotikonstein sitten vaan tärppää, ei kai sille mitään voi :'( Ei näitä pettymyksiä oikein jaksa.
 
Esteri ihana onnea! Annat toivoa meille pitkän linjan kuumeilijoille :heart: Meillä siis edelleen yritys jatkuu, yrityskerrasta ei enää hajuakaan. Toinen vuosi kuitenkin jo menossa. Välillä mietin, että tämän vuoden loppuun katsotaan, sitten paiskaan hanskat kanveesiin. Mutta katsellaan, miltä sitten siinä vaiheessa tuntuu :)
 
Dpo 2, eikä voi muuta kun jäädä odottamaan. Voi kun tärppäisi!

Vauvahaaveita & Minttu 71, aikas samassa rytmissä mennään me kolme.:) Onnea, onnea matkaan - toivottaan meille oikein hedelmällistä toukokuuta!

Ihanaa viikonloppua kaikille, ja plussatuulia - hedelmällistä toukokuuta jokaiselle!
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Esteri1!
Meillä ns. yritystä ei ole ollut, mutta viime kierrosta olisi pitänyt olla mahdollisuus... No eipä sitten ollut. siis onnea. Tänään kp14. Vain kerran tässä kierrossa jotakin tehty. En vaan kestä pettymystä, jos menkat tulee. Siksi olen sitten pihdannutkin. Niin tällä tavalla ei ainakaan onnistu, mutta ei tarvitse sitten toivoa ja ehkä pettyä. Jospa sitä tänään...
 
ESTERILLE mahdottoman paljon onnea <3 mitäs se mies moisesta kuvaviestistä tuumas?

Itse tässä olen yhä sinkkuillut, ehdokkaita ollut, mutta kukaan ei ole silleen tuntunut vielä siltä "oikealta". "Venäläistä rulettiakin" tullut pelattua, mutta eipä sitä näin vanhalla enää vaaraa ole, että raskautuis.

Mitäs MUR-MURille kuuluu? Olitteko miehen kanssa palaamassa yhteen? Välillä oon täällä palstalaisten kuulumisia käynyt vilkuilemassa.


Mukavata viikonloppua kaikille!
 
Hei, aattelin kanssa liittyä rapistelijoihin. Olen 39-v yhden 6-v lapsen äiti ja toinen olisi suunnitteilla (eri mies). Olin raskaana 2011 mutta päätyi keskeytykseen ja sen jälkeen vauvahaaveita ei ollutkaan pariin vuoteen.
Kierukka lähti 31.3. ja odottelen tässä luomukiertoja. 5-6.4. oli parin päivän tuhru (tyhjennysvuoto?) ja sitten 16.4. alkoi viikon kestävä niukahko vuoto (menkat kait). Mulla oli kierukan kanssakin menkat säänn. ja myös ovisoireet tunsin. Kierto 23-25 päivää. Ovisoireet oli ihan tajuttomat nyt luomuna 25-27.4 ja toki hyödynnettiin vaikka ei nyt voi ajatella että ihan ekasta lähtis...
Oireita on ollu "muka" vaikka ja mitä, aik. raskauksissa oireet tuli vasta plussan jälkeen eli eiköhän ne hormonit vaan heitä häränpyllyä vielä...
Mietin että pitääkö mun nyt laskea kierto tosta tyhjennysvuodosta vai sen jälkeisestä vuodosta? 16.4. alkanut vuoto sopis kyllä menkkakierroksi , ed menkat alko 23.3.
No pakko kai se on harjotuksen vuoksi testata ens viikon lopulla :D
 
Viimeksi muokattu:
ESTERILLE mahdottoman paljon onnea <3 mitäs se mies moisesta kuvaviestistä tuumas?

Itse tässä olen yhä sinkkuillut, ehdokkaita ollut, mutta kukaan ei ole silleen tuntunut vielä siltä "oikealta". "Venäläistä rulettiakin" tullut pelattua, mutta eipä sitä näin vanhalla enää vaaraa ole, että raskautuis.

Mitäs MUR-MURille kuuluu? Olitteko miehen kanssa palaamassa yhteen? Välillä oon täällä palstalaisten kuulumisia käynyt vilkuilemassa.


Mukavata viikonloppua kaikille!
Hei ihuna!:wave::heart:

Yhteenmuutosta ei ole miehen kera haasteltu mutta kait me sitten seurustellaan kun kovasti yhdessä ollaan ja tykätään.:kiss:
..onhan tässä kaikenlaista setvittävää vielä..koetan vain positiivisesti ajatella ja antaa elon kuljettaa.:)

Ps..jospa se "venäläinen ruletti" vaikka pyllärin toisikin?
..kaikenlaista kuule sattuu ja tapahtuu:rolleyes::heart:

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Esteri1
Huomenta ja ihana kuulla muistakin jotka aikanaan täällä ovat kuumeilleet.meillä se elo on tasaista mutta silti olen niin onnellinen mieheni lähellä ja rakastan häntä paljon.eilen grillailtiin ja ilta meni mukavasti.niin eli kehoa pitäisi tutkia ja bongata se ovis.jotenkin tuntuu että joka kk olen niin toiveikas ja aina se pettymys kun menkat alkaa.mies varmaan enemmän toivoo vauvaa kuin minä ja ihanasti aina patistaa tekemään r testin vaikka menkat ei olisikaan myöhässä nytkin kaapissa jo odottaa miehen ostama testi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Esteri1
Moi!

Ajattelin tulla tälle palstalle raskautumaan =)

Ikää on kohta 41 v ja nyt on menossa yk 5. Esikoinen on 2-vuotias. Olen tässä paraikaa hedelmöittymässä, joten suurin osa energiasta menee siihen, mutta ilmoittaudun nyt kuitenkin uutena tähän ikäihmisten raskautumisryhmään!

Olen kärsinyt menkkoja edeltävästä tuhruttelusta niin kauan kuin muistan, mutta nyt ekaa kertaa hain siihen apua ja sainkin Lugesteronit luteaalivaiheen tueksi. Keskiviikkona aloitan.

Olemme päättäneet antaa luonnolle mahdollisuuden vuoden loppuun asti...toivottavasti ei tarvitse odottaa niin kauaa.

Hauska tutustua!
 
Tervetuloa Jopo ja Jetsulleen! Toivottavasti ette viihdy seurassamme kovin kauaa... ;) Itse asiassa joutaisimme täältä pois jokainen vaikka seura onkin vallan ihanaa <3 Toivotaan että kevät tekee meille ihmeitä :)
Täällä 26/26-29, saas nähdä kuinka käy. Jotain outoja jomotuksia on ollu mutta ne on varmaan taas näitä uusia ihmeoloja mitä on ollu pitkin talvee.
 
Kiitos Sahramiini! Toivotaan, että jomotukset tietää hyvää! Tosin tiedän tuonkin, että kiertoon mahtuu jos jonkinmoista jomotusta ja tuikkimista ilman, että se välttämättä tarkoittaa mitään :(

Peukut pystyssä kuitenkin!
 

Yhteistyössä