40+ so what wol.13

MAHTAVAA, ÄISKÄ, ONNEA! On jo aikakin saada hyviä uutisia!!!! Itse varmaan feikkailisin ja tosiaan odottaisin aattoon, ja miehelle lahjapakettiin plussatikku!! Oiii, kuinka hauskaa se oliskaan...

Mutta eipä nyt oo sellaisia lahjoja. Sekin lahja, mikä on hankittu, on jo möläytetty.. Eilen 3vee kertoi kirkkain silmin isille että me ostettiin sulle se kirja, mitä sä toivoit! Äärh :)

Glearblue, mäkin haluaisin koiran, ja poikakin... Mutta mies on niin pahasti allerginen, ettei voida koskaan ottaa. Sehän tässä rassaakin, mä voisin olla ihan tyytyväinen koiravauvaan :) Tai melkein mihin vaan eläinvauvaan :)

Tänään pitäis alkaa talletella. Ja vuosisadan nuha! Aivastelen joka viides sekunti. Tämäkin vielä!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Äiskä, vau ihanaa, Onnea plussasta :heart:

(.) Mielestäni ovistesti tänään plussaa, sen vahvuinen viiva kun yleensäkin plussaa on digilläkin antanut( nyt ei niitä ole...) Eli taidanpa tästä viedä tuon miehen tuonne makkarin puolelle(lapsetkin kun menivät mummilaan yökylään) :p
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
MaiMei: pakko kommentoida koira-allergiasta sinulle. Siedätys on päivän sana mitä tulee allergioihin. Itsekin olin yli 40 vuotta todella allerginen koirille vaan enpäs ole enää! Nytkin täällä kolme koiraa. Tosin roduksi valitsin sellaisen mistä ei karvaa lähde. Mutta niinpä vaan olen siedättynyt karvaa lähteviinkin rotuihin. Ennen saatoin saada oireita jo siitä kun istuin sellaisen ihmisen vieressä jolla on koira. Nyt voin ihan hyvin silitellä mitä koiraa vaan. Alkuun vaan antihistamiinia ja sitten pikkuhiljaa senkin otin pois.
 
Äiskä 73, ONNEA! Aivan mahtavaa, vihdoinkin joku plussaa! =)

Itsellä ei mitään uutta, KP 15 ja DPO 4 oletettavasti ja talletukset hoidettu, mutta tänään taas masennuin, kun aamulämpö olikin tippunut 36,4:ään, kun on ollut 36,7-36,8 perjantaista alkaen. Eli oliko sittenkään ovis. :confused: Äh, pitäisi lopettaa toi mittaaminen, ei siitä ole muuta kuin päänvaivaa kuitenkaan. : /
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Glearblue: oi onpa kivaa, että oot päässyt eroon allergiasta! Uskallatko kertoa rodun? Valitettavasti mun mies on sen luonteinen, että se ei lähde riskeeraamaan mitään. Luovuttaa jo ennen yritystä.... (eikä siedä yhtään epämieluisaa oloa) Sama pätee adoptioaikeisiinkin. Vauva-asioissakin on saanut vääntää :)

Jimima: hyvältä dpo-aamulämmöltä silti kuulostaa!

Ei sittenkään eilen vielä talleteltu, kun olin niin flunssainen... Nyt mennään riskirajoilla, kun tänään kp11, ja yleensä ovis on kp12. Mutta eiköhän ilta viel ehdi. Ovistestin vois kohta kusasta. :)
 
:heart: Kiitos kaikille ihanista onnitteluista :heart:
mutta odotellaan rauhassa että varmasti pysyy matkassa...
tässä ois tänpäivän o- ja r-testien uitot
dpo 12

jännittää, pelottaa, hämmentää... aah kaikki tunteet ja ajatukset myllertää sisällä, sitten kun en ole kertonut kellekkään että yritetään vielä yhtä vaavia lisää... hu hu on se vaan taas kun ilmotellaan että meille tulee taas tai sitten kun se rupee varmasti näkymään,,, uuuuhhhh toivottavasti pysyy nyt sitten matkassa mukana.
ANTEEKS KAUHEESTI OMANAPAISUUS KIRJOITUSTA....
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Maananta 15.12.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

ruutana (39)..............................41kp / 24-32
äiskä-73 (41)............................ 27kp / 28-32
sahramiini (42)......................... 25kp / 26-28
meibibeibi (44)......................... 22kp / 28
Ninnuska73 (41)........................18kp / 26-30
Hupsikka (?)............................. 17kp / 28
Jimima (42).............................. 15kp / 28-30
Vauvahaaveita#3 (41)............... 14kp / 28
MaiMei (39)............................... 11kp / 27
Marza (44).................................. 8kp / 30
flutur (41)................................... 8kp / 23-28
Glearblue (44)............................. 6kp / 25-29
Minttu 71 (43)............................. 5kp / 30
Tyydeli (41)................................. 3kp / 28
Hedelmiina (39)........................... 3kp / 35-40


Piinailupäivät:

äiskä-73 (41)................... dpo 12
sahramiini (42)................ dpo 10
Jimima (42)..................... dpo 4
Vauvahaaveit#3 (41)....... dpo 0


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

vauvatoiveinen (38)
Zandi (40)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Onnea äiskälle plussasta :), niin ihana joululahja.

Mulle iski kauhea flunssa ja huomasin, että buranaa ei sais syödä kun yrittää raskautua. Tiedättekö miten on muiden särlylääkkeiden kanssa? Löysin pamol pakkauksen, siinä ei sanottu mitään asiasta. Uskaltaisikohan sellaisen ottaa? Mulla pitäs just tällä viikolla olla oviskin, että harvinaisen huonoon ajankohtaan tämän taudin sain :(.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Äiskä -73: Mieletön joululahja!!! Onnea hirmuisesti :flower::hug:

Omaa napaa sen verran, että lääkärin kanssa päätettiin siirtyä IVF-hoitoon ja ilmeisesti jotain konkreettista tapahtuu vasta helmikuussa. Hirvittää itsensä piikittämiset ja munasolujen kerääminen, jolloin neulalla mennään alapäässä seinämien läpi hakemaan munasoluja. Sairauslomaakin tuosta hommasta saa 3-5 päivää. Suoraan sanottuna nyt pelottaa koko homma ihan hirvittävästi, mutta ei auta :(.

Siirryn nyt siis taustailemaan, kunnes tiedän tulevista aikatauluista.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Tiistai 16.12.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

ruutana (39)..............................42kp / 24-32
äiskä-73 (41)............................ 28kp / 28-32
sahramiini (42)......................... 26kp / 26-28
meibibeibi (44)......................... 23kp / 28
Ninnuska73 (41)........................19kp / 26-30
Hupsikka (?)............................. 18kp / 28
Jimima (42).............................. 16kp / 28-30
Vauvahaaveita#3 (41)............... 15kp / 28
MaiMei (39)............................... 11kp / 27
Marza (44).................................. 9kp / 30
flutur (41)................................... 9kp / 23-28
Glearblue (44)............................. 7kp / 25-29
Minttu 71 (43)............................. 6kp / 30
Tyydeli (41)................................. 4kp / 28
Hedelmiina (39)........................... 4kp / 35-40


Piinailupäivät:

äiskä-73 (41)................... dpo 13
sahramiini (42)................ dpo 11
Jimima (42)..................... dpo 5
Vauvahaaveit#3 (41)....... dpo 1


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

vauvatoiveinen (38)
Zandi (40)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Meillä oli tänään se lääkärikäynti, jossa kuultiin tulokset. Molemmat terveitä, mitään syytä ei löydetty.Paitsi ikä.
Yksi labrakoe uusittiin, joku proteini, jossa oli poikkeavuus. Mikä voi selittyä jollain tulehduksella. Siitä tulee soitto vielä ennen uutta vuotta jos jotain on.
Jos raskaudun, saan alkuraskauden ultran vielä täällä. Muuten ei ole mitään tehdä.
Menkat jo ohi. Ne kesti taas kolme päivää.
 
Äiskä+ , minulla ei ole vieläkään mitään oloja. Tai no, eilen oli ihme alavatsajomotusta ja tänään on ollu sellanen kumma pakotus oikealla alhaalla. Yleensä tissit on kipeet ja pinkeet ennen menkkoja ainaki viikon, mutta nyt ovat ku ajokoiran korvat :D Huomenna - perjantaina oottelen menkkoja saapuvaksi, apteekin testi aamulla nega.
 
Eikä sahramiini... hus hus menkat pois sieltä, ei ne nyt sinne tuuuuu.
Jos siellä kuitenkin joku yrittää pysyä matkassa :)

täällä oli su ja ma hirmuista turvotusta ja hitusen rinnat kipeet mutta tänään kaikki turvotukset hävinneet niin kuin rinta kivutkin joten saa nähdä kuinka minulle käy, onko siellä ollut vaan sinnikäs yrittäjä joka ei ehkä jaksakaan matkassa, tikkuun kyllä vielä viiva tulee mutta.... aijeminkin on käynyt niin ja digikin kerkes näyttää 1-2 raskaana mutta hiipui sitten pois, joten sen takia olen varpaillani enkä vielä hirveemmin innostu tästä... eli katsellaan katsellaan.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä nyt taas valtava harmitus/vit..tus päällänsä... Mielestäni oviksen tikuilla löysin, "kananmunalimat" oli ym. muut oireet.. MUTTA taas lämmöt ei vaan nousseet hitustakaan....eli kävi kuin juuri edelliskierrossa. En vaan taida enää ovuloida :( Noh, taitaa meidän yrittämiset olla sitten tässä....Jos alkais taas elämään sitä "normaalia" elämää ;) Muutamat itkut varmasti kyllä tulee vielä itkettyä tämän vuoksi......

(koitan laittaa kuvaa ovistesteistä tässä kierrossa, testailin oikein reilusti että saa nekin sieltä kaapista pois :) tuon vahvuisella viivalla kuin kp13, olen aina digiinkin saanut hymynaaman, jopa hieman hailurammallakin)

katso liitettä 19806
 
Vauvahaaveita#3 kyllä tuo kp13 minustakin näyttää ovis plussalta, mutta noista lämmöistä en oikeen osaa kommentoida kun itse en niitä oikein mittaile... oon kyllä kuullut että lämmöt vaikuttaa ovuloimiseen. Tsemppiä kovasti sinne :heart: ja toivottavasti oisit kuitenkin ovuloinut.
 
Keskiviikko 17.12.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

ruutana (39)..............................43kp / 24-32
äiskä-73 (41)............................ 29kp / 28-32
sahramiini (42)......................... 27kp / 26-28
meibibeibi (44)......................... 24kp / 28
Ninnuska73 (41)........................20kp / 26-30
Hupsikka (?)............................. 19kp / 28
Jimima (42).............................. 17kp / 28-30
Vauvahaaveita#3 (41)............... 16kp / 28
MaiMei (39)............................... 13kp / 27
Marza (44)................................ 10kp / 30
flutur (41)................................. 10kp / 23-28
Glearblue (44)............................. 8kp / 25-29
Minttu 71 (43)............................. 7kp / 30
Tyydeli (41)................................. 5kp / 28
Hedelmiina (39)........................... 5kp / 35-40


Piinailupäivät:

äiskä-73 (41)................... dpo 14
sahramiini (42)................ dpo 12
Jimima (42)..................... dpo 6
Vauvahaaveit#3 (41)....... dpo 2


Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

vauvatoiveinen (38)
Zandi (40)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (40)
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Heipat kaikille!

Aivan ihanaa äiskä-73. Toivotaan, että siellä on ihan oikeasti pikkuinen kyytiläinen. Ymmärrän kyllä tuon epävarmuuden, itsekin olin niin varma, että kesken menee, kun oli sitä vuotoakin ja olokin sen mukainen. Mutta niin vain on täällä pieni ihme mukana, ja olipa maanantaina rakenneultrakin ja kaikki hienosti. Siellä kovasti esiteltiin liikkumista ja huiskutettiin kättä.

Pidetään äiskä kiinni siitä, että pysyvää olisi sielläkin. Ja paras joululahja.

Aivan älyttömän nopeasti aika lentää, nyt itselläkin jo puolet mennyt, uskomatonta. Täällä joka ainoa päivä olen lueskelemassa, mutta ei vain ehdi kirjoitella, tosin enhän oikein tänne enää kuulukaan, mutta kun ei ole mitään elämää tuolla toisella puolella. Mitähän muille plussaajille oikein sitten kuuluukaan esim. Fleur? Jopo onneksi aina joskus ilmoittelee itsestään.

Niin ja Oliivitar miten siellä vauva-aika on mennyt ja vieläkö meinaat tänne palstalle palata;) ?

Mutta pitääpä taas rientää, ja oikein mukavaa loppuviikkoa kaikille!

T: bugsy ja murunen 20+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Toiviottavasti Äiskällä pysyy bebe tiukasti tarrautuneena!! :) Mites Sahris? Hyvältä kuulosti se, ettei normituntemuksia olis.

Tääl on ovis tuloillaan, uskon, mutta hittolainen, oon UNOHTANUT testailla... Miten tää nyt näin... Tänään aina vasta, kun oon noussu pöntöltä, muistan että hitto, taas jäi. Eilen ap ei näyttäny mitään, vaik tänään jo kp12, jolloin ovis yleensä on. Mutta kosteus kyllä jatkuu ja lisääntyy, ja tänään on jotain tuntemuksia ollut mahassakin. Ilmeisen pitkä kierto tulossa, ehkä taas 28-29 päivää, se on mulle pitkä. Ehkä vielä illalla saan testattua, mutta en tiiä, mullon tässä joulutohinaolut, niin se voipi pistää pissittämään liian aikaisin... ;)

Paljonko sulla Vauvahaaveita on ne lämmöt? Tosi hienot ovisplussat kyllä ovat.
 
Eiku mitä, tänään on jo KP13! Äiskä sullon 15. ja 16.12. ollut mulla molempina KP11. Heei, sä yrität selvästi saada mua olemaan vähemmän stressaamatta, että JO kp13 eikä ovisviivaa näy! ;D Tai siis ehkä näkyy, mut kun en oo testannut... Nii ja ps. ollaan me kummiskin talleteltu, ja tänään jatkuvat urotyöt ;)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
MaiMei olen niitä lämpöjä mittaillut sellasella meiltä käytöstä poistetulla korvakuumemittarilla, että lukemista ei kannata puhua, koska se mittari poistettiin juurikin sen takia kun näytti aina vähän liikaa...:LOL: mutta kuitenkin kun olen nyt muutamia kiertoja mittaillut, niin samoja lukemia antaa kuitenkin, eli alkukierto siinä 36-36.3 ja oviksen jälkeen jopa 37-37.5 (eli noista saa varmaan sen puolen astetta ottaa pois että ois ns oikea lukema) ja juuri ennen ovista mulla tippuu se lämpö niin että tuollakin mittarilla näyttää 35.5 Aika sekavaa tekstiä... : /
Ja tänään kun mittasin niin näytti 37!! Taidan nakata koko mittarin roskiin!!

sahramiini, roskishaamu :heart: taitaa olla joululahjojen joululahja tulossa sinne.....peukut ja varpaatkin pystyssä ;)
 

Yhteistyössä