40+ so what wol.13

Kiitos, ihanat <3

Tulin juuri gyneltä. Vuoto loppui taas kuin seinään, sopivasti ennen aikaa... Lääkäri löysi kohdusta raskaussäkin oikealta paikaltaan, koko oikea ja ehkä siellä oli jo pieni pistekin eli meidän pieni. Kohdussa kaikki hyvin, limakalvot ei ole ärtyneet eli syytä vuodoille ei tietenkään löytynyt. Oli sitä mieltä, että ihan kiinnittyminen voi tuota tihkua vieläkin aiheuttaa ja minun mieltä ei taustan takia saa hän rauhalliseksi millään. Eli jännätään nyt sitten reilut 2,5 viikkoa seuraavaa ultraa. Kivut on normaaleja alussa ja kylkikivun voi aiheuttaa muhkea keltarauhanen, joka oikeassa munasarjassa makaili... Päivä kerrallaan...
 
Vauvatoiveiselle tsemppiä! :hug: Toivottavasti tuo vuoto on vaaratonta, voihan sitä olla monesti alkuraskaudessa eikä syytä välttämättä löydy koskaan. Toivottavasti saat seuraavaassa ultrassa hyviä uutisia!

Itsellä KP 20 / DPO 7 ja mitään oikeita tuntemuksia ei ole. Välillä kuvittelen että tissit olisivat hieman aristavat, mutta se on varmaan ihan omassa päässäni, kun niin haluaisi vihdoin sen plussan. :ashamed: Tai siis ei pelkän plussan, vaan myös vauvan. ;) Menkat kai kuitenkin alkavat ensi viikon lauantaina, juuri sopivasti kun olemme häissä. :kieh: Jos ei tässäkään kierrossa tärppää, taidan mennä lääkärin juttusille, ihan vain tarkastusmielessä. Mihinkään hoitoihin en taida kuitenkaan enää lähteä, kun se on niin kallista ja onnistumismahdollisuudet ovat niin surkeat. Ellei nyt tietysti lottopotti osu kohdalle sopivasti, silloin voisi kokeilla vaikka mitä. :LOL:

Mukavaa torstaita kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Reissussa... Nettiyhteys onneton!!!!

Vauvatoiveinen: voi kuinka huojentava uutinen! Ehdin jo pelästyä lukiessani viestejänne. Toivotaan tosiaan, että vuoto loppuisi ja aika seuraavaan ultraan rientäisi nopeasti! Voimia!

Sahris: Mitkä on sun tuntemukset. Täällä 'tyyntä ennen myrskyä'! Ei tunnu, ei nippaa, ei jomotta, ei turvota, ei arista, ei kerrassa mitään... Sunnuntai sitten näyttää, alkaako menkat vai ei. Siihen saakka matkatekemiset pitää ajatukset muualla.

Kaikille plussaonnea - luomuille ja hoidoissa oleville!!!! Ja pistämisestä voin sanoa sen verran (omasta kokemuksesta), että ainakin vatsan alueella on hermokohtia, joihin osuessa nippaa ikävästi, mutta kun kokeilee pikkuisen vierestä niin saattaa löytyä täysin kivuton kohta. :)

Ja Pirunpelto! Kiva kun tulit joukkoomme oivaan! Lämpimät tervetulotoivotukset! Kiva kun tulit!

Näin pikasesti nyt tällä kertaa! Voikaa kaikki hyvin!

~lounis~
 
Vai on Lounis taas reissussa, et kai vieläkään purjeveneellä ;) Onkos oireettomuus sinun kohdalla hyvä merkki, sinulla alkaa olla jännäpäivät :)

Minulla ei ole mitään oloja, sen kp 23 vuodon jälkeen pikkuisen tihkutti verta. Sen jälkeen - ei mitään. Eilen viimeistään olis pitäny menkkojen alkaa, mutta ei. Ei merkkiäkään. Jos ne sit oli menkat sillo lauantaina? Tiistain rfsu ainaki oli -.
 
Totta! Mun kohdalla on aina ollut niin, että raskauden esioireet on olleet = ei oireen oiretta, ei ollenkaan tuntemuksia. Tuosta vinkkelistä katsottuna sinun 'oireettomuus' voi olla vaikka mitä!!!!! Hmmm.... Pitäiskö sun testata uudelleen? Jään kuulolle!!!!

Ja juu - taas reissussa, mut ei olla kuitenkaan lähdetty maailmanympäryspurjehdukselle.:)
 
Hei vaan tännekkin!

Meillä oli sitten pikkuinen jaksanut viikolle 6+3,
tänään ultrassa ei sitten sykettä löytynyt ja olisi ollut 8+2,
nyt sitten alkaa lääkkeellinen tyhjennys... :'(
meidän perhe jää nyt sitten viiteen lapseen ja olemme onnellisia niistä :heart:

Kovasti tsemppiä kaikille tänne raskautumiseen :heart:
 
äiskä-73:'( Otan osaa.

Vauvatoiveinen:Olipa ihana kuulla uusimmat uutiset. Toivotaan, että kaikki menee hyvin jatkossakin!

Omaa napaa:
Tänään sitten ensimmäinen IVF-pistos mahaan. Toivun juuri isommasta hammasleikkauksesta, joten ehkä tuollainen pikku piikki ei enää näissä jomotuksissa tunnu miltään ;). Kolme viikkoa tässä on siis aikamoista settiä, kun hammasoperaatiosta suoraan IVF-hoitoja. Parempi kuitenkin näin, että on sitten kerralla kärsitty ja taas helmikuussa pystyy ajattelemaan muutakin (,jos tästä vauvayrityksestä nyt ajatuksia on mahdollista saada pois).

Minulle muuten voi päivittää kp2.Piinailijaksi siirryn vasta, jos/kun kuunvaihteessa tehdään alkionsiirto.
 
Sahramiini Olen täysin samaa mieltä "naisen käsikirjasta". Ongelmana on vain se, että vaikka sellainen olisikini, aina löytyisi joku poikkeus sääntö, joka kumoaisi edellisen säännön jne. Kyllä me ollaan niin mahdottomia eliöitä, että ei voi kun ihmetellä välillä.
Mietin myös sitä, mitä kaikkea sitä onkaan valmis tekemään lapsen saamisen eteen, syödään ja juodaan hunajasta greippimehuun ja jos joku tutkimus olisi, että oma pas*a edistää raskaaksi tuloa, niin en epäile ettenkö olisi jo pökäle suussa tätä kirjoittamassa. :LOL::ashamed:
Saanko kysyä, mistä syystä lapsiasi kiusataan? Onko siihen puututtu millään tavalla vielä? Omaan tilanteeseeni silloin aikoinaan ei puututtu millään tavalla. Olin kiusattu ihan siksi, että oltiin köyhiä. Eli ei ollut vara ostaa levis 501:siä eikä hienoja suksia jne ja siitähän se sitten lähti. Voin kuvitella, minkälaista tuskaa se tuottaa vanhemmillekkin. Hui. Onneksi ne ajat ovat takanapäin, en toivoisi kenellekkään samaa ja onneksi ilmeisesti sen ehkäisemiseksi tehdään nykyään kovasti töitä?

Kaikille muille valtavan paljon kiitoksia tervetulo- toivotuksista!

Vauvatoiveiselle vahvaa mieltä (tiedän, mahdotonta mutta toivon silti) ja nyt niitä kuuluisia voimahaleja. :hug:

äiskä-73 Ei tähän ole sanoja. :'(

Eipä tähän hätään muuta taas. Näillä mennään. Kp 36 tänään, testit tein taas eilen. Ei mitään. Ei sitten mitään. Luomiväriä sain toiseen r-testiin, älkää kysykö miten, tiedätte kyllä kuinka tarkkaan sitä tikkua pitää tiirata..

-Pirtsi
 
Äiskä-73 :hug:

Vauvatoiveinen :hug:

Ja kaikille meille muillekin :hug:

Minä olen saanut tänään aamulla elämäni ensimmäisen ovisplussan =). Olin niin innoissani koko päivän, kun ajattelin että eilen illalla touhuttiin ja aamulla tuli plussa, niin että jos tänään illallakin touhutaan, niin ei pitäisi ainakaan yrityksestä ja ajoituksesta jäädä kiinni. No, eihän se tietenkää mene niin kuin sitä suunnittelee. Mies soitti puoli tuntia sitten, että ei pääsekkään vielä lähtemään töistä, että hänellä menee tosi myöhään. Ja tietenkin minulla on aamulla aikainen herätys :(. Eipä se auta ku koittaa jaksaa yöllä, kun mies tulee, niin raottaa silmiä sen aikaa, että jotain saatas touhuttua.
 
Voi Äiskä-73.. Olen niin pahoillanne menetyksenne johdosta. Voimia sinulle ja teille tulevaan. Onneksi ovat kuitenkin nuo aiemmat kultamuruset, jotka ainakin itse vastaavassa tilanteessa (n. 1kk sitten) koin pitkälti pelastuksena. Palaavathan ne totta kai silti ajatukset vähän väliä myös siihen koettuun menetykseenkin -eihän sille mitään voi ja luonnollistakin tämä. Mutta ei kai auta kuin yrittää ajatella -niin vaikeaa kuin se onkin että jokin tarkoitus kai tälläkin. Toivottavasti en pahoittanut edellisellä mieltäsi tai kenenkään muunkaan -se ei ollut missään nimessä tarkoitukseni. Yhdistyivät vain tähän nuo henkilökohtaiset ja suht tuoreet omatkin tuntemukset. Oikea voimahali sinulle rakas ystäväiseni <3
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Äiskä-73! :hug: Aina yhtä inhottavaa. :(

Fluturille onnittelut ovisplussasta! Toivottavasti tärppää.

Hedelmiinalle tsemppiä hoitoihin ja hammasoperaatiosta toipumiseen!

Täällä ei mitään uutta, KP 21/DPO 8. Ei yhtään mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Pikkuhiljaa alkaa hiipiä oivallus minunkin tajuntaan, ettei me varmaankaan toista lasta saada. :'( Jos ei 41-vuotiaana tärpännyt, niin tuskin 43-vuotiaanakaan. Taidan olla "text book case" siitä, miten hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä 40 ikävuoden jälkeen. :( Tuntuu niin hullulta, kun esikoinen sai 39-vuotiaana niin nopeasti alkunsa, mutta nyt ei vaan tapahdu mitään. Paitsi yksi epäonnistunut raskaus viime keväänä. Silti en osaa luovuttaa. Enkä hyväksyä asiaa. Noh, ehkä pitää säästää nämä kiukuttelut ensi viikonloppuun, kun menkat todennäköisesti taas alkavat. Vielä kai pitäisi elää toivossa. : /

Omista negatiivisistä tunnelmistani huolimatta kaikille oikein mukavaa viikonloppua! Ihanaa että on perjantai! :)
 
Perjantai 16.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Pirunpelto (38) ...........................37kp/23-60
sahramiini (43)........................... 30kp /26-28
~lounakehto~ (41)..................... 26kp/28
Ninnuska73 (41)......................... 22kp /26-30
Jimima (43)................................ 21kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................. 18kp/28
Zandi (40)................................. 16kp/24-28
flutur (41)...................................15kp /23-28
MaiMei (39)................................. 14kp/27
Glearblue (44).............................. 12kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 11kp/30
Marza (44)................................... 10kp/30
Tyydeli (41).................................. 8kp/28
Hedelmiina (39)............................. 3kp /35-40
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

Sahramiini (43)................dpo 16
~lounakehto~ (41).........dpo 13
Jimima (43).....................dpo 8
flutur (41).......................dpo 0


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (40)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Louniiiiis! Mikä meininki :) ? Onko oireita, oletko testaillu?

Minulla täällä menee hermot. Voiko suht säännöllisellä 27 päivän kierrolla tulla kp 24 yhden päivän menkat??? (Laskin aiemmin väärin eli ei kp 23..) Sen jälkeen ei ole kuulunu mitään. Nyt kp 30 ja kaks negatestiä tehty. Kauppareissu heitetty ja kaapissa ovistestejä kahdeksi viikoksi, aloitan huomenna jos sattuukin olemaan uusi kierto menossa :) Mitähän seuraavaksi?

Äiskä, iso ja lämmin hali <3 On se niin väärin :(
 
Mä tulen mukaan huhuilemaan, LOUNIIIIS? Alkaa olla jo melkoiset dpot? Kerro kuulumiset! JA testitulokset.

Tosi harmittavaa Sahris. Tollaset valemenkat.
Itsellä ehkä astetta aidommat menkat, kolme vuosi, neljäs päivä ei ja sen jälkeen tuhruaa nyt seitsemättä päivää. Eli vähän pidemmät kuin 3n päivän menkat. Mun haluja vois huhuilla kans... Ihan kuollut koko libido, sanon minä... Höh. Jostain se on ens viikolla kuitenkin löydettävä.
 
Saapiko kurkkia :D?
Olen pikemminkin lapsettomuuspuolelta mutta kuitenkaan en nyt tunne sitä omaksi koska hoitoihin ei olla menossa. Jonnekin tekis mieli kirjoittaa, ja ku tässä pyörähti kierto viimein käyntiin niin tää tuntuis omalle?!
Ikää siis 39, 2 lasta hoidoilla ja kolmatta (ja neljättä jajaja...)kuumeilen. Luomuun en usko, tsäänssi ehkä lottovoittoakin heikommat . Mut ainahan sitä voi toivoo :D

Kp 2 olis menossa ja mietin kovasti mitä kikkoja ottais käyttöön...
 

Yhteistyössä