40+ so what wol.13

Voi Vauvatoiveinen, toivottavasti kaikki nyt olisi kuitenkin kunnossa. :hug: Tosi inhottavaa joutua elämään epätietoisuudessa. Odottavan aika on pitkä. :( Toivotaan että olisi harmitonta alkuraskauden vuotoa.

Onnea täsmäiskuun Tyydelille! Toivottavasti osuu. :)

Sahramiinille tsemppiä epämääräisen kierron kanssa. Oletkos r-testiä viime aikoina uittanut? Toisaalta ehkä raskaus näkyisi o-testissäkin, mutta ei välttämättä. Tylsää tuollainen outo kierto, ihan kuin me kaivattais yhtään lisää haasteita näihin projekteihimme. :headwall:

Omaa napaa, noh, eipä ole raportoitavaa. KP 26 / DPO 13 menossa ja väsyttää, mutta ei juuri muuta. Testaan aikaisintaan lauantaina, jolloin odotan menkkojen alkavan (eli siis testaan, jos niitä ei näy :D). Voivat ne alkaa jo huomenna tai perjantainakin, mutta veikkaisin lauantaita. En taida vaivautua testaamaan, ellei menkat oikeasti ole myöhässä, niin monta kertaa on tullut testattua turhaan. :| Odottelen siis rauhassa (jep jep, yhtään en mieti asiaa... :whistle:) ja jännitän pikemminkin Ninnuskan tilannetta. :popcorn:
 
Onpas täällä ollut mukavasti rupattelua!
Ja toivotaan, että pian alkaa ropsahdella myös loistouutisia! Toivotaan myös, että vauvatoiveisella on pelkkää harmitonta vuotoa.

Kotiin palattu, ihan jetlageissa, 5.40 oli koko porukka jo pystyssä pirteinä, mutta nyt alkaa ote hiipua... Oloa on ollut vaikea seurailla tässä kaikessa hässäkässä, oli turistimahavaivoja jonkun verran viimeiset pari päivää, ja nyt vaan kaikin puolin outo olo, muttei kyllä liity lainkaan vauvapuuhiin. Perusoloja ei tunnu olevan, et onks se nyt sitten hyvä vai huono asia. Tapahtuiko ovis ollenkaan? Ei oo oikeestaan yhtään juilinut sitä tavallista kohtaa, jonka keltarauhasen toiminnaksi olen aina tulkinnut. Että se olkoon tämän yk:n erikoispiirre.

Nyt täytyy yrittää töiden pariin, kaikille touhukasta toiveikasta päivää!
 
Kiitos Jimima toivotuksista, auttoi heti :) Niin komia ja tumma ovisplussa putkahti tänään että vot. (Nyt se tietysti pysyy plussalla kaks viikkoo...) Ukkosenikin oli vireessä heti aamutuimaan joten vintiöitä on jo odottelemassa :)
Minäkin pidän sinulle peukkuja ja lähetän oikein monta hyvän onnen toivomusta sinne päin. Niiiin toivon että lauantai toisi sinulle pienen vaaleanpunaisen viivan tullessaan :)

Vauvatoiveinen, kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan :) Minulla oli viime kesänä todennäköisesti tuulimuna eikä mitään vuotoja - tuhruttelusi ei siis välttämättä tarkoita mitään pahaa. Lämmin hali <3

Tyydis, kuulostaa suunnitelmalta :D

Ninnuska, älä luovuta vielä! Olosihan on ollut erilainen, se voi olla SITÄ :)

Niin ja jos minulle päivittäis sen DPO -1 ja KP 12 ni alettais olla ehkä kartalla :)

Onks sinulla Flutur deepeeoosta tietoa? Ja ihanaa että sulla on niin reipas mies (meillä naisillahan on aina halut kohdillaan, eikö niin... ;)?)
 
Viimeksi muokattu:
En ole uskaltanut testata ja nyt vielä parin tunnin ajan vaaleanpunaista limaa tullut pyyhkiessä. Mutta miksi tissit on olleet niin kipeät, kuvittelenko vain. Apua. Eikä niiden kuukautistenkaan pitäs alkaa vielä. Perjantaina vasta..en jaksa odottaa..jännittää ja jotenkin turhauttavaa. No pääsee ainakin hoitoihin sitten jos ei tämä olekaan sitä mitä luulin
 
Tervetuloa uusille, mukavaa kun täällä on väkeä. Vauvatoiveiselle jaksamista, toivotaan että tuhruttelu loppuu pian.
Täällä ei voi nyt oikein kuin odotella, on tämä turhauttavaa :). Kp18 illalla alkoi mahajomotukset, joita oli enempi alhaalla oikealla. Jomotteli yhtä soittoa koko sen iltana ja yöllä lisää. Eilen ja tänään kp20 jomottelua on ollut satunnaisesti, nyt ehkä tunnin verran yhteen menoon. Menkat pitäs kuitenkin alkaa vasta aikaisintaan sunnuntaina, tod.näk alkuviikosta. Tässä kierrossa ei voi ainakaan syyttää yrittämisen puutteesta, siitä tää homma ei ainakaan jää kiinni :D.
 
KESKIVIIKKO 21.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Ninnuska73 (41)......................... 27kp /26-30
Jimima (43)................................ 26kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................. 23kp/28
Zandi (40)................................. 21kp/24-28
flutur (41).................................. 20kp /23-28
MaiMei (39)................................. 19kp/27
Glearblue (44).............................. 17kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 16kp/30
Marza (44)................................... 15kp/30
Tyydeli (41).................................. 13kp/28
Sahramiini (43)............................. 12kp/26-28
Hedelmiina (39)............................. 8kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 6kp/23-60
~lounakehto~ (41)....................... 5kp/28
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

Jimima (43).....................dpo 13
MaiMei (39).....................dpo 6
flutur (41).......................dpo 5
Zandi (40).......................dpo 5
Sahramiini (43)................dpo -1


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (40)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Sulla on Sahris hyvä toi taktiikka, piinailijasta suoraan piinailemasn! ;)

Kp 13 täällä ja ovistikku näyttää totaalisen kuollutta vielä. Suunniteltu täsmäisku huomiselle ei taida osua vielä oikealle päivälle...

Mä en kyl ymmärrä tuollaisia himmailijoita, Jimima ja Ninnuska! Etteste ollenkaan ymmärrä, että täällä odotetaan ihan malttamattomina teidän testituloksia!
Jos teitä ei ne plussatulokset kiinnosta, niin josko vaan pissisitte ne tikut ja joku muu ottais kuvat ja lähettäis meille tulkittaviks... Mies vaikka! :D
 
Tänne ei mitään ihmeitä. Marza1970 toivon tsemppiä tupakkalakkoon, samassa veneessä ollaan :wave:

Täällä siis muistaakseni kp6/jotain. Tein "muuten vaan" ovulaatiotestin kun on ollut todella himokas olo ja jotenkin uudelleen rakastun mieheen koko ajan mitä enemmän häntä seurailen. Ja kas, testiin tuli melkein yhtä vahva viiva, kuin kontrolli :confused:
Siis mitä? Jatkan testailua toki tästä eteenpäin ja seurailen viivaa, mutta ois kai tuo aika erikoista ovuloida tässä vaiheessa, varsinkin kun kierto on välillä 60 päivää ja sitä luokkaa?

Ajattelin muuten, miten ihana olisi nähdä sen viivan piirtyminen raskaustestiin, niin kuin se piirtyy ovistestiin. Ihailin sitä viivaa ja ajattelin, miltä se tunne tuntuisi jos sen saisi r-testiin joskus :heart:
 
Hyvää huomenta ihanaiset.ja tsemppiä pirunpelto myös sinne lakkoon.Täällä mennyt hyvin eikä ole mieli tehnyt.nyt on sellanen sairasteluvuosi että voi voi.mulla koko ajan jotain sais jo loppua.kun nyt flunssa alkaa helpottamaan niin olkapää tuli kipeäksi.eilen jomotti ja nyt ei kärsi kättä liikuttaa kun sattuu.alkaa jo tympiin tää sairastelu.eilen piti miestä helliä.no paskan marjat kun yks kätisenä vikisin ja mies jo hermostu kun tytön kanssa pölistiin illalla.oli muutenki väsy mies ylitöistä joten annoin suosiolla olla.wc reissulla illalla vaan huomasin että limat olis ollu kohillaan.jos sitten tänään... Who knows...wink wink
 
Maimei: Tervetuloa takaisin reissusta! Miten matka sujui?

Sahramiinille onnittelut ovis plussasta! Nyt vain sitten piinailemaan:)

Flutur: Pysyköön vain tädit loitolla vielä ensi viikollakin -ja vaikka sitten saman tien koko kuluvan vuoden:)

Onkos Tyydeli tikutellut vielä tälle päivää?

Ninnuska ja Jimima: Ei voi kuin ihmetellä teidän hermojanne:) Silti pakko kysäistä onko kumpikaan testaillut vielä mitään?

Pirunpelto:Merkillinen kieltämättä tuo sun ovis viivan ajankohta. Ei kait auta kuin seurailla tilannetta. Nuo kaksi viivaa raskaustestissä (ajatuksena siis) -nii-in. Täällä taas ajatellaan kuinka koomiselta tuntuukaan odotella että tuo toinen (niin rakastettu) viiva vähitellen hiipuisi kokonaan pois että saisi jälkitarkastuksesta puhtaat paperit..

Marzalle parempia vointeja olkapään kanssa että pääsisit vielä "ukkoasikin" tälle päivää kellistämään:)
 
Päiviä!

En ole kovin aktiivinen ollut, mutta halusin tulla kertomaan onnistumistarinan. En itseltäni, se nyt olisi aika paljon vaadittu, mutta tuttavani perheestä. Heillä siis sekundaarista lapsettomuutta, hoitoja oli IUIt ja 4xIVF jo ainakin, ja aina negaa. Sitten rouva päätti mennä akupunktioon, viikko ennen ovista ja viikon ajan joka päivä. Ja naps, kaksoset. Ja kolmas odotus alkoi kaksosten imetysaikana vielä. Että tää on nyt ilmaista mainosta akupunktio ihmisille, mutta itse en ole alkuunkaan ajatellut, että sillä olis "oikeesti" mitään tekemistä raskaaksi tulemisen kanssa. Viuh, ajatukseni on täysin muuttunut ja kunhan pääsen normaaleihin kiertoihin (tämä kierto on taas virallista hoitoyritystä letroilla ja ehkä piikit lisäksi riippuen huomisesta ultrasta), niin varmasti menen käymään moisen lapsenmahdollistajan luona, vaikka muutan viikoksi sinne.

Mutta joo, tsemppiä leidit kuumeeseen!

ps. Mun ikää saa lisätä yhdellä tuolla listalla. Tod.näk. palaan listoille jos/kun hoitokierrot loppuu.
 
No hittolainen, olisko se sitten akupunktioaika varattava? Kyllä sen uskonkin, että akupisteillä on kaikenlaista vaikutusta. Että nyt ihan raskautuisi, niin no jaa-a, mutta voishan se muutenkin relata :) Kaksosia en ihan välttis tilaisi, mutta toisaalta, miksipä ei ;)

Kiitos kysymästä, mileena, hyvinhän se meni! Sikiämisen kannalta en tiedä, oli melkoista tuskaa ne alkupäivät. Kun matkantekoon meni vuorokauden verran, niin oltiin vaan niin väsyneitä, ettei oikein jaksettu. Vain kaksi krt puuhia, ja ehkä liian myöhään. Muuten kyllä oli ihanaa nauttia auringosta ja merestä, olisi kelvannut pidempäänkin!!

Vähän on kuitenkin ollut toivo yllä, kun ei ole ollut mitään oireita, mutta tänäänhän ne taas alkoivat. Koska on dpo7, niin vois olla munasolu jopa hedelmöittyi, mutta ei sitten ehkä kiinnittynyt. Tänään on taas alkanut rinnat kipeytyä, ja tuntunut vatsassa ihan tavanomaista juilintaa vasemmalla. Plääh.

No, ens viikolla on ensikäynti klinikalla. Kattellaan, selviääkö siellä jotakin! Kovasti haaveilin, että voisikin perua ainakin sitä seuraavan ajan, että ei enää tarviskaan...

Ollut kyllä aika stressikeskeistä nyt muuten arki, ennen ja jälkeen matkan, että muitakin haasteita! Kevättä kohti...
 
Mä uskon myös, ettei akupunktiot ym. ainakaan huonoa tee. Itse kävin juuri ennen plussakiertoa kalevalaisella jäsenkorjaajalla laittamassa ruodon suoraan ja vaikken nyt voi päätäni pantiksi laittaa, että juuri SEN takia olisin raskautunut, olen jälkeenpäin ajatellut, että ei se varmasti ainakaan mahdollisuuksia heikentänyt, että sai jännitykset laukeamaan...
 
TORSTAI 22.1.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Ninnuska73 (41)......................... 28kp /26-30
Jimima (43)................................ 27kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................. 24kp/28
Zandi (40)................................. 22kp/24-28
flutur (41).................................. 21kp /23-28
MaiMei (39)................................. 20kp/27
Glearblue (44).............................. 18kp/25-29
Minttu 71 (43).............................. 17kp/30
Marza (44)................................... 16kp/30
Tyydeli (41).................................. 14kp/28
Sahramiini (43)............................. 13kp/26-28
Hedelmiina (39)............................. 9kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 7kp/23-60
~lounakehto~ (41)....................... 6kp/28
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

Jimima (43).....................dpo 14
MaiMei (39).....................dpo 7
flutur (41).......................dpo 6
Zandi (40).......................dpo 6
Minttu71 (43)..................dpo 3
Sahramiini (43)................dpo 0


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (41)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tikutellut joo, mutta ei toi tikku vieläkään anna vihiä mistään... Mitähän se nyt meinaa?! Kp 14 kuitenkin jo. Mietin vaan, että voisiko se sotkea kiertoa, kun olen vähän tiukalla ruokavaliolla. Jättänyt kaikki herkut, sokerit ja välipalat pois. Kolmisen kiloa tiputtanut alkuvuodesta. Sillä viime vuonna ne raskaudet toi kukin mukanaan kilon pari. Niin niitä tässä nyt karistelen... Ja ihmettelen, eikö ovista tule ollenkaan?!

Tsemppiä teille, jotka pyritte tupakasta eroon! Pitäkää pintanne ja pysykää kovina! Se kannattaa! Itse jätin sen tavan 2007, samoihin aikoihin.

Tervetuloa takaisin, äiti seiskanelonen! Onkin ollut jo ikävä! :)
 
Mulle voi laittaa kp1 ja huomenna alkaa pistokset, harmittaa kun kk:t alkoi mutta nyt jännitetään pistoksia eikä anneta periksi. Vaikka toisaalta tuntuu että taidan olla jo niin vanha akka ettei minusta ole mihinkään...( mies sentään 10v nuorempi ja hänellä kaikki ok)
 
Voi harmin paikka Ninnuska:( Mutta jospa ne piikitykset johtaisivatkin sitten siihen toivottuun lopputulokseen.. Peukkuja sille! Ja mikä vanha?!! Nainen just parhaassa iässä kuten jokainen täällä. Ei unohdeta sitä:)

Maimei: ehkäpä ne lämpö ja rentous ois kuitenki tehneet tehtävänsä.. :)
Ja kyllä, tuollaisella lomalla vois varmasti viihtyä vaikka vähän pidempäänkin:)

Ja sitten kysymystä teille keskenmenon kokeneet
Ihmettelen vain tässä kun olen viikon nyt tuota hcg:n laskua r-testein (väliin ovis testeinkin) seuraillut niin seuraavaa.. Viime torstaina eli viikko sitten sain r testiin vielä silmin havaittavan haalean toisen viivan. Tämä siis käsittäkseni aivan ok koska keskenmenosta kuukausi ja jälkitarkastukseen aikaa vielä viikko. No, testailinpa sitten varsin seuraavana päivänä o-testilla kun oli sellaisia hassuja paine tuntemuksia jotka yleensä liittyneet ovikseen. Hymynaamahan sieltä tuli. No, nyt nämä hymynaamat ovat jatkuneet jo viikon. R-testi on haalennut jo puolikkaaksi haamulaiseksi (haamu alhaalta, yläosasta jo näkymätön). Voiko siis puolikkaana näkyvä haamulainen antaa jo plussan o-testiinkin vai mitä tää mun kroppani sekoilee. Vai yrittääkö se jo nostaa lh piikkiä tässä kuitenkaan onnistumatta. Pco:ta (mikä pitää ovis plussaa jatkuvammin yllä mulla ei pitäis ainakaan olla)
 
Viimeksi muokattu:
Jahas. Ovistesti tänään haalean haalea, eli pois menossa?? Siis mitä? Tänään oli siis kp7.
No, oli se mitä hyvänsä niin mahdollinen tilanne on ainakin hyväksi käytetty. Vieläkin jatkuu tunne vahvasti "uudelleen rakastumisesta". Katson miehen piirteitä, jokaista uomaa joka häneen piirtyy, miten uskomattoman sielukkaat silmät hänellä on jne, listaa voisi jatkaa loputtomiin. En tiedä mitä tämä on, mutta ei siitä ainakaan haittaa ole :heart:

Ja Mileena, olen tosi pahoillani kokemastasi keskenmenosta :hug:

Tyydelille kiitos tsempeistä, ei tämä vaikeata ole, ennemminkin typerä tapa (itse ainakin olen huomannut) ja jokin keino katkaista työpäivää välillä. Ja kyllä, se on epäreilua toisia työkavereita kohtaan.

Tsemppiä kaikille taas tulevaan. Mun on pakko soittaa gynelle aikaa ja kysästä lisää neuvoja tulevaan ja sitä mahdollista inssin suunittelua.
 
  • Tykkää
Reactions: Tyydeli
Oi kun kuulostaa ihanalta, Pirunpelto :) Nauti sielukkaasta miehestäsi :)
Itse oon huomannut että ovistestit haamuilevat vähän miten sattuu ennen ja jälkeen oviksen, mutta ovisplussa itsessään on ollut tosi selkeä. Haamu mulla tulee aina, no vähän testistä riippuen mut ainakin niihin mitä Prismasta saa, onks ne Pregcheckin vain minkä. Joku toinen testi taas näyttää ihan tyhjää, paitsi plussatessa. Sulla toki tais olla melkein jo plussa?

Jännää haamuilua myös mileenalla. Harmittelut Ninnuskalle menkoista :( Mutta todellakin, periksi ei anneta!!

Täällä on oudon oireetonta. Ei ne rinnatkaan sittenkään (vielä) kipeytyneet. No toissakierrossahan oli ihan sama, meinasivat, mutta sitten pitivät 1,5vrk breikkiä.
 
Voi ihanuus kun aamulla heräsin ei ollu olkapää kipeenä enää vaikka kyyneleet silmissä nukkumaan menin niin kovin särki.
Tyttökin illalla sanoi että äiti mä voin tehdä sulle aamupalan kun oot kipee...awwwwww :heart:
Meillä sairasteltu niin kovasti että illalla ajattelin jos olusen pari ottais miehen kanssa piiiiitkästä aikaa ja nuotioimaankin tekis mieleni mutta piha niin jäässä etten taida grillaamaan uskaltaa millään.
Nyt kun alan tervehtymään niin taitaa olla haaskia tuo sextailu miehen kanssa,kun mitään oireita oviksesta sun muusta ole.Toki eivoi sanoo haaskia pitää ottaa tietenkin nautinnon kannalta.Mitä ihmettä huomaan että minäkö muka miestäni haluan vaan tiettyyn aikaan kuussa hmmmm :whistle:
Ei se vanhuus tuu yksin HAH HAH :kieh:
 
KP 1. Se siitä sitten. Taas kerran. Prkl. :mad: Kai tässä täytyisi nyt oikeasti alkaa yrittää hyväksyä tosiasiat. :'( Silti tiedän etten hyväksy asiaa varmaan ikinä, vaan kuumeilen kunnes menkat oikeasti loppuu tai mies kyllästyy koko projektiin. Ai että ottaa päähän! :headwall:
 
Jimima, harmin paikka :( Tiedän tuon epätoivoisen olon niiiiiiin hyvin. Sucks! Tsemppiä nyt! :hug:

Tyydeli, hienoo et oot päässyt takaisin listoille ja jännäilemään. Toivottavasti se pysyvä plussa nyt vaanisi tässä lähitulevaisuudessa. :heart: Vieläkö oot jatkanut vitamiinikuureja tai royalia, greippiä taisit juodakkin?

Jopohan siellä alkaa kohta synnyttämään, onko siitä tosiaan jo melkeen 30 viikkoa, miten se aika noin nopeaan on mennyt. Hienoa, että kaikki on mennyt hyvin.


Gyne tänään toivotteli hyviä jatkoja ja pyysi palaamaan asiaan, jos haluamme luovutushoidoilla eteenpäin, omilla ei enää jatketa. Yksi folli siellä taas köllötteli, niinkuin aina jokaisessa kierrossa niitä vähintäänkin on ollut. Olisi tarvittu se 2-3, että olis viitsitty alkaa piikkejä. Noh, siitähän vaan olo on sisuuntunut. Nyt vasta se yritys sitten alkaakin.

Täällä on kyllä varmaan vilkkainta mitä millään palstalla ikinä.

Mulla on KP7/28, mut voin toki päivittää itsekkin listaa joskus tässä.
 

Yhteistyössä