40+ so what wol.13

Ääh, ei täällä mitään ihmeitä. Paitsi noi unet on hulluja, sitä on pitkälle päivää kun ihan sekaisin, kun ovat niin todentuntuisia, mutta muuten rankkoja tai outoja. Ja väsyttää. Ehkä rinnatkin alkaa oireilee, mutta ihan tyypillistä tässä vaiheessa kiertoa.
Valkovuotoa hurjasti.

Joo saahan sitä kaivelemalla vaikka mitä, mutta kun oikeesti on vasta dpo5, niin mikään merkki ei voi kertoa vielä mitään.
 
Ihanaa kun työ siellä jännäilette, kun itellä tämä tylsä vaihe, ettei oikein mitään voi tehdä millekään, oottelee vaan että menkat loppuu ja kittaa greippiä. Eilen kittasin vähän muutakin, vissiin viis alkomaholijuomaa, ny särkee päätä... Että näin kiltisti täällä munarakkuloita kasvatellaan...

Marza, mullakin on vähän lohtuna se, että ellei tästä raskaannu, niin sit vois tatskaantua taas pikkuisen lisää... Yksi kuva on kesken, sitä pitäisi jatkaa, jahka jaksaa lähteä Aasiaan... Mulla on maassa, jossa asuimme kolme vuotta, niin hyvä tekijätyyppi, etten tahdo kellään muulla käydä.

Mukavii piinapäiviä piinailijoille!
 
Olen idiootti. Tyhmätyhmätyhmä.
Eilen illalla sain oikein kuningasidean, että aamulla teen ovistestin kun sen tuhrun jälkeen on ollu erilainen olo. Siihen tulikin vahvempi viiva kuin viime viikolla. Suistuin sit tekemään viimeisen r-testini ja siihen tuli ihan silminnähtävä haamu vaikka on vasta dpo 10. Ja se TYHMYYS: tänään ei ole tissit niin kipeät - miksi ne testit piti mennä tekemään??? Oon varmaan onnistunu nappaamaan kemiallisen, TAAS. Ois pitäny malttaa muutama päivä.
 
Oon käyttäny rfsu:n ovistestejä. Ainakin oviksen ne on näyttäny oikein, päivä plussan jälkeen alkaa mahaa nipistellä. R-testi oli pregcheckin. Ei tarvinnu ees tihrustaa eikä käännellä ja silti näky viiva. En uskalla vielä yhtään ees toivoa että näyttäis plussaa viel kun kierto on täynnä.
 
Sahramiini voi jos se onkin nyt ihan sitä että plussa on oikeasti plussa. Nii in olis ihanaa. Joo mulla siis kevättalvella alkaa nousta tatska asiat pintaan. Jokaisella meistä omat haaveensa. Mies tosin ei enää tarttis kun on päässäkin asti.kissa ja koira kuume ei nosta fiiliksiä kun meillä on niin pieni nykyinen koti.
 
Mutta mutta Sahris!!Josko se nyt kuitenkin on sitä ihan itseänsä ja pysyvää!! Sitähän tässä tavoitellaan!! Nämä muutamat päivät näyttää, ja kuukaudet... :)

Peukkuja, peukkuja!! Sitä se rintojen sivukipu tiesi...
 
Tammityttö, ovisplus niissä on ollu tummempi ku kontrolli, sit parissa päivässä hiipuu lähes näkymättömiin. Tän päivän viiva oli noin puolet kontrollista. Jospa minun viimeöinen mahataudin poikanen ei oliskaan mikään kulkutauti...
 
SUNNUNTAINA 1.2.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Minttu 71 (43).............................. 27kp/30
Marza (44)................................... 26kp/30
Tyydeli (41).................................. 24kp/28
Sahramiini (43)............................. 23kp/26-28
Hedelmiina (39)............................. 19kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 17kp/23-60
~lounakehto~ (41)........................ 16kp/28
Äiti seiskanelonen (41) .................. 16kp/28
Ninnuska73 (41)............................ 10kp/26-30
Jimima (43).................................. 10kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................... 9kp/28
flutur (41).................................... 5kp/23-28
MaiMei (39).................................. 4kp/27
Glearblue (44)............................... 3kp/25-29
mileena 74 (40)............................. ?kp/28


Piinailupäivät:

Minttu71 (43)................. dpo 13
Sahramiini (43)................ dpo 10
Tyydeli(41)..................... dpo 6
Hedelmiina (39)................ dpo 3
Pirunpelto (38)................. dpo 1
Äiti seiskanelonen (41)...... dpo 1


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Zandi (40)
Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (41)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Sahramiini, ding ding ding... :flower: Toivotaan parasta!

Mä huhuilin Vauvatoiveisen perään tuolla raskautuneissa, ei ole mitään tosiaan kuulunut hetkeen. Ultra on käsittääkseni helmikuun alussa, joten eiköhän sieltä pian kuulu. Toivottavasti hyviä uutisia :heart:
 
Sahramiini, nyt näyttää hyvältä! :) Pidetään kaikki peukkuja pystyssä. Tästä voisi nyt käynnistyä vuoden 2015 plussabuumi.

Pirtsillä myös komea ovisplussa! Toivottavasti tuotti tulosta! :)

Hedelmiinalle tsemppiä! Toivottavasti alkio kiinnittyy hyvin ja kaikki menee nyt hienosti.

Vauvatoiveisen kuulumisia olisi kiva kuulla. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Itsellä nyt vasta KP 11 ja eilen tuli todella vahva plussa ovistestiin eli oliskohan tänään DPO 0. Tänään aamulla lämpö ei ollut noussut, joten ehkei ole mitään vielä irronnut, mutta toivottavasti tämän päivän aikana. Tosin mulla ei aina nouse se aamulämpö heti oviksen jälkeen, vaan vasta muutaman päivän kuluttua (niin esim. viime kevään keskenmenneen raskauden kohdalla). Normaalia vai selvä ikääntymisen merkki?!? : / Myös oudon aikainen ovis. :| No, toivotaan parasta. Talletuksia on tehty ja varmaan pitää tänään vielä vietellä tuo ukko. :D

Mukavaa alkanutta viikkoa ja plussatuulia kaikille ja varsinkin piinailijoille tsemppiä!
 
Jimina. Mullakin ovulaatio on ollu yleensä joskus myöhään +18kp, aikaisintaan kp12. Nyt olojen perusteella ovis oli jo kp 9-10 ja tuolloin kp10 lähtien lämmöt on ollu päivisin 37. Mun normaali on siinä 36 pintaan. Pahaaolo yms oli tossa joitain päiviä joten oletan et ovis oli tosiaan jo silloin. No nyt olis joku dpo9-10 ja lämmöt läjähti alas. Eli kierto alkanee. Todella poikkeuksellisen lyhyt kierto. Mutta imetys tehnee tämän. Munasolu puhkeaa raakileena tai muuten huonona. Ihmettelin vaan ku lämmöt olo noin korkealla pitkään. Mulla on ollu noita 37 lämpöjä vain raskauskerroilla (luomu ja hoito). Eli kai ovis oli sitte ilmeisesti hyvä kun lämmöt nousi noin paljon. Joskus vain jostain luin että noin nopea ovis ei olis hyvä. Mene ja tiedä. Nimittäin ikähän tekee alkuun sen että kierrot alkaa lyhetä.

Peukkuja muille. Mussa mahossa ei oo kellekään mitään jännättävää :(
 
Moi,

Ultrassa käyty tänään ja kyllä siellä yksiössä oli tällä kertaa viikkoja vastaava pieni ja vahva syke. Tuhrut nyt ohi, mutta mitään syytä niille ei tiedetä. Kovassa flunssassa olen ja valitettavasti jouduin antibioottikuurille. Palstailusta olen pitänyt hiukan taukoa. Kiitos tsempeistä!

Sahris uutta testiä kehiin! Jännää :popcorn:

Onnea kaikill nyt kiertoon ja niitä plussia! Hedelmiinan juttua jännään täällä peukut pystyssä.

Vauvis ja ihme 7+4
 
Voi miten ihanaa Vauvatoiveinen :) ! Mahtaa olla ihana fiilis! Ilmoittelehan aina välillä itsestäsi ja masukuulumisistasi :)

Kävin tänään testikaupoilla ja hätäsenä tein yhden iltapäivällä. Kyllä siihen hailakka viiva ilmestyi. Huomisaamuna teen uuden, jotta voin oikeasti verrata siihen eilisaamuiseen. Jos siihen vielä jotain ilmestyy, voin laittaa sen Tammitytön pyytämän kuvan, jos joku neuvoo miten se tehdään :D

Minttu, luen kaikki osaamani tädinhäätöloitsut ja pidän sinulle peukkuja :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihania uutisia täällä :)
Vauvatoiveinen Onpa kiva kuulla,että siellä kaikki hyvin ja pikkuinen voi hyvin. Tulehan välillä kertomaan väliaikatietoja :)

Sahramiini täällä peukut pystyssä! Kuullostaa tosi lupaavalta!

OMA NAPA: on todella väsynyt. Pikkuinen tulee taloon tämän kuun lopulla, se koiranpentu siis :) Elämä mallillaan ja nautitaan!
 
Vauvatoiveiselle isot onnittelut! ! Ihan mahtavia uutisia!

Sahramiinille myös varovasti onnea! Ootko tehny vielä o.testejä lisää? Tummuuko ne? Olis kiva nähdä kuva millaisella o testillä saa haamun r.testiin :D! ! Helpoin on pistää kuva aijaa.com . Ei vaadi kuin pari klikkausta ja sit kopioit osoitteen tänne :)
 
Ihanaa kuulla, vauvatoiveinen, että kaikki on hyvin! Hienoa.

Mintulle peukut pystyssä! Pysyköön täti poissa semmoiset 9kk! Mutta kun sulla olis jo dpo14, niin oletko varma ettet haluaisi testailla jo??! ;)

Sahris, mä lataan aina aikaa.com kautta. Onnistuu myös kännykällä, jos kopioi ja liittää sen kuvan osoitteen. Niin että laita vaan, meille tiirailtavaksi.
Mun on odotettava viikonloppuun, ennen kuin mitään näkyy. Ei ole koskaan näkynyt ennen ku dpo12.

Omassa navassa ei uutta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä