40+ so what wol.13

Tervetuloa Katjusmaaret! Ilmoita sitten jos ja kun haluat listoille. Taustailijiihin toki sinut lisään heti kun taas päivittelen.

Pirunpeltoooo, lisää testikuvia kiitos!

Omaa napaa: Onni on lähes normaalit menkat! Vuotaa jo kolmatta päivää ja eilen jopa niin, että vuoti läpi tampoonista! Juhuu! Ainakin Sahris ymmärtää tämän tuuletuksen... ;)

Hedelmiinakin saa kohta testata! Joko jännittää?
 
Joo ei Pirtsi saa toivoa heittää näin aikaisin! Uskon kyllä, että kurja tunne. Mut ellei tämä kierto nyt onnaa, niin ainakin sen verran pitkällä olit, että munasolu oli hedelmöittynyt. Mä en oo koskaan saanut ees yrityksiä aikaan, enkä siksi enää testaakaan ennen kuin DPO14, jos vielä siltä silloin tuntuu. No poitsusta sain ekan haamun vasta kai DPO15-16, kun oli jo menkat myöhässä. Ekat haamut oli vieläpä roskishaamuja, kunnon plussa tuli vasta joskus, kun oli ainaki viikon myöhässä.

Jees, flutur, jännäilläämpä yhdessä että tuliko mitää pantua alulle! :) Tänään on selkeä ovispäivä, oikealla puolella pakotellut aika huomattavasti. Ja tiiän et se johtofolli oli oikealla. Sitä en tiiä että pitäiskö mun nyt varata verikoe, et vielä sais varmistuksen ovulaation tapahtumisesta. Gyne ei pyytänyt varaamaan aikaa, oli kai niin varma mun ovulaatiosta?? Vai unohtiko se vaan? Kierto piti kyllä kokonaan kartoittaa luullakseni. Toistaiseksi ei oo rahaa kulunut niin paljon kuin luulin eli lisääkin tutkimuksia voisin ottaa! :)

Tässä kierrossa ei ole erityisiä uusia lisiä. Vehnänalkioöljyä yhä, foolihappoa ja vitskuja muutenkin joo, ja greipit & punkku toki. No olen nyt vegaanilinjalla, mutta ehkei se raskautumiseen vaikuta kummiskaan. Terveellisempää ruokaa :)
 
Nonnih.

Ensinnäkin, työ ootte oikeesti ihania tuon tsemppauksen ja hulluuden kanssa. On kiva päästä jonnekkin purkamaan fiiliksiä, olipahan ne sitten kuviteltuja tai ei mut kyl te ymmärrätte :)

Alkoi jomottamaan vatsaan sillä lailla, että menkat alkaa ihan just. En ymmärrä vieläkään sitä testiä, mutta jos siitä hyvää etsii, niin sainpahan hetken olla sekaisin ja onnellinen. Sitähän tämä on, onnen odotusta ja taivaalta tippumista.

MaiMei minulla kans alkaa tuo kierron kartoitus tässä tulevassa kierrossa ja aletaan ultraamaan mitä kaikkea siellä tapahtuu.

Mitä fiiliksiä on Hedelmiinalla?
Katjusmaaretillakaan ei varmaan mikään helpoin taival ole ollut. Toivottavasti onni on mukanasi ja saat sen plussan testiin jossakin välissä! :hug:

Jopo ja Sahris saitte mut nauramaan ääneen noille teidän jutuille, hullut :heart:

Tyydeli mul oli edellinen kierto kans aivan äärettömän runsas (ei jäänyt epäselväksi onko menkat or not) ja ajattelinkin tässä tulevassa kierrossa kokeilla kuukuppia, onko kokemuksia?

Me ollaan lähdössä matkalle keväällä ja mun tuurilla menkat sattuu siihen just, kai kuukupin kanssa voi uida ja olla melkein normaalisti?!

Tekisi mieli sanoa, että nyt loppuu tämä hörhöily testien ja kuvien kans, mut paskat. En lopeta uhallanikaan. Ovulaatiotestejä tuskin hommaan enää, sen verran höllään mutta enköhän mä taas tänne paukkaa ensimmäisenä jos on jotain tuuletettavaa tai olen näkevinään jotain. Vertaistuki on ihan parasta tässä poppoossa :flower:
 
No siis TODELLAKIN kuvia tänne ihan kaikista pissatikuista! Mulla on erityinen lahja nähdä haamuja sielläkin, missä muut ei niitä näe! Mutta se täytyy sanoa, että se sun toissaöinen viivasi ei ollut edes mikään haamu. Ja toisaalta mä oon vähän salaa sitä mieltä, että kaikki on tässäkin kierrossa vielä mahdollista :stick: (Tökin tuossa itseäni silmään rangaistuksena toisten asioihin puuttumisesta).

Ja sitä paitsi: jos tänne ei lähetetä kuvia tikuista, niin mitä ihmettä minä sitten teen saikulla?
 
Voi Pirtsi! Mä olin kyllä susta jo ihan varma. Halaus. Piru että osaakin ottaa kupoliin! Ja mulla on vähän sama ku Jopolla, että elättelen tässä toiveita vaikka tuskimpa sitä Jeesustakaan pyhällä hengellä oikeasti siitettiin :whistle:.

Voi että osaa ottaa päähän. Ikäänku ihminen nyt ei olis tajunnu, että JOS ne aamulämmöt on välillä 36,7 ja seuraavana 36,2 niin ei se ovis oo ollu. Nyt ne on sit kauniisti olleet sen 36,6 ja yli joka aamu. Jos olisiki normaali ihminen niin eihä tää ny päähän ottais...ens kerralla uusiks vaan. Mut mulla näitä oikeita oviskiertoja tulee enää keskimäärin kerran vuoteen. Siihen kun laskee sit ylipätään raskautumismahkut per yritys niin ollaan aika promillen luokassa. Silti jaksaa harmittaa.

Mites se pmmp sanoi.. "Odotanko turhaan sua sittenkin, mitä jos vaan käy niinkuin muillekin..välimatka piinaa ja painaa mua, kuka päättää ketkä saa onnistua....". Niin , kyllähn se joskus vituttaa että niille perhesurmaajille tai muille niitä mukuloita siunantuu joka laukauksella :(

KUUKUPPI, on ehkä euroopan paras!
 
Viimeksi muokattu:
No mun aamulämpö oli sitte 35.2... Tosi ovikselta kuulostaa... Eli ei kuulosta! Tikut palanneet haamuiksi, vähän yli vuorokauden oli vahva plussa. Soitan kyl tänään klinikalle et haluun tietää, tapahtuiko ovis. Noin alhainen lämpö vois tarkoittaa et ovis on vasta tänään, mut kivut on kyl kaik kaikonneet eikä limaakaan oo eilisaamun jälkeen näkynyt. Yleensä mulla mielestäni heti nousee aamulämpö oletetun oviksen jälkeen.

Kuukuppi, kätevä, jos se toimii. Mä en pysty siihen luottamaan. Oon vuoden verran sen kaa taistellu, enkä osaa vieläkään laittaa sitä takuuvarmasti oikein. Toimii mulla parhaiten kp3-5. Ekoina päivinä vuotaa ohi melkein aina, en tiiä miks. Liiasta täyttymisestä ei oo kyse. Siinä harjoitteluvaiheessa jälki on välillä sellaista kuin ois teurastanut jonkun... ;) Mut sit taas välillä toimii ihan mahtavasti.
 
Moi :wave:

Voiko liittyä mukaan joukkoon? Olen tasan 40-vuotias :kieh: tai siis muuten ei ole ikäkriisiä, tän ikäisenä on mukavaa, mutta se on käynyt selväksi että raskautuminen ei ole enää niin "helppoa" kuin kymmenen vuotta aiemmin. Mulla on ennestään kaksi lasta mutta nyt yritetään nykyisen miehen kanssa kolmatta. Yrityskertoja on vasta muutama takana joten ei ole suurta epätoivoa mutta olisihan se mukava jos nyt suht nopeasti.. Olen kuitenkin asennoitunut että voi mennä pitkäänkin tahkotessa.

Tänään siis kp 1/28-30 : / Olin jo hyvin oireinen mutta ei ne oireet sitten tarkoittaneet mitään. Kuuluuko täällä päivittää itsensä listalle vai onko joukossa joku listan ylläpitäjä :)
 
Kuukuppi vaatii kyllä vähän harjoitusta. Mum menkat on tosi runsaat joten esim tamponit vuotaa minuutissa yli. Kuukuppi on ollu ainoa pelastus. Alkuun vuosi ohi mutta syy on yleensä se että kuppi jää ihan vähänkään ruttuun. Eli kun sen työntää sisään sitä pitää vähän pyöräyttää ja vetää ulospäin että kuulee miten ilma poistuu ja kuppi laajenee muotoonsa. Eka pv pitää kyllä tyhjätä usein ja pidän pikkuhousun suojaa vielä varmuudeksi. Sit pitää oppia katsomaan yleiset vessat missä on lavuaari että saa huuhdottua kupin. Tai ainakaan mä en kykene pelkästään pyyhkimään veriä . Yök. Mut on se luksus kun siihe tottuu. Mäkin olin skeptinen aluksi ja monta kiertoa meni ohivuotojen kans.
 
Keskiviikko 11.2.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)............................. 29kp /35-40
Pirunpelto (38) ............................. 27kp/23-60
~lounakehto~ (41)........................ 26kp/28
Äiti seiskanelonen (41) .................. 26kp/28
Ninnuska73 (41)............................ 20kp/26-30
Jimima (43).................................. 20kp/28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................... 19kp/28
flutur (41).................................... 15kp/23-28
MaiMei (39).................................. 14kp/27
Glearblue (44)............................... 13kp/25-29
mileena 74 (40)............................. 11kp/28-30
Minttu 71 (43)............................... 9kp/30
Sahramiini (43)............................. 6kp/26-28
Marza (44)................................... 5kp/30
Tyydeli (41).................................. 4kp/28-30
Leo Pardi (40)............................... 1kp/28-30

Piinailupäivät:

Hedelmiina (39)................ dpo 13
Pirunpelto (38)................. dpo 11
Äiti seiskanelonen (41)....... dpo 11
Jimima (43)...................... dpo 9
Tammityttö (39)................ dpo 9
Ninnuska73 (41)................ dpo 6


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Tammityttö (39)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Äiti seiskanelonen (41)
mörrinkäinen (36)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa joukkoon kummaan Leo Pardi! Kyllä mä aina harvakseltaan, tai toisinaan joka päivä päivittelen! Aina välistä olen houkutellut muitakin päivittämään, joten jos se luonnistuu, niin anna mennä vaan!

Täällä ei uutta. Paitsi että kävin kampaajalla ja että tää tukka on ihan pöllösti nyt. Vähän harmittaa. Mutta sehän ei liity mitenkään tähän lisääntymiseen. Että semmosia.
 
Tervetuloa Leo Pardi :)! Täällä on kiva kirjoittaa vaikka enpä mäkään täällä oo hengaillu ku vasta pari viikkoo :D

omassa navassa ei uutta. Mä ootan jo uutta kiertoo joka lienee nurkilla. Ei jaksa enää innostua näistä piinapäivistä.
 
[/url]

Pistähän Jopo viivalasit päähän, ota jotain hyvää syötävää ja juotavaa ja tuu mun kans yövuoroon pohtimaan syvällisiä tuosta viivanpaikasta.
Säädin kontrastia puhelimella (säälittävää) mutta oisko tosiaan sama kuin sahriksella, joku hipaisi mut ei tarttunut?
Ja niin siis jos muitakin yökyöpeleitä niin mukaan vaan :)
 

Yhteistyössä