40+ so what wol.13

Pahoittelut Torvi, mä kyllä tiedän mitä se on. Toivotaan nyt, että tosiaan menee täydellisesti kesken lääkkeillä, eikä tarvii muita toimenpiteitä.

Ja tosta kahvin juonnista. Olen sitä vuoden sisällä säännöstellyt. Vaihtanut teehen ollessani raskaana, juonut kupin päivässä ja muut variaatiot. Mutta tuskin kupilla, parilla on tuhoisaa vaikutusta, joten nykyään juon pari kuppia päivässä, ilman huonoa omaatuntoa. Enempää ei vatsa kestäisikään.

Mileena joo, olis tosiaan voinut käyttää digiä siinä rinnalla niin kuin olen monesti tehnytkin. Mutta nyt just ajattelin, että kyllähän mä jo osaan tulkita noita tikkuja ja joka kerta kuvittelin, että on jo haalistunut ja ketut. Ja nyt se on myöhäistä murehtia.
Ja tekee Royal aiheutti mulle semmoista tuhruvuotoa kolme päivää ennen menkkoja, jota ei ole koskaan ollut aiemmin eikä sen jälkeen. :-o Joku vaikutus sillä silloin limakalvoihin tai menkkoihin on. Ei ihan yhdentekevä aine ainakaan. Mutta hyöty sitten? En osaa sanoa. Kyllä mä raskauduin niitä syödessä. Ja raskauduin, kun en syönyt. :/

Joo ei ihme vaikka tuolta listasta puuttuisi päivä pari. Suorastaan ihme, ettei kukaan ole aiemmin kommentoinut virheistä. :)

Tammitytölle tsemppiä liukkaille! Ehkä kohta pärähtää vahva viiva...
 
Äh. Anteeksi oma napa. Tympii testata enää. 5 vilkkuva testi ja perusliuska haalea negaa. Teen myös sylkitestiä huvikseni mutta se on ihan seko. Milloin pallukkaa ja milloin osittaista saniaista tai hienoa koko saniaista. Ihan pepusta. Rahaa taas heitetty hukkaan. Pitänee seksiä vielä illalla, sit tulee taukoa taas miehen työn takia. No ukko ei valita, ompahan paneskeltu tässä kierrossa koko viimevuoden edestä :D Taitaa olla miesten keksintö koko digitesti; )
 
Pahoittelut Torvi, olipa ikävä uutinen! :hug:

Tammitytölle tsemppiä ovistestien kanssa, varmaan todella turhauttavaa tuollainen!

Itsellä tänään KP 13 ja mahdollisesti DPO 0. :confused: Minullakin on ovistestit näyttäneet sekä la että su plussaa, mutta eipä ollut tänä aamuna ainakaan lämmöt nousseet, joten oliskohan se ovis sitten tänään!? Kävin pe gynellä ihan perustarkastuksessa. Halusin tarkastaa ettei nyt ainakaan ole mitään fyysistä estettä tulla raskaaksi eikä ollut. Kohdun limakalvo KP:ihin nähden just sopiva, hyvän kokoinen johtofolli löytyi ja muutenkin kaikki näytti siltä miltä pitikin. Eli ei ilmeisesti muuta estettä kuin ikä. Gyne oli ihan mukava ja kannustava, mutta ei piilotellut faktaa, vaan totesi ettei mahdollisuudet ole kovin hyvät tässä iässä. Munasarjat olivat ihan normaalin näköiset ja siellä näkyi kasvamassa olevia munasoluja, mutta ei kuulemma mitään hirveää määrää, vaan "ikäiselleni normaali määrä" eli ei ole mitkään 2-kymppisen munasarjat. :| No, ei mitään uutta tai yllättävää, mutta silti jotenkin masentavaa kuulla. Tosin hän totesi että yksi munasoluhan siihen vaan tarvitaan. :D Hän kehotti heittämään ovistikut ja lämpömittarin nurkkaan ja harrastamaan seksiä joka toinen päivä otolliseen aikaan. Oli sitä mieltä ettei mitään oikein voi tehdä mahdollisuuksien parantamiseksi, mutta että asian takia stressaaminen ei ainakaan paranna mahkuja. Joo, eli naps, lopetetaanpa stressaaminen, jep jep. :LOL: AMH:ta en halunnut mitata, koska tunnen itseni niin hyvin että tiedän pääni hajoavan, jos saisin siitä huonon tuloksen. Kun asialle ei kuitenkaan voi tehdä mitään, niin työnnän mielummin pääni hiekkaan ja elän toivossa. :ashamed: Yksi (hyvä) munasoluhan siihen joka tapauksessa vain tarvitaan ja, kuten lääkäri totesi, jos ei tarkoituksena ole yrittää lasta, tämän ikäisenkin pitäisi käyttää ehkäisyä, joten ainahan se on mahdollista että tällainen vanha akkakin raskautuu. Joten näillä mennään, toiveikkaana luomuna eteenpäin ja pää tukevasti puskassa. :D Mutta ehkä mä ensi kierrossa (hmm, sanoo jotain asenteesta, kun automaattisesti olettaa että tulee uusi kierto... :|) tosiaan jätän ne ovistikut ja lämpömittailun pois. Eipä ole auttanut tähänkään asti. Kyllä noista limoista päättelemällä ja ihan kalenterista katsomalla pärjää yhtä hyvin.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
Jimina. Näinhän se vähä on. Eipä näistä tikuistakaa oo ku stressin nostajaksi. Ja vaikka kaikki osuis nappiin nii se mahdollisuus on kuitenkin aina hyvin pieni vaikka ikääkin olis 10v vähemmän. Halaus. Jospa nyt olis tähdet ja kevätkiima kohdallaan :D!

On:kp17. Viimein ovistesti näyttää vahvempaa. Digi vielä vilkkuu mutta jos menee niinku ennen niin mun LH on nopea . Sylkitestiin saniainen oikeaoppisesta näytteestä. MUTTA nyt sitte ukko töissä vuorokausi tolkulla. Tässä olis ollu kaikki nää viis vilkkuvaa päivää aikaa mutta ei. Nytkö se sit ovis lähenee kun jo luovutti :D. Huoh. Ainoa positiivinen asia on että kroppa sentään edes yrittää jotain.
 
MAANANTAINA 2.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


mileena 74 (40)............................. 30kp/28-30
Minttu 71 (43)............................... 28kp/30
Sahramiini (43).............................. 25kp/26-28
Marza (44).................................... 24kp/30
Tyydeli (41).................................. 23kp/28-30
Leo Pardi (40)............................... 20kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 17kp/28
Tammityttö (39)............................. 17kp/
Pirunpelto (38) .............................. 16kp/23-60
Äiti seiskanelonen (41) ................... 16kp /28
Ninnuska73 (41)............................ 16kp /26-30
Jimima (43)....................................13kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41)..................... 12kp/28
flutur (41)...................................... 9kp/23-28
MaiMei (39).................................... 7kp /27
Glearblue (44)............................... 6kp/25-29


Piinailupäivät:

Minttu 71 (43).................. dpo 14
mileena 74 (40)................ dpo 13
Sahramiini (43)................. dpo 12
Tyydeli (41)...................... dpo 7
Jimima (43)...................... dpo 0

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, se olis taas petipuuhaviikko, veikkaisin. Tai täytyyhän ne puuhat tällä viikolla jo startata ainaskin. Jos huomenna ryhtyis tikutuksiin.

Ärsyttää, kun kävin lukemassa tuota "37-40-v., kuinka kauan kesti raskautua?" -ketjua ja siellä suunnilleen kaikki on tullu raskaaksi suunnilleen heti! Hittooo... Onko pakko retostella... Ja sellaisia kommentteja, että "tulin heti raskaaksi, koska kiertoni on säännöllinen ja tiesin, milloin kannattaa sekstailla." No really.

Onko teidän miehet muuten kuinka toiveikkaita? Uskooko ne oikeesti, että tässä vielä raskaudutaan? Meillä on uskottu, mutta ehkä se vähän alkaa hiipua. No, eihän mulla ole vielä kuin yk10...
 
Heipat kaikille tasapuolisesti.

Ajattelinpa tänne kertoilla omasta kokemuksesta tässä raskautumisen saralla. Jokainen on tietenkin yksilö ja oma kroppa välillä elää ihan omaa elämäänsä.

Itselläkin on ollut viimeisten kolmen onnistuneen raskauden edellä km:t, yhdessä kaksikin peräkkäin. Ja nyt 2 vuotta täyttävää lasta ennen oli km, jonka jälkeen ei odotettu yhtään, vaan heti raskauduin perään ilman kuukautisia. Liekö se sitten syynä, että istukka oli todellakin kiinni, ja jouduttiin leikkurissa poistamaan.

Itsekin mittailin muutamaan otteeseen noilla ovistesteillä, mutta mulla ne tuotti vaan stressiä, vaikka pakko myöntää, että jännäähän se oli. Nakkasin ne kuitenkin nurkkaan, ja yritin kuunnella omaa kroppaa.

Kaikki mahdolliset vinkit kahlasin läpi, mutta mitään muuta en käyttänyt, kuin noita gelee royaleja, joilla sitten oli osuutta tai ei. Joillekin sopii ja joillekin ei. Yhdessä välissä käytin greippimehua, mutta mulla toimi päinvastoin ja vei kaikki limat.

Nyt viimeisin nappasi ilman km:a, onneksi, liekö apua tuosta royalista, vaikea sanoa. Enkä ehtinyt syödä niitä kuin kierron, pari ennen onnistumista, koska niitä ei kai suositella sitten jatkossa.

Mutta tämä juttu on niin monen asian summa, että aina ei tiedä mikä on. Miksi toiset onnistuu, toiset eivät.

Mutta sellainen juttu pitää vielä kertoa, että ennen raskautumista näin unen, jossa minua operoitiin jollain hedelmöityshoitojutussa. Aika uskomatonta, mutta siitä kierrosta raskauduin. Uni oli kyllä niin todentuntuinen.

Toivottavasti siellä nyt valon määrän kasvaessa myös masut alkavat kasvaa urakalla.

Niin ja minusta tuli mummo viime viikolla, joten huh, huh.....

Aurinkoista päivän jatkoa!

t: bugsy 31+1
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Hehe.. ihania miehiä teillä :)! Meillä se on hiljaa omaa mieltään, ei juuta eikä jaata. Tosin en hirveesti sille hypetä tätä hommaa. Se tietää realiteetit ja testejä tehdessäkin toteaa että katsotaan miten käy.

Mä olen olevinaan lukenu kroppani pienem ikäni näiden hoitojen kanssakin mutta en mä tunnistaisi pelkästä olosta ovista. Nytkin limat ja halut oli kp12-15 ja viivat kaikissa teseissä (liuska ja digi) negaa. Nyt alkaa viivat vahveta ja oletettavasti oviaplus tulee kp22-23 kuten viime kierrosta
mutta limat ja halut oli ja meni :D. Näin oli viime kierrossakin. Huomenna olis gyne, kertonee miss mennään
Olis vaa pitäny säästää noiki kymmenet testit tänne gynekäyntiin saakka.
 
Onne bugsylle "mummoutumisesta" :).

Mäkin luin tota kuinka kauan kesti raskautua ketjua. Tuli ihan plääh olo :(. Mun mies on ihan toiveikkaana tässä touhussa, etten sanois liiankin optimistinen mun mielestä. Sillähän ei olis ollu vielä edes kiire alkaa yrittämään ja oli sitä mieltä ettei mulla oo vielä mitään syytä epäillä ettenkö iän puolesta vois tulla raskaaksi. Just joo :p.

Varasin myös ajan gynelle, se on ens viikolla. Vaikka nyt on vasta yk 4 alkanut, niin haluaisin silti tietää ettei ole mitään selvästi näkyvää vikaa. Täytänhän kuitenkin kesällä jo 42 :'(. Mietin sitäkin kun mulla on nyt kaikissa yrityskerroissa tullut ovistikkuun plussa kp 14, että toi mun luteaalivaihe on lyhehkö, että mitä se gyne on siitä mieltä.Lisäks kun mulla ei juurikaan ole noita ovislimoja, että onko sillä jotain merkitystä ja vuotokin on aika lyhyt ja niukka. Tosin guuglettelin aiheesta ja niukka vuoto ei pitäis merkata huonompaa hedelmällisyyttä. Mutta haluaisin kuulla gynen mielipiteen näistä asioista. Mä kun viime kierrossa jo elättelin melkoisia toiveita, kun tosiaan peittoa heiluteltiin enemmän kuin tarpeeksi ja ennen kaikkea mulla oli tissit tosi kipeet. Mulla on viimeksi ollu tissit kipeenä kun aloin odottaan esikoistani vuonna -95 :LOL:. No se oli muutenkin outo kierto, kun menkat kesti vain 1,5 vuorokautta. Onhan ne lyhyet ollu, mut kyllä ne sen 3-4 päivää kaikkinensa on kestänyt.

Vielä lisää omaa napaa, kun tässä nyt innostuin kirjoitteleen. Ajattelin, että tässä kierrossa vois alkaa ovista pikku hiljaa tikutteleen, mutta aamulla en sitten jaksanut alkaa säätämään, niin ajattelin että kerkeehän tuota alkaa ihan hyvin huomennakin. Päivällä sitten alkoi töissä vatsassa tuntuun ovismaisia tuntemuksia, niin kun kotiin pääsin, niin heti piti mennä tikuttelemaan ja ovis plussahan se sieltä pärähti. Tänään on vasta kp 10. Jospa tämä nyt olis se the kierto, jos tuolle luteaalivaiheelle nyt tulis tarpeeksi pituuttakin :). Harmi kun ei eilen jaksettu miehen kanssa jumpata, mutta tänään illalla sitten senkin edestä =).
 
Meillä mies on hyvinkin optimistinen raskautumisen suhteen. Ehdotteli/ehdottelee sitä vähän väliä, vaikka se ei edes teknisesti olisi mahdollista. Sopivan pihalla. Hyvä niin. :) Eikä siis tosiaan tiedä ovistikutteluistani mitään. Erehtyisi kuitenkin luulemaan niitä raskaustesteiksi. On siis vain tyytyväinen, kun eukko käy kiinni kuun keskivaiheilla...

Omassa navassa ei uutta. Enpä ole ehtinyt nyt tarkkailemaan. Mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei kuitenkaan ole. Odotellaan ja piinaillaan.

Huhuilen Mileenaa, Minttua ja Sahrista! Mitkäs on olot ja fiilikset? Dpot ja kp.t kuitenkin korkeat jo!! Ilmoittautukaspas!
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAINA 3.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


mileena 74 (40)............................. 31kp/28-30
Minttu 71 (43)............................... 29kp/30
Sahramiini (43).............................. 26kp/26-28
Marza (44).................................... 25kp/30
Tyydeli (41).................................. 24kp/28-30
Leo Pardi (40)............................... 21kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 18kp/28
Tammityttö (39)............................. 18kp/
Pirunpelto (38) .............................. 17kp/23-60
Äiti seiskanelonen (41) ................... 17kp /28
Ninnuska73 (41)............................ 17kp /26-30
Jimima (43)....................................14kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41)..................... 13kp/28
flutur (41)...................................... 10kp/23-28
MaiMei (39).................................... 8kp /27
Glearblue (44)................................ 7kp/25-29


Piinailupäivät:

Minttu 71 (43).................. dpo 15
mileena 74 (40)................ dpo 14
Sahramiini (43)................. dpo 13
Tyydeli (41)...................... dpo 8
Jimima (43)...................... dpo 1
Pirunpelto (38).................. dpo 1
flutur (41)........................ dpo -1

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Tyydis kysymästä, mutta ei tänne mitään kuulu. Menkkojen pitäis alkaa torstaina, jolloin dpo 14 tai 15. Nyt kokeilemalla ihan pientä punaista, eli eiköhän tää kierto oo menetetty. Meil ei ollu ees ku se yks täsmäisku ovispluspäivänä, ei mitään oireitakaan. Ei jaksa ees toivoo.
 
Mileena ilmoittautuu väliaikatietojen merkeissä. Ja mulle siis saisi päivittää ilmeisesti kp1. Aika mielenkiintoinen tosin varsinkin tää loppukierto ollut ja epäilisin syyksi pitkälti keskenmenon jälkeen aloitettua Gelee Royalea (koskaan ennen kun ei tällaista). Mullahan jäi normi täti käynnin jälkeen vierailu vähän niin kuin päälle (mikä sekin uutta) ja ylimääräisen viikon näkyi lievää vaaleanpunaista vuotelua. Ovis oli likimainkin kohdillaan, mut dpo 9-12 oli limaisuutta jossa taas silloin tällöin aavistus tuota vaaleaa punerrusta mukana. Dpo13 "iltajumppailuitten" jälkeen alkoi kuitenkin ilmetä vähäistä verenpunaa joka sittemmin runsastui aika normityyppiseksi kp1:ksi. Te joilla kokemusta kyseisen tuotteen mahdollisesti aikaan saamista välivuodoista -kuulostiko yhtään tutulta vai onko tuossa jossain välissä yrittänyt kenties tapahtua ehkä muutakin..? Oireita tai muita tuntemuksia mulla ei ole tapana hirveesti etukäteen miettiä joten niistä en osaa sanoa ja testejäkin teen tarpeen mukaan yleensä vasta sinä päivänä kun tädin pitäis ilmestyä tai sitten siitä seuraavana..
 
Mileena, en osaa auttaa kyllä :( Mäkin olen kuullut että maca tai gelee on tehny jotain tiputtelua mutta onko se sitten niiden syy oikeasti niin kuka tietää..


On. Kp19 viivat vahvistuu ja digi vilkuttaa. Mutta ultrassa totuus: limis hieno 10mm , oikein kaunis koostumus. Mutta suurin folli vain reilu 13mm. Eli todennäköisesti ei jaksa kasvaa kunnollisen kokoiseksi.
 
Huh hei ja hellurei!

Nyt voin kertoo ihan rehellisesti, että on tullut harrastettua seksiä niin urakalla, että reikä repee kohta. Eikä se mahdollinen ovistuntemus liittyny tähän mitenkään, on muuten vaan ollut kevättä rinnoissa ilmeisesti. Phuuuh. :cool:

Miehen suhtautumisesta mahdolliseen raskauteen..Meillä mennään hyvin jalat maassa kulkien. En itsekkään hypetä tätä hommaa ollenkaan, enkä näyttele testitikkuja hänelle ollenkaan. (en näyttänyt sitä edellistä haamuakaan, hyvä niin) niin eipähän tule turhia suorituspaineita, ja säilyisi se aitous tässä hommassa, että pannaan kun panettaa eikä silloin, kun on pakko.

Ja MaiMeitä komppaan tuossa raskautumis asiassa, kuinka paljon vituttaa lukea noita "raskauduin ekasta kerrasta" - juttuja. Ei toki kaikki, vaan eritoten ne, jotka sitten auliina neuvovat muita että "silloin ja silloin kun harrastaa seksiä ja sitä tätä tuota niin kyllä tärppää". No vi**ukun ei tärppää niin ei tärppää, olipahan ne geleet ja punkutkin mukana niin ei. Piste.

Sain ihan kivojakin uutisia, mikä ei satuttanut tällä kertaa ollenkaan. Kaverini ilmoitti olevansa raskaana "turvallisilla viikoilla". He ovat yrittäneet esikoistaan n.4 hemmetin pitkää vuotta, on itketty ja halattu asian tiimoilta monet itkut. Nyt ilmeisesti 3:s alkionsiirto on onnistunut. Olen aidosti niin iloinen heidän puolesta :kiss:

Mitkä fiilikset Sahriksella?. Vaikka se täsmäisku oisikin tuottanut tulosta, mistä sitä tietää?

Tammisen ole perehtynyt asiaan, mutta voisiko niihin ovistikkuihin vaikuttaa tuo osittainen imetys jollakin tavalla?

Minulla on tällä hetkellä ihan jees- olo. En odota, enkä ole odottamatta mitä tässä kierrossa tapahtuu. Toivon kyllä, ettei tarviis sen kuukupin kanssa tapella taas, mutta onhan se mahdollista. Jos se nyt vaikka sattus oikeeseen reikään ehhehe :O
Ja kohta on loma. Olen niin loman tarpeessa. Niin totaalisen väsynyt että silmäpussit roikkuu jo suunpielissä.

Jopo . Virittelehän tulevaa varten taas viivalasit päähän. Jos ei muuta niin tarkastellaan vaikka näitä mun naamavalumia eri kulmasta. :D
 
Haha Jopo, päivän naurut! Mäkin aina mietin että onks peilissä jotain tummentumaa just siinä mun silmien alla.

Hyvä Pirtsi että pitkää päivää pantu ;) Viivaa kehiin vaan!

Tääl pitäis kans jaksaa painia tänään. Kevättä rintoihin kaivataan!! Jospas menis siiderikaupan kautta...
 
TORSTAI 5.3.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Sahramiini (43).............................. 28kp/26-28
Marza (44).................................... 27kp/30
Tyydeli (41)................................... 26kp/28-30
Leo Pardi (40)................................ 23kp/28-30
~lounakehto~ (41)......................... 20kp/28
Tammityttö (39)............................. 20kp/
Pirunpelto (38) .............................. 19kp/23-60
Äiti seiskanelonen (41) ................... 19kp /28
Ninnuska73 (41)............................. 19kp /26-30
Jimima (43)................................... 16kp/27-29
Vauvahaaveita#3 (41).................... 15kp/28
flutur (41)..................................... 12kp/23-28
MaiMei (39)................................... 10kp /27
Glearblue (44)................................ 9kp/25-29
Minttu 71 (43)................................ 4kp/30
mileena 74 (40).............................. 3kp/28-30


Piinailupäivät:

Sahramiini (43)................. dpo 15
Tyydeli (41)...................... dpo 10
Jimima (43).......................dpo 3
Pirunpelto (38).................. dpo 3
flutur (41)......................... dpo 1

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Katjusmaaret (41)
Zandi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen niin järjestystä rakastava ihminen, että mun perfektionistin hermoille käy, etten saa noita listan rivejä suoraks.... ARHG!!! Ei muutes toimi mikään muokkailu. Nyt fluturin rivillä on tyhjä kohta pisterivissä, enkä sitäkään saa pois. Ihan pulassa!!

Mutta Sahris, dpo 15? Mitkäs olot ja fiilikset?

Itsellä dpo 10. Kahden päivän päästä näkyis testissä jos olis mitä näkyis. Mutta ei mulla ole testejä!!! Ostaakko vai eikö? Malttaisko odottaa menkkoja vkl yli? Vai ottaisko elämän realiteetit vastaan jo la aamuna? Blankot testit ovat aika yksiselitteisiä. JA tissit tuntuu ihan tyhjille, eikä mitään muutakaan ole, joten menkathan ne sieltä on odotettavissa.

Mä myös luulen, että mä saattaisin ottaa aikalisän, tämän kierron jälkeen. Ja siirtyisin vähän taustalle. Niin, että joku toinen voisi ottaa kopin tosta päivittämisestä. Se on helppoa.
Painat vain lainaa. Poistat alusta ja lopusta sanan
ja hakasulkeet ja päivittät numerot. Helppoa. Teen sen kännykällä.
 
Ei minulla ole mitään oloja. Välillä ministi nipistelee kohdun tienoilta, mikä luultavasti enteilee menkkoja. Muuten ei mitään. Kauheasti tekee mieli viiniä :) joten pakko varmaan uittaa viime kierrosta jäänyt rfsu huomisaamuna. Sen herkkyys vaan on 50, joten eiköhän se valkoista näytä joka tapauksessa. Eiköhän tää ole muuten vaan joku ihmekierto niinkuin minulla viime aikoina on ollut.

Pirtsi ja MaiMei, pysykää reippaina ;)
 

Yhteistyössä