40+ so what wol.13

Sahris, ihan selvä roskishaamu ! ;).. onnea hei!!! Mites te seksitte ?

Mulla ovisplus ja digi hymy. Miestä en saa ku illalla, toivottavasti ei vielä eilen ollu hymy kun illalla tikku oli jo suht tumma :( Mut siis toivottavasti riittäis. Tosin vähän epäilen onko munis kypsä kun ke ultrassa se oli vain 13mm.. Mut siis onks nyt dpo -1!?? Wohoo. Kerranki :)
 
Sahris!!!!! Aivan mahtavaa!!! Jeeeeee! Tiedätkö mä oon miettiny sua ja sitä mun unta paljon, oli semmonen odotus et nyt sul tärppää mut en uskaltanu ääneen sanoa. Voi vitsit!!
Voi ota sahris mut sinne ultraan mukaan niinku siinä unessa :)
 
Mahtavaa Sahramiini, onnea! :) Tuohan on varsin vakuuttava plussa! Nyt kaikki peukut pystyyn että tämä pysyy. Ihanaa, olen oikeesti ihan innoissani sun puolesta. Näköjään peli ei olekaan välttämättä menetetty meillä 43-vuotiailla. Voi, kun saisi itse myös plussan (pysyvän sellaisen).

Mukavaa viikonloppua (vaikka Sahris taitaakin jäädä ilman sitä viinilasillista :D)!
 
Voi Sahris, maailman ihaninta! Onnea matkaan :heart: Ja niin omanapaista kuin se onkin, annat toivoa tämmöiselle kesällä 43 täyttävälle, jälleen uuteen kiertoon siirtyneelle, puolitoivottomalle pikkukakkosen yrittäjälle.
 
Kiitos onnitteluista itse kullekin :) Olo on ihan puulla päähän lyöty, kun ei oo ollu oloja. Ainoastaan nenä tukossa puoltoista viikkoa. Oletettuna dpo 2 oli pientä tuhrua, mutta ajattelin että jos ovis oli vasta silloin. Se että viiva oli tolla testillä noinkin vahva, pääs vähän yllättämään :) Pakko oli laittaa se "näkeeks kukaan"-kommentti kun ei tarvinnu ees tihrustaa.

Et Jopo laita vaan sille keski-ikäiselle mahakkaalle rouvalle rillit nenälle :D

Pirtsi, vaikkei plussaan uskaltanukaan uskoa, tiedätkö se sinun uni oli minulla mielessä kun kuulostelin et eipä tunnu menkoille :) Jotenki tuntu et testaamistakin olis malttanu vedättää vaikka kuinka pitkälle, mutta kun sitä viiniä rupes tekemään mieli. Kieli ihan kuivuu kitalakeen :( Ja ilomielin otan sinut mukaan tälle matkalle (joka toivottavasti kestää riittävän kauan, pelottaa ihan sikana...) joten muistapa humpsutella sitä kultaasi :D

Tammis, seksittiin et se sinne ja sit sillai :D Yhden ainoan kerran ja just ovispluspäivänä -siis tikkujen mukaan, omat tuntemukset ois veikannu ovista vähän aikasemmaks.

Jos tällanen käppyrä saa plussan ni te kaikki muutkin pystytte siihen, niin kovasti toivon :)
 
Kyllä sahris kaikki menee hyvin! Siinä unessahan me oltiin ultrassa ja molemmat oltiin tosi onnellisia.
Jännää, näkispä enemmän tommosia unia. En ole tosiaan ikinä edes tavannut sinua ja se tunne oli niin vahva et "tos on sahris". Hui!
Mutta onnea matkaan. Yritän tulla perässä ja kerron jos alan näkee teistä muistakin unia :)
 
Aamun pikaisen varassa mennään. Ei näissä oo enää nuoruuden virtaa. Ei puhettakaan että illalla olisi enää toiste onnistunut. Pyh. Ketuttaa yrittää kaikenlaista ja sit tässä tulos. No ehkäpä tää ei ollu muutenkaa kunnonkierto.
 
Hedelmiina onnea <3

On: jep.limaläjät tuli illalla ja kn olisi ollut asennossa mutta kun ei niin ei :( Nyt kn oli jo kova kun vessassa kokeilin. Kiitos vaan ***sti . No ei se mitään. Ehkä meidän lapset pannaan kirjaimellisesti klinikalla alulle. Olkoon koko pas**.
"No jos huomenna vähä vähemmän väsyneenä?". Joo ei tarvitse enää kiitos :kieh:.
 
Aamun ovistesti oli vielä vahvempi ku kontrolli mutta hetken ylhäällä oltua lämmöt oli jo 36,8 eli oletettavasti ovis oli ja meni. No..Siispä nyt dpo1. Piinailtavaa ei oo.
Voitteko kukaan ymmärtää että ihmistä ketuttaa tällanen? Ihan turhaa mutta olo on vähän sama kuiN tutkija tekis kuukauden työn ja tulos olisi luettaviSsa mutta pudottaa juuri sillä hekellä sen koeputkitelineen lattialle. Ehkä mä otan tän liian vakavasti.
 
Ajattelin tehdä vielä varmistustestin kun tää ei meinaa millään upota tajuntaan :D
20150307 084535

Ja Tammis, niin tiedän ton tunteen! Vois olla vaikka koko loppuelämän puhumatta ukolle. Mutta - suurinpiirtein noin meilläkin meni nyt viimeksi ja tässä ollaan :) Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Sahris, ohho ja vau! Uppee viiva!

Ja mäkin oisin tyytyväinen jos se puuha olis tullu myös siihen limailuhetkeen illalla. Mutta kaikkea ei voi saada. Nyt mä en tiiä mitä sanoo ukolle kun mun fiilikset oli ja meni eilen illalla. Kun kai sitä seksiö kuuluis harrastaa muulloinki :D. Mut ku just nyt ärsyttää :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Minusta tuntuu et minulla alkaa jo limat vähentyä siinä vaiheessa kun o-testissä on ollu plussa. Tuleekohan minulla sit ovis tosi nopeesti? Älä Tammis hyvä menetä toivoa, aamun pikaisestakin olet hyötyny enemmän ku yhden terhakkaan siittiön... eikä siihen ees enempää tarvi :) Muuten kyl kuulostaa ihan siltä et meil on yhteinen mies :D
 
Joo eipä tää normi ihmiselle olisi näin dramaattista. Mut ketuttaa järkätä ultra aikoja ja hommata lapsille hoitajaa ja sit yks pikku juttu jää väliin. Ja ku mulla näitä ovis kiertoja ei muutenkaan juuri oo. Mut no Mäni miten mäni, herran haltuun.
 
Onnea Sahramiini! *pakko vielä väläyttää, kun näin jälkikäteen katoin noita viivoja, tosi vahvat oli, jospa kaksoset...???* :p

Tammityttö, olin viikko sitten vähän samassa jamassa :hug:. Ovisplussa tuli mulla sillon pe aamuna, illalla puoli seiskan aikaan alko tuntua kipuilua (irtosi?). Olin järjestänyt vielä, että ihan kaksin miehen kanssa ilta. No kuinka ollakaan yltyi ottamaan sit pari olutta liikaa, ja eihän sitä sitten harrastettu illalla. Aamulla marisin aika tavalla asiasta, yritti korjata, mutta vähän myöhässähän tuo nyt oli, jos yli 12 h meni irtoamisesta.... Ja mulla oli tässä kierrossa viimoset piikit ja muut. Ai että osaa ottaa pattiin. Mulla siis dpo8 kai menossa, mutta siis ei oikeen mitään mahkuja.

Odotuspuolelle nyt sitten raskausmahoja vertaamaan, Jopo, Sahris ja Hedelmiina, mars. :LOL:

Sainpa tässä taannoin kuulla, että meidän lapsella on kitalakihalkion lievin muoto, kun joku nielussa (se roikkuva?) oli "jakautunut kahtia". Panee miettimään, jos jo 5 vuotta sitten alkio ei ollut ihan paras laatuaan, niin nythän se olis vielä paljon huonompi. Pitäiskö nyt kiltisti haudata nämä pikkukakkoshaaveet kokonaan...?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä