40+ so what wol.13

Zandi, hyvä että toimenpide on nyt ohi ja saadaan vielä se siirto tehtyä! Ja totta: yksikin hyvä riittää. Peukut sille.

Mintulle, Kalbaliikille ja kuille uuden kierron aloittelijoille halaukset ja uutta yritystä. Itekin mietin, onko tässä mitään järkeä. Oma kierto kp 30 tänään. Viikonlopun jälkeen kuukautiskivut ovat laantuneet, eikä ne ole vieläkään alkaneet. Ketutuskin oli ja meni. Nyt odotellaan.... Kroppa pelleilee taas kanssani. Raskaustestiä en ole suostunut tekemään, koska aina sen tehtyä kuukautiset alkavat. Grrrrrrrrr.

Hauskaa vappua! Pian pomsautan kuoharin auki.
 
Luin taas kaikenmaailman tropeista, millä voi edesauttaa raskautumista. Ihmisen kroppa voi hylkiä alkiota (yleistä etenkin autoimmuunisairauksia ja allergioita sairastavilla) ja tuota hyljintää ehkäisemään käytetään kortisonia. Sitten muistin erään tutun, joka väitti astmalääkkeiden (mm. kortisonia sai) saaneen hänet raskaaksi 12 vuoden lapsettomuuden jälkeen. Hulluksihan tietty tuolloin hänet leimasin, mutta hei, se voi toimia oikeasti. Miljoonassa asiassa voi olla vikaa ja tuntuu noiden kaikkien lukemieni juttujen jälkeen ihmeeltä, että joku edes tulee raskaaksi. Mutta mistä löytäisi sen omalla kohdalla toimivan jutun. Kokeillaan siis kaikkea vuorotellen :) Että tänne vaan vinkkejä ja mä listaan mitä hankin seuraavaksi, heh...

MaiMei: mä olen aina ihmetellyt miksei parapähkinäpusseissa ole mitään varoitusta tuosta seleenistä. Moni napsii kuitenkin sen pussin muutamassa päivässä. Mä ostin opiskeluaikana noita ja söin todella paljon, ilman mitään myrkytysoireita.

Zandi: hienoa, että munasoluja saatiin tuonkin verran. Toivottavasti tulee hyviä alkioita ja tarraavat lujasti kiinni! Samoin Babez74: toivottavasti pieni elämä lähtee kasvuun :)

Vielä monta päivää, että pääsee edes yrittämään. Ja sitten taas odottelua, onko tärpännyt. Pitäisi kehittää paljon muuta ajateltavaa. No, onneksi on nyt edes pienimuotoiset vappujuhlat, hyvää vappua kaikille!
 
Hei täällähän on oikein vappuhulinaa! Enemmän väkeä kuin kaduilla! Ihanaa, että ootte niin aktiivisia ja aivan loistavaa kuulla kaikkien kuulumisia! Mäkin pidän omanapaisista viesteistä - tutustuu paremmin :) Sorry jos joudutte kertailemaan, kun oon uusi ketjussa..

Ensinnäkin Zandi: onnittelut loistavasti menneestä punktiosta!! Hieno saalis tällä iällä ja ei se määrä vaan se laatu! Missä te käytte, kun lauantainakin pääsee siirtoihin? Toivottavasti teilläkin menee viljely hyvin ja saatte lauantaina kyytiläisen matkaan! Monesko kerta teillä on ivf:ää? Itselläni on marraskuulta takana yksi nega, joten tämä toinen oli siinä mielessä kivampi, kun ei tarvinnut jännittää mitä tapahtuu seuraavaksi. Eka kerta meni kivuitta, mutta tämä toinen punktio sattui ihan törkeesti, olivat laittaneet liian vähän kipulääkettä joten tunsin ihan k a i k e n... Saatiinko sulla siis 5 solua vai munarakkulaa? Mulla saatiin nimittäin vain 5 munarakkulaa, joista kolmen sisällä oli munasolu ja joista sitten vain tämä yksi supercell jatkoi jakautumistaan, eli pakkaseen ei jäänyt mitään. Jännitän tosiaan kanssasi, miten käy solujen kanssa! Tosi hieno saalis! Mulle on sanottu, että 10 solua olisi optimaalinen. Vierustoveri oli 4 vuotta nuorempi ja ja häneltä saatiin 10 munarakkulaa, joista 4 munasolua, joten ei tosiaan koskaan voi tietää.

Kkm = keskeytynyt keskenmeno (eli silloin kun menee kesken, mutta alkio ei tule ilman avustusta ulos) ja pp1 = piipapäivä, yleensä piinapäivä 0 on siirtopäivä ja pp1 on siirrosta seuraava päivä, kuten tänään minulla.

Monen päivän päästä olet testaillut/verikoe? Minulle se on jo määrätty pp12, kun yleensä sanotaan, että 2 vkoa siirrosta... sama homma oli viimekin kerralla. Jotkut kuulemma ovat saaneet positiivisen tuloksen virtsasta jo pp9. Jotenkin jännittää tehdä virtsasta testiä liian aikaisin, ettei tulisi pettymystä.

Nyt on luget käytössä, IVF:n jälkeen aina käytetään alkion kiinnittymisen tukena keltarauhashormonia, joka MaiMei ja Kelt Seepra auttaa myös kierron pidentämiseen. Kannattaa kysyä!

Zandi kyselit ajankohtaa...mä olisin halunnut sen lokakuun, mille mulla oli jo tulossa.. sen takia, että olisi saanut olla jo kesällä nautiskelemassa vähissä vaatteissa vauvamahastaan ja sitten toisen kesän myös lomailemassa. Mutta nythän se olisi joku 18.1. jos tämä etenee maaliin asti. Eli tervetullut on milloin vaan, mutta alkusyksy olisi ehkä mieluisin. Toukokuuta en haluaisi, koska kaikki tuntemani härät on ihan kamalia luonteiltaan ;-)

Pirunpelto: suosittelen lämpimästi testausta! Silloin saa tarkemmin tietoonsa, onko jotain vikaa ja mikä voisi ehkä avittaa. Konstit kun on monet :) joillakin klinikoilla mainostavat edullisia paketteja ja jopa rahat takaisin takuun (alle 39 vuotialle tosin)

Oletteko muut testailleet - eli tiedättekö missä voisi olla vikaa? Mulla on amh-hormonitasokin 2n vuoden sisällä laskenut, mikä vain kuvastaa että munasolureservi on hiipumassa.

Maimei ja Choco Brown: laittaisitko ruokavinkkejä, jos olet tutustunut paljon aiheeseen? Mulla on lähinnä greippimehu, monivitamiini, d-vitamiini ja foolihappotabletit käytössä, mutta saa neuvoa lisääkin.

Woodoo: Alko on hyvä! Kavereille on käynyt niinkin, että kun ovat rentoutuneet ja vetäneet perseet, niin hupsista - seuraavasta kierrosta raskaaksi - kaipa siinä on ollut nimenomaan stressin kanssa tekemistä :)

Itse ostin kaupasta lasten skumppaa:)

Sitten vielä muistui mieleeni lääkärin sanat: kannattaa luomustikin jatkaa yritystä, jos ei nyt tärppää, sillä siinä on yhtä hyvä todennäköisyys tulla raskaaksi kuin ivf-hoidoillakin. (tarkoitti kun ei ole mitään syytä, vikaa siittiöissä, pcos/endoa tms)
Mutta mä vaan toivotin hyvää vappua ja uskon raskautuvani nyt :)

Aurinkoista vappua kaikille! Tuli hirmuinen munkin himo, kun jokainen melkein mainitsi tekevänsä niitä... itse tehdyt on kyllä parhaita!
 
Babez, kiva kun vastailit noihin kysymyksiin. Eli pp1 on tavallaan dpo1, mutta jälkimmäistä ei voi tavallaan meidän tapauksessa käyttää. Olen taas kartalla :)

Laitan sinulle yksärin tuosta paikasta (jos joku muu on kiinnostunut, niin toki laitan muillekin sitten). Tämäkään paikka ei kai "mainosta" lauantaita, koska se ei ole yleinen vastaanottopäivä kaikille toimenpiteille. Keräyksiä ja siirtoja kuitenkin tekevät aina lauantaisin tarvittaessa.

Kylläpä tuntuu taas hölmöltä. Mun ymmärryksen mukaan munarakkuloita saatiin kerättyä enemmän (en tiedä kuinka paljon) ja sitten toimenpidehuoneessa kun oltiin ihan lopuksi naapurihuoneesta tuli tieto, että yksi oikealta ja neljä vasemmalta ja jotenkin oletin munasolullisia. Ja piti vielä mieheltä varmistaa, ne oli munasolullisia nuo 5. Olipa hyvä, että tuo ukkeli oli mukana toimenpiteessäkin. <3 En ymmärrä mikä väsymys iski kun kotiin päästiin. Vetäsin ainakin neljän tunnin tirsat tuosta vaan. Tuota onnetonta oikeaa puolta vähän jomottelee. Olis antanut enemmän, niin sillä olisi parempi lupa jomottaa. Antoisalla vasemmalla puolella tunnu mitään.

Testin saa lappujen mukaan tehdä aikaisintaan 16 vrk kuluttua keräyksestä. Eli 18.5 voisi ottaa verikokeen, kotitestin voi tehdä 16.5. Mut, toivotaan eka että sieltä todella kyytiläinen saadaan matkaan. Luget alkaa sitten huomenaamuna. Muoks. Huominen päivä saadaan jännittää soittaako paikan biologi, toivottavasti ei soita, koska silloin ei lauantaina tarvi mennä.
Tää on eka hoitokerta meille.

Ai, ai itsetehtyjä munkkeja. Njam. Täällä tyydytään kaupan paistovalmiisiin munkkeihin. Harmi, kun niitä duo munkkeja ei myydä enää. Ne oli hyviä. Tai no, hyvä vaan, omaan ihan tarpeeksi kiloja ilman niitäkin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille. Ihan en tiedä missä mennään. Luulin menkkojen tulleen sunnuntaina, mutta tulikin vaan pikkutihrua sunnuntaina. Mitään sen jälkeen ei ole näkynyt. Siis synnytin tammikuun alussa. En imetä, koska jouduin vaikeisiin komplikaatioihin synnytyksestä ja olin kuukauden letkuissa ja maito kuivahti siinä yhteydessä. Menkat lähti kyllä tulemaan jälkivuodon loputtua, mutta epämääräistä on ollut. Tämä pikku 4kk tirrikkani on ensimmäiseni, joten en tiedä miten ne menkat lähtee toimimaan synnytyksen jälkeen. Luulisin, että kumminkin jotain muuta kuin yhden tamponin verran kerrallaan. Lähinnä tässä mietin, että tuliko nyt joku raja täyteen ja kierto ei enää käynnistykään normaalisti.
 
Sanoinko muutama päivä sitten, että aion pysyä kaukana tikuista?? :stick: Näin kauan se päätös sitten kesti. Olen nyt eilisestä asti miettinyt, että pitäisikö kuitenkin yrittää bongailla ovis tässä tulevassa kierrossa tikkujen avulla (tämän yhden kerran vaan, eikö niin :D ). Että kyllähän se nyt olisi järkevää tietää ovuloinko edes jne. Hyviä selityksiä ja perusteluja itselle kyllä piisaa :D MaiMein viestistä tämä kaikki pohdinta lähti, että kiitosta vaan :p

Mitähän tikkuja tässä nyt sitten kannattaisi ostaa? Panostanko tuohon Clearbluen digitaaliseen hymynaamatestiin, vai ostanko lähikaupasta rfsu:n testejä, vai mitä? Help! Tilailemaan en ehkä ehdi, kun nyt on kp 4, joten maanantaina on jo kp7, jolloin tikuttelu olisi ehkä hyvä aloittaa näin lyhyessä kierrossa? Nyt olisi hyvät neuvot kokeneemmilta tarpeen. En ole koskaan edes pitänyt ovulaatiotestiä kädessä, joten ihan noviisi olen.
 
Esteri1, oletko tehnyt raskaustestin? Voisihan tuo jopa viitata uuteen raskauteen. :) Itselläni alkoi menkat uudelleen 9 kk esikoisen syntymän jälkeen ja imetin silloin. Menkat oli alusta asti ihan normaalit mitä vuotoon tulee, kierto hieman heitteli aluksi, mutta vain muutamalla päivällä eli virallisesti taisi olla ihan normaalikierron rajoissa.

Zandille tsemppiä! :)

Minttu ja Tyydeli, täällä samoja epätoivoisia fiiliksiä. :( Alkaa tuntua ettei tästä enää mitään tule, mutta silti toivo jollain oudolla tavalla elää joka kierrossa. Nyt piinailen, mutta suhtaudun tähän touhuun realistisen pessimistisesti. Koko ajan tulee muistutuksia epätoivoisesta tilanteestani, miljoona asiaa muistuttaa esikoisen vauva-ajasta ja omasta raskaudesta ja tulee niin haikea olo. Enkö tosiaankaan saa enää kokea vastaavaa uudestaan...?!? :'(

Haikeista fiiliksistä huolimatta hauskaa vappua kaikille! :)
 
Kiitos Jimima! Toivottavasti sinä, kuin me muutkin saa todellakin kokea tuo vauva-ajan, kaikkine ihanuuksineen ja kamaluuksineen. Ihan hirmuisesti tsemppiä uusiin yrityksiin!!

KeltainenSeepra, niin ne ajatukset muuttuu, kun tällä palstalla pyörii. Mukavia tikutteluja ja toivottavasti selkeä ovis löytyy.
Itse olen tilannut halpa.testi.fista halvimpia tikkumallisia testejä ja sitten kun se on näyttänyt mun mielestä aika lailla plussaa, niin olen kalliilla clearbluella varmentanut, että asia todella on niin. Säästää paljon, kun ei tarvi kuin max pari clearblueta käyttää kiertoon. Ja suosittelen käyttämään useamman kierron ;), että tietää liikkuuko se ovis kierrosta toiseen, vai pysyykö samana. Itsellä hieman vaeltaa, mutta niin vaeltaa kierron pituudetkin muutamia päivä.

ON. Helsingin mukulakivillä vappuajelu samana päivänä muniksien ronkkimisten jälkeen ei ollutkaan hyvä ajatus. Tai no, ei ne mukulakivet niinkään, vaan siellä on kaikenlaisia painanteita tiessä, jotka ei todellakaan tuntuneet hyvälle. Normaalisti niitä ei edes huomaa (niitä painanteita, saati sitten muniksia). Mutta pitihän se humuja lähteä sivusta katselemaan, kun olo tuntui hyvälle.
Itseasiassa olo tuntuu nyt niin loistavalle, että olen tässä lähdössä pidemmälle kävelyreissulle just sillään. Saa nähdä palaanko kotiin ensimmäisen kilometrin jälkeen.
 
Hei vaan vauvakuumeiset!
Täällä vietetään nyt jännittäviä aikoja. Tänään on Miehen kanssa rehvit ja saapi nähhä, mitä Mies tuumaa ajatuksesta, että joskos kokeiltaisiin vauva-ajatuksen viemistä toteutuksen tasolle. Täällä ihan jo simahuurussa olen, kun tuo kaupan sima tahtoo hujahtaa nuppilohkoon. Itse en tehenyt simaa tahi munkkeja, kävin tänään äiteen simaa hakemassa. Meinasin mä jotain kivaa leipasta illaksi, jos vaikka porkkanaleipästä, kun se on niin heleppoa tehhä, hiivatonta leipää.
Ette kuule usko, kuinka mua jänskättää tämä ilta. Lähteekö minun vuosikymmenten haave toteutumaan, vai vieläkö saan kuumeilla.
Mukavaa vappupäivää kaikille!
 
Esteri 1: Asia selviää tekemällä testin! Ei muuta kuin testaamaan.

Ovulaatiotesteistä sen verran, että oon tilannut raskauskeijulta. Mulla clearbluen testit ei ole ikinä näyttäneet plussaa. Ihan surkeaa! Ostan aina halpoja liusketestejä ja paljon! Samassa on tullut muutama raskaustesti.

Anuliini: sisäänajoa vaan!

Arvatkaa! Tein eilen kuitenkin raskaustestin, kun mietin kuohuvan juomista. Siihen tuli hailea viiva!! Oon ihan paniikissa. En suostu ihan kokonaan taustalle vielä. Pelkään niin paljon tuulimunaa tai keskenmenoa, koska minulla ei ole mitään raskauteen viittaavaa! Olen nyt kurlannut aamuisin vehnänalkioöljyä kaksi kuukautta. Toivon niin kovasti, että tämä onnistuisi nyt. Seuraavan testin teen huomenna tai sunnuntaina ja toivon viivan vahvistumista! Peukut pystyyn! Ja teille tietysti kanssa toivon samaa.
 
Heippa kaikille!

Kiva että täällä on aktiivista kirjoittelua! Onnea Virkille, toivotaan parasta!
Ja Anuliini; kannattaa alkaa toimia, ettei myöhemmin harmita, toivottavasti miehesi on samaa mieltä!

Omaa napaa tällä kertaa: Tein selvästi positiivisen raskaustestin 11.4 ollessani Italian matkalla! Olin onnellinen. Haamun tein jo 7.4 ja matkallakin useammankin testin. Kävin myöhemmin hcg-kokeessa, joka oli 740, ok. Mutta seuraava hcg oli 1640, olisi pitänyt olla ainakin 3000. Siitä alkoi taas pelko, miten tässä taas käy. Eilen oli alkuraskauden ultra 6 + 5, tuulimuna. Yllättävän stressaavaa on saada plussa, koska siitä alkaa ihan kamala jännitys ja pelko (edellinen kkm oli helmikuussa), vaikka toki plussan uudelleenkin toivoisin. Ja noista ovulaatiotikuista: niitä meni melkoisesti, siellä km jälkeen tikutin ovulaation reilun 4 vk kuluttua.

Ja tällä kertaa olin vähän liian optimistinen, ajattelin, että kerrotaan muille esikoisen 3- v päivien aikoihin, kun silloin olisi ollut 12 vk. LA olisi ollut 20.12-14. Ei kannata koskaan olla optimistinen, niin kai se on.
Hyviä puolia tässä tietysti on se, että voi taas juoda kahvia ja teetä eikä tarvii vahtia syömisiään. Ja voi käydä jumpassa pelkäämättä että tekee jotain haitallista sikiölle. Ja tämä raskaus alkoi luomusti.

Lähipiirissä on taas uusia raskautuneita, kahdella kaksosetkin tulossa. No, yrittäminen jatkuu sitten kesällä taas. Hyvää vappua kaikille!
 
Torvi, tuo jos mikä on vääryyttä ja oikeaa kohtalon ivaa. Kyllä siinä on selviytymistä, kun plussaa piktän odottelun jälkeen ja sitten käy noin.
Tämä oli kyllä hyvä muistutus, että jos joskus plussaa itse, ei parane nousta sfääreihin vaan odotella rauhassa. Se on kyllä taatusti vaikeaa kun odottamista on jo odottanut kauan.
Pahoitteluni ja kaikkea hyvää sinunkin kevääseen ja toivottavasti kesän lämpö kiinnittää oikeaan paikkaan teille pienokaisen.
 
Toivottavasti kaikilla on vappu sujunut makeissa merkeissä! Tääl on ainakin syöty maha sen näköiseks et vähintään kaksoset tulossa... Vappuvieraillamme oli sitten vauvauutinen, nyt taas olen teitä lukuun ottamatta yksin tämän epätoivoisen yrittämisen äärellä. Mut olen kyllä heidän puolestaan superonnellinen, mikään muu ei harmita kuin vertaistuen katoaminen. Heidän tapauksessaan auttoi akupunktio, niin uskovat.
Vuoden yrityksen jälkeen 1kk akupunktiohoitoja kohdistettuna nimen omaan raskautumisen suhteen tärkeille hormonialueille (?). Jaaha, sekö se sitten on seuraava lääke...

Nyt jännätään Zandia ja Babezia!! Jospa nyt tärppäis!!

Kseepra: heh, joo, itellä on ollut pelkästään halpistikkuja, Prisman, liuskoja. En tällä yritysmäärälllä viitti tuhlata. Nekin näyttää hyvin, paremmin kuin kotelolliset, ne rasittaa, aina revin kotelon irti. Digiin en oo investoinut, ehkä joskus vois. Testaan itse akuuttiaikaan 2krt päivässä.

Omassa olossa ei muutoksia mihkään suuntaan.
 
Eikä, jäi tämän sivun viestit lukematta! Voi ei, Torvi!!! Suuret pahoittelut :(
Epäreiluinta ikinä!! Koita jaksella!!

Ja Virkin viivalle vahvistumista! Yksinkös letroilen... Oisin varmaan haamusta ite ihan sekoboltsina ;) Viivavapun jatkoa ;)
 
LAUANTAINA 2.5.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Virkki (39)....................................32kp/26-36
mileena 74 (40).............................30kp/28-30
Tyydeli (41)..................................29kp/28-30
Marza (44)................................... 27kp/30
Äiti seiskanelonen (41) ...................19kp/28
Pirunpelto (38) ............................. 19kp/28-32
Jimima (43).................................. 18kp/27-29
MaiMei (39)...................................18kp /26
Glearblue (44)............................... 17kp/25-29
Zandi (40).................................... 17kp/27
Karoliina (40)............................... 14kp/31
Choco_brown (38)........................ 10kp/24-26
Esteri1 (41).................................. 7kp/
Kalabaliikki (39)............................ 5kp/21-28
Minttu 71 (43).............................. 4kp/30

Piinailupäivät:

Tyydeli (41) .......... Dpo 14
Mileena 74 (40)..... Dpo 13
MaiMei(39)............Dpo 7
Jimima (43)...........Dpo 5
Pirunpelto (38)...... Dpo 4
Babez74 (40)........ pp 3
Zandi (40)............ pp 0


Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:

Ninnuska73
KeltainenSeepra
Anuliini1975
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
woodoo (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Torvi, ihan kamala juttu. Inhoan tuota tuulimunaa. Oliko sinulla oireita ja tuliko raskaustestiin selkä plussa?? Kyselen sen takia, että oma viivani ei kyllä tummene. Tein uuden testin ja viivoja oli selkeästi kaksi, mutta se minun viivani ei vain tummene! Prkl! Pelkään, että minullaKIN on tuulimuna. Kerran aikaisemminkin olen sen kokenut, enkä jaksaisi enää näitä kokemuksia.

Meimei.... Sattaapi olla, että ensi kuun alkuun mennessä olen hyvinkin letroissa kiinni. Ahistavaa! Ja tiedän kyllä, että pitäisi relata ja jaksaa odottaa ja voihan se hyvinkin olla plussa, mutta kahden epäonnistuneen yrityksen jälkeen ei vain osaa olla optimistinen. Lisäksi on kamalaa etukäteispanikointia siitä tyhjennyksestä. Jokaisella kerralla nämä projektit ovat kestäneet kolme kuukautta.

Testailkaa nyt joku muukin ja laittakaa testeistänne kuvia, niin saan verrata omiini. Mulla kun oli se ovistestikin jo niin hailea.... (Ja tähän loppuun kamala määrä kirosanoja!!! :mad: )
 
Toivottavasti kaikilla oli hyvä vappu! Tänään on Zandin päivä:) Onnea!

Kiitos Maimeille toivotuksista:) täällä on kans hellä alapää - todellakin kaikki kuopat teissä tuntuu.. Nyt on vaan hankalaa kun ei voi tietää mikä oire johtuu lugesteroneista ja mitkä voisivat olla raskausoireita..nimittäin ainakin rinnat on herkkinä ja kohtua vihloo. Samoja oireita kun voi tuo keltarauhasjormonilisä aiheuttaa. Thumbs up!

Tikuttelusta... olen tilannut raskauskeijusta ne halvimmat tikut ja Maimein tapaan tikuttanut ovista 2 x pvässä ja sitten raskaustestinä käyttänyt Clearblueta.

Torvelle jaksuhalut! Tiedän niin ton tunteen.. itse olin tosi positiivisena viimekerralla posit.raskaustestin jälkeen ja sitten kun jo alkuraskaudesta homma ppysähtyi niin pettymys oli suuri. Olin kans suunnitellut että pääsiäisenä kun olisi tullut 12 vkoa täyteen niin kertoisin perheelleni... voimia ja jaksamista pettymyksen yli pääsemiseksi! Uutta putkeen vaan:)

Virkille plussaonnea ja anuliinille actioniä!

Tyydeli: voisiko tuohon listaan lisätä Zandin ja minut niin, että lukisi piinapäivien kohdalla meidät, mutta sillä pp luvulla, kun tuota ovulaatiota ei oikeinnäissä hoidoissa voi laskea tuolla tavalla (nyt pp3)? Tai sitten vaikka verikokeen testauspvä, mikä mulla on esim 12.5.

Ihanaa vkl kaikille!
 
Älä Virkki vielä heitä kirvestä kaivoon! Malttia vain! Ei taida muilla olla testejä vertailuun? Saispa joskus EES jonkun valehaamun... No, eipä kyllä kukaan tuulimunaa kohdalleen tai kenenkään kohdalle toivo. Uskotaan, et se ei ole tuulimuna!!

Kuis kävi Anuliinille??
 
Kaikki 5 solua hedelmöittyi, mutta kahteen ui useampi siittiö, niin ne putosi pelistä. Päädyttiin siirtämään vain yksi nelisoluinen alkio ja kaksi jää kasvamaan laboratorioon ja jos kaikki menee hyvin, ne päätyy pakkaseen. Jos nyt ei tärppää ja pakkaseen saatiin, niin seuraava mahdollisuus on vasta loppukesästä. Silloin saavat siirtää molemmat.
Eli mulla on pp0 ja verikoepv 18.5.
 
Ihania uutisia Zandi!!! Nyt on kummallakin 4-soluiset sisällä:) Ja nyt ei voida muuta kuin jännätä...saitko sä kans keltarauhashormonilisän? Entäs gonapeptyliä? Toivotaan että ees sulla jäis pakkaseen jotain. Hyvältä kuulosti, että kaikki viis hedelmöittyi - lupaavaa jatkon kannalta. Ja eikun piinailemaan...
 
Näinpä Babezin kanssa jatketaan melkein tasatahtia. Kyllä nyt ollaan tosissaan tulisilla hiilillä. Ensi viikolla olisi neljä pv töitä ja sitten seur.vko vapaa. Mä varmaan hajoon jännitykseen tänne, kun yksin päivät olen.
Ja oottakaapas vaan, jos ei tärppää, niin tuo mun ukkeliini kyl tipahtaa niin korkeelta. Se halailee jo alkiomasua... Olen varoitellut, että jos nyt otettais ihan rauhassa vielä. Toisaalta kokekoon sen raskauden tämän kaksi viikkoa mitä voidaan kuvitella olevamme, sittenhän se voidaan jo viedä pois.
Babez, Lugesteroneita olen jo eilisestä lähtien ottanut kolme kapselia aamulla ja samat illalla. Alakautta tottakai. :/ Kapselit oli ollut tänään pari tuntia sisällä ja lääkäri joutui niiden jäämiä putsailemaan jotta sai kanavan kunnolla auki. Luulin et noi sulaa nopeemmin kokonaan.
Miksei jo nyt voi testata? T. Malttamaton.

Anuliini, toivottavasti tämä merkkaa kaikkea hyvää, kun ei vielä ole sinusta kuulunut. :)

Virkki nyt kyllä jännää sun puolestakin. Toivottavasti todellakin kaikki menee hyvin.

Tyydeli, Esteri ja Mileena, missä mennään? Onko testejä tehty?
 

Yhteistyössä