40+ so what wol.13

Hei kaikille tasapuolisesti!

Olen stalkannut :ninja: teitä noin vuoden ajan enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Vauvahaaveet ovat kohdallani olleet ja menneet, aaltoillen kuin meren ulappa.

Nyt tuli mittariin se maaginen tasaluku neljä ja nolla ja olisi aika jos koskaan saada meille pienokainen numero 3.

Mutta..noh, isoin mietintämyssyn alla oleva asia on mun massa, sitä nimittäin on. Vuosi sitten sain tiputettua reilut 10 kiloa, mutta laiskuuttani olen ne nyt kerännyt takaisin korkojen kera (se klassinen tarina siis).

En tosin ole ollut mikään keijukainen noiden kahden ensimmäisenkään kohdalla, tosin olin 9 ja 12 vuotta nuorempi.

Onkos täällä muita ylimassaisia vauvahaaveilijoita? Ja jos saa udella bmi:t, niin olisi suuntaa antavaa, puhutaanko nyt 5 kilosta vai 50:stä.

Vaikka tuon massan takia uskaltaisinkin jo ryhtyä tosi toimiin, niin vielä pitäisi malttaa 2 kuukautta, jolloin silmien laserleikkauksesta tulee 6kk - kuulema sitä ennen ei saisi raskautua.
 
Johannalle tsempit. Miten meni lääkärissä?

Onnea woodoo lapsosen ripille pääsyn johdosta! Meillä keskimmäinen likka pääsi pari viikkoa sitten. :love:

almalle peukut et kaikki on hyvin.(y)

mua niin ottaa päähän kun on ihan ihme oireet. Iho paremmassa kunnossa kuin ikinä ennen menkkoja.. vatsaa kipristää vähän väliä ja olenkin ihan varma että menkat on tehnyt tuloaa monta päivää. :confused: tissit arat mitä ne ei oikeastaan ikinä ole. Onko mulla vaihdevuodet alkamassa???

http://aijaa.com/H2PU2h
Heips :)

tuossahan tuo meni..varattiin perjantaille aika labraan verikokeisiin ja papaan...sitten tulosten jälkeen kattellaan jatkoja ...vikat menkat oli 29.6. sen jälkeen on huipannut aika lailla ...toivoo että ois tärpännyt. :)
 
Täälläpä on taas aktiivista. :) Terveisiä kaikille Espanjan auringosta ja tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta!

Onnea plussanneille, niitä on vissiin näkynyt (en ole lukenut ihan kaikkia viime viikojen päivityksiä).

Itselläni KP 1. :( En enää jaksa uskoa tähän hommaan. :'( Silti en osaa luovuttaakaan. :/
 
Katjusmaaret on se tummempi kuin viimeksi. (y)
No niin.. siis se tummempi viiva oli siinä testissä tasan silloin maanantaiaamusti. Tein iltapäivällä uuden ja oli jo haaleampi, sitten tiistaina ihan hippa nappa näkyvä. Että jos oli, niin maanantaina sitten oli.

Onnea Woodoolle lapsen ripillepääsystä. Mulla vanhin pääsi viime vuonna, seuraava ensi vuonna ja nuorin sitten siitä kahden vuoden päästä. Sitten on Tupu HUpu Lupu -ketju ripitetty.

Meikäläinen aloitti tehotreenin... siis salilla käynyt aktiivisesti tähänkin asti, lisäksi tanssin. Nyt sitten sloitin ihan valmennuksessa ja salitreenejä iskee viikolle viisi. Ja oon ihan satavarma, että tällä konstilla taatusit tulee raskaaksi, kun maksaa kalliin valmennuksen itselleen. Konstit on monet... Sitten mä pyörin vatsani kanssa salilla, ei kai siinä muuta.
 
No niinm täällä on kp2 menossa, eli eilen alkoi vuoto, ihan normi vuoto, ei onneksi runsas, mutta se oli sitten siinä. Kp 40 siis ehti tulla mittariin, toivo, ilo, ajatukset vauvasta ja juteltiin eilen miehen kans, että parempi vissiin näin, kun ollaan jo vanhoja, niin kyl ne toiveet alkaa olla turhia....no, mutta jäänpä tänne teidän seuraan nyt hetkeks, jos kuitenkin muutaman kierron viel kattos ja sit taas unohtas koko jutun, ei oikein jaksa kuumeilla, kun vie niin paljon energiaa....haluan keskittyä lapsiini ja terveelliseen hyvään elämään. Eilen kyl otti päähän ja tänään tuo km, mutta nyt alkaa pikku hiljaa helpottamaan.
 
Dodii tervetuloa theran, Johanna, Touhulanmamma jne. Kesä tuo uutta verta linjoille?! :).
Täällä odotellaan, että ensi viikolla ovis osuisi, eli tää viikko voidaan harjoitella ja lämmitellä!
Mamma kyseli painoa, kyllä täällä valitettavasti on lähemmäs sen 50 yli kuin 5 :/ siinäpä varmaan yksi syy, ettei napsahda tai napsahtihan se joulukuussa, mutta meni kesken. Oon täss loman miettinyt, että on se kumma kun ei saa itteensä niskasta kiinni tässä asiassa, vaikka sillä vois olla vaikutusta yhteen elämän tärkeimpään asiaan!? Mutta luulen, että nyt on mietinnät tehty ja erilainen ruokailu alkaa! Tämä loman alku on muuten mennyt nukkuessa, väsymystä siis ollut? Jospa lepokin auttaisi!
 
KESKIVIIKKO 15.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Theran(37).......................................34kp/
mileena 74 (41)...............3.............. 31kp/28-30
KeltainenSeepra.............................. 31kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 31kp/30
Pirunpelto (38) ..............1................ 30kp/28-32
SuloinenSalaisuus (40)...................... 27kp/28
Kalabaliikki ()................................... 27kp/24-28
Esteri1 (42)..................2................. 22kp
woodoo (40).................4................. 21kp/24-26
Minttu 71 (43).............5................... 19kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 18kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 16kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... 9 kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.............. 9 kp/26
mama na baba (42)......................... 8kp/27
Virkki ().......................................... 7kp/
Jimima (43)...................2............... 2kp/27-29

Piinailupäivät:


mileena 74 (41)................. dpo 16
Pirunpelto (38) ................ dpo 15
Kalabaliikki ().................... dpo 14 / 17
Tyydeli (42) ......................dpo 5


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Johanna (40) 6.
Virkki
Zandi
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
:mad::poop::poop::poop:Ei oo kivaa ei.
Ei oo kivaa päivittää listaa 8 sivun j a8 päivän takaa. Täällä on kuitenkin ihmisiä, jotka kirjoittaa monta kertaa päivässä... On huomattavasti helpompaa, jos joku tekee sen joka päivä, tai joka toinen päivä. SE ON HELPPOA! Onnistuu myös kännykällä. Tuollaiset 8sivun päivitykset eivät onnistu kännykällä.

Tässä ohjeet: Vastaa edelliseen listaan. Pyyhi [QUOTE............] tekstisisältö hakasulkeineen tekstin alusta ja lopusta. Ja päivitä numerot ajantasalle. ja lähetä.
Se on helppoa!Ja se olisi reilua, jos jokainen siihen osallistuisi, vuoron perään. (y)

Ei pitäisi olla pms oireita ihan vielä...Silti vähän kiukuttaa ja kiroiluttaa. :notworthy::X3:
Dpo 5, joten olla jollotellaan vaan. Ja ei pienintäkään oiretta. Täysin samat fiilikset kuin Jimimalla. Uskoa ei enää ole, mutta kun ei osaa lopettaakaan!! Meni tuo piru Äiti seiskanelonenkin raskautumaan, yllättäin, niin luo pientä uskonkipinää, josko sittenkin joskus olis minun ja Jimiman vuoro... :rolleyes:
 
:mad::poop::poop::poop:Ei oo kivaa ei.
Ei oo kivaa päivittää listaa 8 sivun j a8 päivän takaa. Täällä on kuitenkin ihmisiä, jotka kirjoittaa monta kertaa päivässä... On huomattavasti helpompaa, jos joku tekee sen joka päivä, tai joka toinen päivä. SE ON HELPPOA! Onnistuu myös kännykällä. Tuollaiset 8sivun päivitykset eivät onnistu kännykällä.

Tässä ohjeet: Vastaa edelliseen listaan. Pyyhi [QUOTE............] tekstisisältö hakasulkeineen tekstin alusta ja lopusta. Ja päivitä numerot ajantasalle. ja lähetä.
Se on helppoa!Ja se olisi reilua, jos jokainen siihen osallistuisi, vuoron perään. (y)

Ei pitäisi olla pms oireita ihan vielä...Silti vähän kiukuttaa ja kiroiluttaa. :notworthy::X3:
Dpo 5, joten olla jollotellaan vaan. Ja ei pienintäkään oiretta. Täysin samat fiilikset kuin Jimimalla. Uskoa ei enää ole, mutta kun ei osaa lopettaakaan!! Meni tuo piru Äiti seiskanelonenkin raskautumaan, yllättäin, niin luo pientä uskonkipinää, josko sittenkin joskus olis minun ja Jimiman vuoro... :rolleyes:

Johanna75 40) ....6....kp28 :)
 
Tyydeli! Uskon, ettei ole kivaa, mutta kiitos silti! Minä lupaan ja vannon, että yritän opetella tuon sitten loman jälkeen :O Tarvii kyllä pöytätilaa, kynää ja paperia, että tuohon pystyy ja tässä pienessä mökissä niitä ei ole :)

Täällä kp 16 eli ei mitään jännää, eilen tein ovistestin, ei mitään vielä, teen huomennakin, mutta veikkaan, että ensi viikolla vasta päästään tositoimiin! :)
 
Moi,

Tyydelille tsempit. aikamoisia fakiireja olette jos puhelimella saa päivitettyä, mulla on lumian puhelin ja samsungin tabletti ja molemmilla pelkkä tekstin kirjoittaminenn on todella haastavaa!! En saa kursoria oikeaan kohtaan nakkisormillani jne.. ihan mahdotonta olisi päivitys!! Mutta eiköhän tässä lomakauden mentyä saada aktiivisia tuohonkin. Jos nyppii niin jätä homma väliin, saadaan sitten vaikka syksymmällä ihan uusi kasa ja lista. Välillä pitä siivota. :ROFLMAO:

Ylipaino, mulla on noin 10kg. Ruoka on mun ongelma. Urheilen ja lenkkeilen paljon (puolimaratoneja yms) mutta ruuan kanssa olen ihan sekaisin. En vaan osaa hillitä ja hallita syömisiäni. Jonkin tasoinen syömishäiriä, en ahmi ja oksenna mutta ahmin kyllä. Rasittavaa.

Täällä kpt huitelee jo pitkällä ja tuhruja odottelen. Vähän taas jännittää kamalasti olen raskaana mutta katsotaan nyt..

Terkut ja tsempit menkkaisille!

woodo rv melkein 4
 
heei period tracker sanoo 4 data left ja just tajusin et viimeks tiputtelin jo 5 pvää ennen. Nyt oon satana raskaana koska tuhrua ei ole. Jaiks alko kännittämään. Mä en oikeesti puhelimella pääse tekstin väliin enää data on days ja känni on jänni. Oisko voinut natsata? Eiköhän se pian selviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Voiskohan olla raskaana...olotila pitkin päivää..yököttävä..pyörryttää välillä ihan hirveesti..ja vois syödä koko ajan...valitettavasti liian aikaista testailla vielä ja yrittää olla vähän vähemmän innokas.Menkkojen pitäis alkaa 25/26 pvä..(toivottavasti ei ala)...Noh huomenna ois noi labrat verikoe..mis sit testataan kaikki..jännittää sekin ihan hirveesti..toivottavasti ei löydy mitään ..

 
TORSTAI 16.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Theran(37).......................................35kp/
mileena 74 (41)...............3.............. 32kp/28-30
KeltainenSeepra.............................. 32kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 32kp/30
Pirunpelto (38) ..............1................ 31kp/28-32
Johanna75 (40)..................6............... 29kp
SuloinenSalaisuus (40)...................... 26kp/28
Esteri1 (42)..................2................. 23kp
woodoo (40).................4................. 22kp/24-26
Minttu 71 (43).............5................... 20kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 19kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 16kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 17kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... 10 kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.............. 10 kp/26
mama na baba (42)......................... 9kp/27
Virkki ().......................................... 8kp/
Jimima (43)...................2............... 3kp/27-29
Kalabaliikki ()................................... 1kp/24-28



Piinailupäivät:


mileena 74 (41)................. dpo 17
Pirunpelto (38) ................ dpo 16
Kalabaliikki ().................... dpo 15 / 18
Tyydeli (42) ......................dpo 6


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tyydeli ei ole fakiiri. Lumialla päivittelen. Niin harvoin konetta ylipäätään enää käynnistelen. Ja tiedän, ettei mun olisi pakko päivittää, mutta kun se lista on myös niin kätevä ja siitä on sitten helppo katsoa missä vaiheessa kukin on. Ja kyllähän mä yritän itselleni sanoa, että en enää päivitä.... ja sitten taas huomaan päivittäväni... :\
Ja eihän tää ole palsta eikä mikään, jos joku eukko ei välillä kiukkua. :(

Johanna, onko toi nyt päivitetty oikein, kun laitoit eilen kp 28, mutta tänään laitat että on liian aikaista testata, että menkat alkaa vasta 24/26?
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
j
Tyydeli ei ole fakiiri. Lumialla päivittelen. Niin harvoin konetta ylipäätään enää käynnistelen. Ja tiedän, ettei mun olisi pakko päivittää, mutta kun se lista on myös niin kätevä ja siitä on sitten helppo katsoa missä vaiheessa kukin on. Ja kyllähän mä yritän itselleni sanoa, että en enää päivitä.... ja sitten taas huomaan päivittäväni... :\
Ja eihän tää ole palsta eikä mikään, jos joku eukko ei välillä kiukkua. :(

Johanna, onko toi nyt päivitetty oikein, kun laitoit eilen kp 28, mutta tänään laitat että on liian aikaista testata, että menkat alkaa vasta 24/26?

joo kp 29 oikein..mulla tuli näppäilyvirhe eilen enkä onnistunu korjaan :D
 
TORSTAI 16.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Theran(37).......................................35kp/
mileena 74 (41)...............3.............. 32kp/28-30
KeltainenSeepra.............................. 32kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 32kp/30
Pirunpelto (38) ..............1................ 31kp/28-32
Johanna75 (40)..................6............... 29kp
SuloinenSalaisuus (40)...................... 26kp/28
Esteri1 (42)..................2................. 23kp
woodoo (40).................4................. 22kp/24-26
Minttu 71 (43).............5................... 20kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 19kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 16kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 17kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... 10 kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.............. 10 kp/26
mama na baba (42)......................... 9kp/27
Virkki ().......................................... 8kp/
Jimima (43)...................2............... 3kp/27-29
Kalabaliikki ()................................... 1kp/24-28



Piinailupäivät:


mileena 74 (41)................. dpo 17
Pirunpelto (38) ................ dpo 16
Kalabaliikki ().................... dpo 15 / 18
Tyydeli (42) ......................dpo 6


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi (40)
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Päivitin oman ikäni listalle kaikkien tiedoksi, ei siis muita päivityksiä tullut, mutta eipä tarvi seuraavan muuta kuin jatkaa listalle muut päivitykset.
Tuo listan päivittäminen on näemmä todellakin entistäkin helpompaa, ottaa quotet pois ja päivittää päivät yms.
Itse pyörin taas niin harvoin ja pikaisesti täällä, että ei tosiaan kannata laskea minun päälle päivittämisessä, mutta toki yritän minäkin korttani kekoon antaa jatkossakin.

Tänne on tullut uusia tässä välissä, omasta puolestanikin tervetuloa! Pahoittelut jo tässä vaiheessa, jos en kaikista pysy perässä, kun tuntuu, että ei riittäisi edes kerta päivässä, että menossa pysyisi mukana. Nickit ja tapahtumat kummasti alkaa sekoilemaan, kun näin liian harvakseltaan täällä käy.

Touhulan mamma taisi kysyä BMI:tä, itsellä se näyttäisi olevan 35, joten liekö tuo ongelma, että nyt kun ekalla hoidolla saatiin tärppäämään niin keskenhän tuo meni. Ja kyllä, niskasta kiinni ottaminen tuntuu aivan liian työläältä, onhan tuo kuitenkin ajatuksen tasolla jo monta vuotta pyörinyt.

Jimima, ei sitä vielä luovuteta, vaikka yritystä onkin. Koskaan ei voi tietää, koska on se oikea kierto jne.

Pirtsi, Keltsi, Theran onko vielä varmistuksen varmistusta tullut? Oletteko testanneet digillä vielä?

Theran, ei minullakaan vastausta kysymykseesi testaukseen liittyen. Olet varmaan jo soitellut, mitä vastasivat?

Kaikille ihanaista kesän jatkoa! Lupaili jossain, että vielä saadaan helteitäkin (tosin en itse kaipaa kuin kuivaa säätä)

ON (ja anteeksi että tulee pitkä pätkä). Lomareissu pohjoiseen tehty. Sinänsä mahtava reissu, tokavikana päivänä alkoi jatkuva pissahätä loppupäivästä sen jälkeen kun oltiin kiivetty Konttaisen vaaralle ja muutenkin kävelty pitkin ja poikin. Siihen sitten myöhemmin selkäkipu. Molemmat helpottivat yön aikana, mutta päivän mittaan pahenevat, nyt taitaa olla kolmas vai jo neljäs päivä tätä touhua ja aina iltaa kohti pahenee. Tänään soitin kättärille ja sanoivat, että kuulostaa virtsatietulehdukselta (tms) ja pitää mennä omalle lääkärille asian pakeilla. Soitin sitten työterveyteen ja menen huomenna tutkittavaksi. Itse en jostain syystä jaksa tuohon uskoa, mutta enköhän silti saa jotkin turhat antibiootit popsittavaksi. Särkylääkkeen kun otan (parasetamol 1000mg), niin menee toista tuntia, ennen kuin tehoa tulee, mutta sitten olot kyllä helpottaa.
Kuvittelen, että olen nyt kaavinnan jälkeen huljutellut alapäätäni toisinaan turhan viileällä vedellä, niin se on tuonut tuon jatkuvan pissatustunteen ja sitten olen sen takia kävellyt hieman kumarassa ja saanut selkävaivan + että olen näillä läskeilläni nukkunut vieraassa, liian pehmeässä, pedissä. Tosin nukkumisen jälkeenhän tuo olo helpottuu hetkeksi, kunhan ensin saa unen päästä kiinni.
No tutkitaan nyt tääkin, ettei tule mitään munuaisongelmia ainakaan.
Oishan se kumma ollutkin, että jos olis mennyt nytkään kaikki putkeen, vaikka niin erehdyn joka välissä kuvittelemaan. Seuraava loma pitäisi alkaa kolmen viikon päästä. Ajateltiin varata matka etelän lämpöön, mutta mitä tässä uskaltaa, kun jotain vastoinkäymisiä tulee toinen toisensa perään. :/ Niin ja jos sinne lähteekin ja kaikki on ok, niin eiköhän sit juuri lomalle iske menskut ja arvioin, että mun normaalit, runsaat menskut on seuraavalla kerralla potensiin neljä, niin siellähän sitten valun. Sekä hikeä, että verta urakalla. (tosin, jos nyt ajattelen näin negatiivisesti, niin jos sitten menisikin kaikki hyvin????)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kysymästä Äiti74! Tää voi paksusti, mutta erilaisin kivuin. Mulla ollu sieltä kk:sta jäännistä asti kohtukipuja, paitsi toissa yönä ne hellitti ja tilalle tuli rintakipu. Mutta täällä yhä ollaan siis☺ en oo viel tullut odottajat palstalle, kun jotenkin haluis nähä ultrasta et kaikki on ok.
 
Babez, hyvä suunnitelma, mielellään sut täällä sen aikaa pidetään, että päätät siirtyä tuonne odottajiin.
Itsekin olen päättänyt, että jos(/kun!) vielä yhtenä päivänä plussaan (ja sen perään 9kk perään :D), niin odottajiin siirryn vasta hyvien ultrauutisten jälkeen. :)
Itseasiassa jo edellisestä plussasta vähän haikailin jo tämän palstan perään, noin niinkuin tulevaisuutta ajatellen, mutta maitojunallahan sitä palattiin. Ens kerralla ei parane edes haikailla, niin se Luoja antaa mitä anelee. Joopa joo.

Toivottavasti nuo kipusi pian hellittävät!!!
 

Yhteistyössä