40+ so what wol.13

KESKIVIIKKO 22.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

KeltainenSeepra.............................. 38kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 38kp/30
Johanna75 (40)..................6.............35?kp
Esteri1 (42)..................2................. 29kp
woodoo (40).................4................. 0?kp/24-26
Minttu 71 (43).............5................... 26kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 25kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 23kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 23kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... ..16kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.................16kp/26
mama na baba (42)............................15kp/27
Virkki (39).........................................14kp/
Mileena74 (41)...............3....................9kp/28-30
Jimima (43)...................2....................9kp/27-29
Pirunpelto (39)..............1.....................9kp/29-30
Kalabaliikki ()......................................7kp/24-28
SuloinenSalaisuus (40) .........................6kp/28
Theran (36)......................4.................6kp/
Pilvilinna74 (40)................6.................5kp/25
Zandi()...........................2..................0/0
Tammityttö (39)................3.................0/0

Piinailupäivät:

Tyydeli (42) ......................dpo 11
MaiMei (39)........................dpo4
Karoliina74 (40)...................dpo 2


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi (40)
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tammitytölle kovasti jaksamista rankkaan kokemukseen, sekä muillekkin asian kanssa kamppaileville.

Ompas täällä hiljaista. Kaikki lienee lomilla ja pari vasta on piinailemassa.
Tyydeli, älä vielä heitä pyyhettä kehään!
Mikä on tilanne woodoolla? Ajattelin, että siitä viimestään tulee plussataikaa, kun laitan päivityksen listaan sulle nollat. Sit voit ilmottaa, että plussa sieltä tuli, eiks niin? ;)

Minä latasin sen Ovian, ihan hauska sovellus. Nyt se muutti oireiden perusteella ovulaation ajankohtaa, vaikka niitä perustuntemuksia ei ole vielä yhtään. Ei kyllä ole odotuksetkaan korkealla raskautumisen suhteen, tulisivat nyt äkkiä sieltä lomalta pois klinikan väki, ärsyttää odottaa tuloksia ja jatkosuunitelmaa.
 
Suomeen palattu. Olihan se vähän rankkaa olla raskautuneessa seurassa. Mutta selvisin, ohi on! Muuten oli ihanaa ja kuumaa :) Pari kertaa ehdittiin talletuspuuhiin, en tiedä riittikö. Nyt on DPO4 luultavasti. Vasemman puolen nänniä jotenkin aristanut oviksesta asti hassusti, hitusen oikeankin.

Kiva, kun täällä on päivitetty listaa ahkerasti! Tammitytölle paljon haleja, ja mikäs Woodoon meininki, menikö jo toivo? Tsempit!
 
Kiitos pirtsi päivityksistä jälleen! Tervetuloa maimei ja hienoa selvisit raskautuneessa seurassa! Täällä töhyvin ku n woodoomainen olo eli raskaana ennen kuin toisin todistetaan! Ihan muka nänniaristukset ja mahakin jännän oloinen ollut oviksesta asti. No pää taas siis suhaa.. Mutta nyt ei ainakaan ollut yrityksen puutetta :D

Hurjan kamalia on teidän monien keskenmenot, taisin olla sen suhteen sitten onnellinen, että se meni helposti ja itsestään kaikki! Siis fyysisesti!

Mutta jospa rupeaisi lepäileen hetkeksi, öitä ja huomenta piakkoin ;)
 
Tervehdys kaikille :)

Olen keväästä asti taustaillut täällä ja nyt ajattelin uskaltautua ihan listoille, jos vaan huolitte. Ihan ei ole neljäkymppiä mittarissa, mutta jotenkin tämä ketju tuntuu omimmalta. Olen myös tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa. Itselläni on yksi lapsi entuudestaan ja miehellä useampi, yhteisiä meillä ei ole. Varsinaista vauvakuumetta en myönnä potevani, mutta levottomuutta asian suhteen kuitenkin. Mies toivoisi kovasti vielä yhtä iltatähteä.

Huhtikuussa minulla oli spontaani alkuraskauden keskenmeno, joka vaihtui sitten kohdunulkoisen diagnoosiin munatorven poksahtaessa ja vuotaessa vatsaonteloon. Toinen munanjohdin jouduttiin poistamaan kokonaan. Leikkauksen jälkeen on ollut kahdet menkat, kolmansia tässä odotellaan (kp33/32–34). Muutaman raskaustestinkin olen ehtinyt jo tehdä, mutta viivanpaikkaa kummempaa ei ole ilmestynyt. Jotenkin skeptinen olo asian suhteen, vaikka kätilö leikkauksen jälkeen sanoikin, että raskautuminen yhdellä tuuballa on ihan mahdollista eikä vähennä mahdollisuuksia -50 %. Tästä kyllä mielellään kuulisin kokemuksia, jos jollakin on…

Meibijees (37)...............2................33kp/32-34

Muoks. Tässä vielä tämä viivanpaikka.
http://aijaa.com/0ptJOx
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kierronpäivä 6 ja vuoto alkais olemaan lopuillaakkän (y)

Ensi viikon ovista siis odotellessa... ;)

Meibijees kyllä mun silmään tossa sun viivanpaikassa on ihan väriäkin :) ...Eli ei muuta kun uutta testiä kehiin vaan (y)

Huoh...miten se tuntuu että tää aika matelee...vielä tarttis reilu viikko taas ootella ennenkun talletella kannattaa...ja siitä taas kaksi viikkoa ennen testiä...testiin saakka en oo ees päässy kahden aikasemman yk:n aikana kun kierto on käynnistynyt etuajassa...juu ettei vaan jännittää tarvi :(

Mitäs sanotte noista talletteluista muuten...meillä on sellainen tilanne yleensäkkin ettei oo mahista talletella kun kerran oviksen aikoihin, eli sillä on pärjättävä...kolme edellistä raskautta on alkanut samaisella taktiikalla eli yhdellä peittojen heilutuksella ilmeisesti oikeaan aikaan :sneaky: ...mutta mutta...kun siis kyseessä vain yksi mahdollinen kerta...toiseen meillä hyvin harvon on mahista niin mihin aikaan suosittelisitte tallettelut tekemään...ennen ovistesti plussaa vai testiplussa päivänä...vai miten??
 
TERVE!!

En ole jaksanut enää puhelimella näpytellä kun vatuiks menee viestit. Käsikin siis miehen toimittamaan minulle metsän keskelle ihan työtietokoneen, ja täällä ollaan, nyt saa kirjottaa kunnolla. Onpas helpottavaa!!


Täällä nyt siis KP2. Ihan perinteisesti alkoi menkat, ensin tuhrua muutaman päivän ja sitten hanat auki. Minua toki hämmästyttää se että vuosikausia säntillisen lyhenevä kierto yksi kaksi pitkittyi. Miksi? Onko mulla oikeasti vaihdevuodet?? Joka paikassa lukee, että pitenevä kierto enteilee sitä. Toki nyt oli vasta ihan ensimmäinen vähän pidempi kierto, ja sekin vain 28 päivää, mutta silti. Näin pitkää ei ollut koskaan edes edellisessä kuumekierroksessa 8 v sitten.

Noh, ei olla raskaana ja se siitä. Olen kyllä rehellisyyden nimessä aika skeptinen koko onnistumisen suhteen ja tuossa kun luulin että nyt natsas oli aika omituinen olo. Ei muuta kun yritys jatkuu, ehkä puoli vuotta vielä ja sitten antaa olla. Kai siellä lekurissakin kannattaisi piipahtaa, katson miten tässä kierrossa osuu kohdilleen. Nyt taas valuu niin maar piruust että ei jaksa miettiä mitään!!

Mejbijeesin testissä en näe mitään, mutta lisätestejä kehiin!

Minä olen vahvasti raskaana taas, rv 1- huhhuhh.. Mies ehti jo masentua että festit jää tähän kun oltiin kauhian paksuna, kyllä hän vielä hetken saa painaa. Ja Pilvis, en uskaltaisi yhteen jättää mutta sulla toimii hyvin kun yhdelä on lähtenyt. Ajasta en osaa sanoa mitään.. Silloin kun tuntuu hyvältä!!


Ja MaiMei tervetuloa takas, minäkin olen ensi viikosta alkaen vahvasti mestoilla, lomat alkaa olemaan lusittu!! JA kiitos Pirtsille ja muille päivitysinnosta!! Jaksetaan!!


Terkut, meitsi lähtee mustikkamtsään!


tv woodis rv 1-
 
Tervetuloa uusille minunkin puolestani!!

Woodoolle harmittelut!! Mulla on välillä joku satunnainen pidempi kierto, muuten on aika tarkkaan 26 päivää. Sovelluksen mukaan aina pari 29 päivän kiertoa osuu vuoteen.

Pilvis: me mennään kahden satsilla. Yleensä eka kerta kp9-kp10 ja toinen ovisplussapäivänä, joka yleensä on kp11. Jos ehditään ja jaksetaan, niin kp12 vielä varmistelu, mutta yleensä mies hyytyy. Esikoinen lähti alulle kertalaakista 5v sitten, tunsin samalla hetkellä ovispiston. Käytännössä kai neuvotaan harrastamaan seksiä päivänä, kun ovisplussa tulee, ja sitten vielä seuraavana päivänä.

Meibijees: mä näen jotenkin jo melkein plussanhäivähdyksen! Viivanpaikoista en tiiä mittää. Kokonaan hämärä käsite meikälle.

Pirtsi: totta, nännituntemukset herättävät pientä toivoa.... Mutta onhan se miljoonaan kertaan todettu, että mikään ei lopulta ole oire, paitsi kokonaan pois jäävät menkat. Karoliina, samoissa mennään "outojen tuntemusten" kanssa!
 
  • Tykkää
Reactions: Pilvilinna74
Mä rupean ehkä tekemään väitöskirjaa aiheesta "Haamun näkeminen raskaustestissä", koska aihe on perin kiehtova. Sen mä vielä ymmärrän, että kaikki ei välttämättä "usko" haaleisiin haamuihin, mutta sitä mä en käsitä, miten Meibijeesin testissä ei muka näe selvää haamua o_O Toisaalta tässä alkaa kaikilla varmaan olla syytä hankkia ne monitehot, joten mars mars optikolle ;) ja peukut pystyyn Meibijeesin haamulaiselle, joka toivottavasti siitä vahvistuu ja komistuu!

Mulla on takanani kohdunulkoinen raskaus, jonka tuhoja ei ole ikinä tutkittu...lähinnä siksi, että kyseessä oli yllätysraskaus ja se suurimman kipukohtauksen aikana en edes tiennyt olevani raskaana (näin jälkeenpäin ajateltuna se oli jotain rv 8) ja raskaus todettiin vasta rv 11, jolloin hcg oli jo kovaa vauhtia laskemassa. On kuitenkin siis mahdollista (ja väittäisin, että jopa todennäköistä), että olen sen jälkeen elellyt yhden ehjän / aukinaisen munanjohtimen kanssa ja olen sen jälkeen raskautunut 2 kertaa. Tää on tietysti ihan OLETUS ja toivottavasti et pahastu kun olen olevinani samassa tilanteessa sun kanssasi, mutta rohkaisun sanana nyt ainakin voin sen sanoa, että ku:n jälkeen on 2 seuraavaa raskautta onnistunut ihan kohdunsisäisesti. Tsemppiä yritykseen (joka ainakin nyt näyttää olevan ihan hyvällä mallilla).

Pilvilinna, yksi kertahan riittää ja sanoisin, että mieluummin hieman ennen ovista kuin just sillä hetkellä. Siittiöllä kestää tovin päästä munanjohtimiin ja toisaalta ne ovat toimintakykyisiä nyt ainakin pari vuorokautta, joten vaikka 1-2 pv ennen ovista on minusta ihan hyvä ajankohta.

Terkkuja taustalta! Ja joo, en ole tulossa takaisin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pilvilinna74
Mahtuisiko joukkoon? 40vee tulee täyteen syksyllä, samoin vuosi yritystä. Takana 1-2 kemiallista Juuri nyt en kestä edes nähdä mitään testitikkuja, tuntuu että niillä mitataan ihmisarvoa.. (juu, täti tuli eilen juuri kun toivo oli jo ehtiny herätä). Kotoa löytyy joka toinen viikko 2 kouluikäistä tytärtä, jos nyt vaan taas muistais iloita siitä mitä on
 
Kyllä minä ihan koneella näen Meibijees:in testissä värillisen haamun! Ja yleensä koneella ei edes näe, vaan kännykällä paremmin. Ihme, jos tuo ei ole alkava plussa. Ja ystäväni on tullut yhdellä muniksella raskaaksi jo x2 n.6kk:n sisällä!
Joten olen samaa mieltä Jopon kanssa, mutta mehän ollaankin yks ja sama henkilö, eri persoonassa vaan o_O

Jellille tervetuloa! Nuo samat tuntemukset ovat tuttuja jokaiselle täällä yrittävälle. Joka kuukausi toivo ylhäällä ja sit sitä tullaan rytinällä taas alas.

Woodoon vaihdevuosiin en kyllä suostu uskomaan. Kai se kierto joskus heittää omiaan ihan jännityksen ja karman voimallakin.
Huomasin myös sen muuten, kun jätin geleet pois, että ovistuntemukset hävis minimiin!
Ne vahvisti ihan hirveesti oviskipuja, ja pidensi kiertoa!

Ovian mukaan olisin tänään hedelmällisimmilläni, mutta jahka saan ovistestiin pissittyä niin katsellaan miltä se näyttää, mutta en kyllä laita itseäni vielä piinailemaan. On vasta kp10 o_O

MaiMeille nyt tsemppiä, mulla on taas hyvä fiilis sinusta!
 
TORSTAI 23.7.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

KeltainenSeepra.............................. 39kp/ 24-26
Marza (44)..................................... 39kp/30
Johanna75 (40)..................6.............36?kp
Meibijees(37)...................2...............33/32-34
Esteri1 (42)..................2................. 30kp
Minttu 71 (43).............5................... 27kp/30
Tyydeli (42)..................2................ 26kp/28-30
Karoliina74 (40)...........1.................. 24kp/31-39
Katjusmaaret (41).........4.................. 24kp/26-29
Anuliini1975 (40)............1............... ..17kp/25-29
MaiMei (39) ...................2.................17kp/26
mama na baba (42)............................16kp/27
Virkki (39).........................................15kp/
Mileena74 (41)...............3...................10kp/28-30
Jimima (43)...................2...................10kp/27-29
Pirunpelto (39)..............1....................10kp/29-30
Kalabaliikki ()......................................7kp/24-28
SuloinenSalaisuus (40) .........................6kp/28
Theran (36)......................4.................6kp/
Pilvilinna74 (40)................6.................5kp/25
Jelli75 (39).....................3...................2kp/
Woodoo (40)...................4...................2kp/24-26
Zandi()...........................2..................0/0
Tammityttö (39)................3.................0/0

Piinailupäivät:

Tyydeli (42) ......................dpo 11
MaiMei (39)........................dpo5
Karoliina74 (40)...................dpo 3


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Virkki
Zandi (40)
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Jopo73, se on just niin. Minä olenkin lopputyön aihetta vielä vailla, noista haamuista ja niiden tulkitsemisesta saisi melkoisen opuksen kirjoitettua.

Jos jotain hyvää tuosta omasta kohdunulkoisesta etsii, niin pääsen seuraavassa raskaudessa alkuraskauden ultraan polille, jossa tarkastavat että raskaus oikeassa paikassa ja kaikki hyvin.

Enkä tosiaan pahastu kirjoituksestasi. Olen ajatellut, että parempikin kun poistivat viallisen tuuban.

Kiitos kaikille tsempeistä, näillä mennään mitä on ja katsotaan mitä tuleman pitää. Kiva kun muutkin näkee jotain… Tosin se ei just nyt tämän aamuisten testailujen jälkeen paljon lämmitä.

Tein Apteekin oman testin ja siihen tuli haamulainen ihan testiajalla. Tuossa kuvat vielä raadille:

http://aijaa.com/ERXLtt
Purettuna sama: http://aijaa.com/ZUHJ4N

Tästä haamusta innostuneena uhrasin viikkodigin ja se palautti kyllä maan pinnalle, ei raskaana. Eli en sit varmaan ole tai taas joku kohdunulkoinen. Ärsyttää…

Ehkä vaan nyt lopetan tän testailun ja odotan niitä menkkoja.

Toivottavasti muilla paremmat perjantaifiilarit... :unsure:
 
Meibijees mä nään edelleen haamun...noi digit ei oo niin herkkiä ei älä vielä heitä kirvestä kaivoon...saattaa hyvinkin olla ettei digi ihan vielä reagoi r-hormoniin (y) Mä tiedän monta jotka on haamun saatuaan tehny digin ja on tullu nega mut silti raskaana....kannattaa vielä odotella haamun vahvistumista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Näen taas tuossa puretussa versiossa viivan! Rassaavaa odotusta on tuo hetki, tsemppiä meibijees!

Jelli, tuo onkin vaikeaa muistaa iloita kaikesta, mitä on, kun tästä yrittämisestä meinaa tulla elämän tärkein asia tai yrityksen onnistumisesta!

Woodoo taitaa mennä kesän ja lomailun piikkiin kiertovaihtelut! Olin kyllä jo vakuuttunut, että oot raskaana.. Kaveri muuten huomas vasta 11. Viikolla olevansa raskaana, koska menkatkin tuli sen ajan!

Jopo ootko aivan varma, ettet tule takaisin listoille?! :)

Maimei juu tuntemukset jatkuu! yritetäänpäs nyt raskautua sitten oikein! :)

Täällä taas aivan raskaana olo ja tekis mieli testata jo, mutta vielä on aivan turhaaaaaaa! Olen niin kärsivällinen!! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Kiitos Pirunpelto ja Karoliina! Pikaisesti selasin aiemmpia päivityksiä, täällähän on aivan huippuporukkaa – ybersitkeitä sissejä ja hauskojakin vielä (kyllä nainen vain paranee vanhetessaan) (y) Ja vertaistuki pelastaa henkiä...

Olen sopinut itseni kanssa, että kp1-3 saa ulista ja syödä roskaa (ja oikein pahan paikan tullen myös shoppailla) niin paljon kun sielu vaatii, mutta sen jälkeen palataan ruotuun ja jatketaan sisulla & hymyllä vaikka väkisin! Millä te muut pidätte itsenne kasassa kerrasta toiseen?

Meillä oli helmikuussa hetken onni, joka päättyi jo rv 5+0. Plussat tuli haaleina ja rintaoireet hävis 4+5, joten tiesin jo pelätä… Kiinnittymisvuoto tuli vasta n. 10 pv hedelmöittymisen jälkeen, jotain siinä taisi siis mennä pieleen. Mulla on aina oviksen aikaan nännit arat 3 päivää, tuolla kertaa jäi päälle ja kipu vain yltyi – kunnes sitten tosiaan meni kesken. Nyt päättyneessä kierrossa arkuus myös jäi päälle, kunnes loppui muutama päivä ennen vuotoa (joka tuli kyllä ihan ajallaan). Kiinnittymisvuototyyppistä en huomannut ollenkaan, joten ei tainnut edes yrittää kiinni tällä kertaa :( Tai sitten oli vain joku muu hormonihäiriö… En ehtinyt edes yrittää saada näkyviin tikulle - jotenkin kammoan sen yhden ainoan viivan näkemistä niin että ajattelin lykätä mahdollisimman myöhään.. Nyt vähän harmittaa, haamusta olisi ainakin saanut jotain vahvistusta nänniteorialleni ;) Mites muilla ns. lupaavat oireet, voiko luottaa? Yleensä kai nännikipu alkaa vasta kiinnittymisestä, mutta oletteko huomanneet, että voisi olla jo hedelmöittymisestä asti?

Ahdisti niin kovasti ajatus siitä, että mitä jos kuitenkin omalla toiminnallani aiheutan lisäriskiä kiinnittymiselle, että varasin ajan vauvahaaveisiin erikoistuneelle gyneasemalle. Tehdään samalla jotain perustutkimuksiakin. Varustauduin jo etukäteen siihen, että kuumeilusta tulee todennäköisesti raskas savotta ja henkisen kuorman rajaamiseksi sovittiin miehen kanssa vuoden määräaikaisesta yritysjaksosta. Ja lapsille menin ohimennen lupaamaan muutaman vuosi sitten vauvan tai koiran kinuamiseen, että kun äiti täyttää 40, meillä on jompikumpi – ja voitte kuvitella että perään on kyselty vähän väliä! Byhyy, minä haluan vauvan, en koiraa!!!!!!!!!! Nykyisellä miehelle ei ole ennestään lapsia, joten hänenkin puolesta tuntuu tosi kurjalta. Niin se ihan itse viritelty hirttoköysi alkaa pikkuhiljaa kiristyä..

Äsh, huomenna paistaa taas aurinko, eikös sovita niin? (Nyt tuli vähän turhan pitkästija vielä marinaa :poop:, pahoittelen!! Useinmiten taidan kirjoittaa puhelimmella, joten ainakin silloin pääsette vähemmällä :geek:)

Tsemppiä kaikille ja kivaa perjantaita!!

Btw. mun kierto on yleensä 26 pv. Kuin myös lupaan päivittää listaa kunhan vähän pääsen paremmin kärryille (- ja koneelle)!
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Se odottavan aika on vaan niin pitkä... Eniten pelkään, että taas joku kohdunulkoinen. Tulis sit vaikka mieluummin ihan selkeä nega. Tämän aamun haamulainen on livenäkin ihan selkeästi silmällä havaittavissa, ei tarvitse edes röntgenkatsetta :D

Miten nopeasti nuo viivat yleensä edes vahvistuu? Viimeksi tein samanlaisen haamun ja seuraavana päivänä näytti digi raskaana 1-2. En kyllä huomenna uhraa digiä, vaikka yksi sellainen vielä jemmassa onkin. Ja voihan se olla, et ne menkatkin tässä alkaa... jotain hormonaalista on tapahtumassa. Viime yönä oli sellainen hikoilukohtaus, että oksat pois. Lakanat ihan märkänä, piti oikein ikkuna avata. Mutta näitä on joskus ennenkin ollut, liekö vaihdevuodet tulossa... :rolleyes:
 
Meibijees voin kyllä niiiin kuvitella, tsemppiä! Mun kuopuksen kohdalla haamu vahvistui 2 päivässä ja keskenmenneessä samassa ajassa vain vaaleni. Joku jossain kommentoi, että ei-ennenkaikaisesti testatut haamut on aina huono merkki, mutta kyllä tosiaan ainakin mun kohdalla 10 pisteen tyttö tuli (vaikka mutkaa matkassa olikin sen verran, että viikoilla 10-18 tuli ylimääräistä vuotoa ja tyttö otti 2 kk varaslähdön - jälkeenpäin ajatellen täsmää kyllä hänen pippuriseen luonteeseensa :rolleyes:).

Oma "suosikki"kauhuskenaarioni on myös se, että ultrassa/seuloissa löydettäisiin jotain vakavaa ja suositeltaisiin keskeytystä, mutta päätös pitäisi itse tehdä plus sen kanssa elää :cry:

Onneksi myös positiivisia tarinoita: ystäväni sai täydellisen vauvan elämänsä ensimmäisestä ehkäisyttömästä kerrasta 40 vuotiaana - kerrankin meni asiat kerralla putkeen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Parin päivän taukoa pidellyt täältä..Labrasta soitettiin ..verikokeiden tulokset olivat tulleet..ei ollut mitään hälyttävää..kaikki arvot kohdillaan..papan tuloksia vielä ooteellaan..ja edelleenkin jännitän ja toivon että menkat ei alkaisi...:)
 
Tervehdys, Jelli! Täällä myös syyspuolen nelikybääjä, no vasta marraskuussa. Ja myöskin 2kk varaslähtö esikoisella ainokaisella. Ja mulla oli kemiallinen toukokuussa, siitä oli nännien seutu kipeänä heti oviksesta asti (yleensä dpo6-9 eikä nännit ekana). Nyt on ollut noin dpo2:sta asti, mut en tiiä. Muuten aristaa ihan normaalin oloisesti rintoja. Alavatsassa on tuntemuksia, mutta ei sitä vaan ikinä täysin muista että miten oli edellisessä kuussa ja kaikissa muissa.

Meibijeesille tsempit!!

Täällä onkin paljon uutta verta (toivottavasti mahd. vähän kirjaimellisesti!!), mukavaa!!
 

Yhteistyössä