40+ so what wol.13

hehee mää täällä hekotan ääneen :D voi värkki sentään, ihan samaa mietin tässä hetki sitten, että välillä tuntuu ei oo elämässä muuta kuin tuo värkki, jota miettii joltain kannalta koko ajan :D

TUo valkovuotojuttuhan on kiva kuulla, kun siinä edellisessä sitä ei pahemmin ollut ja ihmettelin, että ai sekin kuuluis oireisiin! voi kun se olis nyt hyvä merkki!! :)
 
Tuli vaan mieleen, että kun joskus viime vuosituhannella ensimmäistäni odotin oli joku rättifirma keksinyt mustat pikkuhousunsuojat. Sain jostain näytteen ja kun mullakin on raskaana aina vuotoja ollut niin käytin suojia. Sen totesin, että vaikka olisi kuinka mustat pikkarit niin se musta phs on kyllä tyhmistä ideoista kaikkein tyhmin. Koska kyllähän se niin on, että rätistä pitää nähdä minkä väristä vuotoa on tullut!! Ei siitä mustasta nähnyt yhtään mitään ja ne lensi kyllä mäkeen ja palasin ihan perus valkoisiin. Ei tainnut kauaa olla markkinoilla tuo älynväläys, kai se niin on, että oli raskaana tai ei niin jos vuotoa on niin on hyvä tietää minkä väristä.


Tsempit kaikille!!
 
Kyllä noita raskaustestikuvia on kiva katsoa :)

Ja hei vaan Värkki ja muut, kyllä elämä täälläkin tuntuu jotenkin alapääkeskeiseltä...

Itse aloittelin tänään testauksen. Mulla on hedelmällisyys-, ovulaatio- ja raskaustestejä. Hedelmällisyystestillä aloitin. Testi ei meinannut toimia, 5 minuutissa ei pissa ehtinyt ikkunaan asti. Revin tikun päältä vähän muovia ja uitin uudestaan. Nyt tuli esiin kontrolliviiva ja tosi haalea (ei kuitenkaan haamutasoinen vaan ihan selkeä) testiviiva. Mutta ohjeiden mukaan FSH-taso on vaihdevuositasoinen vasta kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva.

Olipahan puuhaa aamulla kun odotin vessassa viivaa ja piilottelin pissakippoa ja ravasin etsimässä joka paikasta toista hedelmällisyystestiä (josta viimeinen havainto on eiliseltä kun otin sen kirjekuoresta), koko ajan jännäsin herääkö poika ja herääkö hänellä kiusallisisa kysymyksiä jos löytää pissakipon. No, sain salassa mittailtua hormonini, mutta se toinen testi on edelleen kateissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Jospa minäkin nyt ilmoittaisin itsestäni kun koneen nettipimento on ohi ja lomalta siis palattu arkeen :) Kännykällä en päässyt kirjautumaan :unsure:

Tänään menossa kp 27/28-29 ja ovis oli joko 31.7 tai sitten 4.8 tiistaina jolloin tuli oikean puolen kivut ja limat. Testiin kylläkin piirtyi liki tasavahvat viivat jo perjantaina 31.7 ja CB digi antoi vilkkuvan hymynaaman torstaina 30.7. Tallettelut pystyttiin tekemään torstai iltana 30.7 koska lomailtiin isommassa porukassa seuraavat puoltoista viikkoa :)

Heti viime keskiviikkona alko valuva valkkari ja herranjestas sitä on tullut :giggle: ...huimannut on myös parina päivänä ja yöllä uni on levotonta...kauhean selviä unia on tullut nähtyä useampana yönä...painajaismaisiakin :cry:

Epäilen oviksen vahvasti olleen sillon tiistaina joten kun talletukset tehty edellis torstaina niin aika pieni prosentti kaiketi siihen että uimarit ois selvinneet sen reilun neljä päivää tjn...kyllähän mä realistisesti oon valmistautunut vuodon alkuun huomenna tai lauantaina viimeistään mut silti se toinen puoli joka haaveilee niin luottaa siihen että toivoa on niin kauan kun täti kurvaa kylään :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Voi, pahoittelut Sulolle menkoista, mutta tässä meidän iässä tuo yk 5 on aikalailla normaalia, jos alle vuodessa raskautuu voi laittaa ilotulituksen pystyyn. Vuosi mulla on ajatuksena yrittämisen suhteen.

Se on kyllä hassua kun lekurikin sanoi, että mitään ei ole tässä kuussa tapahtunut niin kun kuitenkin kovasti toivoo, että JOS vaikka jotain niin kovasti sitä tässä löytää itsestään oireita. Ällöttää, valkovuotoa on jne. Nyt kp 23 ja ennen kierto oli sen 23-25 niin tuhruja on taas odoteltu. Viimeksi kierto oli kuitenkin sen 28 joten sen mukaan menkkojen ei kuulu edes vielä olla täällä. Ärsyttää vaihteleva kierto ja ärsyttää typerä mieli joka toivottomassakin tilanteessa näkee toivoa. On mulla pirun iso mahakin, juuri tänään.. Varmaan kohta näkyy pää.

Tulis nyt ne menkat. Kohta veri roiskuu jeejee
!! Tollanen fiilis mulla sitten on. Ja sitten kohti festejä..

tsempit!! tv woodis
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Mitä muille piinailijoille kuuluu?
Huomenna teen uuden testin jos menkat ei ala tänään. Olot sen mukaiset ja side ollut koko päivän, ei ole siltikään vielä touchdownia tullut.

Mahdollisina raskausoireina: Ei mitään. Ei yhtään mitään.

Karoliinalle kiitos kun googlasit prolaktiinia! Päästäs äkkiä lääkärille juttelemaan mikä mättää ja mitä keinoja meillä on.
 
Ihana Woodis! Täälläkin näkyy kohta pää, ihan on sellainen tunne, johan tässä on dpo1. Tai 2, mutta mennään vaik ykkösellä. Fiilisten mukaan 2. Tosin lopetin ovistestauksen plussaan, ja sit on oudosti tullut valkkaria kuitenkin aika reippaasti vielä tänä aamunakin, ei limoja kuitenkaan. Yleensä kuiva kausi alkaa heti, kun mahakivut ja kylkisärky ohi.

Vau Pirtsi aika sissi oot, kun et ole enempiä testaillut! Test test test! :)

Kiva teksti, Karoliina!
 
Taas!( .. ! ollaan into piu. kassa ja toiveet katossa, tein tuon clearbluen viikkotestin, muuten ensimmäistä kertaa elämässäni! :) Ensin meinasin järkyttyä, että tämähän näyttää liian vähän, mutta kun ohjeita lukee niin sitähän oppii jotain.. Eli kuvan mukaan hedelmöityksestä 2-3 viikkoa eli rv. 4-5 eli ihan oikein! Voi kun kaikki olisikin hyvin! :)

http://aijaa.com/IOxO7L
Onnittelut Karoliinalle maailman parhaasta testituloksesta

Täällä odotellaan ensi vkon ultraa
neuvolassa on jo käyty paperit täyttämässä

Ans kattoo miten käy
 
Täällä KP 32 taisi muuttua KP 1:seksi. :cry::mad: Minä typerys ehdin jo toivoa ihmettä, kun oli muka pieniä oireitakin, viime päivinä ajoittain lievää etovaa oloa, välillä pientä rintojen arkuutta ja tajuton väsymys. Mutta ei, ei sitten tälläkään kertaa. :( Nyt taidan kyllä hakeutua aukiolotutkimukseen, ei siksi että varsinaisesti epäilisin munanjohtimien olevan tukossa, kun kuitenkin on yksi onnistunut (2011) ja yksi epäonnistunut (2014) raskaus takana, mutta alan nyt olla niin epätoivoinen että tartun jokaiseen (kohtuuhintaiseen) oljenkorteen, kun se ronkkiminen kuulemma voi joskus edesauttaa raskautumista. :whistle: Hitsi kun vanha akka ei osaa luovuttaa ja hyväksyä että ikä on tehnyt tehtävänsä. :unsure: Mä niin haluaisin sen sisaruksen ihanalle esikoiselleni! :notworthy::love: Pitäisiköhän sitä kuitenkin harkita hoitoja...?! Ei vain omalla kohdallani tunnu oikein järkevältä laittaa jotain 5000+ € (?) projektiin, jonka onnistumistodennäköisyys on varmaan jotain luokkaa 5%. Enkä varmaan saisi miestäkään lähtemään siihen. Hitsi kun voittais lotossa tai jotain...
 
Voi kurjuus kp:t Jimina ja suloinen salaisuus jne! Mutta näköjään on jännittäviä hetkiä vielä monella tässä näillä päivillä!

Jimina, kyllä suosittelen lääkäriä, sehän voi olla jostain ihan pienestä kiinni, ei kaikki hoidot maksa tuhansia! Mun lääkkeet maksoi 60€/2 kk :)

Babez, mahtavaa sulla on jo ens viikolla ultra, mä odotan viel 1.5 viikkoa..

C.Rotund.. Kyllä on tuttua omituiset testaamiset ja piilottelut! Parasta oli mökillä.. huomasin että helpointa on testaaminen puskapissareissulla kuin huussissa! :D Mutta en oo kyllä ikinä pissaillut käsilleni nii usein kuin tänä vuonna, ehkä tää on totuttelua siihen, että jos vauva tulee niin on tottunut eritteisiin.. :D

Mää pahoittelen, mutta en mää suostu lähtemään täältä ryhmästä vielä mihinkään ennen kuin on varmempaa tää homma! :)

On: oireita tällä hetkellä, rintoja aristaa, väsyttää koko ajan armottomasti, valkovuotoa, vatsassa hyvin vähän tuntemuksia, mutta silti jotain outoa tunnetta sielläkin. Alkuviikosta kahvin jälkeen kuvotti, tänään kahvi maistui kauhealle. Aamuisin on ollut nälkä, paitti tänään ei maistu mikään ruoka :O Omituista!
Ai niin ja tuntuu, etten mahdu mihkään housuihini, kaikki puristaa ainakin loppupäivästä! :O Jos tää tästä etenee, ni mihinköhän säkkiin sitä pukeutuu oikei :O Kun ei oo pienimmästä päästä nytkään ja näyttää siltä, että noita äitiysvaatteita ei tehdä kuin hoikemmille ihmisille :O
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Hemmetti sentään. Testi on siis kuiva aamuinen ja en pääse ostamaan esim pregcheckiä joten olen noiden kökköjen varassa.
Edelleenkään ei vuotoa, menkkaoloja vain. Kun tuo tikku punastuisi oikeasta kohdasta edes vähän :love:
Olisi aivan uskomattoman ihanaa päästä jännittämään ja vielä ihanampaa olisi miehelle kertoa suuri uutinen. Huoh.

[URL]http://aijaa.com/70Ok5B[/URL]

Pilvilinnalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Perästä tullaan kohta ja yk 24 varmaan alkakoon :unsure:
 
KP ykkönen koputtelee ja sitähän on täällä odotettu. Pahoittelut muille kiertoon joutuneille. :( Toivon, että omat töhnät muuttuis mahd pian kunnon vuodoksi, koska mitä aiemmin menkat alkaa sen paremmin keretään miehen kanssa yhtymään ennen lomaa. Jos menee vielä monta pvää on ensi kierto ihan harakoilla, jos nyt tai huomenna aukeis kunnolla olisi ihan pieni mahis vielä keretä ennen lomallelähtöä.... Lomalla voisi sitten hautoa hyvillä mielin, ei tarttis Jorgoksia jahdata talletushommiin.


Enivei, jotenkin ahdistaa tuleva kierto kun nyt niitä letroja pitäisi popsia eikä se nyt kannata kun loma on niin enhän mä tiedä ovuloinko koskaan. Ehkä kuitenkin letrot + ultra antais vähän vastausta. No alkava kierto on sitten mitä on, en jaksa tikkuihinkaan pissiä jos ne kerta antaa plussaa ilman munaa.

Pirunpellon
tikut ei mulle edelleenkään sano mitään, mutta kpt pitää peukut pystyssä!! Jännätään..
 
Kertokaas nyt kanssasisaret muuten viisaampina tälläiselle mukamas konkarille...mutta silti niin tiedottomalle yksilölle ;) että lasketaanko vuodon alku siitä päivästä kun ekat punavärit tulee...niinkun esim mulla tänään että väriä alkoi vessakäynnillä tulla paperiin ja tampoonin päähän vaihdettaessa...pidin jokusen tunnin ilmankin eikä mitään tullut pikkareihin eli oikeastaan vaan pyyhittäessä tulee....epäilen että huomenna sitten aamulla tai aamuyöstä jo kunnolla alkaa lorista...onko mulla siis eka kierronpäivä tänään vai huomenna?? Meillä kun tuon miehen työn vuoksi nuo tallettelut on harvassa...eli täytyy tosiaan melkeimpä ajoittaa vaan siihen H-heteen ni osais yhtään laskea mahdollista seuraavaa ovista jne...
 
Pilvilinna tältä palstalta olen aikoinaan lukenut ja gyneltä tarkistanut että kp yks on se pvä kun vuoto alkaa oikeasti. Jos vuoto alkaa ennen klo 18 on kp 1 tänään jos sen jälkeen on kp yks huomenna. Itse olen tätä seurannut. Nyt tuhruttaa ei vuoda joten kp yks mulla on aikaisintaan huomenna.ilm tässäkin on eroja uusin gyne kenen luona kävin oli sitä mieltä että ihan sama mista laskee. Kun siis kyselin että mista lasken letrojen alun. En saa puhelimella paksunnusta pois sori.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Otapas Pirtsi nyt se testi kauniiseen käteen ja mene sen kanssa päivänvaloon. Ihme bordellivalot teillä vessassa :ROFLMAO: Kunnon zoomilla tempaset uuden kuvan testistä että tällanen vanhakin näkee jotain. Näyttäs meinaan siltä että siinä vois olla nähtävää :)
 

Yhteistyössä