40+ so what wol.13

Meibijees. Sulle piti jo eilen kirjoittaa. Katsoin esikoisen hoidoista saadut tekstit. Kävin ultrassa 5+2 verenvuoodon takia. Siellä sanotaan näin;
Kohdun sisällä näkyy pienehkö sikiöpussi ja ruskuaispussi, ei vielä näy sikiötä. Istukka vaikuttaa tavalliselta.

Auttoiko mitään huoleesi?
 
MITÄÄÄHH?? MaiMei, eikö saa bylsiä jos syö letroja? Se osa mulla on mennyt kokonaan ohi? Mä aattelin, että jos on liikaa niin tulis joku jarrupiikki tai vastaava? Mutta onko niin että jos letrot toimii liian hyvin niin kierto menee ohi? Ei helkutti, miten mä tän kerron miehelle.. Ei ois tasan ollu samaa mieltä pillereistä jos ois tiennyt. Ja onko järkeä jättää yhtään kierrosta väliin. Pitäiskö mennä gynelle jo pe kp9?

Onko tosiaan niin että ei saa bylsiä ellei gyne anna lupaa??
 
Moikka! Mitäs me Maimei, zini ja woodoo ainakin - AA kuumeilijat:)
Mulle se toi ainakin henkisesti kunnon nollauksen - on jotenkin huoleton olo..ei stressiä tästä projektista eikä ttöistä - ja totta woodoo - suomessa ei ois tätäkään vertaa skidejä jos täydon absolutistit vaan lisääntyis. Tosta punaviinikiinnittymisestä mäkinoon kuullut. Kiitos hyvästä tuestanne tässäkin asiassa:)

Zini - oisko luget tai letrot kyseessä?

Woodoo - eikun jollekin lekurille vaan. Julkisella puolella on tottunut että joka käynnillä on eri tyyppi ja joskus oikeesti on vaihtamalla parantunut ja tosiaan saa erilaisia näkemyksiä -'joten varaa vaan aika jlkn. Siinähän sulla on tekemistä kun on bylsimiskielto :) ja sun kiimasella miehelläs.. hih. Mä muistan ton siitä inssikokeilusta - sama homma oli ettei saanut bylsiä ennen ultras. Syynä oli etteivät halua monikkoraskauksia tai munasarjojen hyperstimulaatiota. Jotem pesään vaan jos ei hirvitä..

Tammityttö/meibijees - tossa onkin jo ero meikäläisen ultraan - ruskuaispussejakaan ei vielä varhaisultrassa näkynyt - ainoastaan sikiöpussit. ja tm siitä tuli.

Pilvilinna - mä suosittelen aloittaa jo ennen ovista kun ne siittiöthän elää monta päivää ja naisen ovis kun on nii nopeesti ohi ni ois jo kaverit oottamassa siellä valmiina.
 
Heh, joo woodoo, miesparkasi, joudutte nyt turvautumaan muihin keinoihin ultraukseen asti... Yks mahis tosiaan on, että käyt jo perjantaina. Siinä ehkä saisi jo jotain suuntaa-antavaa. Monikkoraskausriskiasia se tosiaan on, mun klinikalla kolmen ison follin kaa saapi kiellon. Tän ikäisillä on perin huonot prossat kolmosten selviämiseen... Ei sillä että itte hetkeäkään uskoisin, että kaikki kolme tai kaksi (kuten nyt mulla) hedelmöittyis, veikkaus on 0. Täytyy tosin sanoa, että ei muakaan millään tavalla kielletty etukäteen. (Siksikään, että reseptin sain jo puoli vuotta sitten, eikä silloin ollut mitään puhetta, ja nyt en erikseen kysynyt lisäohjeita.) Mutta olin sen verran aiheesta lukenut, että tiesin tuon. Ja klinikalla lääkäri taisi ihan niillä sanoilla sanoa, että "Naimalupa täten annettakoon." Huumorisheppu :)
 
Vielä 5 päivää kidutusta ennen kun pystyy testaileen..tuleeko meille pikkuinen..Olotilassa ei muutoksia...satunnanisesti tulee yök olo..tissit vähän kipeät...maha tuntuu turvonneen ..hah...Kärsivällisyys ei oo mun valtti...haluun tietää heti :)))

 
Sairaan tärkeä ja oleellinen off topikki. Onko muilla sama, mulla melkein joka kerta kun lataa sivun tulee eri avatar Zandilla. Aiemmin oli aina noi spermat va mitkälie jotka lilluu, jossain kohtaa vaihtu kukaks. Nyt ne tulee ihan sekasin. Tänään klo 8 oli spermat ja nyt näyttää kukkaa. Mistähän tämä johtuu? Onko muut huomanneet samaa? Muilla pysyy samana.

kts kuva. Nämä siis ruutukaappauksina noin tunnin välein.



 
Hei! Joku kyseli kuulumisia; Tyydelikö se oli..? Muutkin onnitelleet; kiitoksia kovasti. On tuo toinen viiva selvästi vahvistunut vaikkei aivan yhtä tumma vielä kontrollin kanssa olekkaan. Menkkojen olis siis periaatteessa pitänyt alkaa laskujeni (oviksesta) mukaan eilen. Kuvan laittaisin mutta keksittekö miten se onnistuu? Puhelimen kautta en pääse kirjautumaan koska salasana on vuosien mittaan unohduksissa. Kone kirjaa mut automaattisesti mutta herjaa että siirrettävä tiedosto on liian suuri..?!
 
Hellou! Muutaman päivän tauko, ja täällä on tapahtunut vaikka sun mitä. Koetin pikalukea kaikki tulleet viestit, mutta en vielä sisäistänyt kaikkea informaatiota...

Uusille tervetuloa!

Täällä kp... oisko 24? Eka yk ei tuottanut tulosta, joten mitteepä tässä kuin uutta kiertoa odotellen. Siksi tämä hiljaiselo. :sleep:
 
En kestä Woodoo, voi LOL totean näin nelikymppistyyliin! Lilluvat spermat sun kanssas! :D Ite olen usein puhelimella, niin en huomaa näitä olennaisimpia juttuja ;)

Pirtsiiiiii! Dpo-kamu, mitkäs olot???

Mulla ei oo vieläkään rinnat kipeät, MUTTA vasta hokasin että tämähän tosiaan on eka hormonikierto eli ei jutut meekään välttämättä enää samoin. Ei ole oikein oloja, no vähän on huono olo, mutta ehkä se on yhä krapula tai sitten jo pms. Jos on testifiilis, niin perjantaina vasta.

Onnea mileenalle!
 
Testejä ja kuvia jo!! Kaikki joilla vähääkään sinne päin :D Niit on nii huikee tuijottaa ja käännellä konetta ja zoomailla.. Nyt ois aika taas hyvien uutisten, ihan totta :)

Vai on sitä nollailtu urakalla, munkin piti niin nollata elokuussa, jos ei ois plussannut, mutta jäipä sitten väliin! Mä olin tossa yritysaikana aika pelokas sen juomisen suhteen, joten join lähinnä menkkojen aikaan :) Vaikka tiedän, että se oli liian varovaistakin!

No mä oon saanut 40 vuotta mennä ni paljon, että ihan oikeasti nyt on jo ihan jees vaan olla ja nyt tässä tilassa ei ollenkaan haittaa! Ilmeisesti olisin valmis rauhoittumaan. ja onneksi kuohareista on löytynyt hyviä alkoholittomiakin :)

Mileenallako on plussaa! Mahtavaa, Onnea! ja Meibijees rupee olemaan aika varmalla puolella, eikös? :)

Minen oo huomannut mitään lilluvia spermoja tai kukkia, huomioimiskyky siis loistava! :D

Woodoo, mene ihmeessä eri lääkärille, tuo edellinen vaikutti aika surkealta ja epäuskottavalta! :) Ainiin ja onnea pidättäytymisessä! :D

Aika kuluu hitaasti, erityisesti kun kuvotus kestää klo 14.00 saakka.. Muistuttaen parin tunnein välein senkin jälkeen olemassaolostaan :)

Karo ja bebe 10+1 :)

ps. vielä muistin, että se yksi lekuri mulle tuumi, että ovulaation aikana "otat miehen vierees ja sitten tehokasta rakastelua kahtena tai kolmena iltana.." :D Me kyllä tässä plussatuloksen aikaan taidettiin aamuin, illoin monta päivää.. mies oli jo hätää kärsimässä!! Mut kannatti =P Ja nyt onkin saanut sit olla enempi rauhassa, ku tätä vaan kuvottaa tai väsyttää :D
 
Mileena, lisää aijaa.com sivun kautta. Lataat sinne ja otat koodin tänne sivulle.

Nyt pelottaa ja jännittää ihan mahdottomasti! Huomenna aamupäivällä ultra. Ja se on melkein sitten hyvästit tänne. Jos kaikki on hyvin, siirtynen eteenpäin ja jos kaikki on huonosti, loppuu yrittäminen kuitenkin. Ultran tulos niin kuin lopullisuus pelottaa!
Miksei kaikki nyt vaan voisi olla hyvin? Mä en millään jaksais romuttaa unelmia ja käydä sitä tyhjennysrumbaa jälleen kerran...
Pitäkäähän eukot peukkuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Hellou taasen rakkaat AA-kerholaiset. Vihdoin pääsin koneelle taas.
Mileenalle hirmuisesti onnea, oikein komia viiva!
Ja Tyydelille peukalot,sukat ja kikkarat ristiin, että kaikki olisi hyvin!
Johannalla ilmeisesti kanssa jännät paikat menossa? Testaisit nyt vähä aiemmin jookos, jos on noin vahvat oireet? Ois jotain tiirattavaa :)

MaiMei samaa polkua tallaillaan. Ei oikein mitään oloja tällä hetkellä. Vähän kihelmöi rintoja, niin kuin ennen menkkoja yleensä ja alkaa turvottaa.
Viimeviikolla olin taas aivan varma, että nyt kyllä oon raskaana. Tuli semmonen hetken häivähdys oloista ja meinasin jopa nauttia hulluudestani, muttei sitä kestänyt, kuin seuraavaan päivään.
Vaikka on vasta dpo 9 (?) tein testin aamulla tottakai ja ylläripylläri onhan se nega. Kaiken kukkuraks oma puhelin meni rikki ja lainapuhelimen kuvat on kökköjä, katsotaan jos myöhemmin laittaisin silti kuvaa ja päivitän listan samalla.

Onhan tämä ihan tuulesta temmattua, että tärppäisi, mutta pakkohan se on uskoa tai edes haaveilla asiasta. Soitin sinne gynelle ja kyselin sen lähetteen perään, niin sanoivat, että lähete on tehty kyllä 3vko sitten, mutta ei siihen olla vielä reagoitu mitenkään, kun kyse ei ole kiireellisestä lähetteestä.
Tokaisi vain, että eiköhän tämän vuoden puolella lähete tule.
Entäs kun en halua odottaa joulukuuhun pelkkää lähetettä!! Voi elämä kun ois vara mennä yksityiselle. Eikö olisi mahdollisuutta tämän vuoden puolella edes kokeilla jotain, ihan mitä vaan että olisi oikeasti jotain jännitettävää? :cautious:(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Tänään hain ne mysteerilääkket, jotka alkoi L:llä, ne oli niitä lugesteroneja. Jos ei tiedä, milloin ovuloi, niin miten niitä voi syödä? Ohjeessa lukee, että otetaan ovulaation jälkeen, entäs jos ottaa liian aikaisin, estyykö se ovis kokonaan....
On tämä kyllä vaikeeta.

Ihailen kyllä Johannan hermoja, minä varmaan tesraisin kolme kertaa päivässä noilla oireilla :)

Woodoo: Sinun pitäisi alkaa kirjoittaa jotain blogia tai muuta vastaavaa. Huippuja tekstejä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Johanna75
Zini, eikö sulla ole mitään oloja, limoja tms. ja ootko testannu ovista tai harkinnut niin tekeväsi :) Jos et, niin kohta varmaan olet. :ROFLMAO::LOL::sneaky:

Mulla esim. tuli ekat kananmunalimat 4-6 päivää ennen ovista ja itse ovulaatio tuntui terävänä toispuoleisena kipuna ja järkkynä turvotuksena...siitä jo vähän sai vihiä ja kun tarkisti homman testillä, niin pääsi jyvälle.

Onnea muuten plussanneille ja pahoittelut pettyneille. Tulin itse asiassa Meibijeesin kuulumisia kurkkimaan...jokohan on uusi digidigi tehty!?

Nimim. Peukalot krampissa
 
Zini, eikö sulla ole mitään oloja, limoja tms. ja ootko testannu ovista tai harkinnut niin tekeväsi :) Jos et, niin kohta varmaan olet. :ROFLMAO::LOL::sneaky:

Mulla esim. tuli ekat kananmunalimat 4-6 päivää ennen ovista ja itse ovulaatio tuntui terävänä toispuoleisena kipuna ja järkkynä turvotuksena...siitä jo vähän sai vihiä ja kun tarkisti homman testillä, niin pääsi jyvälle.
No ei oikeestaan mitään oloja. Viikon verran jomottelee mahassa, mutta itse ovulaatiota en erota. Testasin muutamassa kierrossa, sainkin sen lh piikin kiinni, mutta kun ei ole mitään tarkkoja oireita niin en tiedä tuleeko se samana päivänä vai parin päivän jälkeen :( lämmöistä kai sen näkisi, mutta kun en koskaan muista mitata heti aamulla.
 
Mileena, vahva on! Jos tuosta ei hyvä heilu, niin ei sitten mistään. Onnea ponnea!

Tyydeli, tsemppiä huomiseen. Kunpa siellä olisi kaikki hyvin. Laita meillekin kuulumisia, eläkä jätä meitä forever!

Johanna, kuvaa vaan ja testiä kehiin. Liian vähän on ollut kuvia.

ON: gynellä käyty ultrassa. Letroista ei paljoa apua. Vieläkään ei johtofollia, vaikka kp 15. Plaah. Tästä kierrosta tulee joko pitkä tai sitten munikset on laiskan livakat! Hanurista! Ensi kierrossa tupla-annos.... Vähän ahistelee tää asia. Enpä muuten ole vieläkään saanut tuloksia AMH:sta.
 

Yhteistyössä