40+ so what wol.13

No ohhoh Theran, kuinka sinua (teitä) koetellaan. Kuinka kamala kokemus onkaan. :(
Sait muistelemaan omaa esikoisen synnytystä, jossa vuosin tolkuttomasti verta, eikä siitä meinannut loppua tulla. Pussikaupalla tunkivat verta takaisin. Mun olo ei muuten ollut minkäänmoinen, paitsi se vuoto ja sen päälle tärinä. Tajusin vasta jälkikäteen missä tilanteessa olin ollut ja olen sen jälkeen koittanut unohtanut asian. Nyt tyhmänä uusiksi kokeilemassa samaa homma. Kyllä hölmö on hölmö, mutta ei kai kaikki kerrat voi mennä samalla tavalla?
Tsemppiä sinulle ja perheellesi ihan hirveesti. Tuo on varmasti koettelemus, mistä ei ihan heti yli pääse.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Jatkuvasti ne verta ottaa... Mut ei siitä syystä. :) ei mua haittaa vaikka ne venyy.. En oo valmis yrittää uudestaan.. Enkä tiedä uskallanko.. :( tää toipuminen ei oo lähtenyt ihan kauhean nopeasti. Sain nyt sitten rautaa suonensisäisesti. Että josko huomenna kotiin.
Tänään lykkäsivät raskaana olevan huonekaveriksi.. Ei ne paljon ajattele näissä sairaaloissa..
Tota samaa itsekin kelailin kun olin päiväpolilla - muhun lykättiin cytotevis urakalla ja vieressä sykki sydänäänet kun viimeisillään raskaana oleva oli käyrillä... että eivät todellakaan ajattele. Toivotaan että rauta-arvot kohoaa pisn ja pääset kotisohvslle lepäämään. Ehkä tosiaan kannattaa hetkeksi keskittyä tekemään (kun pystyy) kaikkea mistä nauttii js unohtaa yrittäminen..
"Terveillä on paljon erilaisia unelmia,
Mutta sairailla vain yksi - tulla terveeksi"
 
Perjantaita kaikille!!

Toivottavasti Theran pääset pian kotiin toipumaan!! Ajatella, että mullakin on neljä keskenmenoa ollut, viikoilla 7-13 ja kaikki ovat olleet sellasia normimenkkoja. Okei, mulla on RUNSAAT menkat, mutta silti. ei mitään tuskia, ei mitään. Ihme juttu että toimitaan niin eri lailla. Tsemppiä.

Letrokaverini, turvottaako letrot teitä? Mulla on aivan järjettömän kokonen maha ollut nyt reilun viikon. Olen lenkkeillyt ja elänyt normaalisti ja vaaka jopa näyttää alaspäin, mutta maha on kuin jättiläisen jalkapallo. Ei meinaa housut mennä kiinni. Eilen rutis siihen malliin siisitimmät pökät että oli pakko vaihtaa. En halua että töissä lentää nappi.
En nyt keksi muuta normaalista poikkeavaa kuin nuo letrot.

Ehkä siellä kasvaa se miljoona follia. Toivottavasti ei koska tää eisaabylsiä-asia ei ihan sovi meidän perheeseen. Eilen lipsahti, tosin kp on 7 vai kasi niin ei kyllä pitäis olla hätää. Pikkasen jännittää maanantaiaamun ultra. Mielummin kuulisin kuitenkin sen että folleja on sata kuin sen että kuollutta on.

Mutta nyt me ahkerat työssäkävijät. Jatketaan kohti viikonloppua
. Tsempit kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Harakoille menee tama syksy. Ovista ei ole nakynyt tai kuulunut, ei kylla tatiakaan (n). Nyt menossa 31/28 ja toissa paivainen testi nega. Jouduin muista syista kaymaan lekurissa eilen, ja tohtori sanoi et kemiallisen jalkeen voi menna 2-3 kk ennen kuin kierto normalisoituu:eek::mad:

No nyt ei sitten harmita niin paljon tuo miehen kuun vaihteeseen ajoittuva tyomatka, joka muuten olisi osunut normaalikierron ovis aikaan. Ja positiivisena vois mainita et sain ainakin sen gynelahetteen maanantaiksi. Joakos jotain selviaisi :unsure:
 
Voi Theran :cry: toipumista sinulle

Joyzy, mulla oli myös viime kierrossa kemiallinen ja olen ihan pihalla tuon kierron suhteen. En osaa oikein laskea edes sitä alkua, kun tyhjeneminen alkoi niin hitaasti, menkat muutaman päivän entisestä kierrosta myöhässä. Ovista olen tikuttanut ja tänään sain melkein tasavahvat viivat tikkuun. Tikutuksen aloitin, kun en tunne itse sitä muuten ollenkaan, ja nyt sain gyneltä lääkkeet (Lugesteron) tähän kiertoon, jotka pitäisi osata aloittaa ovulaation jälkeen.

Pikkusen tuppaa nämä työpäivät menevän hukkaan, kun ei osaa keskittyä mihinkään, vaan miettii ajoituksia ja tuntemuksia ja lukee palstaa ja kyttäilee toisten viivakuvia... Onneksi en kuulu varsinaisten työaikamutojen piiriin, vaan työt on tehtävä, vaikka sitten yöllä...

Hyvää viikonloppua kaikille, meillä luultavasti koitetaan saada vauvaa alkuun ihan urakalla :whistle:
 
Meibijees tsemppiä hurjasti ultraan!

Joyzy..joo kierto voi tosiaan hakee paikkaansa tai sit toisilla napsahtaa heti uudelleen. Paljon tsemppiä!

Ja tätäkin kautta Theranille halaus!! Tosi paljon voimia!

Peukkuja testaajille ja piinaa odottaville!! Mäkin vedän täällä hormoneja naamaan ja toivottavasti parin viikon päästä olis/olis ollu siirto :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Johanna75
Meibijees, miten meni tänään? Ja koska Johanna testaa? Minä en päässy sinne saakka, tänään kp2...

Niin ne kilpparilääkkeet ja maito; imeytymistä haittaa paitsi rauta ja magnesium, myös kalsium, siksi tiukimman ohjeen mukaan maitotuotteetkin vasta 4h jälkeen. Aika harva varmaan noudattaa... Mutta yritän, niin on edes jotain millä pitää toivoa yllä :D
 
Meibijees, miten meni tänään? Ja koska Johanna testaa? Minä en päässy sinne saakka, tänään kp2...

Niin ne kilpparilääkkeet ja maito; imeytymistä haittaa paitsi rauta ja magnesium, myös kalsium, siksi tiukimman ohjeen mukaan maitotuotteetkin vasta 4h jälkeen. Aika harva varmaan noudattaa... Mutta yritän, niin on edes jotain millä pitää toivoa yllä :D

Heissan huomenna testaan...saapi nähdä sit mitä tuleman pitää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Hemmetti, piti 5 kertaa puhelimella yrittää kirjautua ennennkuin pääsi sisään.
Theranille täältäkin halauksia. Aika rankka setti ollut kaiken kaikkiaan, hui!

Mitä kuuluu Meibijeesille ja mitkä fiilikset on MaiMeillä?

Minuu harmittaa taas, vaikka eihän tämä yllätys ole, negatiivinen testi siis. Mutta ois niin ihana saada haamu. Plussa. Mitä vaan.

[URL]http://aijaa.com/RG7PV2[/URL]

Tissit ovat sivuista todella kipeät, vatsaa ja värkkiä jomottaa ja päätä kiristää vanne. Olen todella kiukkuinen (n)
Ja pettynyt.
 
LAUANTAI 19.9.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................46kp/27
Mileena74 (41).................3.............38kp/28-30 (plussa 10.9.)
Pirunpelto (39).................1...............32kp/29-30
Esteri1 (42)......................2...............32kp/
Johanna75 (40)..............6.................30kp/30
Minttu 71 (44)..................5...............30kp/30
elotar74 (41)...................3...............29kp/?
MaiMei (39) ....................2................26kp/26
Kalabaliikki (39).................................20kp/22-28
Virkki (39)........................2...............20kp/26
Zini76 (39)........................4..............12-15kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................11kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1..............11kp/27
Jimima (43).......................2..............11kp/28-30
Zandi (40)........................2...............10kp/27 (hoitokierros aloitettu)
Woodoo(40).....................4...............10kp/24-26
Tammityttö (39)................3...............9kp/ (9/2015 hoitoon)
Pilvilinna74 (40)................6................8kp/25
Jelli75 (39)........................3...............3kp/26




Piinailupäivät:

Minttu71 (44)......................dpo 16
Pirunpelto (39).....................dpo 14
MaiMei (39)..........................dpo 14


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
KeltainenSeepra......... - 8/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
Meibijees........................ -9/15?

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Babez74 (41) 1. kierto x/29
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Eihän sieltä ultrasta sitten mitään kovin kivoja uutisia tullut. Kohdunsisäiseltä näyttää, kuvassa näkyi pussukka, nesteontelosta puhuivat.

Mutta sen sisällä ei sitten ollutkaan mitään. Oli kyllä kasvanut jonkun verran viime viikosta, mutta omien laskujen (6+2) mukaan siellä olisi pitänyt näkyä jo jotain muutakin.

Edelleen tuhruttaa päivittäin, digi on kyllä antanut sen 3+, mutta eipä tuo nyt yhtään lohduta. Ensi viikolla otetaan vielä hCg ja perjantaina uusi ultra.

Voi olla varhainen keskenmeno, tuulimuna tai sitten on niin varhaisessa vaiheessa ettei vielä mitään näy. Itse en usko jälkimmäiseen, koska meillä mies lähti reissuun ja muistan päivän tarkasti milloin ollaan viimeksi heiluteltu peittoja. Ei siis voi olla mikään myöhäinen ovulaatio. Kipuja ei ole, joten nyt vaan odotellaan. Ja sehän on tunnetusti niin kivaa puuhaa…. Eilen tuli kyllä pieni romahtaminen. :cry:
 
Voi Meibijees, olisin niin toivonut sulle parempia uutisia! Mutta peukut pystyyn, että ensi viikon ultrassa näkyisi jotain parempaa! Periaatteessaan kai tuo 6+2 on vielä siinä ja siinä, että näkyykö sykkeitä.

Theranille lämpimät halaukset! Vaikean kautta jouduit menemään. Ymmärrettävää, että tuollaisen kokemuksen jälkeen täytyy tarkkaan miettiä uskaltaako ja jaksaako uuteen yritykseen lähteä.

Pirtsi, harmi tuo nega. Mutta jospa on vaan vielä liian aikaista? Kiva, kun jaksat testien kuvia laittaa tänne. Niitä on niin kiva tiirailla ja yrittää löytää väriä :D

Mites MaiMei, joko olet testannut?

Elotar, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Tammitytölle ja Zandille tsemppiä hoitoihin! Jännää!

Ja Woodoo koittaa nyt vaan hillitä hevosiaan, jos kerta peitonheiluttelu kielto on päällä :whistle:

Ja Tyydelille ison isot onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :love:

Täällä vuodetaan edelleen, mutta vähällä selvisin tyhjennyksestä kuitenkin, kun näitä juttuja lueskelee. Kipuja ei juurikaan ollut ja vuotokin on ollut normimenkkoja niukempaa. Kuitenkin ultralla tarkistettaessa kohtu näyttää tyhjältä, joten toivon totisesti, että tämä kokemus oli sitten tässä.

Ehkäisyä en haluaisi käyttää, mutta pitäisikö kuitenkin kaivaa kumiukot esiin seuraaviin menkkoihin asti, mitä olette mieltä? Ei se nyt kauhean todennäköistä ole, että heti uudelleen tärppäisi, joten ei yhtään huvittaisi alkaa niiden kanssa leikkimään.
 
Meibijees toivotaan nyt että olisi vielä pienessä eloa. <3

Hoidon aloittaville onnea. :)

Negoista pahoittelut. :(

Piinailijoille plussia. :)

Kiitos myötätunnosta. Ei tosiaan mennyt tyhjennys oikean kaavan kautta. Eilen pääsin kotiin. Hb on vielä alhainen ja väsähdän nopeasti. Mutta sain suonensisäisesti rautaa minkä pitäisi korjata pikkuhiljaa tilannetta. Ja kipulääkkeet on kaverina säännöllisesti.

Ai juu.... Sano lähtiessä että seksiä ei saisi harrastaa.. Katoin sitä ja hymyilin... Että ei kyllä nyt ollut ensimmäisenä mielessä. :)
 
Omat murheet tuntuu niin tyhjanpaivaisilta kun nakee millaisia koettelemuksia muilla on ollut. Mulla sydanta riipoo kun lukee Theran ja Meibijeesin viesteja, ja muiden myos. On kamalaa kun ei loyda sanoja lohduttaakseen tai ilmaisemaan kuinka pahoillaan toisen puolesta on. Ja miten upeasti Theran jaksaa tsempata muita, kaikesta huolimatta.

Omaa napaa tuijottaen, lekuri oli ihan oikeassa. Vanha kroppa alkaa tokenemaan, ja tati olis tuloillansa. Ja ihan just ajallaan jos edellinen kierto olisi ollut normaali. Nyt sitten harmittaa, kun ovis tulee ajoittumaan sinne miehen tyomatka ajalle, eli seuraavaa yritysta sitten loka-marraskuun taitteessa. Huoh, pitkalle siirtyy yrittaminen.
 
Theran, hyvä että pääset pikku hiljaa toipumaan. Otat nyt sit ihan rauhassa...

Tässä teille vielä tirkisteltäväksi ultrakuvia.

Ensimmäinen viime viikon keskiviikolta. Jossa siis todettiin kohdun sisällä olevan 3 mm rengaskaiku. Tässä kohtaa digi näytti 2-3.
http://aijaa.com/16flL0

Nämä sitten eiliseltä, jolloin digi näytti 3+.
http://aijaa.com/rlJgCy
http://aijaa.com/4VZYzb

Piinaviikko taas edessä... Jos jotain positiivista, niin tällä hetkellä ei merkkejä kohdunulkoisesta raskaudesta. Tosin ei ne viimeksikään sitä huomannut vasta kun munatorvi räjähti. Huomaatteko miten positiivinen olen... :devil:

Tsemiä kaikille piinailijoille!
 
Oi voi näitä uutisia täällä :( Onko taas synkät ajat menossa, kun välissä jo ehti olla pitkä pätkä positiivisiakin juttuja. Halit kaikille!! Meibijees ❤

Pirtsi samoissa mennään, negan testasin kans eilen. Oottelen menkkoja huomiselle. Tulipahan ainakin normaali luteaali. Mut PITKÄÄN tehny menkkoja! Viikko pahaa oloa! Jos letrot tän tekee ja enskin kerralla, niin en tiiä huvittaako jatkaa niitä. No vastavuoroisesti rinnat vain hitusen kipeät.

To/Pe-yönä mulla oli ihme kaksospaniikki. Oli NIIN huono olo, olin varma että oon raskaana, olin yön pimeydessä varma että siellä on kaks, en saanut nukuttua, ootin vaan aamun testiä, päätin että jos nega niin lopetan letrot että en haluu kaksosia... No aamulla sit ihan eri olo, toivoin toki viivaa ja vaikka kaksosia, ja negan jälkeen kyllä harmitti.

Mut onneks meil oli ihana vapaa pikkuloma miehen kans, niin en jaksanut liikoja surra!

Nyt on myös pahoinvointi helpottanut.
 
Lauantai aamun kuulumisia...Menkkoja ei näy ainakaan vielä..TOIVOTTAVASTI EI ALAKAAN!!.Testi näytti edelleen negaa...väsymys karsee voisin nukkua koko päivän..eilis päivä ja tämä päivä kärsitty aivan karseesta päänsärystä..olo on kun traktorin alle jääny...elikkä jos ei menkkoja kuulu testaillaan taas ens viikolla
 
Meibijees. Halaus :(!! Kieltämättä nyt olisi kai käsittääkseni pitäny näkyä edes ruskuaispussi vaikkei sikiötä olisikaan. Se ilmestyy aika nopeasti ennen kuin sikiö. Ja jos etenkin tiedät oviksen niin .. :( Toki koko sydämestä toivon että tuomio muuttuu ja kaikki menis hyvin!! Tosi kurjaa :(

Pirtsi ja muut negailijat halaus!! Turhauttavaa :(!

Kirjoitin tonne toiselle puolellekin että itse totesin viimeks viime kierrossa että kroppa ja hormonit osaa kehittää kyl kaikea. Oli niin samanlainen setti ku plussasin. Jopa se sykkeen nousu ja hengästyminen..pienu kuvotus ja metallinen olo suussa. Ja se järkky väsymys. Ultrassa näkyi että limis oli ohut maks 5mm, oviksesta ei tietoakaan (vaikka muka sain tikkuun plussan ja lämmötkin nousi 36,2 -->37...) . Vuoto alkoi samana päivänä tuhrulla ja Niagara seuraavana. Verikoekin kertoi karua tarinaa.. estrogeeni mittaamattoman matala, fsh noussu 15 ja amh 0,2 alle. Eli näin..

Tsemppiä kaikille!
 
Meibijees. Halaus :(!! Kieltämättä nyt olisi kai käsittääkseni pitäny näkyä edes ruskuaispussi vaikkei sikiötä olisikaan. Se ilmestyy aika nopeasti ennen kuin sikiö. Ja jos etenkin tiedät oviksen niin .. :( Toki koko sydämestä toivon että tuomio muuttuu ja kaikki menis hyvin!! Tosi kurjaa :(

Pirtsi ja muut negailijat halaus!! Turhauttavaa :(!

Kirjoitin tonne toiselle puolellekin että itse totesin viimeks viime kierrossa että kroppa ja hormonit osaa kehittää kyl kaikea. Oli niin samanlainen setti ku plussasin. Jopa se sykkeen nousu ja hengästyminen..pienu kuvotus ja metallinen olo suussa. Ja se järkky väsymys. Ultrassa näkyi että limis oli ohut maks 5mm, oviksesta ei tietoakaan (vaikka muka sain tikkuun plussan ja lämmötkin nousi 36,2 -->37...) . Vuoto alkoi samana päivänä tuhrulla ja Niagara seuraavana. Verikoekin kertoi karua tarinaa.. estrogeeni mittaamattoman matala, fsh noussu 15 ja amh 0,2 alle. Eli näin..

Tsemppiä kaikille!
Niinpä... jos oikein tihrustaa, niin voisi tuossa toisessa eilisen kuvassa nähdä ruskuaispussin kaltaisen rinkulan. Mutta voi se olla myös mielikuvituksen tuotetta...
 

Yhteistyössä