40+ so what wol.13

Meibijees eihän ne mullakaan nähneet sikiöö ennen kuin äippäpolilla 4 ultralla katsottu ja sai mitat pienestä. Kohdunulkoisesta ei enää puhuttu. Sanottiin vaan et keltarauhanen näkyy ja vähän ilmeisesti vuotanut sieltä. Ja lähetettiin tyhjennykseen. En tiedä missä meni ekan kerran vikaan..

Saa nähdä menenkö maitojunalla takaisin.. Tänään lääkkeistä huolimatta nostaa lämpöjä. En tosin halua.. Olisin mieluummin kotona.

Pitäähän sitä muita tsempata..:) En toivo kellekään tätä kokemusta. Pääasia että joku saisi hyviä uutisia. Piristää omaakin mieltä muiden onnenrippeet. <3
 
Theran, hyvä että pääset pikku hiljaa toipumaan.. Otat nyt sit ihan rauhassa...

Tässä teille vielä tirkisteltäväksi ultrakuvia.

Ensimmäinen viime viikon keskiviikolta. Jossa siis todettiin kohdun sisällä olevan 3 mm rengaskaiku. Tässä kohtaa digi näytti 2-3.
http://aijaa.com/16flL0

Nämä sitten eiliseltä, jolloin digi näytti 3+.
http://aijaa.com/rlJgCy
http://aijaa.com/4VZYzb

Piinaviikko taas edessä... Jos jotain positiivista, niin tällä hetkellä ei merkkejä kohdunulkoisesta raskaudesta. Tosin ei ne viimeksikään sitä huomannut vasta kun munatorvi räjähti. Huomaatteko miten positi. ivinen olen... :devil:

Tsemiä kaikille piinailijoille!
Moikka Meibijees!
Tekstisi toi vahvat flashbackit - mäkin olin ekassa ultrassa suunnilleen samoihin aikoihin - mutta kun kstsoin kuvasi, niin ne kyllä näyttää erilaiselta - mäkinbolin näkevinäni raskauspussin lisäksi sen rinkulan - joten toivotasn parasta - voihan olla että hedrlmöittymiseen kiinnittymiseen on mennyt pidempi aika? Noilla vkoilla voi ihan pvn päästäkin olla jo eri tilanne . Mullahan oli kolme raskauspussukkaa kuvissa mutta ei sitä rinkulaa - eikä ne kehittynyt myöhemminkään. Miten sun hcg on kehittynyt? Mullahan se kehittyi ihan ok.
Mutta pitäisin sinuna yhä toivon korkealla - jos ultrauslaitteet on huonot niin nekin voi vaikuttaa
Thumbs up
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
Taustalla olen teidän juttuja käynyt lueskelemassa, toisessa ketjussa vähän kirjoitellutkin, ja nyt halusin tulla Meibijeesille kertomaan omasta kokemuksesta, jos se vähän antaisi toivonkipinää pitkiin odottaviin päiviin.
Esikoisesta kävin terveyskeskuksessa ensimmäisen kerran ultrassa 5+5 jolloin näkyi tuollainen samanlainen musta pussukka, ei ruskuaispussia, ehkä jotain sikiökaikua mutta lääkäri ei ollut ihan varma. Lisäksi pussukan koko vastasi vaan viikkoja 4+6. Sain uuden ultra-ajan 2 viikon päähän. No enhän mä sellaista aikaa voinut odottaa joten varasin uuden ajan yksityiselle, Terveystalolle, kolmea päivää myöhemmin ja sielläpä löytyikin pikkuinen jonka sydän oli juuri alkanut jumpsuttamaan :).
Sitä vaan, että näillä viikoilla se voi olla ihan muutamista päivistä kiinni. Samoin kuin uktralaitteissakin eroja, jopa ultraajissa, joten toivotaan että sulle on ensi viikolla luvassa hyviä uutisia <3 Tsemppiä kovasti!!

Pirunpelto, minä näen selvän haamun. Sille vahvistumista! :)
 
Pirunpelto: Minä kyllä näen siinä haamun ;) vahvistumista sille ja hyvää juhlapäivää

Dpo 0, ehkä. Eilen tuli o-plussa. Jokohan uskaltaisi aloittaa ne lugesteronit vai jättäiskö huomiseen, jos se ovulaatio onkin vasta myöhemmin?
 
MÄ OON NIIN VIHANEN! näyttää siltä että menkat tekee tuloaan...ei siis kunnolla alkanu viä..muutama tippa pyyhittäessä....mutta mulla niin huono onni ..että ihme ois jos loppuisivatkin...Kummallisinta tässä on että rinnat ihan hiton kipeet...ja olo ei ole muuttunut mihinkään...jos en raskaana ole..niin mikä hitto mulla on...ny alkaa pelkään pahinta.
 
Meibijees, tylsiä uutisia. Tulee oma kesäinen juttu kanssa mieleen. Odoteltiin ja kuultiin sydänääniä ja ei kuultu ja kuultiin. Toivottavasti olisi väärä hälytys. Onneksi sitä nyt tarkkaillaan ja tutkitaan!

Johanna, vai että menskut koputtelee? Ei luovuteta ennen kuin hanat aukee.

Uusia kiertoja alkanut, plaah. Pirtsille kyllä toivon plussaa. Onneksi joku laittaa kuvia, mitä ihmetellä.

Itsellä ovuloimaton kierto. Se niistä letroista! Prkl! Ei muuta kuin vuotoa odottelemaan. Huonolla säkällä seuraavassa kierrossa ollaan isännän kanssa eri puolilla maailmaa. Itse siis toivon jo uutta alkua! Mitä nopeammin, sen parempi (aikataulujen ja menojen valossa). Miten muut letroseksuaalit? Maimei? Woodis?
 
Ääk, Johanna! Ja Minttu :( Onpas monta nyt tässä ihan hollilla. Pirtsin kanssa jännätään samassa jamassa, paitsi että mä en ole testannut, menkat kuitenkin vielä oottaa. En voi testata huomennakaan, koska on vain yksi digi, enkä tahdo sitä tuhlata nyt. Kyllä mulla on koko ajan olo että nyt just alkaa, mut jossei muka huomennakaan alkais, niin ti-aamuna voisin digin tuhlata. Huomenna en pääse ostamaan muitakaan testejä. Täytyy viel penkoa varastoa, jos löytys huomisaamuks joku jämätesti. Oloja ei juur ole, vasen rinta vähän kipee, mut vaikuttais siltä, että alkaa hiipua se miniaristus. Lämmöt 37,2 juuri nyt. Tää on niin tuskaa ja ärsyttävää!!!
 
SUNNUNTAI 20.9.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus


mama na baba (42)........................47kp/27

Mileena74 (41).................3.............39kp/28-30 (plussa 10.9.)
Pirunpelto (39).................1...............33kp/29-30
Johanna75 (40)..............6.................31kp/30
MaiMei (39) ....................2................27kp/26
Kalabaliikki (39).................................21kp/22-28
Virkki (39)........................2...............21kp/26
Zini76 (39)........................4..............13-16kp/28
C. rotundifolia (40)...........2................12kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40).......1..............12kp/27
Jimima (43).......................2..............12kp/28-30
Zandi (40)........................2...............11kp/27 (hoitokierros aloitettu)
Woodoo(40).....................4...............11kp/24-26
Tammityttö (39)................3...............10kp/ (9/2015 hoitoon)
Pilvilinna74 (40)................6................9kp/25
Jelli75 (39)........................3...............4kp/26
Esteri1 (42)......................2...............4kp/
elotar74 (41)...................3...............3kp/?
Minttu 71 (44)..................5...............1kp/30



Piinailupäivät:

Pirunpelto (39).....................dpo 15
MaiMei (39)..........................dpo 15


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
KeltainenSeepra......... - 8/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
Meibijees........................ -9/15?

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Babez74 (41) 1. kierto x/29
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Meibijees, toivotaan, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Vielä ei kuitenkaan voi luovuttaa. Nuo on vaikeita aikoja uskoa ja luottaa, että kaikki menee hyvin ja alkaa varautumaan niihin huonoihin uutisiin toden teolla. Mutta kaikki voi mennä hyvin, niinkuin aiemmatkin ovat tässä jo kertoneetkin. Toivotaan!

Theran, toivottavasti lämpöily ei palauta sinne sairaalaan, vaan loppuisi pian ja pääsisit kunnolla tervehtymisen polulle. Etköhän ole jo oman osasi kamaluuksissa saanut. Pikaista tervehtymistä sinulle!

Johanna, toisillahan tulee melko normit kuukautiset alkuun vaikka olisi raskaanakin, että vaikka alkaisit enemmänkin vuotamaan, niin ei välttämättä kerro, että homma oli siinä. Sulla on kyllä niin paljon raskausoireita muutoinkin, että outoa, jos mitään ei olisikaan. Oletko testiä tehnyt?

Pirtsiltä odotetaan lisätestejä tulevina päivinä. Peukot kattoon! :)

Minttu, harmi tämän kierron osalta. :( Mutta jos käännetään positiviiseksi, voi ensi kierrossa odottaa taas iloisia festejä! Toivottavasti miehesi kanssa ajat vain kohtaavat oikeaan aikaan.

Kaikille muillekin toivotaan plussia ja tädit täten pysyköön poissa ja ovikset tulkoon kaikille niitä odottaville. )

ON: Vielä ei ole alkion siirtopäivää edes tiedossa, mutta olen jo nyt varma, ettei tästä yrityksestä mitään tule. Liian paljon vastahankaa henkisellä puolella (kiirettä suuntaan ja toiseen, kun haluaisin vaan olla ja rentoutua). Miehen kanssa ilottelun jälkeen tässäkin kierrossa pienen pientä vuotoa monta päivää perään. Ei kuulosta mun korvaan hyvältä. No ans kattoo mitä lääkäri tiistain ultrassa meinaa. Jotenkin vaan on olo, että nyt on turha edes yrittää. :/
 
Meibijees, toivotaan, että kaikki kääntyy vielä parhain päin. Vielä ei kuitenkaan voi luovuttaa. Nuo on vaikeita aikoja uskoa ja luottaa, että kaikki menee hyvin ja alkaa varautumaan niihin huonoihin uutisiin toden teolla. Mutta kaikki voi mennä hyvin, niinkuin aiemmatkin ovat tässä jo kertoneetkin. Toivotaan!

Theran, toivottavasti lämpöily ei palauta sinne sairaalaan, vaan loppuisi pian ja pääsisit kunnolla tervehtymisen polulle. Etköhän ole jo oman osasi kamaluuksissa saanut. Pikaista tervehtymistä sinulle!

Johanna, toisillahan tulee melko normit kuukautiset alkuun vaikka olisi raskaanakin, että vaikka alkaisit enemmänkin vuotamaan, niin ei välttämättä kerro, että homma oli siinä. Sulla on kyllä niin paljon raskausoireita muutoinkin, että outoa, jos mitään ei olisikaan. Oletko testiä tehnyt?

Pirtsiltä odotetaan lisätestejä tulevina päivinä. Peukot kattoon! :)

Minttu, harmi tämän kierron osalta. :( Mutta jos käännetään positiviiseksi, voi ensi kierrossa odottaa taas iloisia festejä! Toivottavasti miehesi kanssa ajat vain kohtaavat oikeaan aikaan.

Kaikille muillekin toivotaan plussia ja tädit täten pysyköön poissa ja ovikset tulkoon kaikille niitä odottaville. )

ON: Vielä ei ole alkion siirtopäivää edes tiedossa, mutta olen jo nyt varma, ettei tästä yrityksestä mitään tule. Liian paljon vastahankaa henkisellä puolella (kiirettä suuntaan ja toiseen, kun haluaisin vaan olla ja rentoutua). Miehen kanssa ilottelun jälkeen tässäkin kierrossa pienen pientä vuotoa monta päivää perään. Ei kuulosta mun korvaan hyvältä. No ans kattoo mitä lääkäri tiistain ultrassa meinaa. Jotenkin vaan on olo, että nyt on turha edes yrittää. :/
Testasin lauantaina kun menkkojen piti alkaa...näytti negaa..tääkin päivä ollu vaan harvakseltaan tiputtelua...mun mielestä kans tosi kummaa...Toivottavasti huomenna ei ois enää mitään vuotoo...
 
Helou helou! Perjantaista tuli kp 1, eli kp 3 menossa. Toivottavasti tässä kierrossa tulee ovis, en jaksa odottaa - enkä tästä ainakaan nuorene! :D Tänään huomasin, että meiän naapuri on raskaana, jospa se lapsilykky pysyis tällä kadulla ;)
Tsemppiä naiset!
 
Kiitos tsempeistä ja listan päivityksestä!
Just mietinkin MaiMei, että miten sulla menee. Piina jatkukoon! Mulla sama olo, et menkat alkaa ihan just mutta ei. Pari päivää sitten seksin jälkeen tuli kirkasta verta teelusikallinen, ei muuta.
Vatsaa polttaa, muuten aika perusolo.

Ja hain töihin mennessä pregcheckejä, tämä tuhlattu nyt parin tunnin pidätyksellä, ei siis ensimmäisestä pissasta.
Toinen testi odottaa vielä.

http://aijaa.com/3OGs2K
[URL]http://aijaa.com/UPzH13[/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos teille ihanat kanssasisaret tsempistä… Hormonit jyllää ja hermo on kireällä, ihan kauhean riidan sain eilen miehenkin kanssa aikaiseksi. Tuhruttelu pysyy vähäisenä, jos ei tee mitään. Fyysinen rasitus tai ei tarvitse olla edes rasitus, ihan pelkkä siivoaminen tai kaupassa käynti lisää tuhrun määrää. Pikkuhousunsuojalla kuitenkin pärjää ihan hyvin, pääsääntöisesti jää vain paperiin pyyhittäessä. Mut onhan tää veskissä ravaaminen ihan tosi rasittavaa. Koko ajan käy kyttäämässä, et joko….

Johanna75, mullahan on nyt tuhruttanut yli neljä viikkoa eli alkoi jo ennen plussaa. Mut tämä nyt ei tietty varmaan mitään hyvää enteilekään… Tarkoitukseni sanoa, et pieni vuoto ja tuhru kaiketi aika tavallista alkuraskaudessa.

Theran, toivottavasti sait olla viikonlopun kotona ja vointi kohenemaan päin.

Babez74, mulla on otettu pari kertaa se hCg. 2.9 oli 35 ja 7.9. 235. Menen torstaina labraan, niin ottavat sen vielä uudestaan. Digi näyttää 3+, joten oletettavasti se on yli 2000.

Voihan Pirunpelto, just kun olin kommentoimassa, et uutta testiä kehiin. Pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon. Odotellaan sitten MaiMein aamutikutuksia…
 
Me ollaan Pirtsin ja Johannan kaa ihan synkassa... Mut hitto että hitottaa! Mua ovistikku vedätti aamulla. Alkoi heti helottaa melkein plussaa. Tein semmoisen siinä huvikseni siis. Olipa hupia. No sittenhän mä olin jo ihan fiiliksissä - ja äkkiä digi. "Ei raskaana", mutta en vieläkään luovuttanu, tajusin nimittäin että tein sen väärin, pidin vaan 5sek vaikka olis astiassa pitänyt pitää 20sek. No, 10min ja tuhrut alkoi. Nyt on siis menkat kuiteskin alkamassa. Olin vielä ihan fine negojen kaa pe-la, mutta NYT sitten oonkin yhtäkkii ihan murskana! Muija ehti luulla... Hää hää... Se on kun päästää pienenkin ajatuksen aivoihinsa. Saamari.

Toki purin digin. Muistaako joku, miten ne viivat siellä menevät? Yritin googlailla, mutta vielä en löytänyt kunnon infoa. Sen muistan, että kaksi viivaa siellä sisällä ei merkkaa mitään, mutta mitähän muuta? Mitenhän ne on siellä sisällä, jos on raskaana?

Mulla on olo, että oli heikko kemiallinen yritys. Tai sit KAIKKI on letrojen syytä, ovistikku, menkat myöhässä, huono olo, rinnat ei kipeet, lämmöt korkeella.
 

Yhteistyössä